Workshops door heel Belgie

Filteren

Filters

Unieke Kerstuitjes 2025
Verbindende Teambuildings
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
50 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Kookworkshops
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Luik
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Op zoek naar een leuke teambuildingsactiviteit waar samenwerken, oplossingsgericht werken en creativiteit centraal staan? Met onze Kart Challenge vind je dit alles in één activiteit waar we tot 72 spelers tegelijkertijd aan het spelen zetten.

    Wat kan je verwachten?
    De ‘Kart Challenge’ teambuilding daagt teams uit om vorm te geven aan een kart met knutselmaterialen. Met een bepaald thema (dat willekeurig wordt toegewezen) en met oog op het succesvol uitvoeren van bepaalde opdrachten bouwt elk team zijn kart. Hierbij staat time management, budget controle en oplossingsgericht werken centraal.

    Bouw je eerst een prototype of start je meteen met “the real deal”? Test, bouw en ontwerp. Maar vooral, leef je uit! Om de opdrachten tot een goed einde te brengen zal je bepaalde functionaliteiten aan je kart moeten toevoegen. Los uitdagingen op in teamverband.

    Is je kart klaar? 3... 2... 1... Start! Loods jouw kart naar de overwinning door alle opdrachten vlekkeloos uit te voeren en leidt jouw team naar de overwinning. 

    In het kort:

    • Creatieve en uitdagende activiteit op jouw locatie
    • Spelduur: ongeveer 2 à 2,5 uur
    • Kleine of grote groepen spelen tegelijkertijd
    • Focus: samenwerken, collectief denkvermogen & creativiteit
    • Indoor of outdoor
    • Inclusief enthousiaste begeleiding die de teams op weg helpen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 72 personen

    Op zoek naar een teambuildingactiviteit die draait om samenwerking, strategisch denken en ruimtelijk inzicht? Met Bridge Builders dagen we teams uit om met beperkte middelen een stabiele brug te ontwerpen en te bouwen die een gewicht kan dragen. Succes bereik je alleen als iedereen samenwerkt en zijn unieke vaardigheden inzet!

    Wat kan je verwachten?
    De Bridge Builders teambuilding stelt teams voor de uitdaging om van verschillende materialen een brug te construeren die een bepaalde afstand moet overbruggen en uiteindelijk het gewicht van een object kan dragen. Elk team krijgt een set basisbouwmaterialen en kan door middel van bonusopdrachten extra hulpmiddelen of bouwmaterialen verdienen. Welke brug doorstaat de ultieme test?

    Teams moeten zowel hun technische als creatieve vaardigheden inzetten om een brug te ontwerpen die niet alleen lang genoeg is, maar ook stevig. Tussendoor krijgen de teams verschillende uitdagingen die hun bouwproces kunnen beïnvloeden, dus flexibiliteit en snel schakelen zijn een must!

    Is de brug klaar? Dan volgt de ultieme test: elk team krijgt de kans om zijn constructie te presenteren en te bewijzen dat hun brug het vereiste gewicht kan dragen. Welke brug houdt stand en welk team blijkt het meest innovatief?

    In het kort:

    • Innovatieve en uitdagende teambuildingactiviteit op jouw locatie
    • Spelduur: ongeveer 1,5 uur
    • Geschikt voor kleine en grote groepen
    • Focus: samenwerking, probleemoplossend denken & constructief denken
    • Indoor of outdoor
    • Inclusief enthousiaste begeleiding die teams ondersteunt tijdens het hele proces

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 36 personen

    Per team gaan we leuke chocoladevormen maken in de echte kerstsfeer. Kerstbomen, kerstmannen enz die we daarna gaan versieren en natuurlijk mee naar huis nemen. 

    Wij verplaatsen ons waar u ook wenst, dus dit kan gerust bij u op kantoor. Deze activiteit duurt 2 uur maar we kunnen er ook 3 uur van maken, waar we dan nog extra leuke pralines maken.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in.

    14 - 150 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work.

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen en goederen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten
    15 - 1000 personen

    Verken de kracht van eenheid terwijl de energie pulst en het ritme weerklinkt in jouw team. Tijdens deze dynamische en plezierige workshop ontdek je in enkele doeltreffende stappen de kunst van het spelen van een meeslepend samba-ritme. Een ervaring die niet alleen klinkt als muziek in de oren, maar ook zorgt voor een ongekende verbinding binnen het team.

    Deze activiteit is gewijd aan het gezamenlijk bouwen van ritme: een kunst die draait om samenwerken, luisteren, afstemmen en als team een solide muzikale basis leggen. Het lijkt misschien uitdagend, maar met deskundige begeleiding wordt het een haalbare en onvergetelijke ervaring.

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 750 personen

    Dynaride!
    Een echte aanrader als het op teambuildings aankomt. Dit originele concept is ongezien in België en is een leuke mix van creativiteit, plezier en samenwerking.

    Oh, dat klinkt tof! Hoe werkt dat?!

