Eten, Drinken & Feesten in West-Vlaanderen

Filteren

Filters

Kerstuitjes 2025
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
67 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Plaats, regio of provincie: West-Vlaanderen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis Styles Zeebrugge. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 104 personen

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis Budget Knokke. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 68 personen

    De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.

    Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.

    Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
     
    Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!

    Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.

    Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
    Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 100 personen

    Ben jij klaar om de titel als PubQuizzer binnen te slepen? Boek nu de PubQuiz op locatie naar keuze! 

    Met deze PubQuiz scoor je altijd
    Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? De strijd kan beginnen. De Quizmasters vuren alle vragen op jullie af. Geef zo snel mogelijk de goede antwoorden en wie weet gaat jullie team met de trofee naar huis. En let op: met alleen gokken kom je helaas niet ver. 

    Georganiseerde PubQuiz van A tot Z
    - PubQuiz met 7 unieke rondes: van algemene kennis tot Jan de Vakantieman.
    - Een gezellige, muzikale activiteit vol interactie, humor en vermaak.
    - Inclusief professionele Quizmasters, toffe spelmaterialen en aankleding. 

    Gegarandeerd vermaak
    Strijd. Teambuilding. Communicatie. Een interactieve quiz. En niet te vergeten een gezellige avond. Dit klinkt als een geslaagde avond, toch? Tijd voor de PubQuiz dus. Ben jij klaar om jouw collega’s, vrienden of familie uit te dagen met een gezellige PubQuiz? 

    5 - 2500 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Miraeus Cocktails voorziet in de ideale teambuilding activiteit: samen met collega's steek je de handen uit de mouwen en leer je als een echte mixologist cocktails maken. We komen over heel België. Tijdens de workshop krijgt iedereen een professionele set barmateriaal voor handen waarmee jullie aan de slag zullen leren gaan. Het leukste eraan is dat je zelf alles mag opdrinken. 

    Wil je dat de baas zijn favoriete cocktail zeker niet ontbreekt in de selectie? Dan hoef je dit enkel mee te geven en leren wij jullie de perfecte bereiding. Als je de keuze aan ons over laat kan je je verwachten aan gedurfde combinaties en verrassende cocktails. Wat dacht je bijvoorbeeld van een cocktail met basilicum, honing, lavendel en gin?

    Kan je omwille van bepaalde redenen niet drinken? Dan wordt er een alcoholvrij alternatief voorzien. Wil je dat de groep niet te 'enthousiast' wordt? Dan kan er worden gekozen voor een mix van alcoholvrije mocktails en cocktails. Over het onthouden van de receptjes hoef je je alvast geen zorgen te maken, want die krijg je allemaal mee naar huis. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 500 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Gebaseerd op het concept van het tv-programma "The Best Pastry Chef", zullen de deelnemers in kleine teams van 6 tot 8 personen de beste chocolaatjes maken.
    Hiervoor zullen ze gekleed gaan in de outfit van een perfecte chocolatier, rekening houdend met hygiënische maatregelen. Elk team heeft zijn eigen uitrusting en zijn tempereermachine. Ze zullen het temperen, vormen, coaten en decoreren onder de knie moeten krijgen. Men zal de taken moeten verdelen, het werk goed coördineren, creatief zijn en... proberen niet alles op te eten voor het einde.

    Elk team zal zijn werk en creatie moeten presenteren: Pralines, mandiants, tabletten, ... Wie wint de strijd om de beste chocolatier?
    Elke creatie mag natuurlijk mee naar huis om te worden geproefd en gedeeld met collega's en vrienden.

    14 - 337 personen

    Welkom bij Kiki's Vespa Tours
    Ontdek het ultieme gevoel van vrijheid met Kiki's Vespa Tours, jouw specialist in Vespa verhuur in Oostduinkerke, gelegen in het hartje van West-Vlaanderen. Wij beiden stijlvolle Vespa scooters te huur aan voor iedereen die wil genieten van een ontspannen dag in de natuur, aan zee of in het rustige polderlandschap van de Westhoek.

    Of je nu een dagje wil genieten van een ontspannen Vespa tour langs de Belgische kust of op zoek bent naar een origineel uitje met vrienden, familie of collega's, bij ons ben je aan het juiste adres. Huur een vespa scooter en beleef een unieke rit langs charmante dorpjes, landelijke wegen, duinen en sfeervolle tussenstops. Gevestigd in het hartje van Oostduinkerke.

