Bedrijfsfeest in Kortrijk

Filteren

Filters

Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
304 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Kortrijk
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Heeft u binnenkort een evenement? Zoekt u nog passende dranken hiervoor?
    Ontdek hieronder wat wij voor u kunnen betekenen!

    Onze bartenders
    Cocktail O'Clock staat voor enerzijds voor hoogwaardige producten, maar anderzijds ook voor een professioneel team! Onze cocktails worden met passie bereid. Ons team van gemotiveerde, ervaren bartenders staat steeds voor u klaar. Afhankelijk van uw evenement komen wij met 1 of meerdere bartenders naar u toe. Ons team maakt van uw avond een topavond! 

    Onze cocktailbars
    Wij hebben een reeks bars waaruit u een keuze kan maken voor uw evenement. Beurscatering, Trouwfeest, Familiefeest, Communie, Vrijgezellenfeest, tuinfeesten, noem maar op!  Wenst u hier een zomerse tiki-bar, onze beach-cocktailtrailer of eerder een nette strakke bar? Alles is mogelijk! 

    Onze cocktails
    Alles hangt af van uw wensen. Wij proberen onze kaart volledig naar uw evenement en uw normen aan te passen. Van een frisse mojito tot een pittige Moscow mule? De cocktails worden à la minute op uw evenement bereid zodat dit ook een ervaring voor u en uw gasten is. 

    In ons premium gamma is er ook de mogelijkheid om cocktails live te laten roken, een geurbubbel op uw cocktail te voorzien. Vraag zeker naar de mogelijkheden!

    20 - 1500 personen

    Haka Teambuilding
    Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.

    Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!

    We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :

    • Uitdagingen overwinnen
    • Afscheid nemen bijvoorbeeld van een afdeling of product, verhuizing
    • Respect tussen mannen en vrouwen
    • Doelen behalen
    • Teambuilding
    • Zelfontwikkeling : zelfvertrouwen, conficthantering, verbindende communicatie…

    Duur workshop :  3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)

    Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
    -                   vanaf 100 personen 25 EUR per persoon

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    25 - 200 personen

    Dagje Film Maken:
    Een uniek teambuildingspel. Maak met elkaar en kies een van onze ludieke storylines of eigen thema's. 

    Elk teamlid krijgt een rol. U bepaalt wie de rol van regie, productie, script en acteren op zich neemt. 

    De teamleden maken een mini script en verdelen de scenes. Iedereen die de rol van acteur heeft, neemt individueel een scene op. Dit is mogelijk in de eigen huiskamer, tuin, balkon of een andere bijzonder locatiepunt! 

    Alle scenes samen vormen uiteindelijk een complete film of commercial. 

    Na het filmen verwerken wij de opnames tot een hilarische compilatie incl. alle bloopers, geluidsfragmenten en achtergrondmuziek.
    De leukste filmfragmenten presenteren wij na de pauze of tijdens een eventuele online borrel. Vervolgens sturen wij de totale compilatie (binnen 1 dag) aan u als contactpersoon.
    Optioneel bieden we de online oscaruitreiking. 

    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera.

    Teambuilding:
    U kiest binnen uw team wie de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial


    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
    Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.

    Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.30 uur Instructie en start filmen 
    16.45 uur Laatste team retour; (indien weer mogelijk borrelen) 
    17.45 uur Aanvang diner indien weer mogelijk (zie website onder dineren bij de locaties)
    19.45 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking.
    20.30 uur Einde 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    15 - 750 personen

    Jullie willen geen standaard uitje. Het is tijd voor iets nieuws. Met verschillende virtual reality experiences ervaren jullie een bedrijfsuitstap als nooit tevoren. Boek nu onze VR Experience en zet de eerste stap in de virtuele wereld!

    Combinatie van de beste VR experiences
    De VR Experience brengt het allerbeste van de virtuele wereld naar boven. De leukste VR Experiences zijn namelijk gecombineerd tot één uitje. Zo ben je met jouw team een tikkende tijdbom aan het oplossen. Of ski je met een razende snelheid de berg af. Je krijgt dus verschillende VR Experiences om echt kennis te maken met Virtual Reality. Hoe gaaf?!

    Maak kennis met de nieuwste VR experiences
    - Combinatie van verschillende VR Experiences en de virtuele bom.
    - Professionele begeleiding van VR-experts.
    - Beleef de nieuwste ervaringen en mogelijkheden van Virtual Reality.
    - Ieder team heeft een eigen VR bril. 

    Het uitje van de toekomst
    Het is tijd voor het uitje van de toekomst: de VR Experience. Onder professionele begeleiding van VR experts gaan jullie in teams aan de slag. Zo maakt iedereen van het team kennis met alle mogelijkheden van Virtual Reality. En natuurlijk niet te vergeten een strijd tegen de andere teams. Zet jouw team de snelste tijd neer bij het oplossen van de VR bommen? 

    15 - 2500 personen

    Beleef een escape-spel de frisse buitenlucht in het centrum van de stad! 
    Uw dag begint als u samenkomt in het centrum van de stad. De uitleg van het spel heeft u van te voren per mail ontvangen. Uw instructeur is niet in de stad, maar begeleidt uw groep via whatsapp. 

