Teambuilden in Vlaams-Brabant

Filteren

Filters

Unieke Kerstuitjes 2025
Verbindende Teambuildings
Topkeuze: Sportief & Actief
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Inspirerende Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
258 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Vlaams-Brabant
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zin in een onvergetelijke ervaring?  Dan is het hoog tijd voor onze DRONEFUN CHALLENGE.

    Leer vliegen met drones
    Na een korte uitleg hoe een drone te bedienen nemen gaan we dadelijk van start met een oefenspel.  Met de hulp van je teamgenoten breng je al snel deze eerste missie succesvol ten einde.

    Challenges met drones
    Vervolgens nemen jullie het in team tegen mekaar op in een carroussel van leuke challenges. Bijvoorbeeld een race doorheen een hindernissenparcours en een wedstrijdje om ter meeste pizza’s vervoeren met je drone.

    Focus op fun en team
    Onze dronefun challenge is een ludieke competitie, die toegankelijk is voor een breed publiek.  De nadruk ligt op het plezier en op de samenwerking in de teams, niet op de techniek.

    Praktisch
    Een dronefun challenge duurt ongeveer 2u.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Voorbeeldprijzen (excl BTW en verplaatsing)
    10 personen: €60 p.p
    30 personen: €40 p.p
    60 personen: €40 p.p

    10 - 120 personen

    De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.

    Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.

    Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
     
    Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!

    Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.

    Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
    Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 100 personen

    Peaky Blinders, een razend spannend bedrijfsuitje gebaseerd op de gelijknamige serie

    Ervaar de roerige jaren 20 met je vrienden tijdens het app spel Peaky Blinders! Speel je eigen rol in dit spannende gangster spel. Waag een gokje op de paardenraces, bouw een netwerk op met vriend en vijand en investeer in de juiste zaken om de meest gevreesde gangster te worden van Birmingham. Ga de strijd aan met je rivalen en voltooi alle missies in het stadscentrum. By order of the Peaky Blinders!

     

    Wat staat je te wachten tijdens het Wie ontdekt de Verrader spel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Na een relaxte ontvangst met een drankje krijg je een uitgebreide speluitleg. Zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams en deze krijgen een laatste briefing over de te volgen strategie.

     

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een drankje wordt de uitslag berekend en de winnaar bepaald.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

     

     

    6 - 5000 personen

    Bouwen met Domino doet een beroep op creativiteit , communicatie, concentratie en samenwerkingsvermogen van de deelnemers en belichaamt uitstekend de risico’s, druk en stress die veelal gepaard gaan met samenwerken in grote groepen en/of projecten. De workshop stimuleert ook perfect het ervaringsgericht leren en is bovendien ook gewoon leuk en spannend. Steen voor steen bouwen naar een eindresultaat, waarbij de inzet van allen bepalend is voor het slagen van het evenement. Echter één verkeerde of slecht geplaatste domino kan de ondergang van het project betekenen. 

    De aanwezigen worden verdeeld in teams. Elk team ontwerpt een eigen project, bouwt een deel van het eindproject en dient haar project veilig te connecteren met de andere projecten en het eindproject. Binnen elk team worden verschillende taken opgenomen: Leider, ontwerper, bouwer, veiligheidscoordinator, integrator , … 

    Voor het ontwerp van het eigen project krijgen de deelnemers de opdracht mee iets te ontwerpen dat relateert aan het thema van de dag en ze dienen hierbij rekening te houden met de hen toegekende tijd, ruimte en aantal dominosteentjes. Elk team dient ook minstens één speciaal effect in te bouwen. Hiertoe kunnen teams ten allen tijde inspiratie halen op internet … Hoe complexer het ontwerp hoe meer tijd er nodig zal zijn voor testen en verfijning er ondertussen voor zorgend dat alle verschillende deeltaken ingevuld worden door het team. 

    Wanneer alle projecten gereed zijn worden ze met elkaar verbonden. Aan één persoon de eer om de dominofinale in gang te zetten die we optioneel ook op video kunnen vastleggen: valt de eerste steen, dan dient, zonder tussenkomst, de hele dominotrein, steen na steen, project na project om te gaan, tot en met het gezamenlijk gebouwde finaleproject. Een oordovend applaus om te vieren dat (bijna) alles “om” is stijgt op!!! Tijd om de projecten nog even goed te aanschouwen en elk team de nodige uitleg te laten geven over haar ontwerp. De muziek gaat aan, in een mum van tijd worden, door een goede samenwerking, de gebruikte materialen opgeruimd. 

