Eten, Drinken & Feesten in Antwerpen

Filteren

Filters

Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
58 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Plaats, regio of provincie: Antwerpen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Bij deze echte teambuilding gaan we in verschillende groepjes onze eigen wijn creëren. Om dit te doen beschikken we over verschillende mono cepages (druivensoorten). We gebruiken eveneens meetinstrumenten, glycerine (suiker) en hout. Als echte wijnmaker gaan we ook de etiquette maken, een marketingplan en een budget opmaken, enz. Dit alles moet natuurlijk in een beperkte tijd gebeuren.

    In een tweede fase gaat elk team een presentatie doen om zijn wijn aan de andere teams te verkopen. Hierop worden dan punten gegeven op de presentatie, het visuele, de coherentie tussen de wijn, het doelpubliek, het budget enz...
    In een derde fase worden de verschillende wijnen blind geproefd. En daar komt de kat op de koord. Het winnend team gaat naar huis met een leuke prijs.

    14 - 700 personen

    La Casa de Dinero NIEUW bij TB Events; La Casa de Dinero Virtual Reality!
    Een superspannende dinergame gebaseerd op de immens populaire serie die in de VR-wereld wordt gespeeld.   El Profesor heeft een meesterplan bedacht. Nog nooit is er zoveel geld bij een overval buit gemaakt...als het jullie lukt.. Kruip in de huid van Tokyo, Berlin, Rio, Helsinki, Moscow, Denver, Oslo en Nairobi en waan je dankzij de VR-ervaring midden in La Casa!  

    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?   Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje en volgt er een uitgebreide uitleg over het spel en over de VR-brillen. Deze brillen zorgen ervoor dat het spel zich overal om je heen afspeelt. Vervolgens wordt er een indeling gemaakt waarbij elk team uit maximaal 6 personen bestaat zodat iedere speler een VR-ronde speelt van La Casa de Dinero.  Door het oplossen van allerlei raadsels en puzzels, zowel in Virtual Reality als in Real life, bereik je steeds meer je doel. Via diverse ruimtes kom je bij de kluis, en probeer daarna met de zakken geld de stad te ontvluchten met je team.  Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is teamwork van levensbelang. Wie maakt als eerste miljoenen euro’s buit in La Casa en blijft uit handen van de politie?!?!

    Vul voormeer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Heeft u binnenkort een evenement? Zoekt u nog passende dranken hiervoor?
    Ontdek hieronder wat wij voor u kunnen betekenen!

    Onze bartenders
    Cocktail O'Clock staat voor enerzijds voor hoogwaardige producten, maar anderzijds ook voor een professioneel team! Onze cocktails worden met passie bereid. Ons team van gemotiveerde, ervaren bartenders staat steeds voor u klaar. Afhankelijk van uw evenement komen wij met 1 of meerdere bartenders naar u toe. Ons team maakt van uw avond een topavond! 

    Onze cocktailbars
    Wij hebben een reeks bars waaruit u een keuze kan maken voor uw evenement. Beurscatering, Trouwfeest, Familiefeest, Communie, Vrijgezellenfeest, tuinfeesten, noem maar op!  Wenst u hier een zomerse tiki-bar, onze beach-cocktailtrailer of eerder een nette strakke bar? Alles is mogelijk! 

    Onze cocktails
    Alles hangt af van uw wensen. Wij proberen onze kaart volledig naar uw evenement en uw normen aan te passen. Van een frisse mojito tot een pittige Moscow mule? De cocktails worden à la minute op uw evenement bereid zodat dit ook een ervaring voor u en uw gasten is. 

    In ons premium gamma is er ook de mogelijkheid om cocktails live te laten roken, een geurbubbel op uw cocktail te voorzien. Vraag zeker naar de mogelijkheden!

    20 - 1500 personen

    Een gezellig onschuldig etentje met collega’s. Of toch niet… Weten jullie een moordzaak op te lossen voordat het dessert wordt geserveerd? Boek nu het moorddiner en ga aan de slag!

    Een bloedstollende moordzaak
    Tijdens het diner vallen de assistenten van de rechercheur ineens binnen. Ze hebben een vreemd verzoek… De burgemeester van het stadje Blüdhaven is vermoord. De rechercheur heeft antwoorden van jullie nodig: dader, moordwapen en motief. Weten jullie de moordzaak op te lossen voordat de moordenaar weer op vrije voeten rondloopt? 

    Honger naar gerechtigheid?
    - De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
    - Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
    - Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.

