Personeelsfeest in Turnhout

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
310 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Turnhout
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Samen sta je sterker – maar hoe goed werkt jouw team echt samen?

    Welkom bij The Collaboration Game! Hier draait alles om communicatie, samenwerking en het benutten van elkaars sterke punten.

    De opdrachten lijken eenvoudig, maar er is een catch: je kunt ze niet alleen oplossen. Jullie moeten samenwerken, communiceren en flexibel inspelen op de situatie om succes te boeken.

    Werk samen, communiceer en groei!
    The Collaboration Game is een unieke teambuilding waarbij teams voortdurend wisselen en nieuwe dynamieken ontstaan. Na elke opdracht worden de teams opnieuw samengesteld, wat zorgt voor frisse energie en nieuwe samenwerkingsuitdagingen.

    Stel je voor: een nieuwe opdracht, een nieuw team en beperkte tijd. Hoe verdeel je de taken? Wie neemt de leiding? En hoe houd je iedereen betrokken? Elke ronde biedt een nieuwe kans om te leren en verbeteren.

    Waarom bedrijven voor The Collaboration Game kiezen? Omdat het de ideale manier is om samenwerking op een luchtige, maar effectieve manier te versterken. De focus ligt niet op winnen, maar op interactie, communicatie en het gezamenlijk bereiken van doelen.

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    10 - 100 personen

    Doel:
    Drone Control is een leuke en creatieve manier om teams te ontwikkelen met behulp met technologie. Tijdens de oefening moeten teams proberen een zo goed mogelijke eindtijd te behalen. 

    Spel verloop:
    Drone Control is een actieve teambuildingsactiviteit. De teams moeten hun drones zorgvuldig tussen 8 'door de mens gemaakte' obstakels manoeuvreren, die tussen de plek van de lancering en het lanceerplatform opgesteld staan. De teams beginnen met het bestuderen van de 8 geïllustreerde obstakelkaarten, die variëren in complexiteit. Vervolgens maken ze een plan voor hun choreografische bewegingen: wie gaat waarheen, waneer en wie doet wat. Elke persoon krijgt de gelegenheid om de drone te besturen. Voordat ze meedoen aan de getimede finale, oefenen de teams in het perfectioneren van hun bewegingen.

    Einde:
    Het team dat elk teamlid heeft ingezet en alle bewegingen het behendigst heeft gecoördineerd, wint.

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 500 personen

    ***Slechts EUR 7 per Archery Set in combinatie met de huur van onze bubble voetballen ***

    Bounce-it organiseert archery tag events over heel Belgie. Kies voor onze budgetvriendelijke pickup formule en kom het materiaal zelf ophalen in Brugge, Gent, Mechelen, Sint-Truiden en Turnhout of kies voor onze allin formule waarbij Bounce-it tot bij jullie komt en het event van a tot z in goede banen leidt. 

    Archery Tag is een ideale activiteit om de vrijgezel te grazen te nemen, een teambuillding dat ietsje extra te geven of de jarige een onvergetelijke dag te bezorgen! We stellen ons steeds flexibel op, staan voor een goede prijs-kwaliteit en proberen om samen met jullie tot de meest geschikte oplossing te komen voor beide partijen. De minimumleeftijd ligt rond de 12 jaar en het deelnemersaantal kan variëren tussen 6 en 150 personen. 


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    6 - 150 personen

    Teambuilding en Teamtraining: Maatwerkprogramma; vooraf overleggen wij  met u wat het thema of de aandachtsgebieden zijn van deze dag (of dagen).

    Onder leiding van onze ervaren instructeurs en outdoortrainers gaat u vervolgens met uw team aan het werk aan bijvoorbeeld het verbeteren van de onderlinge communicatie, vertrouwen, samenwerking of persoonlijk leiderschap.

    Desgewenst kunnen wij het arrangement compleet maken met een passen de accommodatie met vergaderfaciliteiten en catering.

