Eten, Drinken & Feesten in Houthalen

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2024
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
91 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis De Panne. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 79 personen

    Gebaseerd op het concept van het tv-programma "The Best Pastry Chef", zullen de deelnemers in kleine teams van 6 tot 8 personen de beste chocolaatjes maken.
    Hiervoor zullen ze gekleed gaan in de outfit van een perfecte chocolatier, rekening houdend met hygiënische maatregelen. Elk team heeft zijn eigen uitrusting en zijn tempereermachine. Ze zullen het temperen, vormen, coaten en decoreren onder de knie moeten krijgen. Men zal de taken moeten verdelen, het werk goed coördineren, creatief zijn en... proberen niet alles op te eten voor het einde.

    Elk team zal zijn werk en creatie moeten presenteren: Pralines, mandiants, tabletten, ... Wie wint de strijd om de beste chocolatier?
    Elke creatie mag natuurlijk mee naar huis om te worden geproefd en gedeeld met collega's en vrienden.

    10 - 337 personen

    Ontdek Antwerpen met een hapje en een drankje, al wandelend, kuierend … gewoon genieten samen met de echte locals!

    Tijdens deze Historisch Food Tour proef je hartige en artisanale locale producten van Antwerpen: vis, vlees, chocolade, ... we nemen je mee naar echte Antwerpse plekjes.

    We dompelen je onderen in de Antwerpse volksbuurt waar je de beste ondernemers ontmoet die met passie hun ambachtelijke locale producten serveren.

    Niks saais wel spannend en intrigerend, luister naar ongelofelijk mooie verhalen over vakmanschap, legendes en anekdotes.

    • Bezoek het historische gedeelte van de stad, kleine straatjes, steegjes en prachtige pleintjes … Nina geeft je een duidelijk beeld van stad zodat je je goed kan oriënteren

    • Geniet van opmerkelijke verhalen en historische culinaire Antwerpse feiten en weetjes

    • 5 Antwerpse lekkernijen

    • Ontvang nog eens een heleboel tips om je verblijf in Antwerpen verder te zetten

    • 100% buitenactiviteit

    Boek steeds van tevoren, onze plaatsen zijn beperkt!

    Bites & Walks won The Award for Excellence in Culinary Experiences for Belgium 2022 / 2023 en up and running voor de 2024 Award! 

    Travel & Hospitality Awards is een wereldwijd erkenningsprogramma voor de reisindustrie dat de allerbeste hotels, touroperators, gidsen, spa- en wellnessfaciliteiten, restaurants en innovatiebedrijven erkent.

    Bewonderenswaardige toewijding om een meeslepende en informatieve ervaring van Antwerpen te bieden op gastronomisch erfgoed.

    Geweldige touropties, waaronder een uniek vegetarisch en veganistisch alternatief, een biertour en de mogelijkheid om een op maat gemaakte
    privérondleiding te boeken met je familie of als teambuilding

    Uitstekende online beoordelingen en feedback, gasten zijn zeer tevreden over het eten, de service en de passie waarmee Nina van Bites & Walks haar gasten verwelkomt en gidst.

    4 - 50 personen

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis Budget Blankenberge. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 77 personen

    Bij deze echte teambuilding gaan we in verschillende groepjes onze eigen wijn creëren. Om dit te doen beschikken we over verschillende mono cepages (druivensoorten). We gebruiken eveneens meetinstrumenten, glycerine (suiker) en hout. Als echte wijnmaker gaan we ook de etiquette maken, een marketingplan en een budget opmaken, enz. Dit alles moet natuurlijk in een beperkte tijd gebeuren.

    In een tweede fase gaat elk team een presentatie doen om zijn wijn aan de andere teams te verkopen. Hierop worden dan punten gegeven op de presentatie, het visuele, de coherentie tussen de wijn, het doelpubliek, het budget enz...
    In een derde fase worden de verschillende wijnen blind geproefd. En daar komt de kat op de koord. Het winnend team gaat naar huis met een leuke prijs.

