Eten, Drinken & Feesten in Brussels

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
87 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De workshop 'bubels en wafels begint met het proeven van drie verfijnde mousserende wijnen: een Spaanse cava, een Italiaanse prosecco en een Franse champagne. Na het ontdekken van uw favoriet, duiken we in het hoogtepunt van de workshop: het bakken van wafels verrijkt met de gekozen bubbels.

    Een Symfonie van Smaak
    Onze begeleiding zorgt voor luchtige, goudbruine wafels die harmoniseren met de unieke kenmerken van elke wijn. Cava brengt frisse citrusnoten, prosecco voegt een fruitige elegantie toe, en champagne verrijkt de textuur met verfijnde bubbels. Het resultaat? Een culinaire dans tussen de levendige zuren van mousserende wijnen en de zoete warmte van versgebakken wafels.

    Van Traditioneel naar Gastronomisch
    Deze ervaring tilt de bescheiden wafel naar nieuwe hoogtes door de complexiteit van ambachtelijke cava, prosecco en champagne te integreren. of je nu een wijnkenner bent, een bakliefhebber of gewoon nieuwsgierig: deze workshop verrijkt uw smaakpalet met onverwachte combinaties. Het brengt het gezelschap dichter bij elkaar aangezien er echt moet samen gewerkt worden, mouserende wijnen, proeven, evalueren en qouteren. Wafelbeslag samen maken, eiwit boven elkaars hood houden....

    Doe Met Ons me!
    Ontvang alvast u knalrode schort, verzamel uw enthousiasme en laat u verrassen door deze smaakvolle ontdekkingstocht. Proost op nieuwe horizonten – waar elke hap een herinnering wordt en elke slok een viering van vakmanschap!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 40 personen

    Tijdens covid turnden we Grunewald.bar om tot Grunewald.box en leverden we Apéro boxen en eindejaars- en nieuwjaarspakketten bij de collega’s. 

    Door de opgedane expertise maken we nu van dit concept een vaste waarde….. Grunewald.box. Een all-in-one partner voor uw bedrijf als het gaat om boxen te leveren aan huis of kantoor.

    Waarom gaan we met dit concept verder? Door de knowhow, contacten en opgedane ervaring met de producenten, besparen we jullie veel tijd en eventuele gedoe met de leveringstermijn of dergelijke. Tevens verkrijgen we door de grote hoeveelheden die we aankopen ( reeds meer dan 17.000 boxen geleverd) de beste prijzen. Dit vertaalt zicht meteen in de budgetvriendelijke prijs/ kwaliteit die we kunnen aanbieden. Want kwaliteit gaat boven kwantiteit bij ons.

    Voordeel all-in-one-partner:

    • Wij volgen alles zelf op bij Bpost, dus 1 contact van A tot Z, wij verbinden u niet door …… ;-), wij nemen onze verantwoordelijkheid!
    • De verpakking van de boxen doen we zelf ( dit met mensen die getroffen zijn in de catering- en eventsector).
    • Doordat we rechtstreeks werken met de producenten, kunnen we extra kwaliteit geven t.o.v. budget.
    • De box kunnen we volledig samenstellen naar jullie wens.

     

    • Tip:
      Hoe vroeger je ermee begint, hoe meer mogelijkheden er zijn naar personalisatie toe.
    • Zeker als het over enkele honderden of zelfs duizenden gaat, voor zulke aantallen gaan de productiekosten om te personaliseren enorm naar beneden.

     

    • Goed om te weten:
      Onze rode leidraad is misschien wel een lekker drankje en versnapering. Maar eveneens realiseren we pakketten met producten op maat die passen binnen de filosofie van het bedrijf.
    • Van onze standaard en seizoen boxen hebben we er altijd een 100 tal kant en klaar staan. Deze kunnen we versturen binnen de 24 uur na jullie bevestiging.

     

    Levering:

    • Leveren aan huis is momenteel de standaard. Maar hopelijk zullen zullen er vanaf mei – juni toch al terug wat meer collega’s naar kantoor mogen komen. Hier kan je een enorme besparing mee uitwinnen aan verzendkosten. Uiteraard is een mix leveren op kantoor en aan huis ook mogelijk.

