Eten, Drinken & Feesten in Turnhout

Filteren

Filters

Kerstuitjes 2025
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
54 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Plaats, regio of provincie: Turnhout
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Met onze cocktail bar komen we tijdens uw bedrijfsevent, opendeurdag of op uw beursstand heerlijke cocktails maken volgens de regels van de kunst. Naargelang het event kunnen we u bedienen van achter onze bar met ledverlichting of een heuse palletbar die we volledig in de farmhouse style decoreren, de perfecte bar voor uw tropical of tuin party.

    Naast de keuze van de bar hebben jullie ook de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende thema's zoals de momenteel super populaire gin tonic events. Naast de gin tonics hebben we nog 2 specialiteiten de klassiekers/ tropical cocktails waar we reeds een wedstrijd van Havana Club mee gewonnen hebben. Ook besteden we ruim aandacht aan het alcohol vrije gebeuren en is er zelfs een mogelijkheid om een gans alcohol vrije cocktail event te houden.
     
    Kortom bij ons ben je aan het juiste adres om van uw event ' The Talk of Town' te maken!

    We werken tevens met doorzichte offertes waar alles duidelijk is opgesplitst! Wij maken met plezier en vrijblijvend een offerte voor uw volgende event op.

    30 - 500 personen

    De perfecte teambuilding! Met onze unieke 3-in-1 formule is succes gegarandeerd: je socialist/netwerkt terwijl je ontspannen geniet van een overheerlijk aperitief.

    In deze cocktailworkshop leer je de perfecte mojito mixen! Gaan we op zoek naar de Company cocktail, en het winnende team wordt met een coole attentie beloond. Kortom, een unieke manier om banden te smeden of relaties te versterken.

    In deze workshop zijn Actie en Fun de ingrediënten, let’s Shake!

    Contacteer ons voor een vrijblijvend voorstel op maat via onderstaand aanvraagformulier.

    20 - 1000 personen

    Bent u op zoek naar een leuke activiteit waarbij u ook meer leert over een typisch Belgisch product ?

    Onze verschillende teambuildingaanbiedingen rond chocolade zijn voor u gemaakt ! 

    Al onze activiteiten hebben een leuke factor en hebben verschillende doelen op het gebied van teambuilding : 

    Chocolade-Discovery (duur: 2u00-2u30)
    Deze activiteit is ludieker en sterk gericht op het maken van chocolade.

    Tijdens de Ontdekking van het Chocolatekenen wordt u in kleine groepjes verdeeld en maakt u samen met onze gepassioneerde animatoren uw eigen pralines. U vertrekt dezelfde dag nog met de pralines. Tijdens het evenement proeven we ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Chocolade Challenge (duur: 2u30-3u00)
    Dit is onze meest complete activiteit, het bevordert de interactie tussen mensen via een rollenspel rond de productie van chocolade.

    Tijdens de Chocolate Making Challenge wordt u opgedeeld in kleine groepjes die chocoladefabrieken vertegenwoordigen en die met elkaar de strijd aangaan om een investeringsfonds (vertegenwoordigd door enkele van de deelnemers) ervan te overtuigen in uw respectieve chocoladefabrieken te investeren. Elke groep maakt zijn eigen pralines op basis van basispralines en ontwerpt zijn eigen chocolademerk en verkooppraatje om aan de investeerders te presenteren. Het winnende team ontvangt een mooie prijs en hun etiketten worden gedrukt en op dozen pralines geplakt die enkele weken later bij u worden afgeleverd, naast de ter plaatse gemaakte pralines die u dezelfde dag nog meekrijgt. Tijdens het evenement proeven we ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Chocolade-Olympics
    Een kort en dynamische teambuilding, deze activiteit is opgedeeld in verschillende kleine evenementen.

    Tijdens onze Chocolade Olympics ontdekt u de wondere wereld van de ambachtelijke chocolade door middel van verschillende leuke activiteiten, waarbij u het in teams tegen elkaar opneemt met een leuke prijs voor het winnende team. Tegelijkertijd maakt een van onze animatoren pralines tijdens een demonstratie en toont elk team de belangrijkste stappen van het productieproces. De deelnemers vertrekken met de pralines die gemaakt werden tijdens de teambuilding. Tijdens het evenement proeven ze ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Om al uw collega's te betrekken kunnen onze activiteiten alcoholvrij, veganistisch friendly  en glutenvrij opgebouwd worden. Leuks als teambuilding!

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Aarzel niet om ons te contacteren voor meer informatie over onze verschillende aanbiedingen. 

    10 - 200 personen

    Een leuke teambuilding waar jullie samen koken, lekker eten en met elkaar kunnen kletsen? Kom snel met je collega’s en beleef een beetje Italië in Leuven!

