Personeelsfeest in Herstappe

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teambuildings deze lente
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
268 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Herstappe
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    A Puzzling Heist
    Treed in de voetsporen van Arsene Lupin en ga met de hulp van je teamgenoten op zoek naar verborgen schatten in een Victoriaans landhuis vol vervalsingen en puzzels.

    De ultieme team game
    Ons unieke landhuis verbergt 5 schatten, in vijf verschillende kamers.  Om beurten zet iemand de bril op en gaat op zoek naar een schat.  Die ligt echter niet zomaar voor het oprapen...

    Enkel samen lukt het!
    Deze schatten zullen zichzelf immers enkel prijsgeven als je als team goed samenwerkt.  Wat zie je?  Welke hints zien zij in hun boekjes?  Alleen samen kan je de oplossing vinden!

    Praktisch
    Een VR ESCAPE ROOM duurt standaard ongeveer 1,5u.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Voorbeeldprijzen totaal (excl BTW en verplaatsing)
    10 personen: €50 p.p

    30 personen: €30 p.p
    60 personen: €30 p.p

    10 - 80 personen

    Op zoek naar lasershooting op een locatie naar keuze en dit met een professionele omkadering? Gevonden bij Contained! Wij hebben een trailer omgevormd waarin de scores van alle spelers kunnen geprojecteerd worden. Een goedkopere variant (zonder de trailer) behoort ook tot de mogelijkheden!

    In een bos, park, kantoorgebouw, industrieterrein, ... overal kan deze pijnloze variant van paintball doorgaan.

    Na een korte briefing van circa 15 minuten/sessie gaan de deelnemers voor minimaal 1 uur (indien gewenst) de strijd aan tegen elkaar in verschillende wedstrijdvormen. Is de groep met meer dan 18 personen? Dan voorzien wij mogelijks meerdere sessies, maar wij kunnen tevens instaan voor andere activiteiten voor de "wachtende" spelers...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    De perfecte moordzaak voor een bloedstollend bedrijfsuitje!

    Cluedo, het beroemde, bloedstollende bordspel heeft er een dimensie bij gekregen. Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. En we zullen jouw hulp hard nodig hebben, want er is een kopstuk gesneuveld...

    De weledelgeboren heer Von Blaue is gisteravond door zijn vrienden dood aangetroffen in de hal van zijn landhuis. Het heerschap zou een feest geven diezelfde avond. Von Blaue is niet in zijn huis vermoord en het moordwapen is ook nog niet terecht. Wel zijn er voorwerpen vermist uit het huis en de 6 genodigden voor het feest verblijven op dit moment in zijn mansion buiten de stad. Wie heeft de moord gepleegd, waar vond het delict plaats en welk wapen werd gebruikt? Kortom: lossen jullie de zaak op?

    Wat staat je te wachten tijdens Cluedo?
    Je gaat niet zomaar het veld in. Na een ontvangstdrankje volgt een uitgebreide briefing. We hebben namelijk een belangrijk aanknopingspunt: de agenda van Von Blaue. Dan delen we de groep op in teams en gaan we de stad in. Jullie worden op pad gestuurd met informatie, een telefoon om contact te onderhouden met het hoofdbureau en een kaart met zoekfoto’s van de 9 locaties waar heer Von Blaue de afgelopen tijd is geweest, volgens zijn agenda. Op elke locatie die je vindt, beantwoordt jouw team een vraag. Dit levert je een aanwijzing op. Zo komt je team steeds een stap dichterbij de oplossing.

    Zodra jullie alle feiten op tafel hebben liggen, moeten jullie naar de plaats delict. Hier wordt jullie scherpzinnigheid, inlevingsvermogen en creativiteit op de proef gesteld: hoe kwam Von Blaue aan zijn einde? Jullie maken een foto waarop de dood van de heer von Blaue in scene is gezet door jullie team. Brrr...

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de zaak opgehelderd en de winnaar bekend gemaakt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 500 personen

    Elk team beschikt over een 2CV en een tip top road book waarmee jullie een streek naar wens gaan ontdekken. Onderweg wachten jullie enkele praktische proeven onder vakkundige begeleiding die tot een goed einde moeten worden gebracht.

    Optioneel kijken wij graag mee uit voor enkele tussenstops voor een hapje en een drankje. Geef ons jullie voorkeuren mee qua timings, catering, regio, tussenstops ... en wij werken met plezier een voorstel op maat uit.

