Bedrijfsuitje in Luik

Filteren

Filters

Unieke Kerstuitjes 2025
Verbindende Teambuildings
Topkeuze: Sportief & Actief
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Inspirerende Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
304 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Luik
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Freddy PLUS Teambuilding

    Wil je een originele teambuilding, waarbij samenwerken, creativiteit en groepsgevoel centraal staan? Speel dan het ontspannend stadsspel Freddy PLUS teambuilding!

    Tijdens het parcours door de stad, dat toegankelijk is voor alle medewerkers, jong en oud, sportief en minder sportief, vuurt kabouter Freddy vragen en opdrachten op jouw teams af! Hierbij kom je meer te weten over elkaar, jouw bedrijf en de stad. Je krijgt de kans om tot 7 vragen en opdrachten te personaliseren, zodat ze helemaal aansluiten bij je werknemers en de organisatie.

    Alle werknemers die samen het logo van het bedrijf of de vereniging rechthouden? Samen op zoek naar de lookalike van je baas? De totale leeftijd van alle teamgenoten raden? Het kan allemaal met deze originele groepsuitstap.

    Nadat onze professionele spelleider jullie het reilen en zeilen van deze unieke citygame uitlegt, trek je gedurende 2u de stad in met jouw groep! Onderweg schotelt Freddy je vragen en opdrachten voor. Per vraag of opdracht verdien je punten. Wordt jouw team de winnaar van deze knotsgekke stadsrally? Inhoudelijk gaan de vragen en opdrachten zowel over de stad, teambuilding in het algemeen én over jouw team! Want in totaal kan je tot 7 vragen en opdrachten personaliseren.

    Groot of klein team? Dit spel speel je in 1 of meerdere groepen. Wij raden teams van 5 personen aan. Laat de knotsgekke kabouter Freddy los op jouw team(s) voor een unieke teambuilding! Bovendien krijg je achteraf de foto’s en audio-opnames opgestuurd. Zo vergeten je werknemers het bedrijfsevenement nooit!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. Je kan deze activiteit op verschillende locaties spelen, vul daarom bij je aanvraag je stad naar keuze in.

    3 - 1000 personen

    Mondharmonica-show, hoezo?

    De mondharmonica-show is uitermate geschikt als teambuilding maar kan even goed geboekt worden als ontspannend intermezzo tijdens jullie event. Groepen vrienden, families en organisaties boeken de show ook gewoon als een gelegenheid om samen (misschien voor het eerst) muziek te maken in een ontspannen sfeer. 

    Mondharmonica leren spelen op 2 uur tijd, een onmogelijke opdracht?
    We garanderen je dat het kan! En dat het bovendien op een prettige manier kan! Iedere deelnemer krijgt na de workshop zijn eigen instrument mee! We maken een geluidsopname van het eindresultaat!

    Inhoud van de show:
    In een wervelende act die het midden houdt tussen muziektheater en stand-up-comedie neemt onze harmonica-coach jullie mee doorheen de wereld van de muziek. Jullie leren in een ontspannen sfeer en vanaf het eerste moment een eenvoudige song spelen. Dit gebeurt in groep. We sluiten af met een groepsoptreden en een groepsopname van jullie muzikale prestatie! Het belangrijkste, de show is ook gewoon plezant!

    Voorkennis:
    Algemene muziekkennis of kennis van de mondharmonica is niet vereist.

    Wat heb je nodig:
    Een voldoende ruime zaal waar de deelnemers mee mondharmonica kunnen spelen.

    Wij zorgen voor:
    Een spetterende interactieve show gegeven door onze harmonica-coach, een licht- en geluidsinstallatie (indien nodig - tot 150 deelnemers), een beamer, een PC voor PP-presentatie en een mondharmonica voor iedere deelnemer (inbegrepen in de prijs), geluidsopname van de song op het einde van de workshop.

    Groepsgrootte:
    Deze workshop is zeer geschikt voor grote groepen en kleinere groepen gebracht worden. We gaan uit van een minimum van 10 deelnemers, de groepsgrootte is in principe onbeperkt en wordt enkel begrensd door de zaal waarin de workshop gegeven wordt. Tot 150 deelnemers zorgen we, indien nodig, zelf voor de geluids- en lichtinstallatie.

