Eten, Drinken & Feesten in Knokke

Filteren

Filters

Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
86 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Tijd voor een teambuilding met je werk! De banden versterken, je eigen grenzen verleggen en elkaar beter leren kennen … Indian Rock touwenparcour zorgt voor een avontuurlijke en unieke ervaring!

    Na intensief vergaderen verdient iedereen een frisse neus … dus even je hoofd leeg maken en je benen strekken … De unieke combinatie van laag tegen de grond waar we een heerlijke en eenvoudige maaltijd op een houtvuur koken … en hoog in de bomen om je geest te ontspannen. Dat en nog veel meer kan je beleven op het terrein van Indian Rock. Alles wordt afgewisseld met een mix van avontuurlijke activiteiten. Dit op een ongedwongen manier.

    Deze activiteit is uiterst geschikt voor iedereen die zin heeft om een dagje buiten door te brengen. Let’s go back to basics … verleg je grenzen en vertrouw op je eigen kunnen en de helpende handen van je collega's.

    Een held hoef je niet te zijn, dat wordt je bij Indian Rock wel!

    15 - 40 personen

    Op zoek naar een concept dat catering kan koppelen aan leuke activiteiten? Ontdek bij Contained onze Pizza Game, een 100% nieuw concept!

    Bij de start voeren de verschillende teams opdrachten uit tegen elkaar, waarbij we steevast trachten de andere teams te verslaan. Tussendoor zetten we de aperitief reeds klaar om gezellig na te kaarten over de eerste opdrachten.

    Bij de activiteiten na de aperitief zullen de deelnemers volgens het principe van een "escape game" hun ingrediënten, voor de pizza achteraf, moeten vrijspelen. Hiervoor moeten ze raadsels oplossen, codes kraken, opdrachten tot een goed einde brengen!

    Is het team daarin geslaagd? De oven staat al warm, samen met bijhorende drankjes starten we met het bakken van onze pizza's! De begeleider staat in voor het afbakken, de deelnemers kunnen (indien gewenst en de groepsgrootte dit toelaat) zelf hun pizza's samenstellen!

    We voorzien standaard 1 pizza per persoon, daarbuiten kunnen wij nog extra voorzien (prijs op afname). Tevens kunnen wij voorzien in alle benodigdheden qua dranken en glazen! 

    Je merkt op dat we bij The Pizza Game echt op maat gaan werken van de klant!

    12 - 120 personen

    Ga mee met de ontdekkingstocht met Marco in het prachtige bier- en kaaslandschap en leer de unieke onbekende pareltjes kennen die de verschillende kaas- en bierfamilies te bieden hebben. In de 2.5 uur durende workshop zullen je smaakpapillen verwend worden met prachtige smaakcombinaties.

    Marco is Zytholoog (biersommelier) en kaasexpert en zal jullie gastheer zijn op deze verrassende avond.

    Bier en kaas tastings zijn de laatste jaren in een stevige opmars bezig gezien het groot aantal smaakrichtingen dat bier te bieden heeft tov wijn. Vergeet de kaas en wijn avonden en laat je verrassen.

    Bij de gerenommeerde kaasaffineur Van Tricht kom je binnen in het exclusieve proeflokaal. De glazen panelen bieden uitzicht op de de rijpingscellen waar meer dan 300 verschillende kazen rijpen tot de perfectie is bereikt. Van Tricht kaasaffineurs is al generaties lang de referentie op nationaal en internationaal niveau voor artisanale kazen. De favoriet van sterrenchefs en  kaasliefhebber. Hun slogan ''cheese aged to perfection'' zegt al voldoende.

    De proeverij bestaat uit een zorgvuldig gekozen selectie kazen die gepaired worden met 5 onbekende pareltjes uit het bierlandschap. Je kunt dus een spannend samenpel van smaken verwachten. We starten met een romige geitenkaas en eindigen met een blauwaderige kaas.

    Tijdens de gangen zal er een uitleg gegeven worden over de kunst van het affineren en achtergrond van de verschillende bier- kaas families.

    Tijdens de degustatie wordt er brood voorzien zodat er nadien niet meer gegeten dient te worden.  Het wordt wel aangeraden om voor aanvang al een kleine buikvulling te voorzien, gezien we toch de nodige kazen en bieren gaan proeven die een ware beproeving zullen zijn voor de maag.