    Mogelijke routes:

    • De Groote Oorlog
    • Gent & De Leiestreek
    • Hopperoute Poperinge
    • Horstroute
    • Les Lacs de l'eau d'heure
    • Limburgse Kempen
    • Maneblussersroute
    • Meetjesland
    • Oosthoek
    • Pajottenland
    • Route Des Collines
    • Route des Sources
    • Verdronken Land Van Saeftinghe
    • Vlaanderens Mooiste

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    10 - 200 personen

    Veruit de meest krachtige teambuilding!!!

    Tijdens deze workshop leert de Haka-einzelgängers hoe te denken, handelen en slagen als een team.

    De Haka is een traditionele dans van de Maori bevolking uit Nieuw-Zeeland. Het meest bekend dankzij het Nieuw-Zeelandse rugbyteam, de All Blacks. Het is een demonstratie van kracht en dapperheid die ze uitvoeren voor iedere wedstrijd met als doel het intimideren van de tegenstanders.

    Hoe intens en krachtig de dans ook is, hij is heel gemakkelijk aan te leren. Als deel van het team-building proces, moeten de deelnemers volledig bewust zijn van alle stappen die nodig zijn om een efficiënt en succesvol team uit te bouwen: het aanstellen van een leider, het creëren van een eigen dans en het repeteren en de motivatie opbrengen tot het uitvoeren van de dans.

    Het einddoel, de andere teams uitdagen in een heuse "battle".

    Aan het einde van de sessie geeft jullie coach eventuele opmerkingen en advies.  We benadrukken de processen die gebruikt zijn om het succes te creëren!

    Dit is de ultieme energizer: actief, maar ook de bron van veel plezier!

    10 - 200 personen

    Met onze cocktail bar komen we tijdens uw bedrijfsevent, opendeurdag of op uw beursstand heerlijke cocktails maken volgens de regels van de kunst. Naargelang het event kunnen we u bedienen van achter onze bar met ledverlichting of een heuse palletbar die we volledig in de farmhouse style decoreren, de perfecte bar voor uw tropical of tuin party.

    Naast de keuze van de bar hebben jullie ook de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende thema's zoals de momenteel super populaire gin tonic events. Naast de gin tonics hebben we nog 2 specialiteiten de klassiekers/ tropical cocktails waar we reeds een wedstrijd van Havana Club mee gewonnen hebben. Ook besteden we ruim aandacht aan het alcohol vrije gebeuren en is er zelfs een mogelijkheid om een gans alcohol vrije cocktail event te houden.
     
    Kortom bij ons ben je aan het juiste adres om van uw event ' The Talk of Town' te maken!

    We werken tevens met doorzichte offertes waar alles duidelijk is opgesplitst! Wij maken met plezier en vrijblijvend een offerte voor uw volgende event op.

    30 - 500 personen

    Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Nederlandse Koninklijke familie te valkenieren.

    Wil je dit zelf ook ervaren, dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving. De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van. Actief bedrijfsuitje op het gebied van Europese tradities. Beleef het goede leven en de oud-adellijke buitensportkunsten.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 120 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Tijdens covid turnden we Grunewald.bar om tot Grunewald.box en leverden we Apéro boxen en eindejaars- en nieuwjaarspakketten bij de collega’s. 

    Door de opgedane expertise maken we nu van dit concept een vaste waarde….. Grunewald.box. Een all-in-one partner voor uw bedrijf als het gaat om boxen te leveren aan huis of kantoor.

    Waarom gaan we met dit concept verder? Door de knowhow, contacten en opgedane ervaring met de producenten, besparen we jullie veel tijd en eventuele gedoe met de leveringstermijn of dergelijke. Tevens verkrijgen we door de grote hoeveelheden die we aankopen ( reeds meer dan 17.000 boxen geleverd) de beste prijzen. Dit vertaalt zicht meteen in de budgetvriendelijke prijs/ kwaliteit die we kunnen aanbieden. Want kwaliteit gaat boven kwantiteit bij ons.

    Voordeel all-in-one-partner:

    • Wij volgen alles zelf op bij Bpost, dus 1 contact van A tot Z, wij verbinden u niet door …… ;-), wij nemen onze verantwoordelijkheid!
    • De verpakking van de boxen doen we zelf ( dit met mensen die getroffen zijn in de catering- en eventsector).
    • Doordat we rechtstreeks werken met de producenten, kunnen we extra kwaliteit geven t.o.v. budget.
    • De box kunnen we volledig samenstellen naar jullie wens.

     

    • Tip:
      Hoe vroeger je ermee begint, hoe meer mogelijkheden er zijn naar personalisatie toe.
    • Zeker als het over enkele honderden of zelfs duizenden gaat, voor zulke aantallen gaan de productiekosten om te personaliseren enorm naar beneden.