    Deze workshop is ideaal combineerbaar ook met een lunch en/of diner voor of na of tijdens de workshop zelf. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 2000 personen

    Op zoek naar een leuke teambuildingsactiviteit waar samenwerken, oplossingsgericht werken en creativiteit centraal staan? Met onze Kart Challenge vind je dit alles in één activiteit waar we tot 72 spelers tegelijkertijd aan het spelen zetten.

    Wat kan je verwachten?
    De ‘Kart Challenge’ teambuilding daagt teams uit om vorm te geven aan een kart met knutselmaterialen. Met een bepaald thema (dat willekeurig wordt toegewezen) en met oog op het succesvol uitvoeren van bepaalde opdrachten bouwt elk team zijn kart. Hierbij staat time management, budget controle en oplossingsgericht werken centraal.

    Bouw je eerst een prototype of start je meteen met “the real deal”? Test, bouw en ontwerp. Maar vooral, leef je uit! Om de opdrachten tot een goed einde te brengen zal je bepaalde functionaliteiten aan je kart moeten toevoegen. Los uitdagingen op in teamverband.

    Is je kart klaar? 3... 2... 1... Start! Loods jouw kart naar de overwinning door alle opdrachten vlekkeloos uit te voeren en leidt jouw team naar de overwinning. 

    In het kort:

    • Creatieve en uitdagende activiteit op jouw locatie
    • Spelduur: ongeveer 2 à 2,5 uur
    • Kleine of grote groepen spelen tegelijkertijd
    • Focus: samenwerken, collectief denkvermogen & creativiteit
    • Indoor of outdoor
    • Inclusief enthousiaste begeleiding die de teams op weg helpen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 72 personen

    Geschikt voor elk type uitstap!
    Ontdek op een laagdrempelige en unieke manier de toekomst. Wij zorgen voor verrassende Virtual Reality Experiences waarmee jij samen met je collega’s of team een onvergetelijke ervaring beleeft.

    Samen stappen jullie een virtuele wereld binnen die zó realistisch aanvoelt dat je echt gelooft dat die draak in de verte leeft – of dat lopen over een plank plots voelt als balanceren op grote hoogte. In teams bewegen de spelers vrij rond en moeten ze goed samenwerken om te slagen. Daarnaast zijn er ook individuele ervaringen waarbij je, aangemoedigd door de toeschouwers, een sterke indruk krijgt van wat Virtual Reality allemaal te bieden heeft.

    Elke beleving is uniek en ideaal om te werken aan teambuilding, communicatie en natuurlijk: een brede glimlach bij iedereen.
    Wij nemen het volledige evenement voor onze rekening: van opbouw tot begeleiding en afbouw. Alles wordt piekfijn verzorgd. We brengen de magie van Virtual Reality tot bij jou, op jouw locatie.

    Enkele troeven op een rijtje:

    • Perfect inzetbaar op beurzen, events of als aanvulling op een bestaand programma.

    • Ideaal om als team te groeien: ontdek wie de leider, de communicator of de verbinder is!

    • Versterkt op een natuurlijke manier de teamspirit en de onderlinge communicatie.

    • Geschikt voor groepen van 10 tot 300 personen – wij passen de ervaring aan op jullie team.

    • Altijd een formule die past binnen je budget.

    Wil je meer info of een vrijblijvende offerte? Vul dan het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Stort je in een avontuur vol wantrouwen en ontdek wie de Verrader is. Werk samen of strijd tegen elkaar om de Verrader te vinden en voltooi alle opdrachten binnen de tijd om de missie te laten slagen. Ontmasker de Verrader door slim samenspel en een gezonde teamspirit. 

    Hoe het werkt;
    Na een uitgebreide speluitleg via de mail en van onze begeleider telefonisch wordt de Verrader willekeurig bepaald. De app is gratis te downloaden. Voer uitdagende opdrachten uit onder leiding van de begeleider en met instructies via de app. Maar blijf alert: pas op dat er geen mingeld wordt verdiend! 

    Zijn jullie er klaar voor?
    Bereid je voor op het oplossen van raadsels, het uitvoeren van foto-opdrachten en het vinden van aanwijzingen die je dichter bij de Verrader brengen.

    Ga met vastberadenheid naar de strijd en ontdek wie van jullie de Verrader is!

    Toch liever een begeleider op locatie? Vraag naar de mogelijkheden. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Onze Goed Foute Bingo is het uitje voor een oergezellige middag of avond met jouw collega’s, vrienden of familie. Met onze bingomaster en eigen speciale bingo kaarten zorgen we voor een onvergetelijke bingo!.