    De degustatie zal en unieke ontdekkingstocht zijn voor de doorgewinterde kenner of een nieuwsgierige beginner.

    Mocht u liever een bier-kaasdegustatie liever op locatie laten plaatsvinden dan behoort dit ook zeker tot de opties die bespreekbaar zijn. Liever alleen alcoholvrije bieren, geen probleem.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    8 - 17 personen

    Op minder dan een uur afstand van Antwerpen, Brussel en Maastricht ligt geborgen in het Limburgse landschap het eeuwenoude, romantische kasteeldomein van Château de la Motte. Geniet van de echte Vlaamse keuken in de brasserie met overdekt terras aan de slotgracht. 

    Ontdek ook de unieke mogelijkheden voor de organisatie van feesten en evenementen. Altijd rekening houdend met úw wensen en toch passend binnen úw budget. Van klein tot groot. Een prachtig kader voor teambuilding, bedrijfsfeesten, buitenfestivals (7 ha) maar ook zeker voor communies en rouwtafels. Parking tot 400 auto's op eigen terrein. Door de unieke ligging midden in de fruitstreek, is Chateau de la Motte een uitstekend vertrek- en eindpunt voor bijv. een mooie Vespatour of fietstocht door het prachtige Haspengouw. 

    Eten en drinken
    Genieten in onze kasteelbrasserie met overdekt terras aan de slotgracht. Tevens is het mogelijk om een barbeque of een lopend buffet te verzorgen op onze binnenkoer.

    Overnachten
    Verblijf na een prachtige dag in Limburg  in een van de 17 cottage stijl kamers, aangrenzend aan het kasteeldomein, gelegen in de vakantielogies van de Kleine Motte.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 1000 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.

    Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.

    Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
     
    Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!

    Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.

    Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
    Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 100 personen

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis De Haan. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 83 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Tijdens covid turnden we Grunewald.bar om tot Grunewald.box en leverden we Apéro boxen en eindejaars- en nieuwjaarspakketten bij de collega’s. 

    Door de opgedane expertise maken we nu van dit concept een vaste waarde….. Grunewald.box. Een all-in-one partner voor uw bedrijf als het gaat om boxen te leveren aan huis of kantoor.

    Waarom gaan we met dit concept verder? Door de knowhow, contacten en opgedane ervaring met de producenten, besparen we jullie veel tijd en eventuele gedoe met de leveringstermijn of dergelijke. Tevens verkrijgen we door de grote hoeveelheden die we aankopen ( reeds meer dan 17.000 boxen geleverd) de beste prijzen. Dit vertaalt zicht meteen in de budgetvriendelijke prijs/ kwaliteit die we kunnen aanbieden. Want kwaliteit gaat boven kwantiteit bij ons.

    Voordeel all-in-one-partner:

    • Wij volgen alles zelf op bij Bpost, dus 1 contact van A tot Z, wij verbinden u niet door …… ;-), wij nemen onze verantwoordelijkheid!
    • De verpakking van de boxen doen we zelf ( dit met mensen die getroffen zijn in de catering- en eventsector).
    • Doordat we rechtstreeks werken met de producenten, kunnen we extra kwaliteit geven t.o.v. budget.
    • De box kunnen we volledig samenstellen naar jullie wens.

     

    • Tip:
      Hoe vroeger je ermee begint, hoe meer mogelijkheden er zijn naar personalisatie toe.
    • Zeker als het over enkele honderden of zelfs duizenden gaat, voor zulke aantallen gaan de productiekosten om te personaliseren enorm naar beneden.

     

    • Goed om te weten:
      Onze rode leidraad is misschien wel een lekker drankje en versnapering. Maar eveneens realiseren we pakketten met producten op maat die passen binnen de filosofie van het bedrijf.
    • Van onze standaard en seizoen boxen hebben we er altijd een 100 tal kant en klaar staan. Deze kunnen we versturen binnen de 24 uur na jullie bevestiging.

     

    Levering:

    • Leveren aan huis is momenteel de standaard. Maar hopelijk zullen zullen er vanaf mei – juni toch al terug wat meer collega’s naar kantoor mogen komen. Hier kan je een enorme besparing mee uitwinnen aan verzendkosten. Uiteraard is een mix leveren op kantoor en aan huis ook mogelijk.

