Bedrijfsuitstap in Kortrijk - WegmetdeBaas.be

Filteren

Filters

Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
309 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Kortrijk
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    Highland Games is een combinatie van traditionele proeven met een authentiek Schots gevoel. Als deelnemer waan je je door de aangepaste kledij en toepasselijke muziek meteen in de Schotse Highlands!

    ➔ Paalwerpen
    ➔ Highland curling
    ➔ Nagelslaan
    ➔ Hoefijzerwerpen
    ➔ Touwtrekken
    ➔ Bow and Arrow
    ➔ Highland walk
    ➔ Hold the T
    ➔ Walking A

    Duur programma: +/- 2u30 min.

    Doel: Probeer zoveel mogelijk punten te verzamelen met je Schotse Clan en kroon je tot de beste clan!

    Praktische info: Het programma ‘Real Scottisch Highland Games’ is een outdoor programma. Daarom voorzien we ons dan ook altijd om dit outdoor te laten doorgaan. Je zorgt er dus best voor dat je voorzien bent op regenweer.

    12 - 200 personen

    'Flikken'   De politiemensen Floris en Eva onderzoeken de één na de andere bloedstollende zaak. TB Events geeft jullie nu de kans om in hun schoenen te staan. Stap uit de dagelijkse sleur en speel dit bloedstollende spel. Een meeslepende moordzaak, ideaal als bedrijfsuitje of groepsuitje met collega's of vrienden.  

    Hoe ga je te werk bij Flikken?
    Begin aan de basis: plaats delict. Je volgt de aanwijzingen en leert steeds meer over de achtergronden van het slachtoffer. Ieder spoor kan je dichter bij je dader brengen. Of is het een dwaalspoor? Met jouw team zet je alle informatie op een rijtje en bepaal je de volgende plaats om uit te kammen. Door langs de juiste plaatsen te gaan, kun je de vitale informatie vergaren om de zaak te kraken. 

    Wat staat je te wachten tijdens Flikken? Detective word je niet zomaar. Daarom beginnen we met een stevige bak koffie om je op scherp te zetten. Dan volgt de briefing en krijg je een uitgebreide uitleg over het spel. Na het vormen van de teams bezoek je de plek van de moord, voor een eerste onderzoek.   Nu komt het er op aan: welke moordverdachten ga je als eerste aan de tand voelen, welke getuigenissen zijn
    doorslaggevend? Samen met jouw team stel je een lijst op met hoofdverdachten en hun motieven.

    Eenmaal terug op het rendez-vous-punt overhandig je deze lijst aan de commissaris. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris worden de rapportages nauwkeurig beoordeeld. Dan wordt het winnende team bekend gemaakt en het plot uitgelegd. Case closed.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 5000 personen

    Een beeld zegt meer dan duizend woorden… maar wat als je het verhaal zelf bepaalt?

    Welkom bij Snap the Moment! Creatief, dynamisch en boordevol FUN (exact alles wat je zoekt in een teambuilding). Jullie maken samen een unieke stop-motion video waarin originaliteit en samenwerking centraal staan.

    In Snap the Moment draait alles om het bundelen van talenten. Jullie bedenken een scenario, kiezen accessoires en brengen de beelden tot leven. Geen competitie, maar een gezamenlijk creatief meesterwerk!

    Breng je verhaal in beweging!
    Snap the Moment is een unieke teambuilding waarin je samen een korte stop-motion film creëert. Of het nu een bedrijfsboodschap, een hilarische sketch of een creatieve interpretatie van jullie waarden is—jullie bepalen het script!

    Waarom bedrijven voor Snap the Moment kiezen? Omdat het méér is dan een leuke activiteit. Het helpt teams om boodschappen visueel te verankeren en concepten op een creatieve manier te vertalen. Of je nu strategische pijlers in beeld brengt of gewoon een onvergetelijke ervaring wil creëren, deze activiteit laat een blijvende indruk achter.

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    10 - 500 personen

    FilmTeambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, functionaliteit, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     

    Uw uitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met uw collega's transformeert u tot hechte filmcrews en maakt u onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, serie en/of tv-programma!

    Samenwerken
    Filmteambuilding laat u en uw collega's optimaal de reclame- en/of filmwereld beleven. Ook zal het teamspirit gevoel hoog zijn omdat een film, commercial, lipdub, of tv-programma alleen tot stand kan komen door samenwerking binnen de crew.

    Functioneel & Humor:
    U kunt als filmcrew ook functioneel produceren. Zo is het mogelijk om op een ludieke wijze organisatieboodschappen in uw hilarische film, commercial, serie en/of tv-programma te verwerken...

    Leer elkaar eens op een andere manier kennen
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen films zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Maatwerk & Persoonlijk
    Ieder evenement dat Filmteambuilding organiseert is uniek en custom made. Voorafgaand aan het event brengen wij uw wensen exact in kaart. Dit wordt op een doeltreffende en vindingrijke wijze vertaald en geïntegreerd in het totale concept.