    Vul voor meer informatie of een vrijbljvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 30 personen
    Schuilt er een stoere Viking in jou? Probeer dan zeker de workshop bijlwerpen. Maar vergis je niet: bijlwerpen heeft meer te maken met ontspanning en techniek dan met brute kracht. Intussen scheert de populariteit van bijlwerpen hoge toppen, zowel bij mannen als vrouwen. Wedden dat jij ook voor de bijl gaat?

    Programma
    We starten de workshop met een korte introductie over de techniek en veiligheid van het bijlwerpen. Daarna leren de instructeurs je omgaan met meerdere soorten werpbijlen. Afsluiten doen we met een wedstrijdje bijlwerpen.

    Bijlwerpen is toegankelijk voor iedereen: de meeste mensen werpen de bijl in het doel in de eerste vijf tot tien worpen. Een ontspannende activiteit voor kleine én grote groepen, op het scherp van de snee!

    4 - 100 personen

    Met onze cocktail bar komen we tijdens uw bedrijfsevent, opendeurdag of op uw beursstand heerlijke cocktails maken volgens de regels van de kunst. Naargelang het event kunnen we u bedienen van achter onze bar met ledverlichting of een heuse palletbar die we volledig in de farmhouse style decoreren, de perfecte bar voor uw tropical of tuin party.

    Naast de keuze van de bar hebben jullie ook de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende thema's zoals de momenteel super populaire gin tonic events. Naast de gin tonics hebben we nog 2 specialiteiten de klassiekers/ tropical cocktails waar we reeds een wedstrijd van Havana Club mee gewonnen hebben. Ook besteden we ruim aandacht aan het alcohol vrije gebeuren en is er zelfs een mogelijkheid om een gans alcohol vrije cocktail event te houden.
     
    Kortom bij ons ben je aan het juiste adres om van uw event ' The Talk of Town' te maken!

    We werken tevens met doorzichte offertes waar alles duidelijk is opgesplitst! Wij maken met plezier en vrijblijvend een offerte voor uw volgende event op.

    30 - 500 personen

    Bent u nieuwsgierig naar de wereld van cocktails? Heeft u ooit een cocktailshaker aangekocht, maar geen idee hoe deze te gebruiken? Zoekt u een leuke activiteit voor uw bedrijfsfeest, vrijgezellenavond, teambuilding, ...? Cocktail O' Clock helpt u hier graag mee verder!

    Bij Cocktail O'Clock kunnen we toch wel zeggen dat de cocktail- en mocktailworkshop onze specialiteit is. Na jarenlange ervaring zijn we volledig up-to-date met de dranken, recepten, maar ook met de leuke en interessante weetjes.

    Wij bieden zowel cocktail -als mocktailworkshops aan.  In onze workshop zit zoveel mogelijk variatie. U krijgt een kleine mix van theorie en praktijk. Er zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat u wenst. Muddle, Layer, Shake en diverse andere technieken kunnen wij u aanleren! Tijdens deze workshop werken wij met dagverse producten en  bieden wij u een professionele begeleiding aan. 

    Afhankelijk van het door u gekozen pakket, krijgt u de mogelijkheid om 2, 3 of 4 cocktails te maken! Wij voorzien een standaard pakket, maar indien u zelf ideeën heeft, proberen wij zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen!

    Aangezien wij een mobiel bedrijf zijn, komen wij steeds  op uw locatie naar keuze de workshop voorzien. Wij voorzien alle nodige materialen en benodigdheden zodat u enkel hoeft te genieten van het moment.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Lijdt uw team aan funphobia? Of weet u het niet helemaal zeker?
    Kies voor een betrouwbare diagnose door onze Fun Doctors! 99% garantie op genezing, dit tijdens de dag zelf!

    Tijdens het onderzoek ondergaat het team verschillende F.U.N. tests. Zo kunnen onze Fun Doctors een duidelijke analyse maken.

    De tests zijn in de jaren 60 ontwikkeld door Dokter Föhn. Deze waren lang bekend als de Föhn-methode, later werd dit vertaald naar de iets makkelijkere F.U.N. tests!