     

    Prijzen:
    De aanvragen die we krijgen ( nu reeds meer dan 17.000 verzonden pakketten), daar licht de gemiddelde prijs tussen de 20 euro en 40 euro excl. btw, inclusief verzending. Uiteraard zijn boxen mogelijk boven de 40 euro, maar dit zijn eerder de uitzonderingen.

    Kortom, Grunewald.box denkt graag met je mee en zorgt voor een fijne Box Experience voor de collega’s en een vlotte afhandeling voor de organisator.

    Interesse? Neem snel contact op via het contactformulier.

    2 - 10000 personen

    Dé plek voor een complete teambuilding in Hasselt

    Ben je op zoek naar een teambuilding in Hasselt ? O’Learys Hasselt biedt bedrijven een all-in-one ervaring met actieve teambuilding, lekker eten en ontspanning op één centrale locatie. Ideaal voor elk type bedrijfsuitje: van een klein teammoment tot een grootschalig personeelsfeest. Alles wordt op maat verzorgd in een sfeervolle en overdekte setting.

    Originele groepsactiviteiten voor bedrijven

    Bij O’Learys Hasselt draait het om fun én verbinding. Laat je collega’s losgaan op de bowlingbanen, zing samen de longen uit je lijf in de privé karaokeboxen, daag elkaar uit in de arcadehal of ga voor een portie competitie met darts, biljart of shuffleboard. Samen plezier maken zorgt voor échte teamspirit!

    Zakelijk combineren met plezier

    O’Learys Hasselt beschikt over premium vergaderzalen, uitgerust met Wi-Fi, beamer met scherm of LCD-tv en flipcharts. Deze ruimtes zijn geschikt voor zowel kleine als grote groepen tot 200 personen. Cateringopties variëren van ontbijt met koffiekoeken tot lunch en diner.

    Culinair genieten in Amerikaanse stijl

    Trek gekregen van alle actie? Geniet in ons restaurant van een smakelijke lunch of diner met Amerikaanse favorieten zoals burgers, ribs en wings, aangevuld met salades, pasta’s en Belgische klassiekers. Vegetarische, vegan én halalopties zijn beschikbaar. 

    2 - 1000 personen

    Deze workshop is een heus spektakel. Bij aankomst krijgen alle deelnemers een echte koksmuts opgezet, de schortjes worden geknoopt en men mag zich verwachten aan zinnenprikkelend chocoladeplezier.

    Making of the long chocolate street: een ellenlange chocoladerivier in diverse kleuren en smaken waar het ganse team aan meewerkt. We eindigen met het zelf creëren van de mooiste chocoladelolly’s op basis van marshmallows. Na afloop neemt elke deelnemer een doosje zelfgemaakte chocoladecreaties mee naar huis.

    De heerlijke Inspirations chocolade workshops zijn de uitstekende teambuilding activiteiten voor groepen. De afgelopen twaalf jaar hebben we met trots vele onvergetelijke ervaringen gecreëerd voor teams en bedrijven.

    Deze chocoladeworkshop kan ook online worden gegeven!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
    # teambuilding

    10 - 150 personen

    Ben jij klaar om de titel als PubQuizzer binnen te slepen? Boek nu de PubQuiz op locatie naar keuze! 

    Met deze PubQuiz scoor je altijd
    Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? De strijd kan beginnen. De Quizmasters vuren alle vragen op jullie af. Geef zo snel mogelijk de goede antwoorden en wie weet gaat jullie team met de trofee naar huis. En let op: met alleen gokken kom je helaas niet ver. 

    Georganiseerde PubQuiz van A tot Z
    - PubQuiz met 7 unieke rondes: van algemene kennis tot Jan de Vakantieman.
    - Een gezellige, muzikale activiteit vol interactie, humor en vermaak.
    - Inclusief professionele Quizmasters, toffe spelmaterialen en aankleding. 

    Gegarandeerd vermaak
    Strijd. Teambuilding. Communicatie. Een interactieve quiz. En niet te vergeten een gezellige avond. Dit klinkt als een geslaagde avond, toch? Tijd voor de PubQuiz dus. Ben jij klaar om jouw collega’s, vrienden of familie uit te dagen met een gezellige PubQuiz? 

