Teambuilden in Leuven

Filteren

Filters

Unieke Kerstuitjes 2025
Verbindende Teambuildings
Topkeuze: Sportief & Actief
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Inspirerende Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
255 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Leuven
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Op zoek naar een leuke teambuildingsactiviteit waar samenwerken, oplossingsgericht werken en creativiteit centraal staan? Met onze Kart Challenge vind je dit alles in één activiteit waar we tot 72 spelers tegelijkertijd aan het spelen zetten.

    Wat kan je verwachten?
    De ‘Kart Challenge’ teambuilding daagt teams uit om vorm te geven aan een kart met knutselmaterialen. Met een bepaald thema (dat willekeurig wordt toegewezen) en met oog op het succesvol uitvoeren van bepaalde opdrachten bouwt elk team zijn kart. Hierbij staat time management, budget controle en oplossingsgericht werken centraal.

    Bouw je eerst een prototype of start je meteen met “the real deal”? Test, bouw en ontwerp. Maar vooral, leef je uit! Om de opdrachten tot een goed einde te brengen zal je bepaalde functionaliteiten aan je kart moeten toevoegen. Los uitdagingen op in teamverband.

    Is je kart klaar? 3... 2... 1... Start! Loods jouw kart naar de overwinning door alle opdrachten vlekkeloos uit te voeren en leidt jouw team naar de overwinning. 

    In het kort:

    • Creatieve en uitdagende activiteit op jouw locatie
    • Spelduur: ongeveer 2 à 2,5 uur
    • Kleine of grote groepen spelen tegelijkertijd
    • Focus: samenwerken, collectief denkvermogen & creativiteit
    • Indoor of outdoor
    • Inclusief enthousiaste begeleiding die de teams op weg helpen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 72 personen
    Het beste van Schotland op één dag? Yes, we can! Test je fysieke paraatheid tijdens de Highland Games, leer samenwerken tijdens het schapendrijven, schiet zo veel mogelijk punten bij elkaar tijdens het kruisboogschieten of leer werpen met verschillende soorten bijlen en verwen je smaakpapillen tijdens onze mini whisky tasting. Teamspirit, vertrouwen, tactiek, … het komt allemaal aan bod tijdens deze Clash of Clans.

    Programma
    De toon wordt al meteen gezet als de deelnemers hun Schotse kilt moeten aantrekken. Daarna wordt iedereen verdeeld in clans, die het tegen elkaar moeten opnemen tijdens de verschillende proeven en breekt de Clash of Clans los. De scores worden nauwgezet bijgehouden en de winnaars worden op gepaste manier gehuldigd!

    Verschillende formules mogelijk, aangepast op maat van jouw groep. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 200 personen

    Lasershooting: Dé Ultieme Teambuilding Activiteit!

    Op zoek naar een actieve en spannende teambuilding? Lasershooting is dé manier om samen te werken, strategieën uit te denken en vooral veel plezier te beleven! Alleen door goed teamwork kun je de overwinning binnenhalen.

    Het leuke? Je kunt dit lasergame overal spelen! Transformeer je kantoor, bedrijfshal of vergaderruimte in een heuse lasergame-arena. Liever buiten spelen? Een lege zaal of grasveld toveren we om met opblaasbare obstakels voor extra uitdaging.

    Lasershooting is toegankelijk voor iedereen en zorgt gegarandeerd voor hilarische momenten. Neem je baas, collega’s of vrienden onder vuur en ontdek wie de ultieme lasergame-kampioen is!

    ✔ Geschikt voor groepen van 8 tot 50 spelers tegelijk
    ✔ Speel overdag in de buitenlucht of in een verduisterde ruimte
    ✔ Wij adviseren een spelduur van 1 tot 2 uur voor maximale fun

    Durf jij de uitdaging aan?

    8 - 50 personen

    Vanaf het ogenblik dat de box geactiveerd wordt heeft het team een beperkte tijd om de zogenaamde geactiveerde bom onschadelijk te maken. Om dit te doen moeten ze op een zeer efficiënte manier samenwerken aan een reeks opdrachten, puzzels en raadsels. Opdrachten die gelinkt zijn aan elkaar en waar je het resultaat van de ene opdracht nodig hebt om een andere succesvol te starten en tot een goed einde te brengen. De box zal beetje bij beetje zijn geheimen prijsgeven. We ontwikkelden 4 identieke boxen en per box kunnen 8 tot 15 deelnemers als team spelen. Wie kan onze box onschadelijk maken voor het te laat is?