     

    Prijzen:
    De aanvragen die we krijgen ( nu reeds meer dan 17.000 verzonden pakketten), daar licht de gemiddelde prijs tussen de 20 euro en 40 euro excl. btw, inclusief verzending. Uiteraard zijn boxen mogelijk boven de 40 euro, maar dit zijn eerder de uitzonderingen.

    Kortom, Grunewald.box denkt graag met je mee en zorgt voor een fijne Box Experience voor de collega’s en een vlotte afhandeling voor de organisator.

    Interesse? Neem snel contact op via het contactformulier.

    2 - 10000 personen

    De perfecte teambuilding! Met onze unieke 3-in-1 formule is succes gegarandeerd: je socialist/netwerkt terwijl je ontspannen geniet van een overheerlijk aperitief.

    In deze cocktailworkshop leer je de perfecte mojito mixen! Gaan we op zoek naar de Company cocktail, en het winnende team wordt met een coole attentie beloond. Kortom, een unieke manier om banden te smeden of relaties te versterken.

    In deze workshop zijn Actie en Fun de ingrediënten, let’s Shake!

    Contacteer ons voor een vrijblijvend voorstel op maat via onderstaand aanvraagformulier.

    20 - 1000 personen

    Met onze cocktail bar komen we tijdens uw bedrijfsevent, opendeurdag of op uw beursstand heerlijke cocktails maken volgens de regels van de kunst. Naargelang het event kunnen we u bedienen van achter onze bar met ledverlichting of een heuse palletbar die we volledig in de farmhouse style decoreren, de perfecte bar voor uw tropical of tuin party.

    Naast de keuze van de bar hebben jullie ook de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende thema's zoals de momenteel super populaire gin tonic events. Naast de gin tonics hebben we nog 2 specialiteiten de klassiekers/ tropical cocktails waar we reeds een wedstrijd van Havana Club mee gewonnen hebben. Ook besteden we ruim aandacht aan het alcohol vrije gebeuren en is er zelfs een mogelijkheid om een gans alcohol vrije cocktail event te houden.
     
    Kortom bij ons ben je aan het juiste adres om van uw event ' The Talk of Town' te maken!

    We werken tevens met doorzichte offertes waar alles duidelijk is opgesplitst! Wij maken met plezier en vrijblijvend een offerte voor uw volgende event op.

    30 - 500 personen

    Laat u inwijden in de mystieke wereld van de chocolade en zet de eerste stappen als chocolatier!
    Tijdens deze interactieve workshops leert u een assortiment van heerlijke chocoladelekkernijen maken.

    Chocolade beleving en workshops op maat voor elk budget vanaf 12 personen
    Ook grotere groepen zijn mogelijk in diverse budgetten voor groot en klein.

    Eerst krijgt u een interessante uitleg over alle details van chocolade van één van onze Chef Chocolatiers.
    Daarna gaan we aan de slag met de beste chocolades om de meest verrukkelijke chocoladecreaties te verwezenlijken.

    Deze workshop is ook online beschikbaar.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    # teambuilding chocolade

    12 - 300 personen

    Een leuke teambuilding waar jullie samen koken, lekker eten en met elkaar kunnen kletsen? Kom snel met je collega’s en beleef een beetje Italië in Leuven!

    Wat mogen jullie verwachten?

    Het thema voor de teambuilding workshop is de Giro d'Italia! We koken een volledige menu (van voorgerecht tot dessert) en dit in groepjes. Voor het menu maken we een rondreis in Italië door gebruik te maken van verse ingrediënten en deze om te toveren tot heerlijke en smaakvolle authenthieke Italiaanse gerechten. Simpel, kleurrijk en lekker! Het koken duurt ongeveer 1,5 uur. Daarna gaan jullie aan tafel om samen te genieten van de zelfgemaakte gerechten. De Giro d'Italia is een thema speciaal voor teambuilding omdat er (bijna) alles in zit: pasta, vegetarisch, vlees/vis, dessert én het zijn gerechten uit verschillende regio's van Italië: Piemonte, Calabrië, Toscane, Lazio,...

