Eten, Drinken & Feesten in Zolder

Filteren

Filters

Kerstuitjes 2025
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
92 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Op zoek naar een concept dat catering kan koppelen aan leuke activiteiten? Ontdek bij Teams Up onze Pizza Game, een 100% vernieuwend concept!

    Bij de start voeren de verschillende teams opdrachten uit tegen elkaar, waarbij we steevast trachten de andere teams te verslaan. Tussendoor zetten we de aperitief reeds klaar om gezellig na te kaarten over de eerste opdrachten.

    Bij de activiteiten na de aperitief zullen de deelnemers volgens het principe van een "escape game" hun ingrediënten, voor de pizza achteraf, moeten vrijspelen. Hiervoor moeten ze raadsels oplossen, codes kraken, opdrachten tot een goed einde brengen!

    Is het team daarin geslaagd? De oven staat al warm, samen met bijhorende drankjes starten we met het bakken van onze pizza's! De begeleider staat in voor het afbakken, de deelnemers kunnen (indien gewenst en de groepsgrootte dit toelaat) zelf hun pizza's samenstellen!

    We voorzien standaard 1 pizza per persoon, daarbuiten kunnen wij nog extra voorzien (prijs op afname). Tevens kunnen wij voorzien in alle benodigdheden qua dranken en glazen! 

    Je merkt op dat we bij The Pizza Game echt op maat gaan werken van de klant!

    12 - 120 personen

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!
    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Na het event ontvangt elke deelnemer enkele bieren.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis Styles Zeebrugge. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 104 personen

    Een origineel feest organiseren? Attorno biedt u dit aan:

    -Overheerlijke pizza's met de typisch krokante, dunne bodem
    -Bereid in onze authentieke mobiele Italiaanse houtoven(s)
    -Met dagvers bereide deeg en verse ingrediënten van topkwaliteit
    -Op de door u gekozen locatie, ruime keuze en 'à volonté'

    Wij kunnen u garanderen dat wij er alles aan doen om uw feest een zeer bijzonder cachet mee te geven. Onze mobiele Italiaanse houtoven(s) met stenen vloer, zorgen voor pizza’s met de typisch dunne, krokante bodem zoals die enkel bij de betere gelegenheden in Italië opgediend wordt. De traditionele houtoven zorgt niet alleen voor de authentieke smaak van de pizza’s, hij draagt ook bij aan de gezellige sfeer en maakt, in combinatie met de vriendelijkheid en professionaliteit van ons personeel, dat uw verjaardagsfeest, huwelijksfeest, personeelsfeest, communiefeest, ... het succes kent dat het verdient.

    Zeer concreet houdt ons pizzafeest het volgende in:

    -Zeer uitgebreid assortiment
    Op uw feest bakken wij een dozijn verschillende soorten pizza’s, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. Ze worden in punten gesneden zodat ieder de grote variëteit aan pizza’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag bakken wij ook lactose – of glutenvrije pizza’s.

    -Vers en kwaliteit
    De hoge kwaliteit van onze pizza’s kunnen wij zonder meer garanderen omdat wij ze ter plaatse maken en dit met een dagvers bereide deeg en enkel met verse ingrediënten van topkwaliteit.

    -Presentatie
    Wij plaatsen de houtoven, als u dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pizza’s worden versneden en aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bordjes, verse kruiden en oliën, servetten. Het bakken en verdelen van de pizza’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    -Op diverse locaties
    Onze ovens staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform; hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang ( wij hebben slechts 75cm breedte nodig) geen rol.

    -Aanvullend
    Wij kunnen, indien U dat wenst, uw event nog op een meer uitgebreide manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    -Prijzen
    Onze prijs is, uiteraard, afhankelijk van het aantal deelnemers. Prijzen beginnen bij 9 euro per persoon. Ook de afstand tot uw locatie heeft een zekere invloed op het eindbedrag.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 2000 personen

    De workshop 'bubels en wafels begint met het proeven van drie verfijnde mousserende wijnen: een Spaanse cava, een Italiaanse prosecco en een Franse champagne. Na het ontdekken van uw favoriet, duiken we in het hoogtepunt van de workshop: het bakken van wafels verrijkt met de gekozen bubbels.

