Bedrijfsfeest in Antwerpen

Filteren

Filters

Kerstuitjes 2025
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
368 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Antwerpen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek Antwerpen met een hapje en een drankje, al wandelend, kuierend … gewoon genieten samen met de echte locals!

    Tijdens deze Historisch Food Tour proef je hartige en artisanale locale producten van Antwerpen: vis, vlees, chocolade, ... we nemen je mee naar echte Antwerpse plekjes.

    We dompelen je onderen in de Antwerpse volksbuurt waar je de beste ondernemers ontmoet die met passie hun ambachtelijke locale producten serveren.

    Niks saais wel spannend en intrigerend, luister naar ongelofelijk mooie verhalen over vakmanschap, legendes en anekdotes.

    • Bezoek het historische gedeelte van de stad, kleine straatjes, steegjes en prachtige pleintjes … Nina geeft je een duidelijk beeld van stad zodat je je goed kan oriënteren

    • Geniet van opmerkelijke verhalen en historische culinaire Antwerpse feiten en weetjes

    • 5 Antwerpse lekkernijen

    • Ontvang nog eens een heleboel tips om je verblijf in Antwerpen verder te zetten

    • 100% buitenactiviteit

    Boek steeds van tevoren, onze plaatsen zijn beperkt!

    Bites & Walks won The Award for Excellence in Culinary Experiences for Belgium 2022 / 2023 en up and running voor de 2024 Award! 

    Travel & Hospitality Awards is een wereldwijd erkenningsprogramma voor de reisindustrie dat de allerbeste hotels, touroperators, gidsen, spa- en wellnessfaciliteiten, restaurants en innovatiebedrijven erkent.

    Bewonderenswaardige toewijding om een meeslepende en informatieve ervaring van Antwerpen te bieden op gastronomisch erfgoed.

    Geweldige touropties, waaronder een uniek vegetarisch en veganistisch alternatief, een biertour en de mogelijkheid om een op maat gemaakte
    privérondleiding te boeken met je familie of als teambuilding

    Uitstekende online beoordelingen en feedback, gasten zijn zeer tevreden over het eten, de service en de passie waarmee Nina van Bites & Walks haar gasten verwelkomt en gidst.

    4 - 50 personen

    Back to the 90s! 
    In dit opzwepende spel vol herkenning en herinneringen nemen wij u mee terug naar de tijd waarin internet en mobiele telefoons nog maar net aan hun opmars begonnen. Flippo’s en Furbies veroverden de wereld. Half België liep rond op buffalo's in salopettes en alle tienermeisjes waren verliefd op Nick van de Backstreet Boys. Jawel het 90s Nostalgia Spel neemt u mee terug naar de zinderende jaren negentig!

    Inhoud
    In teams gaat u onderling de strijd aan in een Nineties Nieuwsquiz, Het Rad van Fortuin, een spetterende 90s Karaoke Battle en nog veel meer! Naast het spannende spelelement staat deze heerlijke ‘trip down memory lane’ ook garant voor een avond (of middag) vol plezier, positiviteit en saamhorigheid. We komen allemaal ergens anders vandaan maar de 90s verbinden ons.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, bedrijfsuitstappen, personeelsfeesten en incentives. Er is afhankelijk van het gezelschap zowel een Vlaamse als Nederlandse als een gemixte versie beschikbaar.

    Arrangementen
    U kunt kiezen uit de volgende arrangementen:

    -Het 90s Nostalgia Quiz Arrangement (3 uur)
    -Het 90s Nostalgia Dinerspel (Quiz+3 gangendiner)
    -Een complete 90s Nostalgia Feestavond (vanaf 4 uur)

    SPECIAL EDITIONS
    "All I Want for Christmas is youuuu" Ook te boeken een 90s Quiz Kerst-editie.
    -90s Quiz - Kerst-editie

    Meer info
    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen. 

    20 - 500 personen

    We houden de vinger aan de pols en gaan mee met de tijd. Een mooi voorbeeld daarvan is de ‘Workshop Drones’. Onder het motto ‘start to drone’ leren de deelnemers spelenderwijs kennismaken met het fenomeen ‘drones’.