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in, we sturen je dan een offerte op maat.

    5 - 500 personen

    Doe jij vandaag nog exact hetzelfde als twee jaar geleden, of heeft verandering je pad gekruist?

    Welkom bij Detour! Deze activiteit draait om het herkennen en grijpen van kansen in een voortdurend veranderende (maar ook hilarische) omgeving.

    In Detour krijgt je team een constante stroom aan uitdagingen voorgeschoteld. Nieuwe kansen volgen elkaar razendsnel op, soms nog voordat de vorige uitdaging is opgelost. De vraag is: wie grijpt de kansen? Wie laat ze voorbijgaan? En wie laat zich misleiden door afleiding?

    Speel slim en beweeg mee met de verandering!
    Detour is een unieke teambuilding waarin teams keuzes maken onder druk, samenwerken om obstakels te overwinnen en flexibel inspelen op het onverwachte. Het draait niet alleen om snelheid, maar vooral om strategie en samenwerking.

    Waarom bedrijven voor Detour kiezen? Omdat het een krachtige metafoor is voor change management. Teams leren omgaan met onzekerheid, zich aanpassen en onder druk de juiste beslissingen nemen. Of je nu verandering omarmt of erdoor wordt verrast, één ding is zeker: stilstand is geen optie!

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.


    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    40 - 1000 personen

    Het jachtseizoen is geopend!
    Lukt het jullie om 2 uur lang uit de handen te blijven van jullie achtervolgers? Speel dit supergave achtervolgingsuitje met collega’s, vrienden of familie en ontdek wie het voortvluchtige team of het Hunters team zal zijn! 

    Na een uitgebreide speluitleg via de mail of van onze begeleider ga je op pad. Stel Teams samen en ga de strijd aan om de sleutel van de stad. Los raadsels, puzzels, codes en cryptogrammen op om aanwijzingen te verkrijgen. Verdien bonusaanwijzingen met locatiespellen en cruciale hulpmiddelen om te ontsnappen.

    Wat heb je nodig?
    Om deel te nemen heb je het volgende nodig:

    • Een opgeladen smartphone
    • De app, gratis te downloaden
    • Teamspirit en alertheid
    • Optioneel: Een powerbank of oplader voor na het spel

    Zijn jullie er klaar voor?
    Bereid je voor op het oplossen van raadsels, het uitvoeren van foto-opdrachten en het vinden van aanwijzingen en zorg dat je de voortvluchtigen vindt óf uit handen blijft van de achtervolgers. Ga met vastberadenheid naar de strijd en maak er een spannend uitje van!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen

    De Da Vinci Code! De zoektocht naar de Heilige Graal
    Onthullen jullie het grootste geheim uit de geschiedenis? Ga op een queeste en ontdek dat er achter het symbool een groot geheim schuil gaat.  Speel de Da Vinci Code als spannende citygame, ideaal voor groepsuitjes of bedrijfsuitjes. Doorkruis de stad, kraak de code en vind de Heilige Graal!   

    Wat staat je te wachten tijdens De Da Vinci Code?
    In groepen kom je op verschillende historische plekken in de stad. Daar vind je aanwijzingen die je team steeds een stap dichterbij dat ene ‘hogere doel’ brengen: de Heilige Graal! Voor je op pad gaat volgt er eerst een uitgebreide briefing en een drankje met iets lekkers, zodat iedereen goed voorbereid aan de tocht begint. Dan gaat je team de stad in, op weg naar de eerste historische beproeving. Al puzzelend en door het goed uitvoeren van opdrachten probeer je de raadselachtige boodschappen te vinden. Ontdek de codes en ontrafel het mysterie die de wereld op haar grondvesten zou doen schudden! Aan de hand van locatiespellen kan je team bonusaanwijzingen verdienen. Ook kunnen jullie in bezit komen van een cryptex en deze inzetten voor een vrijstelling of een extra aanwijzing. Zo wordt je team steeds handiger en speuren jullie jezelf zo richting de locatie van Heilige Graal. Moge het scherpste team winnen! Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje volgt de prijsuitreiking.  