    Een Symfonie van Smaak
    Onze begeleiding zorgt voor luchtige, goudbruine wafels die harmoniseren met de unieke kenmerken van elke wijn. Cava brengt frisse citrusnoten, prosecco voegt een fruitige elegantie toe, en champagne verrijkt de textuur met verfijnde bubbels. Het resultaat? Een culinaire dans tussen de levendige zuren van mousserende wijnen en de zoete warmte van versgebakken wafels.

    Van Traditioneel naar Gastronomisch
    Deze ervaring tilt de bescheiden wafel naar nieuwe hoogtes door de complexiteit van ambachtelijke cava, prosecco en champagne te integreren. of je nu een wijnkenner bent, een bakliefhebber of gewoon nieuwsgierig: deze workshop verrijkt uw smaakpalet met onverwachte combinaties. Het brengt het gezelschap dichter bij elkaar aangezien er echt moet samen gewerkt worden, mouserende wijnen, proeven, evalueren en qouteren. Wafelbeslag samen maken, eiwit boven elkaars hood houden....

    Doe Met Ons me!
    Ontvang alvast u knalrode schort, verzamel uw enthousiasme en laat u verrassen door deze smaakvolle ontdekkingstocht. Proost op nieuwe horizonten – waar elke hap een herinnering wordt en elke slok een viering van vakmanschap!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 40 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis De Panne. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 79 personen

    Een leuke teambuilding waar jullie samen koken, lekker eten en met elkaar kunnen kletsen? Kom snel met je collega’s en beleef een beetje Italië in Leuven!

    Wat mogen jullie verwachten?

    Het thema voor de teambuilding workshop is de Giro d'Italia! We koken een volledige menu (van voorgerecht tot dessert) en dit in groepjes. Voor het menu maken we een rondreis in Italië door gebruik te maken van verse ingrediënten en deze om te toveren tot heerlijke en smaakvolle authenthieke Italiaanse gerechten. Simpel, kleurrijk en lekker! Het koken duurt ongeveer 1,5 uur. Daarna gaan jullie aan tafel om samen te genieten van de zelfgemaakte gerechten. De Giro d'Italia is een thema speciaal voor teambuilding omdat er (bijna) alles in zit: pasta, vegetarisch, vlees/vis, dessert én het zijn gerechten uit verschillende regio's van Italië: Piemonte, Calabrië, Toscane, Lazio,...

    Deze workshop duurt ongeveer 3,5 uur en kan begeleid worden in het Nederlands, Engels, Frans en Italiaans. De recepten worden uitgeschreven in het Nederlands of in het Engels (naargelang jullie keuze)

    Om jullie ten volle te laten genieten van de teambuilding, moeten jullie de afwas niet doen! Het wordt door ons gedaan. Alle ingrediënten, materialen en keukenschorten zijn aanwezig. Jullie moeten zelf niets meenemen! Duurzaamheid, daar houden we ook rekening mee. Wat dat inhoudt, leg ik jullie kort ter plekke uit.

    Vraag meer info of reserveer nu jullie teambuilding! Het kan van maandag t.e.m. vrijdag zowel overdag als ’s avonds, afhankelijk van de beschikbaarheid.