    Kruip in de huid van een detective
    Met een koffer vol bewijsmateriaal en puzzels gaan jullie aan de slag om de moordzaak op te lossen. De cryptische aanwijzingen leiden jullie naar antwoorden. Weet jij met jouw team de moordzaak als eerste op te lossen? Dan winnen jullie Case Blüdhaven! Rechercheur Wout Boefs zal jullie dan erg dankbaar zijn. 

    5 - 2500 personen

    Laat u inwijden in de mystieke wereld van de chocolade en zet de eerste stappen als chocolatier!
    Tijdens deze interactieve workshops leert u een assortiment van heerlijke chocoladelekkernijen maken.

    Chocolade beleving en workshops op maat voor elk budget vanaf 12 personen
    Ook grotere groepen zijn mogelijk in diverse budgetten voor groot en klein.

    Eerst krijgt u een interessante uitleg over alle details van chocolade van één van onze Chef Chocolatiers.
    Daarna gaan we aan de slag met de beste chocolades om de meest verrukkelijke chocoladecreaties te verwezenlijken.

    Deze workshop is ook online beschikbaar.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    # teambuilding chocolade

    12 - 300 personen

    Champagne en chocolade vallen altijd wel in de smaak. Maar heeft u zich ook al de vraag gesteld wat het verschil is tussen een cava en een champagne? Vanwaar de chocolade precies komt? Of een zilveren lepeltje wel effectief doeltreffend is om bubbels in de fles de houden? Wat het ideale champagneglas is of waarom u bij de ene champagne hoofdpijn krijgt en de andere niet?

    Antwoord op al die vragen krijgt u tijdens deze uiterst interactieve en ludieke teambuilding proeverij. We gaan blind proeven, proefjes maken en onze 5 zintuigen gebruiken.
    Op het einde van deze sessie zult u perfect de etiquette kunnen lezen, weten wat een placomusophile is, wat de verschillende druivensoorten zijn, maar ook meer te weten komen over jezelf, collega’s of vrienden.
    Het evenement eindigt met een sabrage demonstratie. Deze masterclass kan ook met wijn of bier gebeuren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    14 - 700 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.

    Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.

    Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
     
    Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!

    Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.

    Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
    Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 100 personen

    Kruip in het vel van Tom Cruise in de film "Cocktail".
    In verschillende groepjes gaan we onze eigen cocktail of moctail creëren. Om dit te doen beschikken we over verschillende alcoholische en niet-alcoholische dranken. Maar ook vers fruit, verse munt en andere specerijen. We gebruiken eveneens meetinstrumenten, shaker, ijs, verschillende soorten glazen, enz...

    Als echte bartender gaan we ook een affiche maken om onze nieuwste creatie te promoten. Dit alles moet natuurlijk in een beperkte tijd gebeuren. Vervolgens gaat elk team een presentatie doen om zijn originele cocktail of moctail aan de andere teams te verkopen. Hierop worden dan punten gegeven op de presentatie, het visuele, de originaliteit het budget enz...

    De verschillende creaties zullen natuurlijk ook geproefd worden. Wie gaat de meest originele, smaakvolle en mooiste cocktail maken?

    14 - 350 personen

    Wil je graag op ludieke en plezierige wijze een stad ontdekken?

    Ga op culinaire wandeling met een echte biersommelier! Je verkent de stad, gaat op zoek naar het rijke verleden en houdt halt in een uniek café. De gids vertelt je dorstlessende verhalen over de kroeg, over hoe je bier en chocolade degusteert en over de karakteristieken van het bier en zijn brouwerij.

    Jullie worden via vele anekdotes en tips & tricks ondergedompeld in de geheimen van de Belgische bier- en chocolade wereld. Proef heerlijke lokale bieren en pralines terwijl je de stad ontdekt! Steeds authentieke café's die ofwel door hun uitgebreide bierkaart of door hun uniek decor en historisch verleden uitblinken.

    Bier en chocolade proeven zal nooit meer hetzelfde zijn.

    Een absolute aanrader als teambuilding activiteit of bedrijfsevenement.

    10 - 100 personen

    Zweetdruppels, concentratie en communicatie. Zijn jullie klaar om een Virtual Bomb te ontmantelen? Boek nu de VR Teambuilding als VR experience op locatie naar keuze!

    Een bedrijfsuitstap bomvol verrassingen
    De Virtual Reality bril wordt door een van je teamgenoten opgezet. Helaas voor jullie heeft deze VR bril een explosieve verrassing in petto. De timer begint te tikken. Met aanwijzingen helpen jullie elkaar om de VR bommen te ontmantelen. Lukt het jullie om een snellere tijd neer te zetten dan andere teams? Dan zijn jullie echte bomexperts!