    De kosten voor De Da Vinci Code
    Dit spel speel je al voor € 33,00 per persoon inclusief een welkomstdrankje met een hapje en een drankje bij terugkomst. Het spel kan naar wens op iedere locatie uitgezet worden. Kleinere groepen of groepen groter dan 30 personen, ontvangen een aangepaste offerte.

    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    8 - 200 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Dropping

    Geblinddoekt worden jullie naar een onbekende plek gebracht, vanwaar de weg zelfstandig terug moet worden gevonden. Natuurlijk laten we jouw team niet helemaal aan het lot over. Om te helpen krijgen jullie een gps-apparaat, een oude telefoon en een aantal dossiers mee. Door opdrachten te voltooien is er steeds meer kennis over de juiste route te verkrijgen. Zo komen jullie steeds dichter bij het uiteindelijke doel... Bereik zo snel mogelijk samen met jouw team de eindlocatie!

    Helaas is het niet zo makkelijk als dat het klinkt. Twee teamgenoten zijn aan elkaar vastgebonden en het is alleen mogelijk om vrijuit te bewegen door deze touwpuzzel op te lossen. Vervolgens wordt door het voltooien van de startopdracht de eerste gps-locatie onthuld. Voer de letter in en volg de satellieten. Zoek een eigen weg om zo snel mogelijk aan te komen bij het eerste checkpoint. Hier wacht een lastige uitdaging. Los alle puzzels op en kraak de codes om de laatste bestemming te bereiken.
    Als de eindlocatie is ontcijferd beginnen jullie aan het spannendste deel. Pas op! Er is zojuist een telefoontje binnengekomen, de boswachter is naar jullie op zoek! Als hij jouw team te pakken krijgt, is de missie niet behaald. Kijk goed om je heen en blijf op jullie hoede.


    Let op! Voor een spectaculaire dropping raden we aan om dit in het donker te doen. Wij horen graag van u welke startlocatie uw voorkeur heeft. Als u een dropping wenst in the middle of nowhere, zal de ontmoetingsplek ook dicht bij dit natuurgebied moeten liggen.

     

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    12 - 5000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Veruit de meest krachtige teambuilding!!!

    Tijdens deze workshop leert de Haka-einzelgängers hoe te denken, handelen en slagen als een team.

    De Haka is een traditionele dans van de Maori bevolking uit Nieuw-Zeeland. Het meest bekend dankzij het Nieuw-Zeelandse rugbyteam, de All Blacks. Het is een demonstratie van kracht en dapperheid die ze uitvoeren voor iedere wedstrijd met als doel het intimideren van de tegenstanders.

    Hoe intens en krachtig de dans ook is, hij is heel gemakkelijk aan te leren. Als deel van het team-building proces, moeten de deelnemers volledig bewust zijn van alle stappen die nodig zijn om een efficiënt en succesvol team uit te bouwen: het aanstellen van een leider, het creëren van een eigen dans en het repeteren en de motivatie opbrengen tot het uitvoeren van de dans.

    Het einddoel, de andere teams uitdagen in een heuse "battle".

    Aan het einde van de sessie geeft jullie coach eventuele opmerkingen en advies.  We benadrukken de processen die gebruikt zijn om het succes te creëren!

    Dit is de ultieme energizer: actief, maar ook de bron van veel plezier!

    10 - 200 personen

    Een superspannend achtervolging-spel! Als brave burgers plegen jullie de overval van het millennium en slaan op de vlucht! Lukt het jullie om tijdens dit uitje uit de handen van de politie te blijven?

    Speel met collega’s, vrienden of familie dit uitdagende kat- en muisspel: hoe blijf je uit de handen van de politie? Kunnen jullie omgaan met de stress van het op de vlucht zijn? Tijdens dit spel moeten de voortvluchtigen alles op alles zetten om uit de handen van de opsporingsteams te blijven terwijl het opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden…

    Wat staat je te wachten tijdens De Buit?

    Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat.