    Deelnameprijs is inclusief:

    • De voorbereiding van de workshop
    • Alle ingrediënten om de gerechten klaar te maken
    • Gebruik van schorten en alle materialen in de huiskameratelier
    • Recepten in het Nl of het Eng
    • Begeleiding tijdens workshop, door een Italiaanse!
    • Taal: Nederlands, Engels, Frans en Italiaans
    • Het menu in thema ‘Giro d’Italia’
      • Voorgerecht
      • Primo**
      • Hoofdgerecht
      • Dessert
    • Water plat /bruis
    • Koffie of thee
    • De afwas
    • Unieke receptenboek met foto’s van de gerechten en sfeerbeelden! Dit event wordt op beeld vastgelegd zodat ieder van jullie achteraf nog kan nagenieten!

    Extra mogelijkheden:

    • (niet)-alcoholische aperitivo
    • Antipasto schotel bij ontvangst – om de eerste honger te stillen
    • Italiaanse wijntjes aangepast aan het menu!

    ** Bij groepen van 10-12 personen zijn primo en secondo in 1 gerecht

    Goed te weten:
    -Minder dan 10 deelnemers is mogelijk, vraag er naar.
    -Een verkorte lunchworkshop (2 u) behoort eveneens tot de mogelijkheden!
    -Huurprijs externe locatie en andere daarbijhorende kosten niet inbegrepen in prijs.

    10 - 60 personen

    Bent u nieuwsgierig naar de wereld van cocktails? Heeft u ooit een cocktailshaker aangekocht, maar geen idee hoe deze te gebruiken? Zoekt u een leuke activiteit voor uw bedrijfsfeest, vrijgezellenavond, teambuilding, ...? Cocktail O' Clock helpt u hier graag mee verder!

    Bij Cocktail O'Clock kunnen we toch wel zeggen dat de cocktail- en mocktailworkshop onze specialiteit is. Na jarenlange ervaring zijn we volledig up-to-date met de dranken, recepten, maar ook met de leuke en interessante weetjes.

    Wij bieden zowel cocktail -als mocktailworkshops aan.  In onze workshop zit zoveel mogelijk variatie. U krijgt een kleine mix van theorie en praktijk. Er zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat u wenst. Muddle, Layer, Shake en diverse andere technieken kunnen wij u aanleren! Tijdens deze workshop werken wij met dagverse producten en  bieden wij u een professionele begeleiding aan. 

    Afhankelijk van het door u gekozen pakket, krijgt u de mogelijkheid om 2, 3 of 4 cocktails te maken! Wij voorzien een standaard pakket, maar indien u zelf ideeën heeft, proberen wij zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen!

    Aangezien wij een mobiel bedrijf zijn, komen wij steeds  op uw locatie naar keuze de workshop voorzien. Wij voorzien alle nodige materialen en benodigdheden zodat u enkel hoeft te genieten van het moment.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 100 personen

    Waan jij jezelf een echt gin-kenner? Team Tonic biedt een avond vol entertainment die uw deductieve vaardigheden zal testen in een ontspannen en gezellige sfeer.

    Team Tonic is de perfecte afsluiter van uw congres en combineert teambuilding met het immer populaire slaapmutsje! Geniet van stimulerende gesprekken, luchtige competitie en enkele frisse G&Ts.

    Na een korte introductie krijgen de teams de spelregels samen met hun doos met botanicals. Nu wordt opscheppen over je kennis gestimuleerd, omdat het einddoel erin bestaat de eerste groep te zijn die de aromas van 's werelds meest populaire gins herkent!
     
    Gebruik je zintuigen 
    Met je geurstrip in de hand zal je elk geurmonster in de botanische kit identificeren. Deze schijnbaar eenvoudige taak kan al snel omslaan in een hilarische en actieve discussie. Jouw team verzamelt zich om unaniem te beslissen wat bij wat hoort.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!   

    15 - 200 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    Er is een moord gepleegd en die gaan jullie oplossen. Plaats delict is plaats lunch: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.

    Een moordlunch is de perfecte combinatie van een heerlijke lunch of hightea en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou. No shit, Sherlock!

     Wat staat je te wachten tijdens de Moordlunch
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.
     
    Terwijl de groep geniet van de lunch ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de broodjes door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!