    FilmTeambuilding is inclusief:
    * Professionele producent

    * Professionele begeleiding (regisseur per filmgroep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief script writing
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakte script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 
     

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen! 

     

    20 - 600 personen

    Probeer uit te vinden waar de gangster zich verschuilt.
    Uw dag begint als u samenkomt in het centrum van de stad. De uitleg van het spel heeft u van te voren per mail ontvangen. Uw instructeur is niet in de stad, maar begeleidt uw groep via whatsapp. 

    Gangsterhunt
    Welk team weet als eerste waar de gangster is? Tijdens het spel wordt u op afstand begeleid door onze instructeur. De spelmaterialen bestaan uit een plattegrond van de stad, een fotoblad met foto's van bezienswaardigheden (standbeeld, gevel, kunstwerk etc.) en een woordzoekpuzzel.

    Elk team gaat in de stad op zoek naar de bezienswaardigheden die op het fotoblad staan. Heeft u een bezienswaardigheid gevonden? Dan maakt u er een foto van en stuurt u deze via whatsapp naar de instructeur. Klopt de foto? Dan krijgt u een woord terug. Dit woord kunt u afstrepen op de woordzoekpuzzel. Telkens als u een woord afstreept, blijven er minder letters over. De overgebleven letters onthullen de Europese verblijfplaats van de gangster.

    Het team dat als eerste weet in welk land de gangster zich bevindt is de winnaar! 

    Groepsgrootte
    6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 22,- excl. btw

    Inclusief
    - Gangsterhunt met alle spelmaterialen
    - Begeleiding door instructeur op afstand

    U kunt starten op elk gewenst tijdstip. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. U ontvangt binnen 24 uur een offerte op maat.

    6 - 100 personen

    Zet je in op snelheid, strategie of een vleugje geluk? Bij At the Races draait alles om spanning, slimme beslissingen en een gezonde dosis competitie.

    Welkom bij At the Races! Dynamisch, sociaal en vol verrassingen (exact alles wat je zoekt in een teambuilding). Jullie bepalen de tactiek, nemen risico’s en hopen als eerste de eindstreep te halen.

    In kleine teams nemen jullie het tegen elkaar op en kiezen per race een strategie. Speel je het slim en zet je in op een doordacht plan? Of gooi je het over een andere boeg en saboteer je stiekem de concurrentie?

    Speel, wed en win!
    At the Races is een unieke teambuilding waarbij deelnemers zes spannende races lang op het puntje van hun stoel zitten. Iedere wedstrijd vraagt om nieuwe keuzes en teamwork is de sleutel tot succes.

    Stel je voor: het startschot klinkt, de spanning stijgt en de race wordt live op groot scherm uitgezonden. Kies je voor een veilige tactiek of neem je het risico om de grote winnaar te worden?

    Waarom bedrijven voor At the Races kiezen? Omdat het een perfecte combinatie is van fun, spanning en strategie. Of je nu zoekt naar een interactieve activiteit voor grote groepen of een luchtige afsluiter van de dag, dit spel biedt plezier voor iedereen.

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    50 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Goochelen is een bijzondere vorm van vermaak met verschillende disciplines.Metalisme is hier een van. Mentalisme is het beïnvloeden van mensen, zodanig dat het lijkt dat een mentalist beschikt over buitengewone mentale krachten. De illusie opwekken van een zesde zintuig. Gedachten lezen,voorspellen maar vooral sturen behoren tot het arsenaal van echte mindf*cker.


    Nu is er de mogelijkheid om je deze unieke discipline eigen te maken in de mindfuck workshop .


    Laat vrienden en familie versteld staan van jouw uitzonderlijke vaardigheden .


    Een workshop Mindfuck /mentalisme is een unieke manier om de fijne kneepjes van het vak te leren kennen.


    De workshop duurt 2 uur. In vogelvlucht worden de verschillende disciplines uitgelegd, zoals close up, Stand Up en Stage mentalisme.


    Na een korte warming up act, gaat men zelf in groepen aan de slag met elk een eigen experiment met alledaagse voorwerpen: Calculators,pen,papier,mobieltjes,sleutels enz. Altijd handig voor een volgend optreden op een feestje, in de kroeg of verjaardag.


    Tijdens de workshop Mindfuck zullen creativiteit, presentatie en teambuilding de rode draad vormen in een korte reis door de wereld van magie en illusie. U transformeert tot een ware mentalist, waarbij ‘de manier waarop’ veel belangrijker blijkt dan de truc zelf. Aan het eind van de workshop worden de experimenten onderling gepresenteerd en wordt alles uit de kast gehaald. Dat is best pittig en dat is maar goed ook: oefening maakt de meester.
     