    Dan plegen jullie de overval van het millennium en slaan op de vlucht! Door middel van onze speciaal ontwikkelde app moeten de teams (geheimzinnige) opdrachten uitvoeren. Door deze goed uit te voeren krijg je steeds weer een nieuwe code of aanwijzing. Hiermee kunnen voortvluchtigen informatie verzamelen over de Politie en hun einddoel en kunnen de opsporingsteams de live of laatstbekende positie krijgen van de voortvluchtigen. Maar er zijn meerdere manieren om de teams op te sporen! Lukt het de teams om uit de handen van de Politie te blijven?

    Een super gave interactieve game….

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje volgt de prijsuitreiking van het winnende team!

    6 - 5000 personen

    Dagje Film Maken:
    Een uniek teambuildingspel. Maak met elkaar en kies een van onze ludieke storylines of eigen thema's. 

    Elk teamlid krijgt een rol. U bepaalt wie de rol van regie, productie, script en acteren op zich neemt. 

    De teamleden maken een mini script en verdelen de scenes. Iedereen die de rol van acteur heeft, neemt individueel een scene op. Dit is mogelijk in de eigen huiskamer, tuin, balkon of een andere bijzonder locatiepunt! 

    Alle scenes samen vormen uiteindelijk een complete film of commercial. 

    Na het filmen verwerken wij de opnames tot een hilarische compilatie incl. alle bloopers, geluidsfragmenten en achtergrondmuziek.
    De leukste filmfragmenten presenteren wij na de pauze of tijdens een eventuele online borrel. Vervolgens sturen wij de totale compilatie (binnen 1 dag) aan u als contactpersoon.
    Optioneel bieden we de online oscaruitreiking. 

    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera.

    Teambuilding:
    U kiest binnen uw team wie de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial


    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
    Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.

    Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.30 uur Instructie en start filmen 
    16.45 uur Laatste team retour; (indien weer mogelijk borrelen) 
    17.45 uur Aanvang diner indien weer mogelijk (zie website onder dineren bij de locaties)
    19.45 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking.
    20.30 uur Einde 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    15 - 750 personen

    De ultieme uitdaging in teambuilding! In kleine groepen neemt u het op tegen de elementen water, aarde, lucht en vuur. Alleen door individuele kwaliteiten te combineren met uitmuntend teamwork kunt u per opdracht aanwijzingen winnen om het laatste element, het vuur, als eerste te overwinnen. U kunt hierbij kiezen uit een halve dag, of zelfs een dagvullend programma. 

    Uiteraard kunnen wij ook catering, accommodaties en vervoer voor u verzorgen.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    15 - 80 personen

    Blijven jullie uit de handen van de Politie? Een superspannend teambuildingspel!


    Speel met collega’s, vrienden of familie dit uitdagende kat- en muisspel: hoe blijf je uit de handen van de Politie? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en onder de radar te blijven? Tijdens dit spel moeten de voortvluchtigen alles op alles zetten om uit de handen van de opsporingsteams te blijven terwijl het opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden…


    Wat staat je te wachten tijdens The Hunt?

    Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat.
    Dan verdwijnen de teams. Door middel van onze speciaal ontwikkelde app moeten de teams (geheimzinnige) opdrachten uitvoeren. Door deze goed uit te voeren krijg je steeds weer een nieuwe code of aanwijzing. Hiermee kunnen voortvluchtigen informatie verzamelen over de Politie en hun einddoel en kunnen de opsporingsteams de live of laatstbekende positie krijgen van de voortvluchtigen. Maar er zijn meerdere manieren om de teams op te sporen! Lukt het de teams om uit de handen van de Politie te blijven?
    Een super gave interactieve game….

    6 - 5000 personen

    Maak samen met Jeppa een gepersonaliseerde competitie voor jouw bedrijfspersoneel.

    Schrijf je in via een geautomatiseerde applicatie op de smartphone en hou de scores bij van verschillende opdrachten. De opdrachten zijn door jou te kiezen uit ons attractieverhuur. De applicatie kan weergegeven worden met logo en huisstijl van jouw bedrijf.

    Met een scorebord dat om de 20 seconden via de app wordt geupdate krijgen we één winnende ploeg aan het einde van je bedrijfsevent.