    De bom staat op ontploffen
    - Een unieke manier van Virtual Reality en teambuilding inéén.
    - Perfect voor ieder gezelschap en groepsgrootte. 
    - Professionele begeleiding van VR-experts.

    Weet jullie team goed samen te werken onder tijdsdruk?
    De spanning is om te snijden. Om de VR bommen op tijd te kunnen ontmantelen, hebben jullie elkaar hard nodig. Iedere bom duurt 5 minuten. Zo voeren wij de tijdsdruk op en kan iedereen in het team kennis maken met Virtual Reality. Goed lezen, geduld en duidelijke communicatie zijn slechts enkele vereisten om de VR bommen op tijd te ontmantelen. Weten jullie de VR bommen op tijd te ontmantelen?

    15 - 2500 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Wil je met je team of groep een leuke activiteit doen? Dan ben je aan het juiste adres!

    Jullie krijgen eerst een aperitiefje waarbij het verloop van de workshop verteld wordt. Indien nodig doet de chef een aantal handelingen voor. Daarna is het aan jullie! In kleine groepjes werken jullie dan samen om de bereiding te maken.
    Na het koken gaan we lekker aan tafel!

    Na het koken krijgen jullie dan de recepten mee naar huis en vertrekken jullie (hopelijk) tevreden terug naar huis.

    Wij organiseren kookworkshops in Gent, Antwerpen en Boom (dichtbij Mechelen en Brussel), Hasselt en ook op uw eigen locatie in het land . Ofwel geven jullie ons inspiratie qua thema ofwel doen wij dat! Formules inclusief cava, wijn en water! Daarnaast organiseren wij ook chef aan huis en koken op locaties in Antwerpen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 30 personen

    Geniet van de stad met heerlijk diner in drie verschillende restaurants, een vaartocht en een stadswandeling

    Bijzondere ontvangst
    U wordt gastvrij ontvangen in het eerste restaurant. Hier geniet u samen van een drankje en uw voorgerecht.

    Vaartocht
    Vervolgens stapt u aan boord om een mooie avondvaartocht te maken, aan boord ervaart u de stad vanuit een totaal ander perspectief, de vaartocht eindigt in de buurt van uw tweede restaurant.

    Heerlijk hoofdgerecht naar keuze
    Hier kiest u een lekker vis, vlees of vegetarisch hoofdgerecht, waarbij nog eens 1 drankje inclusief is.

    Stadswandeling met enthousiaste gids
    Uw persoonlijke gids haalt u daarna op om u mee te nemen voor een mooie stadswandeling. Onderweg vertelt hij u van alles over de bezienswaardigheden van de stad. Bij het derde en laatste restaurant neemt de gids afscheid van uw groep.

    Grand dessert
    U gaat gezellig samen aan tafel voor het dessert, waarna u de dag afsluit met een kopje koffie of thee. Op alle eetmomenten bent u onder elkaar, zonder gids.

    Kortom, een dagje heerlijk genieten.

    Prijsindicatie: vanaf € 106,- excl btw.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    10 - 60 personen

    Miraeus Cocktails voorziet in de ideale teambuilding activiteit: samen met collega's steek je de handen uit de mouwen en leer je als een echte mixologist cocktails maken. We komen over heel Belgiëof ontvangen jullie op ons exclusief cocktail atelier op de Meir in Antwerpen. Tijdens de workshop krijgt iedereen een professionele set barmateriaal voor handen waarmee jullie aan de slag zullen leren gaan. Het leukste eraan is dat je zelf alles mag opdrinken. 

    Wil je dat de baas zijn favoriete cocktail zeker niet ontbreekt in de selectie? Dan hoef je dit enkel mee te geven en leren wij jullie de perfecte bereiding. Als je de keuze aan ons over laat kan je je verwachten aan gedurfde combinaties en verrassende cocktails. Wat dacht je bijvoorbeeld van een cocktail met basilicum, honing, lavendel en gin?

    Kan je omwille van bepaalde redenen niet drinken? Dan wordt er een alcoholvrij alternatief voorzien. Wil je dat de groep niet te 'enthousiast' wordt? Dan kan er worden gekozen voor een mix van alcoholvrije mocktails en cocktails. Over het onthouden van de receptjes hoef je je alvast geen zorgen te maken, want die krijg je allemaal mee naar huis. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 250 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Antwerpen begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!