    10 - 700 personen

    Bourgondisch tafelen in drie restaurants en met een gids de stad verkennen, dat zijn de prettige ingrediënten van dit Walking Dinner van Antwerpen Excursies.

    We hebben voor u de beste restaurants uitgezocht voor een voortreffelijk diner en een gids die u van alles kan vertellen over de monumenten in de stad. U kiest gewoon drie van de beste horeca-etablissementen en wij zorgen voor de rest.

    In het eerste restaurant krijgt u een heerlijk voorgerecht voorgeschoteld, waarna de eerste rondleiding door Antwerpen van start gaat. De gezellige winkeltjes, boetiekjes en oude pandjes zijn het decor voor deze unieke stadswandeling.

    Na een tijdje krijgt u alweer trek en bezoeken we het tweede restaurant voor het hoofdgerecht. In de laatste eetgelegenheid kunt u lekker napraten over al die verhalen die u heeft gehoord.

    Programma-indicatie:

    18.00 - 18.45 Voorgerecht
    18.45 - 19.45 Rondleiding
    19.45 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Rondleiding
    22.00 - 22.30 Nagerecht
     

    Inclusief:

    - Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
    - Vakkundige begeleiding (échte Antwerpenaar met jarenlange ervaring)
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 15 personen: € 68,50 p.p. excl. BTW
    16 - 29 personen: € 65,00 p.p. excl. BTW
    Vanaf 30 personen: € 62,50 p.p. excl. BTW

    Vul voor meer informatie of een vrijbijvende offerte onderstaand formulier in!

    10 - 200 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ben jij klaar om de titel als PubQuizzer binnen te slepen? Boek nu de PubQuiz op locatie naar keuze! 

    Met deze PubQuiz scoor je altijd
    Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? De strijd kan beginnen. De Quizmasters vuren alle vragen op jullie af. Geef zo snel mogelijk de goede antwoorden en wie weet gaat jullie team met de trofee naar huis. En let op: met alleen gokken kom je helaas niet ver. 

    Georganiseerde PubQuiz van A tot Z
    - PubQuiz met 7 unieke rondes: van algemene kennis tot Jan de Vakantieman.
    - Een gezellige, muzikale activiteit vol interactie, humor en vermaak.
    - Inclusief professionele Quizmasters, toffe spelmaterialen en aankleding. 

    Gegarandeerd vermaak
    Strijd. Teambuilding. Communicatie. Een interactieve quiz. En niet te vergeten een gezellige avond. Dit klinkt als een geslaagde avond, toch? Tijd voor de PubQuiz dus. Ben jij klaar om jouw collega’s, vrienden of familie uit te dagen met een gezellige PubQuiz? 

    5 - 2500 personen

    Er is een moord gepleegd en die gaan jullie oplossen. Plaats delict is plaats lunch: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.

    Een moordlunch is de perfecte combinatie van een heerlijke lunch of hightea en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou. No shit, Sherlock!

     

    Wat staat je te wachten tijdens de Moordlunch

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.
     

    Terwijl de groep geniet van de lunch ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de broodjes door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!
     

    Aan het einde van de lunch komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.
     

    Wat zijn de kosten voor het Moordlunch spel?

    Een moordlunch ervaar je al voor € € 39,50 per persoon inclusief 6% en 21% btw, inclusief lunch en 1 welkomstdrankje. Voor groepen vanaf 15 personen. Kleinere gezelschappen krijgen een aangepaste offerte.


    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    8 - 500 personen

    Augmented Reality Game
    Het plaatsen van hologrammen in de echte wereld is jarenlang pure science fiction geweest maar nu realiteit! De lijn tussen de virtuele wereld en echte wereld vervaagt. Met Augmented Reality wordt de echte wereld aangevuld met computer gegenereerde content! TB Events heeft hier een supergave game voor ontwikkeld! Een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.
    Wat staat je te wachten tijdens Augmented Reality Game?