    Outdoor Escaperoom
    In groepjes van zo'n zes personen gaat u de stad in, gewapend met een speciale plattegrond en een fotoblad. Lukt het u om de plattegrond en de foto's aan elkaar te linken? Dan kunt u de enige juiste route vinden.

    Hoe werkt het? Als u in een vakje van de plattegrond het gezochte onderwerp ziet, maakt u een foto. Deze stuurt u via whatsapp naar de spelleider. U maakt bijvoorbeeld een foto van een gevelsteen, een standbeeld of een bijzonder naambordje dat binnen het vakje op de plattegrond te vinden is.
    Hierna ontvangt u direct een berichtje terug van de spelleider. Is de foto juist? Dan weet u meteen of u op de goede weg bent. Elk team gebruikt één smartphone voor dit spel. 

    Groepsgrootte
    6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 22,- excl btw

    Inclusief
    - Outdoor escaperoom met alle spelmaterialen
    - Begeleiding door instructeur op afstand

    U kunt starten op elk gewenst tijdstip. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. U ontvangt binnen 24 uur een offerte op maat.

    6 - 100 personen

    Deze teambuilding is ideaal om de teamgeest te versterken.

    Als één team muziek maken creëert een unieke ervaring en zorgt voor een positief groepsgevoel. Het laat collega’s inzetten op samenspel en biedt hen een andere manier om met elkaar in communicatie te treden. De groepsdynamiek wordt hierdoor positief beïnvloed.

    Voorkennis is niet vereist.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    2 - 80 personen

    Welkom bij The HandProject
    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een gezellig onschuldig etentje met collega’s. Of toch niet… Weten jullie een moordzaak op te lossen voordat het dessert wordt geserveerd? Boek nu het moorddiner en ga aan de slag!

    Een bloedstollende moordzaak
    Tijdens het diner vallen de assistenten van de rechercheur ineens binnen. Ze hebben een vreemd verzoek… De burgemeester van het stadje Blüdhaven is vermoord. De rechercheur heeft antwoorden van jullie nodig: dader, moordwapen en motief. Weten jullie de moordzaak op te lossen voordat de moordenaar weer op vrije voeten rondloopt? 

    Honger naar gerechtigheid?
    - De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
    - Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
    - Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.

    Kruip in de huid van een detective
    Met een koffer vol bewijsmateriaal en puzzels gaan jullie aan de slag om de moordzaak op te lossen. De cryptische aanwijzingen leiden jullie naar antwoorden. Weet jij met jouw team de moordzaak als eerste op te lossen? Dan winnen jullie Case Blüdhaven! Rechercheur Wout Boefs zal jullie dan erg dankbaar zijn. 

    5 - 2500 personen

    Bouw je eigen zeepkist !

    Sleutelwoorden bij deze teambuilding zijn tactiek, strategie en creativiteit.

    Uw groep wordt in meerdere 'renstallen' opgedeeld (1 zeepkist per team van 7 personen).

    De activiteit verloopt in verschillende fases - waarin telkens punten te verdienen zijn:

    • De teams kiezen een naam voor hun 'renstal' en creëren een eigen logo;
    • Via verschillende interactieve opdrachten op iPad verdienen de teams geld om in de garageshop onderdelen te kopen voor hun zeepkisten.
    • Alle onderdelen om de zeepkist te bouwen en te decoreren worden 'in de garage' door onze 'Mario en Luigi' uitgestald.
    • Er zijn geen vaste prijzen voor de onderdelen, aan jullie om te onderhandelen met onze "Mario en Luigi" die hun roots hebben in het maffialand bij uitstek: Italië
    • Eens de teams voldoende bouwblokken hebben aangekocht, starten ze met het bouwen van hun zeepkisten.
    • Finaal krijgen de teams enkele challenges voorgeschoteld die ze met hun eigen zeepkist tot een goed einde brengen.
    • Het team dat de meeste punten scoort op de verschillende challenges en de mooiste zeepkist bouwt is de verdiende winnaar van deze experience!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    20 - 500 personen

    Allo Allo met begeleiding op afstand: Kraak de code en vind als eerste “The Fallen Madonna with the Big Boobies!”

    De razend populaire tv-serie Allo Allo is nu als app-game met begeleiding op afstand te boeken bij TB Events.

    Bij ons speel je Allo Allo als spannende citygame met begeleiding op afstand, ideaal voor groepsuitjes of bedrijfsuitjes. In groepen doorkruis je een stad op zoek naar verschillende historische plekken. Daar vind je aanwijzingen die je team steeds een stap dichterbij het einddoel brengt: The Fallen Madonna with the Big Boobies!

    Wat staat je te wachten tijdens Allo Allo met begeleiding op afstand?

    Zoals de naam al doet vermoeden kruipen alle deelnemers tijdens dit spel in de rol van de verschillende spelers van Allo Allo, op weg naar dat ene ‘doel’: The Fallen Madonna with the Big Boobies! Voor je op pad gaat volgt er eerst een uitgebreide telefonische briefing  zodat iedereen goed voorbereid aan de tocht begint.

