Bedrijfsuitstap in Namen - WegmetdeBaas.be

Filteren

Filters

Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
285 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Namen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Vanaf het ogenblik dat de box geactiveerd wordt heeft het team een beperkte tijd om de zogenaamde geactiveerde bom onschadelijk te maken. Om dit te doen moeten ze op een zeer efficiënte manier samenwerken aan een reeks opdrachten, puzzels en raadsels. Opdrachten die gelinkt zijn aan elkaar en waar je het resultaat van de ene opdracht nodig hebt om een andere succesvol te starten en tot een goed einde te brengen. De box zal beetje bij beetje zijn geheimen prijsgeven. We ontwikkelden 4 identieke boxen en per box kunnen 8 tot 15 deelnemers als team spelen. Wie kan onze box onschadelijk maken voor het te laat is?

    Deze oefening kan optioneel begeleid worden door een ervaren procesbegeleider / coach. Tijdens de opdracht zal de procesbegeleider vooral het teamproces/ teamdynamiek observeren om nadien samen met het team te debriefen. Op cruciale momenten tijdens de opdracht kan de procesbegeleider beslissen om een time-out in te lassen. Dan wordt de tijd even stopgezet om samen met het team te bespreken hoe alles loopt. Hoe loopt de communicatie? Waar lopen jullie tegenaan? Wat loopt efficiënt en goed en wat moeten we aanpakken om het efficiënter te maken, het team beter te organiseren? Wordt er vooral aam micro-management gedaan en wordt de “Big Picture” voldoende bewaakt?

    Na afloop gaan we samen met het team stap voor stap gaan nabespreken hoe het is gelopen en hoe ze de dingen die ze geleerd of gemerkt hebben kunnen gaan toepassen op de werkvloer.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    10 - 60 personen

    Abstracte kunst binnen de de bedrijfsmuren stimuleert de creativiteit van de werknemers. Dat is geen geheim meer. Maar kunst is duur, vooral als je veel bedrijfsmuur aan te kleden hebt. Maar.... waarom zou je het niet zelf doen?

    Sommige stijlen in abstracte kunst zijn niet moeilijk te maken. De spatterige stijl van Jackson Pollock bijvoorbeeld. Deze man was ongetwijfeld geniaal in zijn pionierschap maar kunsttechnisch gesproken ligt het in ieders bereik.. Een dosis durf en kledij die bespat mag worden is evenwel handig.

    Onze ervaren begeleiding legt je feilloos uit wat de stappen zijn. Daarna kan je zelf aan de slag om je eigen abstract meesterwerk te creëren op een echte canvas . Er is keuze om individueel te werken, in kleine groepjes of in grote groep aan 1 werk. De grootte van de canvassen wordt in overleg bepaald.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in.

    5 - 25 personen

    "Escape From Work" combineert de beleving van een escaperoom met uitdagende en originele activiteiten.
    Ga de strijd aan met de andere teams, verzamel extra aanwijzingen en start als favoriet in de finale.

    Finale: Werk samen, ontcijfer de raadsels, kraak de codes en open de kluis maar pas op voor de valkuilen.

    Activiteiten: “ unlock, toren van Hannoi, Lego Play, Archery Tag, Teambike, Matchball, kraak de kluis ”

    Programma & Planning       
    De activiteiten duren in totaal 3 uur, het startuur kan in samenspraak gekozen worden.

    • Ontvangst met koffie, thee, fruitsap en waters bij Locat te Diest of Kasterlee
    • Teamindeling & briefing door onze begeleiders
    • Start, de teams doorlopen de verschillende activiteiten
    • Finale, Welk team zal als eerste de kluis kraken
    • Eventueel afsluiten met een uitgebreide Barbecue of Walking Dinner (op onze locaties)

    Locat zorgt voor:
    De totale organisatie: voorbereiding, uitvoering, catering, administratie.
    Professionele begeleiding: iedereen is betrokken en actief bezig, geen wachttijden, motivatie, veiligheid. Een mix van creatieve (eigen ontwikkelde) activiteiten op een toffe locatie. Ons doel: collega’s/vrienden samenbrengen door originele activiteiten en creatief denken.