    Optioneel: Na een actief dagje rust je gezellig samen en geniet je van een heerlijke BBQ.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    50 - 300 personen

    Ben je op zoek naar een innovatieve en leuke belevenis, teambuilding, verjaardagsfeest, vrijgezellen -ervaring of een spannende evenementendag?

    Zoek niet verder! Kom bij ons langs of wij komen naar jou toe en bouwen een complete Battle Arena waarin onze geweldige Battle Bots het tegen elkaar opnemen. Sinds 2024 beschikken ook over een eigen locatie in Puurs-Sint-Amands waar kleine groepen welkom zijn tot 25 personen.

    Onze activiteit kan je al boeken vanaf 4 personen.

    Stap in de arena en speel in verschillende teams voor de overwinning. Onze activiteiten omvatten verschillende games, zoals free-for-all, conquest, race en robo-voetbal.

    Hoe verloopt een typische activiteit bij ons? Hier is een voorbeeld:

    • We ontvangen je bij ons op locatie of komen naar jouw locatie, afhankelijk van het aantal deelnemers zal de tijdsuur van de activiteit bepaald.

    • We ontvangen de deelnemers, geven een briefing over de games en uitleg over het besturen van de robots.

    • Opwarmronde! We laten alle spelers de battle bots uittesten. Er wordt tijdig doorgeschoven waardoor iedereen de kans krijgt de bots te testen.

    • De eerste game begint: Free For All, een intense strijd tegen elkaar!

    • Vervolgens racen we tegen de klok in een nieuwe game: Race!

    • Daarna nemen we de Battle Arena over in een game van strategie en verovering: Conquest!

    Tijdens de activiteiten kunnen deelnemers/toeschouwers rondom de arena ontspannen, iets drinken of eten, terwijl de andere teams hun vaardigheden vertonen.

    Onze activiteiten kunnen voor verschillende doeleinden worden ingezet, zoals teambuilding, evenementen, opendeurdagen, verjaardagsfeestjes, publieke attracties, workshops en meer.

    Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en prijzen. Ontdek de opwinding van robot battles en maak van jouw volgende evenement een onvergetelijke ervaring!

    4 - 100 personen

    Geschikt voor elk type uitstap!
    Ontdek op een laagdrempelige en unieke manier de toekomst. Wij zorgen voor verrassende Virtual Reality Experiences waarmee jij samen met je collega’s of team een onvergetelijke ervaring beleeft.

    Samen stappen jullie een virtuele wereld binnen die zó realistisch aanvoelt dat je echt gelooft dat die draak in de verte leeft – of dat lopen over een plank plots voelt als balanceren op grote hoogte. In teams bewegen de spelers vrij rond en moeten ze goed samenwerken om te slagen. Daarnaast zijn er ook individuele ervaringen waarbij je, aangemoedigd door de toeschouwers, een sterke indruk krijgt van wat Virtual Reality allemaal te bieden heeft.

    Elke beleving is uniek en ideaal om te werken aan teambuilding, communicatie en natuurlijk: een brede glimlach bij iedereen.
    Wij nemen het volledige evenement voor onze rekening: van opbouw tot begeleiding en afbouw. Alles wordt piekfijn verzorgd. We brengen de magie van Virtual Reality tot bij jou, op jouw locatie.

    Enkele troeven op een rijtje:

    • Perfect inzetbaar op beurzen, events of als aanvulling op een bestaand programma.

    • Ideaal om als team te groeien: ontdek wie de leider, de communicator of de verbinder is!

    • Versterkt op een natuurlijke manier de teamspirit en de onderlinge communicatie.

    • Geschikt voor groepen van 10 tot 300 personen – wij passen de ervaring aan op jullie team.

    • Altijd een formule die past binnen je budget.

    Wil je meer info of een vrijblijvende offerte? Vul dan het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een bedrijfsuitje in Luik maar wat gaan we doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse bedrijfsuitjes in Luik verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Luik te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje in Luik. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Luik ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes in Luik draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Bedrijfsuitjes in Luik zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Luik. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje in Luik. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.