     

    • Goed om te weten:
      Onze rode leidraad is misschien wel een lekker drankje en versnapering. Maar eveneens realiseren we pakketten met producten op maat die passen binnen de filosofie van het bedrijf.
    • Van onze standaard en seizoen boxen hebben we er altijd een 100 tal kant en klaar staan. Deze kunnen we versturen binnen de 24 uur na jullie bevestiging.

     

    Levering:

    • Leveren aan huis is momenteel de standaard. Maar hopelijk zullen zullen er vanaf mei – juni toch al terug wat meer collega’s naar kantoor mogen komen. Hier kan je een enorme besparing mee uitwinnen aan verzendkosten. Uiteraard is een mix leveren op kantoor en aan huis ook mogelijk.

     

    Prijzen:
    De aanvragen die we krijgen ( nu reeds meer dan 17.000 verzonden pakketten), daar licht de gemiddelde prijs tussen de 20 euro en 40 euro excl. btw, inclusief verzending. Uiteraard zijn boxen mogelijk boven de 40 euro, maar dit zijn eerder de uitzonderingen.

    Kortom, Grunewald.box denkt graag met je mee en zorgt voor een fijne Box Experience voor de collega’s en een vlotte afhandeling voor de organisator.

    Interesse? Neem snel contact op via het contactformulier.

    2 - 10000 personen

    In het bruisende centrum van de stad razen continu politieauto’s met loeiende sirenes voorbij. Jullie worden aangesproken door de recherche. Wat blijkt? Er is een seriemoordenaar actief. Aan jullie de taak om het mysterie op te lossen voordat de seriemoordenaar ontsnapt uit de stad. Een spannende en uitdagende city game kan beginnen..

    Een bloedstollende moordzaak
    De recherche maakt bekend dat er 10 moorden gepleegd zijn door een seriemoordenaar. De stad wordt voorlopig afgesloten. Jullie worden opgeroepen om te helpen. Er zijn 10 verdachten aangehouden, maar deze mogen slechts 2 uur vastgehouden worden. De klok tikt af. 

    Tijd om op onderzoek uit te gaan
    De groep wordt verdeeld in teams. Ieder team krijgt een recherchekoffer vol bewijsmateriaal. Tijd om op onderzoek uit te gaan. In de officiële app-game staan foto’s met een cryptische omschrijving. Deze leiden tot checkpoints in het centrum van de stad. Hebben jullie de juiste checkpoint gevonden? Mooi, dan ontvangen jullie een code voor het oplossen van uitdagende Escape games, raadsels en meer in de recherchekoffer. Stap voor stap komen jullie steeds dichterbij de waarheid!

    • Unieke combinatie van Escape Room en City tour.
    • Inclusief koffer bomvol cryptische aanwijzingen, getuigenverklaringen en alibi’s.
    • Gaandeweg het spel wordt steeds meer duidelijk over de slachtoffers, het moordwapen en het motief. 
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • Geschikt voor teams van 4 á 6 personen.

    Jullie speurzin en analytisch vermogen worden sterk op de proef gesteld!
    Beschikken jullie over een uitmuntende samenwerking? Hebben jullie een analytisch vermogen en voldoende speurzin? Ervaar nu met Escape the City hét bloedstollendste stadsspel van dit moment! Iedere seconde is van belang. Welk team weet als eerste de moordzaak op te lossen?!

    Wij kunnen tijdens, voor- en/of achteraf een lunch of diner regelen. Laat het ons gerust weten. Zo werken wij nauw samen met diverse horecagelegenheden en eventlocaties door heel België.
     
    Tijdsduur: 2,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €24,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 5 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Escape the City met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2500 personen

    Dropping

    Geblinddoekt worden jullie naar een onbekende plek gebracht, vanwaar de weg zelfstandig terug moet worden gevonden. Natuurlijk laten we jouw team niet helemaal aan het lot over. Om te helpen krijgen jullie een gps-apparaat, een oude telefoon en een aantal dossiers mee. Door opdrachten te voltooien is er steeds meer kennis over de juiste route te verkrijgen. Zo komen jullie steeds dichter bij het uiteindelijke doel... Bereik zo snel mogelijk samen met jouw team de eindlocatie!