    Wat staat jullie te wachten?
    We starten met de klassieke vorm en twee cijfer kaarten per deelnemer. Let goed op terwijl de bingomaster aan het rad draait en ga op zoek naar de nummers op jouw unieke kaarten. Om rustig in te komen starten we met één rij. Dit wordt tijdens de volgende rondes uitgebouwd naar een volle kaart op het einde van het spel. Let goed op want er zijn opdracht ballen in het rad verstopt. Als dit nummer valt en jij kunt deze afstrepen op jouw kaart, kun je een unieke voorsprong winnen! Ga de uitdaging aan, voltooi de opdracht en streep een getal naar keuze weg ter beloning. Met deze leuke opdrachten zal je getest worden op behendigheid, snelheid en teamwork.

    Maar dit is niet alles, naast de klassieke bingo hebben we ook iets nieuws toegevoegd! Luister naar het goed foute muziekfragment en achterhaal de titel en de artiest. Speur jouw speciale muziek bingo kaart af en zing ondertussen gezellig mee met alle hits. Raad de plaat waarbij allerlei legendarische nummers en guilty pleasures voorbij komen.
    Daarna nemen we een kijkje op het witte doek en duiken we in de film wereld. Iedereen pakt zijn originele film bingo kaart erbij en geeft zijn ogen goed de kost. Jullie krijgen namelijk korte filmfragmenten en screenshots te zien uit beroemde films. Van oscar winnaars tot aan hilarische foute films, alles komt voorbij. Deze twee speciale rondes worden afwisselend tussen de authentieke bingo rondes door gespeeld.

    Elke deelnemer ontvangt een eigen unieke set met twee cijfer bingo kaarten, één muziek bingo kaart en één film bingo kaart. Weet jij als eerste het doel te halen en heb jij bingo? Wie weet sleep jij een grappige en ludieke goed foute prijs in de wacht.

    12 - 5000 personen

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!
    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Na het event ontvangt elke deelnemer enkele bieren.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Boogschieten, trefbal en paintball in één, maar dan zonder blauwe plekken. Met Archery Tag neem je het op tegen het andere team in een strategische battle vol actie. Gewapend met speciale bogen en zachte pijlen duik je achter obstakels, ontwijk je schoten en scoor je punten door tegenstanders te raken of pijlen uit de lucht te vangen. Wij komen naar jouw locatie en bouwen een complete arena, van sportzaal tot grasveld. Alles wordt geregeld: bogen, pijlen, beschermmaskers en een korte briefing. Jullie hoeven alleen klaar te staan voor een een energiek en spannend spel!

    Dit spel is inclusief:

    • Begeleiding
    • Gebruik Archery-tagbogen en maskers
    • Alle benodigde materialen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in.

    8 - 50 personen

    Vanaf het ogenblik dat de box geactiveerd wordt heeft het team een beperkte tijd om de zogenaamde geactiveerde bom onschadelijk te maken. Om dit te doen moeten ze op een zeer efficiënte manier samenwerken aan een reeks opdrachten, puzzels en raadsels. Opdrachten die gelinkt zijn aan elkaar en waar je het resultaat van de ene opdracht nodig hebt om een andere succesvol te starten en tot een goed einde te brengen. De box zal beetje bij beetje zijn geheimen prijsgeven. We ontwikkelden 4 identieke boxen en per box kunnen 8 tot 15 deelnemers als team spelen. Wie kan onze box onschadelijk maken voor het te laat is?

    Deze oefening kan optioneel begeleid worden door een ervaren procesbegeleider / coach. Tijdens de opdracht zal de procesbegeleider vooral het teamproces/ teamdynamiek observeren om nadien samen met het team te debriefen. Op cruciale momenten tijdens de opdracht kan de procesbegeleider beslissen om een time-out in te lassen. Dan wordt de tijd even stopgezet om samen met het team te bespreken hoe alles loopt. Hoe loopt de communicatie? Waar lopen jullie tegenaan? Wat loopt efficiënt en goed en wat moeten we aanpakken om het efficiënter te maken, het team beter te organiseren? Wordt er vooral aam micro-management gedaan en wordt de “Big Picture” voldoende bewaakt?

    Na afloop gaan we samen met het team stap voor stap gaan nabespreken hoe het is gelopen en hoe ze de dingen die ze geleerd of gemerkt hebben kunnen gaan toepassen op de werkvloer.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    10 - 60 personen

    Speel nu het ontsnappingsuitje in het centrum van een stad! Een superspannend uitje!
    Van het populaire concept Escape Room heeft TB Events nu een thrill seeking City Game ontwikkeld: Escape in the City. De tijd loopt en uit vele raadsels, puzzels, geheimen en codes komt maar 1 oplossing om te ontsnappen. Samen met je groep ga je de stad in en heb jij de taak om alles op te lossen en de sleutel van de stad in je bezit te krijgen. Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een spannend en actieve teambuildingactiviteit in de stad! 