    In groepsverband maken team members hun eigen racewagen. Ze krijgen een onderstel (zie foto) en bouwen met behulp van karton een creatie.

    Het ontwerp is geheel naar eigen creativiteit. Een likje verf als finishing touch en hij is klaar voor de race! Ah ja! Wie dacht dat hij enkel de wagen moest maken heeft het mis. De auto kan rijden én bestuurd worden.

    Als alle wagens klaar zijn strijden de teams voor de snelste tijd. Over een klein parcours spurten zij naar de finishlijn. En dan is het tijd voor het verdict… Wie neemt er de trofee (en nooit vergane glorie) mee naar huis?

    Maar… De beoordelingscriteria liggen echter niet alleen op snelheid.

    Er wordt ook gekeken naar creativiteit, originaliteit, samenwerking
    en het technische aspect. Een leuke uitdaging dus!

    Bij deze teambuildingactiviteit gaan fun, behendigheid en teamspirit hand in hand. Bovendien zijn alle materialen 100% recycleerbaar. Zo dragen we ons steentje bij aan de maatschappij.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 200 personen

    Welkom bij The HandProject
    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Haka Teambuilding
    Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.

    Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!

    We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :

    • Uitdagingen overwinnen
    • Afscheid nemen bijvoorbeeld van een afdeling of product, verhuizing
    • Respect tussen mannen en vrouwen
    • Doelen behalen
    • Teambuilding
    • Zelfontwikkeling : zelfvertrouwen, conficthantering, verbindende communicatie…

    Duur workshop :  3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)

    Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
    -                   vanaf 100 personen 25 EUR per persoon

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    25 - 200 personen

    Teambuilding vol Samenwerking, Besluitvorming en Fun
    Op zoek naar een spannende teambuildingactiviteit waar strategie, communicatie en doelgerichtheid centraal staan? Met Project Slingshot garanderen we een uitdagende ervaring waar teams samenwerken om hun eigen katapult te ontwerpen en te bouwen. Dit alles met als doel om zoveel mogelijk doelwitten te raken en de hoogste score te behalen.

    Wat kan je verwachten?
    De ‘Project Slingshot’ teambuilding plaatst teams voor de uitdaging om een functionele katapult te bouwen met behulp van diverse bouwmaterialen. Elk team start met een basisset materialen en moet slim omgaan met wat ze hebben. Door het succesvol uitvoeren van bonusopdrachten kunnen ze extra materialen of andere strategische voordelen verdienen. Kies je ervoor om te investeren in een stevigere basis of zet je in op precisie door upgrades te verdienen?

    Teams zullen niet enkel hun technische vaardigheden op de proef stellen, maar ook hun vermogen om creatief en strategisch te denken. Om de uitdagingen te overwinnen en zoveel mogelijk punten te scoren, zal elk team een reeks doelwitten moeten raken die verschillende moeilijkheidsgraden hebben. Communicatie, taakverdeling en een flinke dosis teamwork zijn onmisbaar!

    Zijn de katapulten klaar? Dan volgt het spannende moment van de waarheid: elk team krijgt de kans om hun katapult uit te testen en hun strategie in praktijk te brengen. Wie heeft de sterkste constructie? Wie mikt het best? En wie slaagt erin om het meeste punten te verzamelen?

    In het kort:

    • Strategische en technische teambuildingactiviteit op jouw locatie
    • Spelduur: ongeveer 2 uur
    • Geschikt voor kleine en grote groepen
    • Focus: strategie, samenwerking & probleemoplossend denken
    • Indoor of outdoor
    • Inclusief enthousiaste begeleiding die teams ondersteunt tijdens het hele proces

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 72 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Een spannende muziekquiz, waar sfeer en gezelligheid belangrijker zijn dan de overwinning.

    Deze formule is de ideale aanzet voor een onvergetelijke feestavond, van het aperitief tot na het dessert!

    Elke tafel vormt een team en neemt het tegen elkaar op in 5 spannende rondes. Het verliezende team van elke ronde wordt 'gestraft' met een artistieke tegenprestatie.

    Uw Quizmaster van dienst zorgt voor de juiste stemming, terwijl zijn charmante assistente alles in goede banen leidt. Een limbo wedstrijd zorgt voor de opwarming!

    De vragen en muziekfragmenten worden op grote schermen geprojecteerd, waardoor u zich in een heuse televisiestudio waant. Nadien worden de stoelen aan de kant geschoven en kan iedereen zich verder uitleven op de dansvloer, dankzij onze eigen huis Dj.

    Een interactief concept waarbij fun primeert.

    Dé Ambianceformule!

    10 - 500 personen

    Veruit de meest krachtige teambuilding!!!

    Tijdens deze workshop leert de Haka-einzelgängers hoe te denken, handelen en slagen als een team.