    Helaas is het niet zo makkelijk als dat het klinkt. Twee teamgenoten zijn aan elkaar vastgebonden en het is alleen mogelijk om vrijuit te bewegen door deze touwpuzzel op te lossen. Vervolgens wordt door het voltooien van de startopdracht de eerste gps-locatie onthuld. Voer de letter in en volg de satellieten. Zoek een eigen weg om zo snel mogelijk aan te komen bij het eerste checkpoint. Hier wacht een lastige uitdaging. Los alle puzzels op en kraak de codes om de laatste bestemming te bereiken.
    Als de eindlocatie is ontcijferd beginnen jullie aan het spannendste deel. Pas op! Er is zojuist een telefoontje binnengekomen, de boswachter is naar jullie op zoek! Als hij jouw team te pakken krijgt, is de missie niet behaald. Kijk goed om je heen en blijf op jullie hoede.


    Let op! Voor een spectaculaire dropping raden we aan om dit in het donker te doen. Wij horen graag van u welke startlocatie uw voorkeur heeft. Als u een dropping wenst in the middle of nowhere, zal de ontmoetingsplek ook dicht bij dit natuurgebied moeten liggen.

     

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    12 - 5000 personen

    Wil jij een avontuurlijke en spannende activiteit beleven met jouw team, en dit op tal van waanzinnig opblaasbare attracties in een leuk en ontspannen kader? Dan is dit dé activiteit!

    Met een uitgebreid gamma van meer dan 80 opblaasbare attracties is V-Formation de specialist bij uitstek. Als bouwers van 's werelds langste opblaasbare hindernisbaan "The Beast" hebben we ook heel wat internationale ervaring. Ben je dus op zoek naar een unieke attractie om jouw team op een spannende en uitdagende manier in beweging te brengen, vul dan gerust onderstaand formulier in voor een vrijblijvende offerte of meer informatie.

    12 - 1200 personen

    Het bijlwerpen komt van oorsprong uit Skandinavië. Het wint aan populairiteit zowel als sport of als recreatieve (hoogst therapeutische) activiteit. Hoewel het vaak als mannensport wordt gezien, is het ook zeer toegankelijk voor vrouwen. Bijlwerpen is verrassend gemakkelijk, de meeste mensen werpen de bijl in het doel in de eerste vijf tot tien worpen, de moeilijkheid schuilt in het constant goed werpen. De sport is meer ontspanning en ritme dan brute kracht.

    U altijd al eens een stoere Zweed willen voelen?

    Techniek en veiligheid worden u uitgelegd in verschillende rondes waar u ook leert omgaan met de 1 of meedere soorten (afhankelijk van de tijd) werpbijlen die we meebrengen. We sluiten af met een wedstrijd om te zien wij er het meest bijgeleerd heeft.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen. 

    2 - 40 personen
    Workshop in a box is een nieuwe manier van samenwerken in team zonder instructeur of tijdstraject. Het enige wat u moet doen is de doos openen, 10 mensen samenbrengen en starten. Alle benodigdheden voor de workshop zit in de doos en wordt op locatie geleverd. 

    Dit creëert een nieuwe manier van workshops volgen en is nog nooit zo flexibel geweest met oog voor uw team en het samen creëren. 

    Er is geen lesgever aanwezig die vertelt hoe alles moet gedaan worden. Neen, samen maken jullie alle overheerlijke producten. Via de webshop kunt u 2 types workshops bestellen en leert u truffels maken of verschillende lekkernijen waar chocolade centraal staat.

    De Workshop in a boxen zijn beschikbaar voor 10 personen en 4 personen. De ideale dubbeldate of teambuilding. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! U kunt ook direct bestellen via www.workshopinabox.be
    4 - 100 personen

    ADRENALINE EVENTS is sinds meer dan 18 jaar gespecialiseerd in de organisatie en creatie van team building evenementen en seminaries. De kwaliteit van de diensten geleverd door onze professionele instructeurs en van het materiaal dat ter uwer beschikking wordt gesteld is onze eerste zorg. Ons belangrijkste doel is u toelaten uw evenement 100% te laten slagen. Wij stellen u een professionele, dynamische en creatieve aanpak aan met originele en interactieve opdrachten die de teambuilding bevorderen. Dit alles met veel humor maar steeds volledig volgens uw verwachtingen en toegankelijk voor alle leden van uw team!

    Onderstaand een greep uit onze outdoor & adventure activiteiten:
    Mountainbike
    Challenge parcours
    Paintball
    Kayak
    Quad
    Dream cars
    Helico Rally
    Speleologie
    Street Turtle
    Boogschieten- Kleiduifschieten

    Teambuilding Concepts:
    The mining company
    5 Senses Rally
    Dirty at Spa Francorchamps
    Looking for the blue pearl
    Smokkelroute monniken
    Highland Games
    Team Rally

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 200 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Herstappe. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Herstappe. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Herstappe. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Herstappe. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Herstappe zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Herstappe. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.