    Aansluitend kunnen jullie genieten van een heerlijk diner.

    20 - 5000 personen

    Op de boerderij is er heel wat werk!

    Deze boerderijspelen herinneren je vast wel aan de typische taken op en rond het erf.

    Verschillende teams zetten hun boer(in)vaardigheden in en kijken over elkaars schouder mee naar het succes van hun oogst. De activiteiten zijn zeer divers en steeds gelinkt aan de boerderij: hooizakbowling, kruiwagenracen, eiwerpen, geitenmelken, boerderijquiz, dierenmemory, ...

    Dit concept werd ontwikkeld als een laagdrempelige variant van de gekende Highlandgames. Het is ideaal om de dynamieken binnen het team in kaart te brengen. Wie neemt welke rol in tijdens de activiteiten? Welk team kan er goed samenwerken? Wat leert het (niet) slagen van een activiteit ons?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 450 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Op een dag kunnen jullie een wereldreis maken met jullie collega’s! Met jouw team mag je een land vertegenwoordigen waar je je het liefst mee wil identificeren. Om op voorhand al wat in de stemming te komen, kunnen jullie alvast typische kledij uitzoeken om op reis te dragen.

    Tijdens de reis, op de dag van jullie teamevent, bezoeken jullie de verschillende landen. Elk land is dan gelinkt aan een typische praktische opdracht, een aantal kennisvragen, een workshop en een proeverij. Laat je meeslepen in de leefwereld van de verschillende landen, verbind je met je medeburgers en die uit andere landen en kijk waar je uitkomt!

    Dit concept kan ook als reis door de tijd opgezet worden waarbij deelnemers van de oertijd tot de 21ste eeuw reizen doorheen allerlei opdrachten, kennisvragen, workshops en proeverijen.

    10 - 500 personen

    Blaaspijpschieten is erg populair. In meer en meer landen zoals de Verenigde Staten en Japan wordt dit als een echte sport beoefend met zelfs Olympische ambities.

    Het is een spannende en uitdagende activiteit voor alle leeftijden.

    Er wordt een korte geschiedenis van het blaaspijpschieten gegeven.

    Daarna oefenen en competitie met blaaspijpen van 3 verschillende lengtes.

    Dit is ook een ideale activiteit voor familiedagen gezien zijn toegankelijkheid voor iedereen.

    Voor een sportieve en originele teambuilding is een activiteit van Actionmaker de ideale keuze. Houdt u het liever bij boogschieten? Of wil u iets nieuws proberen zoals infrarood biatlon- of sportpistoolschieten, laserkleiduifschieten of zelfs bijlwerpen? Bij ons kan het allemaal! Onze initiaties worden begeleid door ervaren instructeurs, op een locatie naar uw keuze of op één van onze vaste locaties. Onze professionele en flexibele werking zorgt ervoor dat uw teambuilding een groot succes wordt.

    Onderstaand vindt u een overzicht van al onze activiteiten:

    Schermen

    Boogschieten

    Infrarood biatlon- en sportpistoolschieten 

    Laserkleiduifschieten

    Sumoworstelen

    Blaaspijpschieten

    Pistoolschieten

    Kruisboogschieten

    Pistoolkruisboogschieten

    Indoor lasershooting

    Karabijnschieten

    Stadsspel in Gent

    Chocoladeworkshop

    Roofvogelworkshop

    Smaaktest

    Aarzel zeker niet contact op te nemen via het formulier als vragen heeft of voor een vrijblijvende offerte.

    4 - 200 personen
    Als deelnemer waan je je door de aangepaste kledij en toepasselijke muziek meteen in de Schotse Highlands! Je onderneemt in groep allerlei proeven waar je steeds  
    de nodige uitleg en bedenktijd voor krijgt.

    Paalwerpen, touwtrekken en hoefijzerwerpen zijn enkele voorbeelden van activiteiten tijdens deze leuke en uitdagende teambuildingactiviteit.

    Optioneel: doedelzakspelers, whisky-proeven en/of schapendrijven. 
    ---------------------------------------------------------------------------
    V-Formation
    is een dynamisch en creatief bedrijf gespecialiseerd in teambuildings, verhuur van opblaasbare attracties en sport events.

    Als “Professional Fun Providers” organiseren en ondersteunen we reeds meer dan 10 jaar evenementen met een sterke focus op maatwerk, innovatie en mobiele service.
    We gebruiken ons uitgebreid gamma aan uitdagende teambuildingsconcepten en meer dan 80 unieke attracties om in te spelen op groepsdynamiek en communicatie.