    Dan ga je met je team de stad in, op weg naar de eerste historische beproeving. Al puzzelend en door het goed uitvoeren van opdrachten probeer je achter de code te komen. Via de TB-App krijgen jullie opdrachten en kennisvragen binnen.  

    Laten we ondertussen hopen dat Madame Edith niet gaat zingen en dat René rustig kan knuffelen met zijn Yvette en Maria. Doorkruis de stad en verzamel alles wat je nodig hebt om The Fallen Madonna te bemachtigen.

    2 - 750 personen

    Elk jaar in augustus worden in Dunoon, Schotland, de Highland Games gehouden. Deze zijn ontstaan in 1856 en hebben als doel de Schotse cultuur te vieren, maar vooral het culturele en sportieve erfgoed van de Highlands.

    Laten we de Schotse tradities herbeleven waar de clans van de grote families elkaar ontmoeten. U wordt begroet door het geluid van drums en doedelzakken. Elk lid van de clan zal trots de gekleurde tartan van zijn familie op zijn kilt en muts dragen. Touwtrekken tussen mannen en vrouwen in kilts, boomstammen of kanonskogels gooien, races in zakken ..., de vele proeven volgen elkaar op tijdens een sportieve, leuke en spannende competitie. 

    14 - 340 personen

    De ultieme uitdaging in teambuilding! In kleine groepen neemt u het op tegen de elementen water, aarde, lucht en vuur. Alleen door individuele kwaliteiten te combineren met uitmuntend teamwork kunt u per opdracht aanwijzingen winnen om het laatste element, het vuur, als eerste te overwinnen. U kunt hierbij kiezen uit een halve dag, of zelfs een dagvullend programma. 

    Uiteraard kunnen wij ook catering, accommodaties en vervoer voor u verzorgen.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    15 - 80 personen

    Een opwindend en interactief straatspel voor teams! Word de ultieme vastgoedmagnaat in het levensechte Monopoly-spel, waar je strategieën bedenkt, deals sluit en de stad verkent op jacht naar eigendom. 

    Na een uitgebreide speluitleg via de mail en van onze begeleider telefonisch , download je de app en ga je op pad. Vorm teams en begin met het spel! Het doel? Verzamel zoveel mogelijk straten en huizen door slim te onderhandelen en tactisch te manoeuvreren door de stad. Wat als een team failliet gaat? Teams kunnen eenmalig bij de bank een lening afsluiten als laatste redmiddel. Salaris- en premieopdrachten bieden kansen om extra geld te verdienen en financiële problemen te vermijden. 

    Toch liever een begeleider op locatie en/of een lunch of diner erbij.  Alles is mogelijk! Vraag naar de mogelijkheden. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen

    Wil je met je team of groep een leuke activiteit doen? Dan ben je aan het juiste adres!

    Jullie krijgen eerst een aperitiefje waarbij het verloop van de workshop verteld wordt. Indien nodig doet de chef een aantal handelingen voor. Daarna is het aan jullie! In kleine groepjes werken jullie dan samen om de bereiding te maken.
    Na het koken gaan we lekker aan tafel!

    Na het koken krijgen jullie dan de recepten mee naar huis en vertrekken jullie (hopelijk) tevreden terug naar huis.

    Wij organiseren kookworkshops in Gent, Antwerpen en Boom (dichtbij Mechelen en Brussel), Hasselt en ook op uw eigen locatie in het land . Ofwel geven jullie ons inspiratie qua thema ofwel doen wij dat! Formules inclusief cava, wijn en water! Daarnaast organiseren wij ook chef aan huis en koken op locaties in Antwerpen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 30 personen

    Een beeld zegt meer dan duizend woorden… maar wat als je het verhaal zelf bepaalt?

    Welkom bij Snap the Moment! Creatief, dynamisch en boordevol FUN (exact alles wat je zoekt in een teambuilding). Jullie maken samen een unieke stop-motion video waarin originaliteit en samenwerking centraal staan.

    In Snap the Moment draait alles om het bundelen van talenten. Jullie bedenken een scenario, kiezen accessoires en brengen de beelden tot leven. Geen competitie, maar een gezamenlijk creatief meesterwerk!

    Breng je verhaal in beweging!
    Snap the Moment is een unieke teambuilding waarin je samen een korte stop-motion film creëert. Of het nu een bedrijfsboodschap, een hilarische sketch of een creatieve interpretatie van jullie waarden is—jullie bepalen het script!

    Waarom bedrijven voor Snap the Moment kiezen? Omdat het méér is dan een leuke activiteit. Het helpt teams om boodschappen visueel te verankeren en concepten op een creatieve manier te vertalen. Of je nu strategische pijlers in beeld brengt of gewoon een onvergetelijke ervaring wil creëren, deze activiteit laat een blijvende indruk achter.

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Kortrijk zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Kortrijk te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Kortrijk te organiseren. Een bedrijfsfeest in Kortrijk motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Kortrijk en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Kortrijk.