    Deze workshop duurt ongeveer 3,5 uur en kan begeleid worden in het Nederlands, Engels, Frans en Italiaans. De recepten worden uitgeschreven in het Nederlands of in het Engels (naargelang jullie keuze)

    Om jullie ten volle te laten genieten van de teambuilding, moeten jullie de afwas niet doen! Het wordt door ons gedaan. Alle ingrediënten, materialen en keukenschorten zijn aanwezig. Jullie moeten zelf niets meenemen! Duurzaamheid, daar houden we ook rekening mee. Wat dat inhoudt, leg ik jullie kort ter plekke uit.

    Vraag meer info of reserveer nu jullie teambuilding! Het kan van maandag t.e.m. vrijdag zowel overdag als ’s avonds, afhankelijk van de beschikbaarheid.

    Deelnameprijs is inclusief:

    • De voorbereiding van de workshop
    • Alle ingrediënten om de gerechten klaar te maken
    • Gebruik van schorten en alle materialen in de huiskameratelier
    • Recepten in het Nl of het Eng
    • Begeleiding tijdens workshop, door een Italiaanse!
    • Taal: Nederlands, Engels, Frans en Italiaans
    • Het menu in thema ‘Giro d’Italia’
      • Voorgerecht
      • Primo**
      • Hoofdgerecht
      • Dessert
    • Water plat /bruis
    • Koffie of thee
    • De afwas
    • Unieke receptenboek met foto’s van de gerechten en sfeerbeelden! Dit event wordt op beeld vastgelegd zodat ieder van jullie achteraf nog kan nagenieten!

    Extra mogelijkheden:

    • (niet)-alcoholische aperitivo
    • Antipasto schotel bij ontvangst – om de eerste honger te stillen
    • Italiaanse wijntjes aangepast aan het menu!

    ** Bij groepen van 10-12 personen zijn primo en secondo in 1 gerecht

    Goed te weten:
    -Minder dan 10 deelnemers is mogelijk, vraag er naar.
    -Een verkorte lunchworkshop (2 u) behoort eveneens tot de mogelijkheden!
    -Huurprijs externe locatie en andere daarbijhorende kosten niet inbegrepen in prijs.

    10 - 60 personen
    • In het verlengde van wat we reeds doen, heerlijke verfijnde cocktails maken op locatie hebben we nu een mobiele bar.
      Deze bar is uitgerust met een volledige professionele workstation, led verlichting en voldoet aan alle hedendaagse vereisten.

      Kortom een eye catcher die ook nog functioneel is, zie alvast onderstaande troeven:
      Ruime aparte stockageruimte 4 m³
      Binnenhoogte 2,15 m
      Voldoet aan FAVV voorwaarden als drankbar
      Water - electriciteitaansluitingen
      Led verlichting met aanpassing van kleur
      Ruime ' branding' mogelijkheden door verwisselbare panelen
      Zowel out als indoor events
      Tijdloze bar met hedendaagse faciliteiten
      Mogelijkheid om hoge window frigo's te plaatsen
      Diepvries
      Zowel met als zonder service te huur

    Interesse? Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    40 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ga samen op biertocht in Brugge!
    ✓ Stadswandeling met Gids
    ✓ Ontdek de geschiedenis van Brugge en zijn bieren
    ✓ Leer bierproeven met diverse streekbieren
    ✓ Gratis annuleren tot 48u voor aanvang!
    ✓ Reserveer vandaag

    Verken het charmante stadscentrum in drie uur. Proef bijzondere bieren in authentieke volkscafés. Ontdek samen met ons de echte Belgische biercultuur en laat je betoveren door onze rijke biergeschiedenis.

    Prijs inclusief vijf degustaties. En een officieel BeerWalk proefglas als aandenken. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    5 - 100 personen

    De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.

    Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.

    Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
     
    Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!

    Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.

    Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
    Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 100 personen

    Ga samen op biertocht in Gent!
    ✓ Stadswandeling met Gids
    ✓ Ontdek de geschiedenis van Gent en zijn bieren
    ✓ Leer bierproeven met diverse streekbieren
    ✓ Gratis annuleren tot 48u voor aanvang!
    ✓ Reserveer vandaag

    Verken het charmante stadscentrum in drie uur. Proef bijzondere bieren in authentieke volkscafés. Ontdek samen met ons de echte Belgische biercultuur en laat je betoveren door onze rijke biergeschiedenis.

    Prijs inclusief vijf degustaties. En een officieel BeerWalk proefglas als aandenken.