    De F.U.N. tests bestaan uit:

    • Breinproeven
    • Fysieke (xl) proeven
    • Doorzettingsproeven
    • Teamproeven

    Genezing is vlakbij! Herstel of optimaliseer de fun factor in uw team en breng hen naar the next (fun) level.
    ---------------------------------------------------------------------------

    V-Formation is een dynamisch en creatief bedrijf gespecialiseerd in teambuildings, verhuur van opblaasbare attracties en sport events

    Als “Professional Fun Providers” organiseren en ondersteunen we reeds meer dan 10 jaar evenementen met een sterke focus op maatwerk, innovatie en mobiele service

    We gebruiken ons uitgebreid gamma aan uitdagende teambuildingsconcepten en meer dan 80 unieke attracties om in te spelen op groepsdynamiek en communicatie

    Van corporate events, bedrijfsincentives, attractieverhuren, sportdagen en -kampen tot internationale avonturen met “The Beast” (World’s Biggest Inflatable!): kwaliteit en plezier staan steeds centraal!
    ---------------------------------------------------------------------------
    Contacteer ons gerust voor een vrijblijvende offerte of meer informatie via onderstaand formulier!

    8 - 300 personen

    Geschikt voor ieder type uitje!
    Maak op een laagdrempelige en unieke wijze kennis met de toekomst. Wij verzorgen diverse Virtual Reality Experiences waardoor jij samen met jouw collega’s óf team een unieke herinnering creëert. 

    Deelnemers betreden gezamenlijk een wereld waar alles dusdanig echt lijkt dat je écht overtuigd bent van die draak in de verte of het lopen over een plank écht voelt als een kilometer hoogte. De spelers lopen in een team vrij rond en moeten goed samenwerken om te slagen. Daarnaast zijn er individuele mogelijkheden waarbij je als deelnemers, gemotiveerd door de omstanders, diverse indrukken krijgt over wat Virtual Reality te bieden heeft. 

    Alle ervaringen zijn uniek en zijn uiterst ideaal voor de teambuilding, verbetering van de communicatie en natuurlijk voor een blijvende glimlach. 
    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Virtual Reality bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Geschikt voor beurzen en evenementen, als aanvulling op het bestaande programma.
    • Ideaal om als team te groeien. Herken de leider, communicatie specialist en de verbinder!
    • Zorgt voor een directe groei in de teambuilding en onderlinge communicatie.
    • Vanaf 10 personen tot 300 personen, onze experiences worden hierop aangepast.
    • De best mogelijke experience(s) voor jouw beschikbare budget.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen
    • Uniek in België en Nederland; het Green Rally Arrangement met de Segway, E-Scooters en E-Choppers.

    Wat houd het in?
    Tijdens dit 2 uur durende arrangement maak je per uur een leuke tour met elke keer een ander voertuig. Een prachtige Segway tour onder begeleiding van ervaren instructeurs, een leuke E-scooter tour en/of tourtocht met de E-Chopper.

    Ervaar een practige veelzijdige manier om een stad/dorp of omgeving te verkennen op 2 of 3 verschillende electrische voertuigen! Deelnemers worden verdeeld in groepen. Elke groep start op èèn van de voertuigenen en wisselen elkaar na 1 uur af. Op elk voertuig maken de deelnemers een mooie tour.

    Double Green Rally   (totale tijdsduur event, 2.5 uur inclusief pauze onderweg)
    Een uniek arrangement dat je nergens anders vindt! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    All inclusive prijs vanaf € 74,50 p.p. excl. btw, inclusief transport en begeleiding van instructeurs

    24 - 200 personen

    Welkom bij The HandProject
    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    De ‘lipdub’ is enorm populair als teambuilding-activiteit. Het geheim van het succes zit in de interactiviteit: iedereen kan en wil meedoen!