    Wat mogen jullie verwachten?

    Het thema voor de teambuilding workshop is de Giro d'Italia! We koken een volledige menu (van voorgerecht tot dessert) en dit in groepjes. Voor het menu maken we een rondreis in Italië door gebruik te maken van verse ingrediënten en deze om te toveren tot heerlijke en smaakvolle authenthieke Italiaanse gerechten. Simpel, kleurrijk en lekker! Het koken duurt ongeveer 1,5 uur. Daarna gaan jullie aan tafel om samen te genieten van de zelfgemaakte gerechten. De Giro d'Italia is een thema speciaal voor teambuilding omdat er (bijna) alles in zit: pasta, vegetarisch, vlees/vis, dessert én het zijn gerechten uit verschillende regio's van Italië: Piemonte, Calabrië, Toscane, Lazio,...

    Deze workshop duurt ongeveer 3,5 uur en kan begeleid worden in het Nederlands, Engels, Frans en Italiaans. De recepten worden uitgeschreven in het Nederlands of in het Engels (naargelang jullie keuze)

    Om jullie ten volle te laten genieten van de teambuilding, moeten jullie de afwas niet doen! Het wordt door ons gedaan. Alle ingrediënten, materialen en keukenschorten zijn aanwezig. Jullie moeten zelf niets meenemen! Duurzaamheid, daar houden we ook rekening mee. Wat dat inhoudt, leg ik jullie kort ter plekke uit.

    Vraag meer info of reserveer nu jullie teambuilding! Het kan van maandag t.e.m. vrijdag zowel overdag als ’s avonds, afhankelijk van de beschikbaarheid.

    Deelnameprijs is inclusief:

    • De voorbereiding van de workshop
    • Alle ingrediënten om de gerechten klaar te maken
    • Gebruik van schorten en alle materialen in de huiskameratelier
    • Recepten in het Nl of het Eng
    • Begeleiding tijdens workshop, door een Italiaanse!
    • Taal: Nederlands, Engels, Frans en Italiaans
    • Het menu in thema ‘Giro d’Italia’
      • Voorgerecht
      • Primo**
      • Hoofdgerecht
      • Dessert
    • Water plat /bruis
    • Koffie of thee
    • De afwas
    • Unieke receptenboek met foto’s van de gerechten en sfeerbeelden! Dit event wordt op beeld vastgelegd zodat ieder van jullie achteraf nog kan nagenieten!

    Extra mogelijkheden:

    • (niet)-alcoholische aperitivo
    • Antipasto schotel bij ontvangst – om de eerste honger te stillen
    • Italiaanse wijntjes aangepast aan het menu!

    ** Bij groepen van 10-12 personen zijn primo en secondo in 1 gerecht

    Goed te weten:
    -Minder dan 10 deelnemers is mogelijk, vraag er naar.
    -Een verkorte lunchworkshop (2 u) behoort eveneens tot de mogelijkheden!
    -Huurprijs externe locatie en andere daarbijhorende kosten niet inbegrepen in prijs.

    10 - 60 personen

    Bent u nieuwsgierig naar de wereld van cocktails? Heeft u ooit een cocktailshaker aangekocht, maar geen idee hoe deze te gebruiken? Zoekt u een leuke activiteit voor uw bedrijfsfeest, vrijgezellenavond, teambuilding, ...? Cocktail O' Clock helpt u hier graag mee verder!

    Bij Cocktail O'Clock kunnen we toch wel zeggen dat de cocktail- en mocktailworkshop onze specialiteit is. Na jarenlange ervaring zijn we volledig up-to-date met de dranken, recepten, maar ook met de leuke en interessante weetjes.

    Wij bieden zowel cocktail -als mocktailworkshops aan.  In onze workshop zit zoveel mogelijk variatie. U krijgt een kleine mix van theorie en praktijk. Er zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat u wenst. Muddle, Layer, Shake en diverse andere technieken kunnen wij u aanleren! Tijdens deze workshop werken wij met dagverse producten en  bieden wij u een professionele begeleiding aan. 

    Afhankelijk van het door u gekozen pakket, krijgt u de mogelijkheid om 2, 3 of 4 cocktails te maken! Wij voorzien een standaard pakket, maar indien u zelf ideeën heeft, proberen wij zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen!

    Aangezien wij een mobiel bedrijf zijn, komen wij steeds  op uw locatie naar keuze de workshop voorzien. Wij voorzien alle nodige materialen en benodigdheden zodat u enkel hoeft te genieten van het moment.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 100 personen

    Deze workshop is een heus spektakel. Bij aankomst krijgen alle deelnemers een echte koksmuts opgezet, de schortjes worden geknoopt en men mag zich verwachten aan zinnenprikkelend chocoladeplezier.