    Vul voor meer informatie of een vrijbljivende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    5 - 100 personen

    Zweetdruppels, concentratie en communicatie. Zijn jullie klaar om een Virtual Bomb te ontmantelen? Boek nu de VR Teambuilding als VR experience op locatie naar keuze!

    Een bedrijfsuitstap bomvol verrassingen
    De Virtual Reality bril wordt door een van je teamgenoten opgezet. Helaas voor jullie heeft deze VR bril een explosieve verrassing in petto. De timer begint te tikken. Met aanwijzingen helpen jullie elkaar om de VR bommen te ontmantelen. Lukt het jullie om een snellere tijd neer te zetten dan andere teams? Dan zijn jullie echte bomexperts!

    De bom staat op ontploffen
    - Een unieke manier van Virtual Reality en teambuilding inéén.
    - Perfect voor ieder gezelschap en groepsgrootte. 
    - Professionele begeleiding van VR-experts.

    Weet jullie team goed samen te werken onder tijdsdruk?
    De spanning is om te snijden. Om de VR bommen op tijd te kunnen ontmantelen, hebben jullie elkaar hard nodig. Iedere bom duurt 5 minuten. Zo voeren wij de tijdsdruk op en kan iedereen in het team kennis maken met Virtual Reality. Goed lezen, geduld en duidelijke communicatie zijn slechts enkele vereisten om de VR bommen op tijd te ontmantelen. Weten jullie de VR bommen op tijd te ontmantelen?

    15 - 2500 personen

    Tijd voor een teambuilding met je werk! De banden versterken, je eigen grenzen verleggen en elkaar beter leren kennen … Indian Rock touwenparcour zorgt voor een avontuurlijke en unieke ervaring!

    Na intensief vergaderen verdient iedereen een frisse neus … dus even je hoofd leeg maken en je benen strekken … De unieke combinatie van laag tegen de grond waar we een heerlijke en eenvoudige maaltijd op een houtvuur koken … en hoog in de bomen om je geest te ontspannen. Dat en nog veel meer kan je beleven op het terrein van Indian Rock. Alles wordt afgewisseld met een mix van avontuurlijke activiteiten. Dit op een ongedwongen manier.

    Deze activiteit is uiterst geschikt voor iedereen die zin heeft om een dagje buiten door te brengen. Let’s go back to basics … verleg je grenzen en vertrouw op je eigen kunnen en de helpende handen van je collega's.

    Een held hoef je niet te zijn, dat wordt je bij Indian Rock wel!

    15 - 40 personen

    Kris en Birte bouwden hun vrachtschip om tot een unieke vergaderruimte voor groepen van 4 tot 40 personen. Geen klassieke meeting room dus, maar een inspirerende en heldere locatie waar je in alle rust en met een prachtig zicht op de Leuvense Vaart, vergaderingen, workshops, en boardmeetings kan organiseren.

    Ze nemen lekker en gezond eten ernstig net zoals u en serveren uit eigen kombuis met zorg samengestelde gerechten op basis van streekproducten. Geniet van lekkere koffie en een uitgebreide keuze aan streekbieren in de gezellige bar gebouwd met authentieke scheepsmaterialen, of op het zalige buitenterras.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    Virtual tour: 
    https://www.visilution.info/3d-model/reboot/fullscreen/

    4 - 40 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    Midden in het centrum van de stad van uw keuze wordt u door ons ontvangen. Uw gezelschap wordt vervolgens in kleinere teams verdeeld. Gewapend met een routeboek wandelt u langs verschillende high lights in de bezochte stad en moet u al puzzelend het restaurant zien te vinden waar je tafel met het voorgerecht gedekt staat.


    Na het voorgerecht vervolgt u uw pad door de stad langs diverse bekende monumenten en bezienswaardigheden. Door allerlei vragen en opdrachten juist op te lossen komt u te weten in welke gelegenheid u verwacht wordt voor het hoofdgerecht.

    Op naar de plaats van het dessert, welke u met uw team dient te vinden na een korte zoektocht door straatjes, steegjes en pleintjes terwijl u wederom de juiste codes moet kraken.

    Het  stadshart van de "Binken" of de "Maneblussers" zal na het dessert geen geheimen meer voor u kennen. Welk team beantwoordt onderweg de meeste vragen en raadsels goed en zal gehuldigd worden als “Dinner-Winner”?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 100 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in België begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!