    Na een korte initiatie, hoe er mee te leren vliegen, gaan de teams meteen aan de slag. We werpen de deelnemers verschillende challenges voor die de piloot in u naar boven laten komen. Doelgericht op teamwork, maar ook het speelse karakter wordt niet uit het oog verloren. Zit er een brokkenpiloot tussen? Geen erg, de teammates kunnen dit misschien nog rechtzetten … Of het nu gaat om kleine dan wel grotere teams, onze talrijke teambuildingactiviteiten zijn er stuk voor stuk op gericht om de teamspirit aan te scherpen en het vertrouwen in de samenwerking te intensifiëren.

    Maar ook aan doorzettingsvermogen, snelheid en behendigheid, tactisch doorzicht en ervaringsleren wordt in ruime mate aandacht besteed. Het komt allemaal aan bod op een creatieve en speelse manier in zowel de standaard formules als de activiteiten die perfect op maat kunnen worden gemaakt voor elk event. Gedurende deze workshop zullen jullie op verschillende manieren geprikkeld worden om het beste uit het team naar boven te halen.

    De verkenningsfase via simulator en het oefenen van vrije figuren met een echte drone vormen de start. Naarmate de workshop vordert, worden de figuren steeds complexer. Eindigen doen we met een heuse competitie, waarin verschillende groepen het tegen elkaar opnemen in verschillende rondes. Zowel technische vaardigheid, precisie, snelheid en stressbestendigheid zullen ruimschoots aanwezig zijn.

    Hou het hoofd cool en help elkaar, want dit maakt het verschil tussen een stuntvlieger en een brokkenpiloot. Benieuwd wie binnen jullie team de stuntpiloot in spe is?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 60 personen

    Samenwerking, teambuilding, energie genereren en nog superleuk ook!
    ‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?

    We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
    Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.

    Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!

    Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
    Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!

    Volstrekt unieke onderdelen!
    Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen.  Kijk voor een verdere impressie op: http://www.artofevents.nl/spelprogramma en natuurlijk ook naar de foto's op deze site.

    Referenties:

    Novartis
    "Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"

    Stichting Xmotion
     “Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.”

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    “Citius, Altius, Fortius" - Samen met jullie gaan we graag sneller, hoger en sterker dan ooit om dé ultieme Olympische teambuilding te beleven.

    Ons Olympisch thema-evenement moedigt teams aan om een tandje bij te steken, hun innerlijke atleet wakker te maken en samen te werken om een reeks uitdagingen aan te gaan, allemaal met een Olympische twist.

    Sportkledij hoef je niet aan te trekken, het enige wat nodig is, is een beetje winnersmentalieit en in grote mate: zin om plezier te hebben.

    Combineer kennis en creativiteit
    Om de sporttrivia en creatieve uitdagingen tot een goed eind te kunnen brengen moeten zowel de hersenen als de spieren op scherp staan. Winnen of verliezen - goud, zilver of brons – het wordt een Olympische topervaring, en je hoeft er niet eens voor naar Parijs (maar het mag wel...)

    De straten, parken en andere hotspots in de stad staan bol van de mogelijkheden voor leuke uitdagingen en opdrachten, waarbij het ganse team geweldige sportmomenten zal beleven, sportvragen beantwoorden, tegen de klok uitgedaagd worden en foto- en video-uitdagingen zal aangaan.

    Zoals gezegd: we hoeven niet naar Los Angeles, al gaan we er graag met jullie heen, maar kunnen deze Spelen wel degelijk organiseren in gelijk welke stad ter wereld.

    Wij staan alvast klaar, nu jullie nog!

    10 - 500 personen

    Wat doe je als je niet weet wat te doen?
    Hoe los je een probleem op waarvan je de oplossing nog niet ziet? Of beter gezegd: hoe verander je je manier van denken om tot nieuwe inzichten te komen?

    Welkom bij Code Crackers! Fun, dynamisch en uitdagend (exact alles wat je zoekt in een teambuilding), maar ook een oefening in creatief denken, het doorbreken van denkpatronen en het benutten van de collectieve intelligentie van je team.

    Ontcijfer het geheim van creativiteit!
    Code Crackers is een unieke teambuilding waarbij teams complexe puzzels en raadsels oplossen door anders te denken. De sleutel? Slim samenwerken, perspectieven verschuiven en obstakels creatief aanpakken. Deze continue verbetering maakt jullie als team sterker en flexibeler.

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    10 - 200 personen

    Verken de stad met een spannende puzzeltocht en ontdek wie van u het meesterbrein is! 

