Zakelijke Evenementen:
Til uw productlanceringen, mijlpaalvieringen en bijeenkomsten van medewerkers naar een hoger niveau met onze volledige evenementproductie-expertise. Naadloos brengen wij uw concepten tot leven, waardoor elk moment onuitwisbaar in het geheugen wordt gegrift.
Merklanceringen:
Stap binnen in een meeslepende reis terwijl wij uw merk onthullen op een unieke manier die is afgestemd op uw identiteit en doelgroep. Onze persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat uw merk op het middelpunt staat, verweven in een boeiend verhaal.
De veelzijdige evenementenlocatie bij La Grange:
Ontdek een toevluchtsoord voor uw evenementen, geschikt voor maximaal 150 gasten, genesteld in het pittoreske landschap van Vlaams-Brabant. Geef de ruimte uw persoonlijke touch - van op maat gemaakt decor tot geavanceerde audiovisuele verbeteringen - en laat de toegewijde vergaderruimte het podium vormen voor impactvolle presentaties.
Evenementproductiediensten van begin tot eind:
Begin aan een stressvrije reis terwijl wij elk detail van concept tot vlekkeloze uitvoering zorgvuldig begeleiden. Via persoonlijke consultaties zorgen wij ervoor dat uw visie naadloos tot leven komt.
We zijn verheugd mee te delen dat de ambiance zal worden versierd en gethematiseerd ter ere van klassieke Citroëns - een eerbetoon aan de tijdloze elegantie van oldtimers. Deze unieke setting zal dienen als achtergrond en naadloos samensmelten met de ethiek van WOW! Routes!
Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?
INHOUD
Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft. We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?
HET KERSTDINER
Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.
EXTRA OPTIES
Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty? Wij regelen het.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Gebaseerd op het concept van het tv-programma "The Best Pastry Chef", zullen de deelnemers in kleine teams van 6 tot 8 personen de beste chocolaatjes maken.
Hiervoor zullen ze gekleed gaan in de outfit van een perfecte chocolatier, rekening houdend met hygiënische maatregelen. Elk team heeft zijn eigen uitrusting en zijn tempereermachine. Ze zullen het temperen, vormen, coaten en decoreren onder de knie moeten krijgen. Men zal de taken moeten verdelen, het werk goed coördineren, creatief zijn en... proberen niet alles op te eten voor het einde.
Elk team zal zijn werk en creatie moeten presenteren: Pralines, mandiants, tabletten, ... Wie wint de strijd om de beste chocolatier?
Elke creatie mag natuurlijk mee naar huis om te worden geproefd en gedeeld met collega's en vrienden.
Beleef een spannend ontsnappingsspel in het centrum van de stad!
Ontvangst
Uw ontsnapping begint met een u gastvrij welkom in een restaurant in het centrum met een welkomstdrankje.
Outdoor Escape Room spel
Maar dan gaat uw ontsnapping beginnen... In groepjes van 6 personen gaat u met een plattegrond, een fotoblad en uw eigen Smartphone, de stad in. In elk vakje van de plattegrond gaat u op zoek naar de bijbehorende foto op het fotoblad. Hiervan maakt u zelf een foto die u via Whatsapp naar de instructeur stuurt. Via Whatsapp hoort u ook of het vakje onderdeel uitmaakt van uw ontsnappingsroute van Start naar Finish. Op deze manier zoekt u niet alleen de juiste route door de stad maar maakt u ook op een leuke manier kennis met de vele highlights van de stad.
Keuzediner
Ter afsluiting wordt u in een gezellig restaurant een heerlijk hoofdgerecht aangeboden. Uiteraard houden we rekening met eventuele dieetwensen.
Groepsgrootte
6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)
Prijs
6-9 deelnemers € 62,- excl. btw, € 71,30 incl. btw
10-30 deelnemers € 59,- excl. btw, € 67,85 incl. btw
31-60 deelnemers € 57,- excl. btw, € 65,55 incl. btw
61-100 deelnemers € 54,- excl. btw, € 62,10 incl. btw
Inclusief
- Welkomstdrankje
- Outdoor Escaperoom met begeleiding op afstand
- Hoofdgerecht naar keuze
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen, graag horen we om welke stad het gaat.
Bent u nieuwsgierig naar de wereld van cocktails? Heeft u ooit een cocktailshaker aangekocht, maar geen idee hoe deze te gebruiken? Zoekt u een leuke activiteit voor uw bedrijfsfeest, vrijgezellenavond, teambuilding, ...? Cocktail O' Clock helpt u hier graag mee verder!
Bij Cocktail O'Clock kunnen we toch wel zeggen dat de cocktail- en mocktailworkshop onze specialiteit is. Na jarenlange ervaring zijn we volledig up-to-date met de dranken, recepten, maar ook met de leuke en interessante weetjes.
Wij bieden zowel cocktail -als mocktailworkshops aan. In onze workshop zit zoveel mogelijk variatie. U krijgt een kleine mix van theorie en praktijk. Er zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat u wenst. Muddle, Layer, Shake en diverse andere technieken kunnen wij u aanleren! Tijdens deze workshop werken wij met dagverse producten en bieden wij u een professionele begeleiding aan.
Afhankelijk van het door u gekozen pakket, krijgt u de mogelijkheid om 2, 3 of 4 cocktails te maken! Wij voorzien een standaard pakket, maar indien u zelf ideeën heeft, proberen wij zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen!