    Making of the long chocolate street: een ellenlange chocoladerivier in diverse kleuren en smaken waar het ganse team aan meewerkt. We eindigen met het zelf creëren van de mooiste chocoladelolly’s op basis van marshmallows. Na afloop neemt elke deelnemer een doosje zelfgemaakte chocoladecreaties mee naar huis.

    De heerlijke Inspirations chocolade workshops zijn de uitstekende teambuilding activiteiten voor groepen. De afgelopen twaalf jaar hebben we met trots vele onvergetelijke ervaringen gecreëerd voor teams en bedrijven.

    Deze chocoladeworkshop kan ook online worden gegeven!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
    # teambuilding

    10 - 150 personen

    Doel:
    Dit is hét interactieve dinerspel dat volop gebruikmaakt van iPads. Een zeer flexibele, volledig gepersonaliseerde en minutieus uitgewerkte quiz om de teamgeest te bevorderen. En dat alles tijdens een fantastisch diner!

    Spel verloop:
    Op elke dinertafel staan twee iPads mooi geïntegreerd in de tafeldecoratie. Een presentator nodigt de gasten uit voor een leuke competitie tussen de verschillende tafels. Elke tafel vormt immers een team en speelt tegen de andere tafels. Wie het van de andere tafels wil halen, zal zijn best moeten doen!

    Einde:
    Vlak voor het dessert kronen we de winnaar van de avond. Welke tafel heeft de meeste punten gescoord en valt in de prijzen?

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 746 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wil je met je team of groep een leuke activiteit doen? Dan ben je aan het juiste adres!

    Jullie krijgen eerst een aperitiefje waarbij het verloop van de workshop verteld wordt. Indien nodig doet de chef een aantal handelingen voor. Daarna is het aan jullie! In kleine groepjes werken jullie dan samen om de bereiding te maken.
    Na het koken gaan we lekker aan tafel!

    Na het koken krijgen jullie dan de recepten mee naar huis en vertrekken jullie (hopelijk) tevreden terug naar huis.

    Wij organiseren kookworkshops in Gent, Antwerpen en Boom (dichtbij Mechelen en Brussel), Hasselt en ook op uw eigen locatie in het land . Ofwel geven jullie ons inspiratie qua thema ofwel doen wij dat! Formules inclusief cava, wijn en water! Daarnaast organiseren wij ook chef aan huis en koken op locaties in Antwerpen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 30 personen

    Tijdens covid turnden we Grunewald.bar om tot Grunewald.box en leverden we Apéro boxen en eindejaars- en nieuwjaarspakketten bij de collega’s. 

    Door de opgedane expertise maken we nu van dit concept een vaste waarde….. Grunewald.box. Een all-in-one partner voor uw bedrijf als het gaat om boxen te leveren aan huis of kantoor.

    Waarom gaan we met dit concept verder? Door de knowhow, contacten en opgedane ervaring met de producenten, besparen we jullie veel tijd en eventuele gedoe met de leveringstermijn of dergelijke. Tevens verkrijgen we door de grote hoeveelheden die we aankopen ( reeds meer dan 17.000 boxen geleverd) de beste prijzen. Dit vertaalt zicht meteen in de budgetvriendelijke prijs/ kwaliteit die we kunnen aanbieden. Want kwaliteit gaat boven kwantiteit bij ons.

    Voordeel all-in-one-partner:

    • Wij volgen alles zelf op bij Bpost, dus 1 contact van A tot Z, wij verbinden u niet door …… ;-), wij nemen onze verantwoordelijkheid!
    • De verpakking van de boxen doen we zelf ( dit met mensen die getroffen zijn in de catering- en eventsector).
    • Doordat we rechtstreeks werken met de producenten, kunnen we extra kwaliteit geven t.o.v. budget.
    • De box kunnen we volledig samenstellen naar jullie wens.

     

    • Tip:
      Hoe vroeger je ermee begint, hoe meer mogelijkheden er zijn naar personalisatie toe.
    • Zeker als het over enkele honderden of zelfs duizenden gaat, voor zulke aantallen gaan de productiekosten om te personaliseren enorm naar beneden.

     

    • Goed om te weten:
      Onze rode leidraad is misschien wel een lekker drankje en versnapering. Maar eveneens realiseren we pakketten met producten op maat die passen binnen de filosofie van het bedrijf.
    • Van onze standaard en seizoen boxen hebben we er altijd een 100 tal kant en klaar staan. Deze kunnen we versturen binnen de 24 uur na jullie bevestiging.