    "Have Fun, Smile & Work Together "

    14 - 500 personen

    Honey, I Shrunk is een uniek VR teamspel. Wanneer je binnenstapt in onze tovenaarshut, word je aangetrokken door een zwevend boek. Als je het boek aanraakt, krimp je tot je niet groter bent dan een muis. Met de hulp van je teamgenoten ga je op zoek naar de magische formule om terug groter te worden!

    In teams van 4-5 personen werk je samen om 5 verschillende missies zo snel mogelijk tot een goed einde te brengen. Om beurten zet 1 iemand van het team de VR bril op, en krimpt… Enkel door met je teamgenoten te praten en naar elkaar te luisteren (!) vind je de sleutel om weer groter worden! Zij hebben immers instructies gekregen hebben in de vorm van boekjes vol illustraties. Zodra de VR speler terug groter is, wordt de bril doorgegeven aan de volgende speler, die ook weer krimpt, en een andere missie krijgt. Dit VR spel is uniek, bijzonder mooi, en vraagt heel nauwe samenwerking. Spel en instructies zijn zonder “woorden” dus de spelers kunnen communiceren in een taal naar keuze. 

    Praktisch
    Een VR ESCAPE ROOM duurt standaard ongeveer 1,5u.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Voorbeeldprijzen totaal (excl BTW en verplaatsing)
    10 personen: €50 p.p

    30 personen: €30 p.p
    60 personen: €30 p.p

    10 - 120 personen

    Het doel van de 90s – Citygame is om zoveel mogelijk virtuele flippo’s te verdienen in een stad of plaats van jullie keuze. Bij deze hilarische teamuitstap gaan jullie in teams op pad met een tablet of smartphone en wordt je kriskras door het spelgebied gestuurd om GPS locaties te bezoeken. Op deze locaties aangekomen verschijnen er vragen of opdrachten op jullie scherm waarbij het aankomt op kennis over de jaren 90, creativiteit en hier en daar ook een portie lef. Heeft jouw team deze elementen allemaal aan boord? Grote kans dat jullie dan als winnaars uit de bus komen en ervandoor gaan met de hoofdprijs!

    Allereerst worden jullie door een professionele entertainer ontvangen op een gezellige (horeca)locatie in de buurt van het speelgebied. Hier wordt de speluitleg gegeven, het benodigde spelmateriaal uitgedeeld en de teamindeling bekend gemaakt. Vervolgens worden jullie terug in de tijd geslingerd en begint jullie jacht naar de flippo’s. 90s Quizvragen, foto- en video-opdrachten, creatieve uitdagingen en een
    breinbrekende zoektocht naar de Gouden Flippo staan jullie te wachten op weg naar de top. Eenmaal terug op locatie worden de winnaars bekend gemaakt. 

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.

    20 - 500 personen

    Deze activiteit is een interactieve speurtocht door een stad naar keuze. De deelnemers zijn verdeeld in teams. Er zijn verborgen plekken in een stad die teams moeten proberen te vinden.

    Jullie gaan met de deelnemers naar de stad. De mensen verdeel je in groepjes (4 of 6 spelers per groepje is het beste). Elk groepje benoemt een teamleider. Alleen de teamleider logt in. 

    De teams vertrekken op hetzelfde punt. Vanaf dat adres verspreiden de teams zich. Je spreekt na  (bijvoorbeeld) 3 uur ergens weer af. Het team met meeste punten wint!

    • Duur: die bepaal je zelf, er is geen tijdsdruk
    • Bij deze activiteit is begeleiding (online)
    • €9,50 per persoon (grote groepen krijgen korting)
    • Liever een arrangement? Informeer naar de mogelijkheden
    6 - 750 personen

    Ben je op zoek naar een innovatieve en leuke belevenis, teambuilding, verjaardagsfeest, vrijgezellen -ervaring of een spannende evenementendag?

    Zoek niet verder! Kom bij ons langs of wij komen naar jou toe en bouwen een complete Battle Arena waarin onze geweldige Battle Bots het tegen elkaar opnemen. Sinds 2024 beschikken ook over een eigen locatie in Puurs-Sint-Amands waar kleine groepen welkom zijn tot 25 personen.

    Onze activiteit kan je al boeken vanaf 4 personen.

    Stap in de arena en speel in verschillende teams voor de overwinning. Onze activiteiten omvatten verschillende games, zoals free-for-all, conquest, race en robo-voetbal.