    De Haka is een traditionele dans van de Maori bevolking uit Nieuw-Zeeland. Het meest bekend dankzij het Nieuw-Zeelandse rugbyteam, de All Blacks. Het is een demonstratie van kracht en dapperheid die ze uitvoeren voor iedere wedstrijd met als doel het intimideren van de tegenstanders.

    Hoe intens en krachtig de dans ook is, hij is heel gemakkelijk aan te leren. Als deel van het team-building proces, moeten de deelnemers volledig bewust zijn van alle stappen die nodig zijn om een efficiënt en succesvol team uit te bouwen: het aanstellen van een leider, het creëren van een eigen dans en het repeteren en de motivatie opbrengen tot het uitvoeren van de dans.

    Het einddoel, de andere teams uitdagen in een heuse "battle".

    Aan het einde van de sessie geeft jullie coach eventuele opmerkingen en advies.  We benadrukken de processen die gebruikt zijn om het succes te creëren!

    Dit is de ultieme energizer: actief, maar ook de bron van veel plezier!

    10 - 200 personen

    Kruip in het vel van Tom Cruise in de film "Cocktail".
    In verschillende groepjes gaan we onze eigen cocktail of moctail creëren. Om dit te doen beschikken we over verschillende alcoholische en niet-alcoholische dranken. Maar ook vers fruit, verse munt en andere specerijen. We gebruiken eveneens meetinstrumenten, shaker, ijs, verschillende soorten glazen, enz...

    Als echte bartender gaan we ook een affiche maken om onze nieuwste creatie te promoten. Dit alles moet natuurlijk in een beperkte tijd gebeuren. Vervolgens gaat elk team een presentatie doen om zijn originele cocktail of moctail aan de andere teams te verkopen. Hierop worden dan punten gegeven op de presentatie, het visuele, de originaliteit het budget enz...

    De verschillende creaties zullen natuurlijk ook geproefd worden. Wie gaat de meest originele, smaakvolle en mooiste cocktail maken?

    14 - 350 personen

    Wil je met je team of groep een leuke activiteit doen? Dan ben je aan het juiste adres!

    Jullie krijgen eerst een aperitiefje waarbij het verloop van de workshop verteld wordt. Indien nodig doet de chef een aantal handelingen voor. Daarna is het aan jullie! In kleine groepjes werken jullie dan samen om de bereiding te maken.
    Na het koken gaan we lekker aan tafel!

    Na het koken krijgen jullie dan de recepten mee naar huis en vertrekken jullie (hopelijk) tevreden terug naar huis.

    Wij organiseren kookworkshops in Gent, Antwerpen en Boom (dichtbij Mechelen en Brussel), Hasselt en ook op uw eigen locatie in het land . Ofwel geven jullie ons inspiratie qua thema ofwel doen wij dat! Formules inclusief cava, wijn en water! Daarnaast organiseren wij ook chef aan huis en koken op locaties in Antwerpen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 30 personen

    Wanneer je het woord graffiti hoort denk je misschien aan straatvervuiling, vandalisme of rommelige teksten op muren. Maar graffiti is een ware kunstvorm. Wij geven jou, samen met je collega’s of vrienden, de kans om deze nieuwe kunstvorm aan te leren. De kunstenaars leren je de kneepjes van het vak en de acteurs zorgen voor voldoende animatie en plezier waardoor jij je meest creatieve kant kan blootgeven. 

    @dmire biedt naast het standaardformule met de graffitiworkshop nog tal van verschillende mogelijkheden om een op maat gemaakt pakket voor jou samen te stellen. Enkele opties zijn:

    • Een gezellig boottochtje vertrekkende in het hartje van Brussel tot de locatie van de graffitiworkshop te Vilvoorde. Ongetwijfeld een bijzondere manier om de workshop van start te laten gaan en de sfeer erin te brengen. (Dit is mogelijk van mei – oktober)
    • Verschillende mogelijkheden betreffende de combinatie met catering. Enkele opties zijn een foodtruck, een BBQ in de tuin van de venue waar de graffiti plaatsvindt, een 3 gangenmenu binnen verschillende prijscategorieën in een restaurant gelegen op wandelafstand van de venue en tal van andere mogelijkheden.
    • Tenslotte is deze workshop ook combineerbaar met een waaier van andere teambuilding activiteiten en workshops aangeboden door @dmire.

    Kortom deze workshop is een heel leuke manier om je bedrijfsevent of teambuilding een kunstig tintje te geven.

    15 - 200 personen

    Over deze pagina

    Of u nu op zoek bent naar een creatieve workshop, een kookworkshop of een workshop met muziek. Op WegmetdeBaas vindt u workshops in heel Belgie en voor iedereen! Worshops voor kleine en workshops voor grote groepen in Belgie. Workshops zijn leuk om te doen met het team of met collega's. Workshops leren weer net wat anders te kijken naar dingen, workshops leren net even lekkerder te koken, of wat dachten jullie van een workshop muziek maken, of een workshop schilderen?

    Ga voor de leukste workshops naar WegmetdeBaas.be