Aangezien wij een mobiel bedrijf zijn, komen wij steeds op uw locatie naar keuze de workshop voorzien. Wij voorzien alle nodige materialen en benodigdheden zodat u enkel hoeft te genieten van het moment.
De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.
Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.
Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!
Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.
Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!
Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken?
Organiseer jouw teambuilding bij ibis De Panne. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.
Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.
In The SPin Leisure Park valt er van alles te beleven op het water, op aarde maar ook indoor!
Waterskiën, kneeboarden, wakeboarden, wakeskaten, skateboarden, paddleboarden, foilen... Maar er zijn ook een aquapark, een xtrem tower, escape games,...
Er kan ook gegeten en gedronken worden en men kan ook BBQen (RESEREVEREN is noodzakelijk)
Kortom, het is The Place To Be met de collega's ;-)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
De culinaire wandeling van TastingBrussels neemt je mee doorheen de stad. Op gezellige pleintjes en in heerlijke restaurants geniet jij van een volledig menu, doorspekt met culturele, historische en culinaire anekdotes.
Je begint de wandeling op de majestueuze Grote Markt. Van daar ga je 3 tot 4 uur lang op pad met een gids. Bij elke stop geniet je van een deel van het menu: aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht, 2 glazen wijn, bier of frisdrank en koffie of thee met een dessertje om af te sluiten. Onderweg geeft de gids je heel wat fascinerende informatie!
Deze wandeling is geschikt voor groepen vanaf 15 personen. Ze is beschikbaar in het Nederlands, Frans of Engels (met een supplement ook in andere talen).
Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!
Je kwam voor een hilarische avond? Een avondje ongecompliceerd genieten? Alles mag op Zaterdag! Tijdens deze hilarische quiz draait alles om de pret!
Wat staat je te wachten tijdens de Alles mag op Zaterdag Quiz?
Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Zij gaan de lachwekkende strijd aan met elkaar. Deelnemers moeten improviseren, uitbeelden en er wordt gedanst! Ingrediënten zijn: opperste focus en wie is er het snelst van allemaal?
Met hilariteit worden de volgende onderdelen doorlopen: “fotomime” waarbij een speler tegenover zijn teamgenoten een foto moet uitbeelden, “uit de hoogte” waar hints gespeeld wordt en het team 3 spreekwoorden moet raden, “lichaamstaal” waarin de spelers een woord spellen en de letters proberen te vormen met hun lichaam, “de dirigent” waarin de team captain zo probeert te digereren dat zijn team genoten het bekende nummer raden en nog veel meer hilarische onderdelen! Kortom: een avond vol vertier!
Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!
Champagne en chocolade vallen altijd wel in de smaak. Maar heeft u zich ook al de vraag gesteld wat het verschil is tussen een cava en een champagne? Vanwaar de chocolade precies komt? Of een zilveren lepeltje wel effectief doeltreffend is om bubbels in de fles de houden? Wat het ideale champagneglas is of waarom u bij de ene champagne hoofdpijn krijgt en de andere niet?
Antwoord op al die vragen krijgt u tijdens deze uiterst interactieve en ludieke teambuilding proeverij. We gaan blind proeven, proefjes maken en onze 5 zintuigen gebruiken.
Op het einde van deze sessie zult u perfect de etiquette kunnen lezen, weten wat een placomusophile is, wat de verschillende druivensoorten zijn, maar ook meer te weten komen over jezelf, collega’s of vrienden.
Het evenement eindigt met een sabrage demonstratie. Deze masterclass kan ook met wijn of bier gebeuren.
Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken?
Organiseer jouw teambuilding bij Mercure Oostende. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.
Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.
Deze workshop is een heus spektakel. Bij aankomst krijgen alle deelnemers een echte koksmuts opgezet, de schortjes worden geknoopt en men mag zich verwachten aan zinnenprikkelend chocoladeplezier.
Making of the long chocolate street: een ellenlange chocoladerivier in diverse kleuren en smaken waar het ganse team aan meewerkt. We eindigen met het zelf creëren van de mooiste chocoladelolly’s op basis van marshmallows. Na afloop neemt elke deelnemer een doosje zelfgemaakte chocoladecreaties mee naar huis.
De heerlijke Inspirations chocolade workshops zijn de uitstekende teambuilding activiteiten voor groepen. De afgelopen twaalf jaar hebben we met trots vele onvergetelijke ervaringen gecreëerd voor teams en bedrijven.
Deze chocoladeworkshop kan ook online worden gegeven!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
# teambuilding
Midden in het centrum van de stad van uw keuze wordt u door ons ontvangen. Uw gezelschap wordt vervolgens in kleinere teams verdeeld. Gewapend met een routeboek wandelt u langs verschillende high lights in de bezochte stad en moet u al puzzelend het restaurant zien te vinden waar je tafel met het voorgerecht gedekt staat.
Na het voorgerecht vervolgt u uw pad door de stad langs diverse bekende monumenten en bezienswaardigheden. Door allerlei vragen en opdrachten juist op te lossen komt u te weten in welke gelegenheid u verwacht wordt voor het hoofdgerecht.
Op naar de plaats van het dessert, welke u met uw team dient te vinden na een korte zoektocht door straatjes, steegjes en pleintjes terwijl u wederom de juiste codes moet kraken.
Het stadshart van de "Binken" of de "Maneblussers" zal na het dessert geen geheimen meer voor u kennen. Welk team beantwoordt onderweg de meeste vragen en raadsels goed en zal gehuldigd worden als “Dinner-Winner”?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!