    Kiki's Vespa Tours geeft jou een onvergetelijk moment.
    Boek vandaag nog uw vespa online 

    Waar vrijheid & natuur samenkomen...stap op, voel je vrij & geniet!

    1 - 35 personen

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis Budget Oostende Airport. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 102 personen

    La Casa de Dinero NIEUW bij TB Events; La Casa de Dinero Virtual Reality!
    Een superspannende dinergame gebaseerd op de immens populaire serie die in de VR-wereld wordt gespeeld.   El Profesor heeft een meesterplan bedacht. Nog nooit is er zoveel geld bij een overval buit gemaakt...als het jullie lukt.. Kruip in de huid van Tokyo, Berlin, Rio, Helsinki, Moscow, Denver, Oslo en Nairobi en waan je dankzij de VR-ervaring midden in La Casa!  

    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?   Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje en volgt er een uitgebreide uitleg over het spel en over de VR-brillen. Deze brillen zorgen ervoor dat het spel zich overal om je heen afspeelt. Vervolgens wordt er een indeling gemaakt waarbij elk team uit maximaal 6 personen bestaat zodat iedere speler een VR-ronde speelt van La Casa de Dinero.  Door het oplossen van allerlei raadsels en puzzels, zowel in Virtual Reality als in Real life, bereik je steeds meer je doel. Via diverse ruimtes kom je bij de kluis, en probeer daarna met de zakken geld de stad te ontvluchten met je team.  Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is teamwork van levensbelang. Wie maakt als eerste miljoenen euro’s buit in La Casa en blijft uit handen van de politie?!?!

    Vul voormeer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen
    Wil jij samen met je collega’s op een leuke manier leren hoe je zelf bier kan brouwen?
    Bij de start van de activiteit zullen we de groepen in verschillende teams verdelen. Elk team zal zijn eigen bier brouwen. De brouwmeesters zal starten met het presenteren van de ingrediënten (mout, hop, gist en water) en ook het brouwproces. Proef en leer de invloed van elk ingrediënt herkennen op de hoofdkenmerken van het bier.

    Eens de producten overlopen zijn, zullen de teams starten met het brouwen van het bier samen met de brouwmeester. Ontdek tijdens het brouwen het geheim om je eigen bier te creëren, dankzij de recepten die we u meegeven. Tijdens het brouwen van je eigen volmouten bier met je team. Kan je genieten van vier verschillende soorten bier.

    Op het einde van het event ontvangt iedere deelnemer enkele bieren mee.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Champagne en chocolade vallen altijd wel in de smaak. Maar heeft u zich ook al de vraag gesteld wat het verschil is tussen een cava en een champagne? Vanwaar de chocolade precies komt? Of een zilveren lepeltje wel effectief doeltreffend is om bubbels in de fles de houden? Wat het ideale champagneglas is of waarom u bij de ene champagne hoofdpijn krijgt en de andere niet?

    Antwoord op al die vragen krijgt u tijdens deze uiterst interactieve en ludieke teambuilding proeverij. We gaan blind proeven, proefjes maken en onze 5 zintuigen gebruiken.
    Op het einde van deze sessie zult u perfect de etiquette kunnen lezen, weten wat een placomusophile is, wat de verschillende druivensoorten zijn, maar ook meer te weten komen over jezelf, collega’s of vrienden.
    Het evenement eindigt met een sabrage demonstratie. Deze masterclass kan ook met wijn of bier gebeuren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    14 - 700 personen

    Je kwam voor een hilarische avond? Een avondje ongecompliceerd genieten? Alles mag op Zaterdag! Tijdens deze hilarische quiz draait alles om de pret!

    Wat staat je te wachten tijdens de Alles mag op Zaterdag Quiz?
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Zij gaan de lachwekkende strijd aan met elkaar. Deelnemers moeten improviseren, uitbeelden en er wordt gedanst! Ingrediënten zijn: opperste focus en wie is er het snelst van allemaal?

    Met hilariteit worden de volgende onderdelen doorlopen: “fotomime” waarbij een speler tegenover zijn teamgenoten een foto moet uitbeelden, “uit de hoogte” waar hints gespeeld wordt en het team 3 spreekwoorden moet raden, “lichaamstaal” waarin de spelers een woord spellen en de letters proberen te vormen met hun lichaam, “de dirigent” waarin de team captain zo probeert te digereren dat zijn team genoten het bekende nummer raden en nog veel meer hilarische onderdelen! Kortom: een avond vol vertier!

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

     

    8 - 5000 personen

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis Budget Blankenberge. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 77 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in West-Vlaanderen begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!