    Hoe verloopt een typische activiteit bij ons? Hier is een voorbeeld:

    • We ontvangen je bij ons op locatie of komen naar jouw locatie, afhankelijk van het aantal deelnemers zal de tijdsuur van de activiteit bepaald.

    • We ontvangen de deelnemers, geven een briefing over de games en uitleg over het besturen van de robots.

    • Opwarmronde! We laten alle spelers de battle bots uittesten. Er wordt tijdig doorgeschoven waardoor iedereen de kans krijgt de bots te testen.

    • De eerste game begint: Free For All, een intense strijd tegen elkaar!

    • Vervolgens racen we tegen de klok in een nieuwe game: Race!

    • Daarna nemen we de Battle Arena over in een game van strategie en verovering: Conquest!

    Tijdens de activiteiten kunnen deelnemers/toeschouwers rondom de arena ontspannen, iets drinken of eten, terwijl de andere teams hun vaardigheden vertonen.

    Onze activiteiten kunnen voor verschillende doeleinden worden ingezet, zoals teambuilding, evenementen, opendeurdagen, verjaardagsfeestjes, publieke attracties, workshops en meer.

    Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en prijzen. Ontdek de opwinding van robot battles en maak van jouw volgende evenement een onvergetelijke ervaring!

    4 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Bouwen met Domino doet een beroep op creativiteit , communicatie, concentratie en samenwerkingsvermogen van de deelnemers en belichaamt uitstekend de risico’s, druk en stress die veelal gepaard gaan met samenwerken in grote groepen en/of projecten. De workshop stimuleert ook perfect het ervaringsgericht leren en is bovendien ook gewoon leuk en spannend. Steen voor steen bouwen naar een eindresultaat, waarbij de inzet van allen bepalend is voor het slagen van het evenement. Echter één verkeerde of slecht geplaatste domino kan de ondergang van het project betekenen. 

    De aanwezigen worden verdeeld in teams. Elk team ontwerpt een eigen project, bouwt een deel van het eindproject en dient haar project veilig te connecteren met de andere projecten en het eindproject. Binnen elk team worden verschillende taken opgenomen: Leider, ontwerper, bouwer, veiligheidscoordinator, integrator , … 

    Voor het ontwerp van het eigen project krijgen de deelnemers de opdracht mee iets te ontwerpen dat relateert aan het thema van de dag en ze dienen hierbij rekening te houden met de hen toegekende tijd, ruimte en aantal dominosteentjes. Elk team dient ook minstens één speciaal effect in te bouwen. Hiertoe kunnen teams ten allen tijde inspiratie halen op internet … Hoe complexer het ontwerp hoe meer tijd er nodig zal zijn voor testen en verfijning er ondertussen voor zorgend dat alle verschillende deeltaken ingevuld worden door het team. 

    Wanneer alle projecten gereed zijn worden ze met elkaar verbonden. Aan één persoon de eer om de dominofinale in gang te zetten die we optioneel ook op video kunnen vastleggen: valt de eerste steen, dan dient, zonder tussenkomst, de hele dominotrein, steen na steen, project na project om te gaan, tot en met het gezamenlijk gebouwde finaleproject. Een oordovend applaus om te vieren dat (bijna) alles “om” is stijgt op!!! Tijd om de projecten nog even goed te aanschouwen en elk team de nodige uitleg te laten geven over haar ontwerp. De muziek gaat aan, in een mum van tijd worden, door een goede samenwerking, de gebruikte materialen opgeruimd. 

    Deze workshop is ideaal combineerbaar ook met een lunch en/of diner voor of na of tijdens de workshop zelf. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 2000 personen

    Operation Freddy 
    Laat je op sleeptouw nemen door de beste gids ooit: Freddy. Deze niet-alledaagse kabouter-op-grote-mensen-maat neemt je mee naar alle interessante hoekjes van de stad. 

    Je kan kiezen om de stad in één of meerdere teams onveilig te maken, één-tegen-allen of allen-tegen-één. Wie durft Freddy aan? Elk team krijgt een tablet en gaat op pad. Op verschillende plaatsen in de stad van jouw keuze, heeft Freddy tal van vragen, doe-opdrachten en uitdagingen gedropt!

    Om veeleisende Freddy tevreden te houden, zal je zowel open- als meerkeuzevragen beantwoorden, gekke-bekken-selfies nemen, compositiefoto’s met augmented reality registreren of een audio-opname over een niet-te onderschatten onderwerp maken. 