    Aan het einde van de lunch komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.

    Wat zijn de kosten voor het Moordlunch spel?
    Een moordlunch ervaar je al voor € € 39,50 per persoon inclusief 6% en 21% btw, inclusief lunch en 1 welkomstdrankje. Voor groepen vanaf 15 personen. Kleinere gezelschappen krijgen een aangepaste offerte.


    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    8 - 500 personen

    Een mobiele winterbar tijdens je kerstmarkt of kerstdrink op kantoor?

    Dan hebben wij voor u de perfecte invulling met de mobiele winterbar. De mobiele winterbar(s) winnen de laatste jaren enorm aan populariteit. Daarom hebben we vorig jaar onze mobiele bars in een winters jasje gestopt. Met deze typische winterdrankjes maken we dan ook graag het verschil:

    - We geven de traditionele warme chocolademelk een twist.
    - Hebben speciaal een warme punch ontworpen.
    - We hebben zelfs een Kerst Mojito ontworpen, dit met een kruidig drankje die we   afwerken met wat poeder sneeuw. 
    - Een alcoholvrije creatie op basis van warme appelsap.
    - Daarnaast hebben we ook nog een creatie met een ‘smokey spirit’ al dan niet   alcoholvrij.

    Via mooi uitgewerkte posters kunnen we de bar zelfs helemaal personaliseren. Ook nog dit, het is niet altijd toegestaan om alcoholische drank te serveren op het bedrijf. Vandaar dat we zelfs een volledige alcoholvrije mobiele winterbar kunnen aanbieden. Kortom, bij Grunewald.bar zit je goed voor je volgende kerst- winterdrink op kantoor of bedrijf.

    Wil je je medewerkers of hard werkende arbeiders in het magazijn eens bedanken voor hun inzet .....
    Vraag dan hier alvast een eerste uitwerking aan voor een kerst- winterdrink op kantoor, bedrijf of event.

    40 - 1000 personen

    Wie heeft bij jullie het hoogste IQ? Deze test zal het voor eens en altijd bepalen...  
    Voor je verder leest: weet je het zeker? De Company IQ Test kan verstrekkende gevolgen hebben voor de verhoudingen binnen de groep collega’s, vrienden of teamleden waarmee jij deze battle aangaat. Waar zitten de Einsteins en welke groep kan het niet zo best bijbenen? Voor je het weet blijkt bijvoorbeeld die niet al te montere blonde baliedame beter uit de quiz te komen dan jij en wie serveert er dan voortaan de koffie? De Company IQ Test is de leukste manier om voor eens en altijd het verschil tussen brein en branie te bepalen.  

    Wat staat je te wachten tijdens de Company IQ Test? Jouw gezelschap wordt ontvangen door een heuse quizmaster. Hij of zij geeft jullie een uitgebreide speluitleg en dan worden er teams gemaakt van 6 tot 8 personen.    Aan de hand van 10 vragenrondes gaan we de absolute meesterbreinen bepalen. Ja/nee-rondes, multiple choice, schattingsrondes en natuurlijk buzzrondes: wie het snelst op de rode knop drukt en juist antwoordt pakt de punten.

    Uiteraard steken we de quiz zo breed mogelijk in, met algemene kennis alleen ga je het zeker niet redden. Muziekfragmenten herkennen, geschiedenis- en aardrijkskundevragen, tv- en mediavragen, anagrammen oplossen en hoeveel weet je eigenlijk van literatuur? De beste masterminds komen elkaar tegen in de grand finale. De pittigste vragen gaan nu over tafel en de quizmaster geeft geen millimeter toe. Hier win je alleen op inzicht, maar een sprankje geluk is zeker welkom!   De Company IQ Test kan op iedere willekeurige locatie in Nederland, België en Duitsland gespeeld worden. Dit spel kan ook in het Engels gespeeld worden!

    12 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in België begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!