    Uw dag begint als u samenkomt in het centrum van de stad.

    Meesterbrein tocht
    Gewapend met onze speciale app op uw smartphone begeeft u zich in de stad om het Meesterbrein spel te spelen. Op de plattegrond in de app, die uw bewegingen volgt, vindt u rode pointers met vragen. Deze vragen omvatten een mix van stadsweetjes, raadsels en algemene kennisvragen die uw Meesterbrein op de proef stellen. Hoewel elke deelnemer het spel individueel kan spelen, is het meestal het leukst om samen te werken in teams van 4-6 personen. Los samen de raadsels op, kraak de codes en verzamel kennis om het Meesterbrein te worden.

    In teams of individueel
    De Meesterbrein tocht kan gespeeld worden op de Iphone (IOS) of op een Android (o.a. Samsung) smartphone. Iedereen krijgt een eigen versie van het spel op zijn smartphone, u hoeft dus niet met een groepje 1 smartphone te delen. Het leukste is in groepjes van 4-6 deelnemers de stad in te gaan en dat iedereen de vragen zo goed mogelijk probeert te antwoorden. Aan het eind van het spel kan je je totaalscore vergelijken met anderen. Tijdens het spelen is het ook mogelijk de app pauzeren om bijvoorbeeld ergens een terrasje te pakken.

    Groepsgrootte
    6 - 200 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 14,- excl. btw

    Inclusief
    - Meesterbrein tocht

    U kunt starten op elk gewenst tijdstip. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. U ontvangt binnen 24 uur een offerte op maat.

    6 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Allo Allo: Kraak de code en vind als eerste “The Fallen Madonna with the Big Boobies!” 
    Bij ons speel je Allo Allo als spannende citygame, ideaal voor groepsuitjes of bedrijfsuitjes. In groepen doorkruis je een stad op zoek naar verschillende historische plekken. Daar vind je aanwijzingen die je team steeds een stap dichterbij het einddoel brengt: The Fallen Madonna with the Big Boobies!

     Wat staat je te wachten tijdens Allo Allo?
    Zoals de naam al doet vermoeden, transformeren alle deelnemers tijdens dit spel tot de hoofdrolspelers van Allo Allo, op weg naar dat ene ‘doel’: The Fallen Madonna with the Big Boobies! Voor je op pad gaat volgt er eerst een uitgebreide briefing en een drankje met iets lekkers, zodat iedereen goed voorbereid aan de tocht begint.

    Dan gaat je team de stad in, op weg naar de eerste historische beproeving. Al puzzelend en door het goed uitvoeren van opdrachten probeer je de eerste code te vinden. Heb je ‘m gevonden? Dan weet je de volgende uitdaging te vinden!
    Aan de hand van battle-spellen kan je team bonusaanwijzingen verdienen. Ook kunnen jullie in bezit komen van een 'uitgeholde salami' en deze inzetten voor een vrijstelling of een extra aanwijzing. Maar pas op, want op dat moment komt een ander team naar keuze in het bezit van dit belangrijke hulpmiddel. Bedenk dus goed wanneer je ‘m inzet. Zo wordt je team steeds handiger en speuren jullie jezelf zo richting The Fallen Madonna with the Big Boobies! Moge het scherpste team winnen!

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje volgt de prijsuitreiking.

    Wij kunnen dit spel ook in het Engels of Frans verzorgen. 

    6 - 500 personen

    Doel:
    Teams moeten de geheime code ontcijferen voordat de timer stopt.

    Spel verloop:
    Elk team krijgt een vergrendelde aluminium koffer. Een mysterieuze video neemt de deelnemers mee op avontuur. Met de informatie uit de video, zijn de teams in staat de koffer te openen. Daarin zitten opnieuw 4 vergrendelde kisten boordevol puzzels en raadsels om te ontcijferen. Enkel door samen te werken en informatie te delen, kunnen de deelnemers het spel tot een goed einde brengen. Teamwork is daarbij essentieel.

    Einde:
    In de laatste koffer vinden de deelnemers letters. Door ze in de juiste volgorde te zetten, kunnen ze een slogan vormen. Met deze slogan kunnen de deelnemers de aftelklok stoppen

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Augmented Reality Game
    Het plaatsen van hologrammen in de echte wereld is jarenlang pure science fiction geweest maar nu realiteit! De lijn tussen de virtuele wereld en echte wereld vervaagt. Met Augmented Reality wordt de echte wereld aangevuld met computer gegenereerde content! TB Events heeft hier een supergave game voor ontwikkeld! Een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.
    Wat staat je te wachten tijdens Augmented Reality Game?