    Wat staat je te wachten tijdens het Escape in the City:
    Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels, codes, cryptogrammen en veel meer pittige spellen krijg je steeds weer een nieuwe code of aanwijzing. Aan de hand van locatiespellen kan je team bonusaanwijzingen verdienen. Ook kunnen jullie in bezit komen van een cruciaal hulpmiddel! Welke groep weet binnen de tijd als eerste alles op te lossen en ontvangt de sleutel van de stad!?
     

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje volgt de prijsuitreiking.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    12 - 500 personen

    Durven jullie het listigste spel van België aan? Kom erachter wie een verrader is voordat alle vertrouwelingen zijn verbannen. Boek nu De Verraders!

    Wie is te vertrouwen? En wie niet?
    Een verraderlijk, uitdagend en bloedstollend avontuur. Het doel van de verraders? Alle vertrouwelingen verbannen en vermoorden. Weten jullie ze op tijd te ontmantelen? Of vallen alle onschuldige vertrouwelingen stuk voor stuk af… Het is slechts een kwestie van vertrouwen. 

    Een verraderlijk avontuur
    - Verraderlijke doe- en denkopdrachten en missies.
    - Inclusief verraderlijke begeleiding, toffe spelmaterialen en bedrieglijke attributen.
    - Ideaal om te combineren met een lunch, diner of borrel.

    Kun jij jouw bondje nog vertrouwen?
    Samen met een paar teamgenoten besluit je een bondje te smeden. Maar is dit wel slim? Wie weet zit er een verrader in jouw bondje. Eén ding is wel zeker: om te winnen wil je zoveel mogelijk munten hebben verdiend. Dit kan tijdens de verraderlijke missies, geïnspireerd op het populaire tv-programma. Hier moet je goed samenwerken met je tafelgenoten. Maar hou ze in de gaten. Wie weet word je in de nacht vermoord… 

    15 - 2500 personen

    Zijn jullie klaar voor de meest explosieve Escape Box van dit moment? Strijd tegen The Mask en stop de bomkoffer. Boek nu de Escape Box als escape room op locatie naar keuze! 

    Let’s play a game
    The Mask heeft jullie uitgedaagd. De postbezorgers hebben een mysterieus pakket bezorgd. Een bomkoffer… Verschillende lampjes, knopjes en geluiden zijn te horen en te zien bij het openen van de Escape Box. De tijd telt af. Weten jullie de bomkoffer te stoppen voordat het te laat is? 

    Bedrijfsuitstap bomvol verrassingen
    - Een nieuwe escape room ervaring met een unieke gameplay. 
    - Een unieke verhaallijn met mythologische wezens, De Grote Meesters en bommen. 
    - Professionele begeleiding en spelmaterialen. 

    Hou het hoofd koel
    Zijn jullie stressbestendig? Of gaan jullie ten onder bij tijdsdruk? Samenwerking, communicatie en een scherp brein zijn nodig om de Escape Box op te lossen. De Grote Meesters, mythologische wezens en een metrostelsel. Het zijn allemaal uitdagingen die The Mask voor jullie heeft. Zijn jullie klaar voor de strijd tegen The Mask?

    15 - 2500 personen

    Deze ecologische teambuilding is grappig, origineel, uitdagend en compleet anders dan al hetgene wat u hiervoor al heeft georganiseerd. Elk team start met een stel reuzegrote voeten die de gemiddelde ecologische voetafdruk van een Belg vertegenwoordigen. Door het maken van de juiste keuzes en het uitvoeren van afwisselende opdrachten (humoristisch, licht sportief, intellectueel, cultureel, culinair, …), die verspreid liggen op de mooiste plekjes in de stad moeten de teams trachten hun ecologische voetafdruk te verminderen.

    Als uw team de juiste keuze maakt, snijden wij met plezier een schijfje carpaccio van uw reuzegrote voeten. Voor wie zal uw team kiezen: het gezin met de kleerkast vol bamboekleren die elke zondag met de Porsche met 4-dubbele uitlaat naar de kust rijdt of de sportieve familie die wel 100 km gaat fietsen om zich vervolgens individueel te versterken met een heerlijke cote à l’os die eigenlijk voor 2 personen is bedoeld? Stijlvolle humor en spannende contradicties maken dit event zo uniek dat er nog lang over nagepraat zal worden …

    Het team dat het eindpunt bereikt met het kleinste koppel voeten, wordt beloond met de hoorn des overvloeds. Terwijl u de mooiste plekjes van de stad met uw voeten betreedt, komt u op ludieke manier meer te weten over de ecologische voetafdruk die u achterlaat.

    Duur: halve dag (3 uur) of dagprogramma (2 x 2 uur)

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.  

    1 - 999 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Vlaams-Brabant begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!