    5 - 2500 personen

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!
    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Na het event ontvangt elke deelnemer enkele bieren.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Wanneer je het woord graffiti hoort denk je misschien aan straatvervuiling, vandalisme of rommelige teksten op muren. Maar graffiti is een ware kunstvorm. Wij geven jou, samen met je collega’s of vrienden, de kans om deze nieuwe kunstvorm aan te leren. De kunstenaars leren je de kneepjes van het vak en de acteurs zorgen voor voldoende animatie en plezier waardoor jij je meest creatieve kant kan blootgeven. 

    @dmire biedt naast het standaardformule met de graffitiworkshop nog tal van verschillende mogelijkheden om een op maat gemaakt pakket voor jou samen te stellen. Enkele opties zijn:

    • Een gezellig boottochtje vertrekkende in het hartje van Brussel tot de locatie van de graffitiworkshop te Vilvoorde. Ongetwijfeld een bijzondere manier om de workshop van start te laten gaan en de sfeer erin te brengen. (Dit is mogelijk van mei – oktober)
    • Verschillende mogelijkheden betreffende de combinatie met catering. Enkele opties zijn een foodtruck, een BBQ in de tuin van de venue waar de graffiti plaatsvindt, een 3 gangenmenu binnen verschillende prijscategorieën in een restaurant gelegen op wandelafstand van de venue en tal van andere mogelijkheden.
    • Tenslotte is deze workshop ook combineerbaar met een waaier van andere teambuilding activiteiten en workshops aangeboden door @dmire.

    Kortom deze workshop is een heel leuke manier om je bedrijfsevent of teambuilding een kunstig tintje te geven.

    15 - 200 personen

    Bourgondisch tafelen in drie restaurants en met een gids de stad verkennen, dat zijn de prettige ingrediënten van dit Walking Dinner van Antwerpen Excursies.

    We hebben voor u de beste restaurants uitgezocht voor een voortreffelijk diner en een gids die u van alles kan vertellen over de monumenten in de stad. U kiest gewoon drie van de beste horeca-etablissementen en wij zorgen voor de rest.

    In het eerste restaurant krijgt u een heerlijk voorgerecht voorgeschoteld, waarna de eerste rondleiding door Antwerpen van start gaat. De gezellige winkeltjes, boetiekjes en oude pandjes zijn het decor voor deze unieke stadswandeling.

    Na een tijdje krijgt u alweer trek en bezoeken we het tweede restaurant voor het hoofdgerecht. In de laatste eetgelegenheid kunt u lekker napraten over al die verhalen die u heeft gehoord.

    Programma-indicatie:

    18.00 - 18.45 Voorgerecht
    18.45 - 19.45 Rondleiding
    19.45 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Rondleiding
    22.00 - 22.30 Nagerecht
     

    Inclusief:

    - Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
    - Vakkundige begeleiding (échte Antwerpenaar met jarenlange ervaring)
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 15 personen: € 68,50 p.p. excl. BTW
    16 - 29 personen: € 65,00 p.p. excl. BTW
    Vanaf 30 personen: € 62,50 p.p. excl. BTW

    Vul voor meer informatie of een vrijbijvende offerte onderstaand formulier in!

    10 - 200 personen

    Gebaseerd op het concept van het tv-programma "The Best Pastry Chef", zullen de deelnemers in kleine teams van 6 tot 8 personen de beste chocolaatjes maken.
    Hiervoor zullen ze gekleed gaan in de outfit van een perfecte chocolatier, rekening houdend met hygiënische maatregelen. Elk team heeft zijn eigen uitrusting en zijn tempereermachine. Ze zullen het temperen, vormen, coaten en decoreren onder de knie moeten krijgen. Men zal de taken moeten verdelen, het werk goed coördineren, creatief zijn en... proberen niet alles op te eten voor het einde.

    Elk team zal zijn werk en creatie moeten presenteren: Pralines, mandiants, tabletten, ... Wie wint de strijd om de beste chocolatier?
    Elke creatie mag natuurlijk mee naar huis om te worden geproefd en gedeeld met collega's en vrienden.

    14 - 337 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in België begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!