    Het spel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en ga je met een tablet op zoek naar eerste Augmented Reality aanwijzingen, codes en clues in het gebouw.

    Dan gaan jullie aan tafel en speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het spel wordt het winnende team bekend gemaakt.

    Augmented Reality Game is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    12 - 5000 personen

    Welkom bij The HandProject
    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Nederlandse Koninklijke familie te valkenieren.

    Wil je dit zelf ook ervaren, dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving. De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van. Actief bedrijfsuitje op het gebied van Europese tradities. Beleef het goede leven en de oud-adellijke buitensportkunsten.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 120 personen

    Tijdens een gezellige wandeling van drie uur proef je bijzondere bieren in authentieke cafés. Samen met de gids ontdek je de échte Belgische biercultuur, omringd door kerstlichtjes en winterse gezelligheid.

    ✓ Stadswandeling met gids
    ✓ Ontdek de rijke Belgische biergeschiedenis
    ✓ Leer bierproeven met heerlijke streekbieren
    ✓ Inclusief vijf degustaties
    ✓ Een officieel BeerWalk proefglas als aandenken
    ✓ Gratis annuleren tot 48u vooraf

    Perfect als origineel kerstuitje met collega’s, vrienden of familie.

    Vul het formulier in voor meer info of een vrijblijvende offerte!

    5 - 100 personen

    Een goed georganiseerde zeskamp met onder andere de Wereldballen, Brancard Race , eindeloze wandelband en meer! Werk met je hele team samen want alleen verlies je! De ingrediënten: Uitdaging met hilarische momenten.


    De Zeskamp

    Jullie worden ontvangen waarna de groep wordt onderverdeeld in meerdere teams. De strijd barst los! Welk team beschikt over de juiste combinatie van kracht, tactiek en doorzettingsvermogen? Achtereenvolgens worden de volgende onderdelen doorlopen:


    De Wereldbal, waarbij 1 deelnemer op de megabal moet balanceren terwijl er een parcours wordt afgelegd
    Skilatten-race, waarbij het hele team aan ski’s vast zit en een parcours moet afleggen
    Touwtrekken, voor de echte krachtpatsers, trek je tegenstanders over de lijn
    Brug bouwen, haal met je team de overkant door goed en slim samenspel
    Brancard race, altijd hilarisch, wie heeft als eerste een teamgenoot aan de overkant?
    Rupsband en vliegend tapijt, zorg dat je goed naar elkaar luistert en tegelijkertijd beweegt om het parcours het snelste af te leggen.


    Samen sterk in teamverband is het centrale thema van de dag. Wie wordt de winnaar van dit sportieve uitje?

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    8 - 5000 personen
    Midden in het stadscentrum wordt u door ons ontvangen. Uw gezelschap wordt vervolgens in kleinere teams verdeeld. Ergens in de stad is een gesloten kist met daarin “De Verborgen Tamboerijn” verstopt.

    Het doel van deze speurtocht is uiteraard om zo snel mogelijk deze kist te vinden, de cijfersloten te kraken en de Tamboerijn aan de wedstrijdleiding te overhandigen. Gewapend met een plattegrond zullen alle teams verscheidene speuropdrachten tot een goed einde moeten brengen.

    De opdrachten tijdens dit detectivespel zijn enorm gevarieerd, soms gymnastiek voor lijf en leden en soms gymnastiek voor de grijze hersencellen. Elke goed uitgevoerde speuropdracht levert een tip op. Des te meer geslaagde opdrachten, des te meer tips. Met deze locatie- en cijferslottips zal het na verloop van tijd duidelijk worden waar ‘De Verborgen Tamboerijn’ te vinden is.

    Het team dat als eerste de geheime locatie achterhaalt en met de juiste cijfercombinaties de kist kan openen wint deze SPEURLOCK HOLMES.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
    20 - 120 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Antwerpen zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Antwerpen te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Antwerpen te organiseren. Een bedrijfsfeest in Antwerpen motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Antwerpen en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Antwerpen.