    Een juist antwoord levert punten op en bij een originele uitvoering krijg je nog meer punten. Wie een fout maakt, mag zich aan boegeroep van Freddy verwachten. Speel je in meerdere teams? Dan kan ook punten stelen van elkaar door andere teams uit te dagen voor spannende duels!


    Na je spel ontvang je gratis per e-mail al je spelprestaties (foto’s, audio, ...) als souvenir! Zo vergeet je Operation Freddy nooit! 

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Je kan deze activiteit op verschillende locaties spelen, vul daarom bij je aanvraag je stad naar keuze in.

    3 - 1000 personen

    Volledig in de traditie van de Schotse Clans (met kilt) gaan de deelnemers in teams met elkaar de strijd aan.
    Je hoeft helemaal niet de sterkste te zijn, belangrijker is  om als team je gezamenlijke talenten te gebruiken.
     Denk dus na, werk samen en verover bij elke activiteit een stukje Schotland.
    Welke Clan wordt de grootste landeigenaar en mag zich “ de Heerser van de Highlands “ noemen?

    Programma & Planning       
    De activiteiten duren in totaal 3 uur, het startuur kan in samenspraak gekozen worden.

    • Ontvangst bij Locat te Diest, Kasterlee of op locatie naar keuze
    • Teamindeling & briefing door onze begeleiders
    • Start, de teams doorlopen de verschillende activiteiten
    • Finale, Welk team zal als eerste de kluis kraken
    • Eventueel afsluiten met een uitgebreide Barbecue of Walking Dinner (op onze locaties)

    Locat zorgt voor:
    De totale organisatie: voorbereiding, uitvoering, catering, administratie.
    Professionele begeleiding: iedereen is betrokken en actief bezig, geen wachttijden, motivatie, veiligheid. Een mix van creatieve (eigen ontwikkelde) activiteiten op een toffe locatie. Ons doel: collega’s/vrienden samenbrengen door originele activiteiten en creatief denken.

    12 - 300 personen

    Het huwelijk staat op het spel! Jullie hebben nog maar een paar uur om alles te regelen voor de bruiloft van vanavond. Ga met je collega's, vriendinnen of vrienden op pad en race door het centrum van een stad naar keuze.

    Een uitdagend uitje met online support.

    Wat heb je nodig?

    Om deel te nemen heb je het volgende nodig;

    • Een opgeladen smartphone
    • De app, gratis te downloaden
    • Teamspirit en alertheid
    • Optioneel: Een powerbank of oplader voor na het spel

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen

    De perfecte moordzaak voor een bloedstollend bedrijfsuitje!

    Cluedo, het beroemde, bloedstollende bordspel heeft er een dimensie bij gekregen. Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. En we zullen jouw hulp hard nodig hebben, want er is een kopstuk gesneuveld...

    De weledelgeboren heer Von Blaue is gisteravond door zijn vrienden dood aangetroffen in de hal van zijn landhuis. Het heerschap zou een feest geven diezelfde avond. Von Blaue is niet in zijn huis vermoord en het moordwapen is ook nog niet terecht. Wel zijn er voorwerpen vermist uit het huis en de 6 genodigden voor het feest verblijven op dit moment in zijn mansion buiten de stad. Wie heeft de moord gepleegd, waar vond het delict plaats en welk wapen werd gebruikt? Kortom: lossen jullie de zaak op?

    Wat staat je te wachten tijdens Cluedo?
    Je gaat niet zomaar het veld in. Jullie beginnen met een uitgebreide briefing. We hebben namelijk een belangrijk aanknopingspunt: de agenda van Von Blaue. Dan delen we de groep op in teams en gaan we de stad in. Jullie worden op pad gestuurd met informatie, een telefoon om contact te onderhouden met het hoofdbureau en een kaart met zoekfoto’s van de 9 locaties waar heer Von Blaue de afgelopen tijd is geweest, volgens zijn agenda. Op elke locatie die je vindt, beantwoordt jouw team een vraag. Dit levert je een aanwijzing op. Zo komt je team steeds een stap dichterbij de oplossing.

    Zodra jullie alle feiten op tafel hebben liggen, moeten jullie naar de plaats delict. Hier wordt jullie scherpzinnigheid, inlevingsvermogen en creativiteit op de proef gesteld: hoe kwam Von Blaue aan zijn einde? Jullie maken een foto waarop de dood van de heer von Blaue in scene is gezet door jullie team. Brrr...