     

    Levering:

    • Leveren aan huis is momenteel de standaard. Maar hopelijk zullen zullen er vanaf mei – juni toch al terug wat meer collega’s naar kantoor mogen komen. Hier kan je een enorme besparing mee uitwinnen aan verzendkosten. Uiteraard is een mix leveren op kantoor en aan huis ook mogelijk.

     

    Prijzen:
    De aanvragen die we krijgen ( nu reeds meer dan 17.000 verzonden pakketten), daar licht de gemiddelde prijs tussen de 20 euro en 40 euro excl. btw, inclusief verzending. Uiteraard zijn boxen mogelijk boven de 40 euro, maar dit zijn eerder de uitzonderingen.

    Kortom, Grunewald.box denkt graag met je mee en zorgt voor een fijne Box Experience voor de collega’s en een vlotte afhandeling voor de organisator.

    Interesse? Neem snel contact op via het contactformulier.

    2 - 10000 personen

    Je kwam voor een lekker diner? Een avondje ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. Er is een moord gepleegd en die ga jij tussen de gangen door oplossen. Plaats delict is plaats diner: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.
     

    Een moorddiner is de perfecte combinatie van een heerlijk driegangenmenu en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou. No shit, Sherlock!


    Wat staat je te wachten tijdens het Moorddiner
     

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.
     

    Terwijl de groep geniet van het diner ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de gangen door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!
     

    Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.

    Het Moorddiner is mogelijk op elke besloten locatie door het land, bijvoorbeeld restaurants of zalencentra. Deze kun je zelf regelen, maar wij helpen je graag bij het vinden van een geschikte locatie.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in, met de gewenste stad/regio waar u dit moorddiner wilt laten plaatsvinden.. 

     
    Wij kunnen dit spel in het Nederland - Engels en Frans verzorgen. 

    8 - 500 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    Tijdens de workshop worden de deelnemers verdeeld in teams die deelnemen aan verschillende spelletjes (bijv. Mout crushing speed contest, blinde identificatie van aroma’s in bieren, zaklopen, enz.) in verband met bieren.

    Naast de kleine competities is er ook een workshop. Ieder team bezoekt het brouwkraam tijdens het evenement. Een animator legt de basis uit van het brouwen van bier. 

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    La Casa de Dinero NIEUW bij TB Events; La Casa de Dinero Virtual Reality!
    Een superspannende dinergame gebaseerd op de immens populaire serie die in de VR-wereld wordt gespeeld.   El Profesor heeft een meesterplan bedacht. Nog nooit is er zoveel geld bij een overval buit gemaakt...als het jullie lukt.. Kruip in de huid van Tokyo, Berlin, Rio, Helsinki, Moscow, Denver, Oslo en Nairobi en waan je dankzij de VR-ervaring midden in La Casa!  

    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?   Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje en volgt er een uitgebreide uitleg over het spel en over de VR-brillen. Deze brillen zorgen ervoor dat het spel zich overal om je heen afspeelt. Vervolgens wordt er een indeling gemaakt waarbij elk team uit maximaal 6 personen bestaat zodat iedere speler een VR-ronde speelt van La Casa de Dinero.  Door het oplossen van allerlei raadsels en puzzels, zowel in Virtual Reality als in Real life, bereik je steeds meer je doel. Via diverse ruimtes kom je bij de kluis, en probeer daarna met de zakken geld de stad te ontvluchten met je team.  Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is teamwork van levensbelang. Wie maakt als eerste miljoenen euro’s buit in La Casa en blijft uit handen van de politie?!?!

    Vul voormeer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Midden in het centrum van de stad van uw keuze wordt u door ons ontvangen. Uw gezelschap wordt vervolgens in kleinere teams verdeeld. Gewapend met een routeboek wandelt u langs verschillende high lights in de bezochte stad en moet u al puzzelend het restaurant zien te vinden waar je tafel met het voorgerecht gedekt staat.


    Na het voorgerecht vervolgt u uw pad door de stad langs diverse bekende monumenten en bezienswaardigheden. Door allerlei vragen en opdrachten juist op te lossen komt u te weten in welke gelegenheid u verwacht wordt voor het hoofdgerecht.

    Op naar de plaats van het dessert, welke u met uw team dient te vinden na een korte zoektocht door straatjes, steegjes en pleintjes terwijl u wederom de juiste codes moet kraken.

    Het  stadshart van de "Binken" of de "Maneblussers" zal na het dessert geen geheimen meer voor u kennen. Welk team beantwoordt onderweg de meeste vragen en raadsels goed en zal gehuldigd worden als “Dinner-Winner”?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 100 personen

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!
    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Na het event ontvangt elke deelnemer enkele bieren.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Turnhout begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!