    Het spel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en ga je met een tablet op zoek naar eerste Augmented Reality aanwijzingen, codes en clues in het gebouw.

    Dan gaan jullie aan tafel en speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het spel wordt het winnende team bekend gemaakt.

    Augmented Reality Game is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    12 - 5000 personen

    Alcoholvrije Nieuwjaarsreceptie op kantoor of bedrijf
    Klink stijlvol met de collega's op het nieuwe jaar, maar dit zonder de alcohol. Je leest het goed, wij pimpen uw drink met heerlijke alcoholvrije drankjes.

    De laatste jaren is de kentering echt ingezet. Naast de bewustwording dat het ook zonder kan, is het gewoon op heel wat bedrijfsvloeren niet meer toegestaan om alcohol te schenken.

    En dit is nu net onze specialiteit, heerlijk alcoholvrije drankjes stijlvol serveren.

    We werken met uiteenlopende ingrediënten en flavours, zo hebben we voor elk wat wils. Het verbaasd me telkenmale dat de mensen zo positief zijn over de geserveerde drankjes. 

    Tevens hebben we voor elke drink de gepaste bar, uiteraard kunnen we ook de faciliteiten gebruiken die er voorhanden is op jullie locatie.  

    Wacht enkel niet te lang, daar we slechts 1 drink per dag aanvaarden, zijn de plaatsen in januari en februari gegeerd. Cheers

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    40 - 2000 personen

    Kris en Birte bouwden hun vrachtschip om tot een unieke vergaderruimte voor groepen van 4 tot 40 personen. Geen klassieke meeting room dus, maar een inspirerende en heldere locatie waar je in alle rust en met een prachtig zicht op de Leuvense Vaart, vergaderingen, workshops, en boardmeetings kan organiseren.

    Ze nemen lekker en gezond eten ernstig net zoals u en serveren uit eigen kombuis met zorg samengestelde gerechten op basis van streekproducten. Geniet van lekkere koffie en een uitgebreide keuze aan streekbieren in de gezellige bar gebouwd met authentieke scheepsmaterialen, of op het zalige buitenterras.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    Virtual tour: 
    https://www.visilution.info/3d-model/reboot/fullscreen/

    4 - 40 personen

    De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.

    Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.

    Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
     
    Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!

    Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.

    Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
    Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 100 personen
    Workshop in a box is een nieuwe manier van samenwerken in team zonder instructeur of tijdstraject. Het enige wat u moet doen is de doos openen, 10 mensen samenbrengen en starten. Alle benodigdheden voor de workshop zit in de doos en wordt op locatie geleverd. 

    Dit creëert een nieuwe manier van workshops volgen en is nog nooit zo flexibel geweest met oog voor uw team en het samen creëren. 

    Er is geen lesgever aanwezig die vertelt hoe alles moet gedaan worden. Neen, samen maken jullie alle overheerlijke producten. Via de webshop kunt u 2 types workshops bestellen en leert u truffels maken of verschillende lekkernijen waar chocolade centraal staat.

    De Workshop in a boxen zijn beschikbaar voor 10 personen en 4 personen. De ideale dubbeldate of teambuilding. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! U kunt ook direct bestellen via www.workshopinabox.be
    4 - 100 personen

    Programma:

    Rondvaart van 50 minuten doorheen de historische binnenstad van Gent met een boord een aperitief.

    Na de rondvaart start het interactieve stadsspel Gentenaer Code. Dit is bij voorkeur te spelen in kleine groepjes van maximum 5 en is op eigen smart phone te spelen.

    Zoekspel met fotovragen, puzzels, raadsels, wiskundevragen en rode draad vragen. Zowel geschikt voor Gentenaars als mensen die de stad op een andere manier wensen te ontdekken. Op het einde verschijnt een score per team.

    Duur ca. 3 uur 

    De formule kan nog verder aangevuld worden met hapjes, broodjeslunch, picknickmanden,...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    2 - 250 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in België begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!