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de zaak opgehelderd en de winnaar bekend gemaakt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 500 personen

    Spannend groepsspel, teamuitje of bedrijfsfeest

    Ons stiekeme bedrijfsuitje is voortaan ook als gezellige, knusse tafelvariant te spelen. Wie ontdekt de Verrader aan tafel bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! In teamvorm ga je de strijd aan en vervul je opdrachten en los je raadsels en puzzels op om samen met je team punten te scoren. Maar één van je teamleden is de verrader en hij of zij zal er alles aan doen om jullie missie te saboteren. Door slim samenspel en een gezonde teamspirit ben je in staat om de verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?

    Wat staat je te wachten tijdens Wie ontdekt de Verrader aan tafel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Vooraf krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams, bepalen we de verraders en krijgen jij en je team een laatste briefing over de te volgen strategie.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel en graaft de verrader zich in, om de zaak op een slinkse manier te ondermijnen. Goede antwoorden, juiste beslissingen en het goed inschatten van je collega's of vrienden zorgen voor een stijgende tafelscore. Daarnaast zijn er persoonlijke punten te verdienen. Er zijn namelijk drie momenten in het spel waarop je individueel mag raden wie de verrader is. Let tijdens het spel dus goed op verdacht of dubieus gedrag!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team én de beste verrader bekend gemaakt. Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant. Ongetwijfeld dat de verraders hun verhaal willen doen over de sluwe streken die ze hebben uitgehaald, onder het toeziend oog van de gehele tafel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    8 - 500 personen

    Op zoek naar een teambuildingactiviteit die draait om samenwerking, strategisch denken en ruimtelijk inzicht? Met Bridge Builders dagen we teams uit om met beperkte middelen een stabiele brug te ontwerpen en te bouwen die een gewicht kan dragen. Succes bereik je alleen als iedereen samenwerkt en zijn unieke vaardigheden inzet!

    Wat kan je verwachten?
    De Bridge Builders teambuilding stelt teams voor de uitdaging om van verschillende materialen een brug te construeren die een bepaalde afstand moet overbruggen en uiteindelijk het gewicht van een object kan dragen. Elk team krijgt een set basisbouwmaterialen en kan door middel van bonusopdrachten extra hulpmiddelen of bouwmaterialen verdienen. Welke brug doorstaat de ultieme test?

    Teams moeten zowel hun technische als creatieve vaardigheden inzetten om een brug te ontwerpen die niet alleen lang genoeg is, maar ook stevig. Tussendoor krijgen de teams verschillende uitdagingen die hun bouwproces kunnen beïnvloeden, dus flexibiliteit en snel schakelen zijn een must!

    Is de brug klaar? Dan volgt de ultieme test: elk team krijgt de kans om zijn constructie te presenteren en te bewijzen dat hun brug het vereiste gewicht kan dragen. Welke brug houdt stand en welk team blijkt het meest innovatief?

    In het kort:

    • Innovatieve en uitdagende teambuildingactiviteit op jouw locatie
    • Spelduur: ongeveer 1,5 uur
    • Geschikt voor kleine en grote groepen
    • Focus: samenwerking, probleemoplossend denken & constructief denken
    • Indoor of outdoor
    • Inclusief enthousiaste begeleiding die teams ondersteunt tijdens het hele proces

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 36 personen

    Voor wie?
    Iedereen die wil leren loslaten om meer plezier te ervaren en beter samen te werken. 
    Leer te improviseren met durf, humor en jouw unieke stijl!

    In deze workshop focussen we op het loslaten van mentale blokkades door middel van comedy en improvisatie. Improviseren is de kunst van het moment benutten. Je leert technieken om je grenzen te verleggen en verborgen talenten te ontluiken. Dit helpt om teams flexibeler te doen reageren, creatief te denken en effectiever samen te werken in een ontspannen sfeer.

    Deze workshop zorgt voor minder zenuwen en staat garant voor humor en plezier! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    4 - 20 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een Bedrijfsuitstap in Namen maar wat gaan we doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse Bedrijfsuitstap in Namen verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Namen te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitstap in Namen. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Namen ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele Bedrijfsuitstap in Namen draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Bedrijfsuitstap in Namen zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitstap in Namen. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitstap in Namen. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.