    Van corporate events, bedrijfsincentives, attractieverhuren, sportdagen en -kampen tot internationale avonturen met “The Beast” (World’s Biggest Inflatable!): kwaliteit en plezier staan steeds centraal!
    ---------------------------------------------------------------------------

    Contacteer ons gerust voor een vrijblijvende offerte of meer informatie via onderstaand formulier!
    10 - 1200 personen

    Bent u op zoek naar een leuke activiteit waarbij u ook meer leert over een typisch Belgisch product ?

    Onze verschillende teambuildingaanbiedingen rond chocolade zijn voor u gemaakt ! 

    Al onze activiteiten hebben een leuke factor en hebben verschillende doelen op het gebied van teambuilding : 

    Chocolade-Discovery (duur: 2u00-2u30)
    Deze activiteit is ludieker en sterk gericht op het maken van chocolade.

    Tijdens de Ontdekking van het Chocolatekenen wordt u in kleine groepjes verdeeld en maakt u samen met onze gepassioneerde animatoren uw eigen pralines. U vertrekt dezelfde dag nog met de pralines. Tijdens het evenement proeven we ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Chocolade Challenge (duur: 2u30-3u00)
    Dit is onze meest complete activiteit, het bevordert de interactie tussen mensen via een rollenspel rond de productie van chocolade.

    Tijdens de Chocolate Making Challenge wordt u opgedeeld in kleine groepjes die chocoladefabrieken vertegenwoordigen en die met elkaar de strijd aangaan om een investeringsfonds (vertegenwoordigd door enkele van de deelnemers) ervan te overtuigen in uw respectieve chocoladefabrieken te investeren. Elke groep maakt zijn eigen pralines op basis van basispralines en ontwerpt zijn eigen chocolademerk en verkooppraatje om aan de investeerders te presenteren. Het winnende team ontvangt een mooie prijs en hun etiketten worden gedrukt en op dozen pralines geplakt die enkele weken later bij u worden afgeleverd, naast de ter plaatse gemaakte pralines die u dezelfde dag nog meekrijgt. Tijdens het evenement proeven we ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Chocolade-Olympics
    Een kort en dynamische teambuilding, deze activiteit is opgedeeld in verschillende kleine evenementen.

    Tijdens onze Chocolade Olympics ontdekt u de wondere wereld van de ambachtelijke chocolade door middel van verschillende leuke activiteiten, waarbij u het in teams tegen elkaar opneemt met een leuke prijs voor het winnende team. Tegelijkertijd maakt een van onze animatoren pralines tijdens een demonstratie en toont elk team de belangrijkste stappen van het productieproces. De deelnemers vertrekken met de pralines die gemaakt werden tijdens de teambuilding. Tijdens het evenement proeven ze ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Om al uw collega's te betrekken kunnen onze activiteiten alcoholvrij, veganistisch friendly  en glutenvrij opgebouwd worden. Leuks als teambuilding!

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Aarzel niet om ons te contacteren voor meer informatie over onze verschillende aanbiedingen. 

    10 - 200 personen

    Vanaf het ogenblik dat de box geactiveerd wordt heeft het team een beperkte tijd om de zogenaamde geactiveerde bom onschadelijk te maken. Om dit te doen moeten ze op een zeer efficiënte manier samenwerken aan een reeks opdrachten, puzzels en raadsels. Opdrachten die gelinkt zijn aan elkaar en waar je het resultaat van de ene opdracht nodig hebt om een andere succesvol te starten en tot een goed einde te brengen. De box zal beetje bij beetje zijn geheimen prijsgeven. We ontwikkelden 4 identieke boxen en per box kunnen 8 tot 15 deelnemers als team spelen. Wie kan onze box onschadelijk maken voor het te laat is?

    Deze oefening kan optioneel begeleid worden door een ervaren procesbegeleider / coach. Tijdens de opdracht zal de procesbegeleider vooral het teamproces/ teamdynamiek observeren om nadien samen met het team te debriefen. Op cruciale momenten tijdens de opdracht kan de procesbegeleider beslissen om een time-out in te lassen. Dan wordt de tijd even stopgezet om samen met het team te bespreken hoe alles loopt. Hoe loopt de communicatie? Waar lopen jullie tegenaan? Wat loopt efficiënt en goed en wat moeten we aanpakken om het efficiënter te maken, het team beter te organiseren? Wordt er vooral aam micro-management gedaan en wordt de “Big Picture” voldoende bewaakt?

    Na afloop gaan we samen met het team stap voor stap gaan nabespreken hoe het is gelopen en hoe ze de dingen die ze geleerd of gemerkt hebben kunnen gaan toepassen op de werkvloer.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    10 - 60 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een Bedrijfsuitstap in Kortrijk maar wat gaan we doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse Bedrijfsuitstap in Kortrijk verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Kortrijk te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitstap in Kortrijk. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Kortrijk ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele Bedrijfsuitstap in Kortrijk draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Bedrijfsuitstap in Kortrijk zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitstap in Kortrijk. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitstap in Kortrijk. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.