    Maar wat houdt het eigenlijk in? We maken een videoclip, op een door u uitgezocht nummer, en nemen die in 1 take op. We lopen tijdens het playbacken, ‘lipdubben -en filmen- door de ‘set’ heen.

    We verdelen de totale groep in kleinere groepjes. Onder begeleiding van teamleiders bedenkt elke groep een leuk onderdeel voor een deel van het nummer. Vervolgens repeteren de groepjes en dan is het na +/- 120 minuten  tijd voor de opname van de hele ‘lipdub’.

    Wij zorgen in de montagekamer dat het uiteindelijk allemaal aansluit natuurlijk. En de vertoning van het resultaat gebeurt nog de dag zelf.
    Attentie iedereen…..en ACTIE!

    15 - 250 personen

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!
    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Na het event ontvangt elke deelnemer enkele bieren.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Over deze teambuilding
    Interactieve Team workshop. Brengt op een dynamische manier inzicht en begrip. Gezichten vertellen veel meer dan dat we denken. Volgens innovatieve wetenschap gepubliceerd in januari 2021 kunnen gedrag en persoonlijkheid in kaart brengen door naar het gezicht te kijken. Dus zonder dat we daarvoor vragenlijsten moeten invullen. Wedden dat jullie nooit meer naar elkaar op dezelfde manier kijken?

    We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn!
    Om de effectiviteit van het team te verbeteren is het noodzakelijk om inzicht te krijgen in de verschillende persoonlijkheden en hoe deze optimaal kunnen samenwerken.

    Deze speelse workshop moet relevante inzichten opleveren. Dit teammoment draagt bij aan het begrip voor de verschillende persoonlijkheden en maakt de onderling aanwezige kwaliteiten en talenten die binnen het team aanwezig zijn zichtbaar. Teamleden die hun eigen voorkeuren en die van de andere teamleden kennen en begrijpen, zullen beter met elkaar communiceren en effectiever samenwerken. De sterke punten en de eventuele valkuilen en ontwikkelpunten van het team worden in kaart gebracht.

    U gaat naar huis als een sterker team met meer begrip voor het anders zijn van de ander.

    Dankzij deze workshop zal het team:

    • Meer inzicht krijgen in zichzelf dankzij teamoefeningen op basis de Non-Verbale Strategie analyse. Kijken naar gezichten brengt inzicht in elkaars gedragstendenzen en communicatiestijlen.
    • Meer inzicht in de ander krijgen dankzij de teamoefeningen op basis van de Non-Verbale Strategie analyse

    Het teamgevoel versterken:

    • Contact versterken door de tijd en plezier die ze samen hebben gehad
    • Aandacht hebben voor gelijkenissen en verschillen in het team
    • Inzicht krijgen hoe om te gaan met andere persoonlijkheden

    DOEL van de workshop:

    Inzicht geven in de verschillende gedragsstijlen en persoonlijkheden om zo de effectiviteit en samenwerking en communicatie in het team te maximaliseren.

    Aanpak: Na een telefonische kennismaking gesprek kan de vorm en inhoud van de workshop nog aangepast worden aan de noden van het team.

    Getuigenissen:

    Deze workshop is een eye-opener.  We kregen echt beter zicht op de samenstelling van het team. De activiteiten in kleinere groepjes gaven een geborgen sfeer, wat het makkelijker maakte om je open te stellen. Er was genoeg interactie en ruimte voor inbreng van elke deelnemer.

    CFS Brands – Leidinggevende

    Ik ben echt sprakeloos.  We zijn hier echt in open communicatie gegaan en leren zonder oordeel naar de ander te kijken en onszelf te kijken. Dit brengt onze samenwerking en communicatie op een dieper niveau.

    Paul Provinciael – CEO

    Niet wat u zoekt? Geen probleem, contacteer ons. We hebben verschillende andere formules, specialiteiten en experten in ons team.

    Budget: vanaf 750, excl. BTW

    5 - 60 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Turnhout. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Turnhout. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Turnhout. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Turnhout. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Turnhout zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Turnhout. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.