    Deze oefening kan optioneel begeleid worden door een ervaren procesbegeleider / coach. Tijdens de opdracht zal de procesbegeleider vooral het teamproces/ teamdynamiek observeren om nadien samen met het team te debriefen. Op cruciale momenten tijdens de opdracht kan de procesbegeleider beslissen om een time-out in te lassen. Dan wordt de tijd even stopgezet om samen met het team te bespreken hoe alles loopt. Hoe loopt de communicatie? Waar lopen jullie tegenaan? Wat loopt efficiënt en goed en wat moeten we aanpakken om het efficiënter te maken, het team beter te organiseren? Wordt er vooral aam micro-management gedaan en wordt de “Big Picture” voldoende bewaakt?

    Na afloop gaan we samen met het team stap voor stap gaan nabespreken hoe het is gelopen en hoe ze de dingen die ze geleerd of gemerkt hebben kunnen gaan toepassen op de werkvloer.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    10 - 60 personen

    Unieke teambuilding om samen jullie teamspirit te boosten rond duurzaamheid en ecologie.
    Haal inspiratie uit de nieuwste ecologische adresjes, producten en gepassioneerde duurzame helden. Ga naar huis vol met tips & tricks over hoe jullie levensstijl en kantoor duurzamer kunnen maken.

    Een eco-gids van Mixua neemt jullie mee op ontdekkingstocht naar de nieuwste eco-adresjes: zero-waste winkels, lokale producten, eerlijke mode en duurzame innovaties. Bovendien ontmoeten jullie de gepassioneerde ondernemers en makers achter deze verborgen parels.

    Jullie gaan terug naar huis en kantoor vol met nieuwe motivatie, inspirerende verhalen en tips & tricks.

    Waarom deze Eco Tour?

    • Deze beleving is nieuw en uniek in België!

    • Deze ervaring brengt collega's samen op een leuke, positieve en inspirerende manier

    • Wissel ideeën uit rond de 'hot topic' van het moment: duurzaamheid

    • Jullie krijgen concrete tips & tricks mee om direct aan de slag te gaan en het meest duurzame team te worden!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 30 personen

    Spannend groepsspel, teamuitje of bedrijfsfeest

    Ons stiekeme bedrijfsuitje is voortaan ook als gezellige, knusse tafelvariant te spelen. Wie ontdekt de Verrader aan tafel bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! In teamvorm ga je de strijd aan en vervul je opdrachten en los je raadsels en puzzels op om samen met je team punten te scoren. Maar één van je teamleden is de verrader en hij of zij zal er alles aan doen om jullie missie te saboteren. Door slim samenspel en een gezonde teamspirit ben je in staat om de verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?

    Wat staat je te wachten tijdens Wie ontdekt de Verrader aan tafel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Vooraf krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams, bepalen we de verraders en krijgen jij en je team een laatste briefing over de te volgen strategie.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel en graaft de verrader zich in, om de zaak op een slinkse manier te ondermijnen. Goede antwoorden, juiste beslissingen en het goed inschatten van je collega's of vrienden zorgen voor een stijgende tafelscore. Daarnaast zijn er persoonlijke punten te verdienen. Er zijn namelijk drie momenten in het spel waarop je individueel mag raden wie de verrader is. Let tijdens het spel dus goed op verdacht of dubieus gedrag!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team én de beste verrader bekend gemaakt. Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant. Ongetwijfeld dat de verraders hun verhaal willen doen over de sluwe streken die ze hebben uitgehaald, onder het toeziend oog van de gehele tafel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    8 - 500 personen

    WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!
    Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!

    Ben jij de Mol in jouw groep?
    Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!

    Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
    Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!

    (Tromgeroffel) and the winner is…!
    De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!

    Unieke uitdagingen voor iedereen
    Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!

    Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
    Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in ordeongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?

    Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!

    Op maat gemaakt
    Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke gewenste wat grotere plaats of stad in geheel Vlaanderen. Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat doen we in één of meerdere talen afhankelijk van uw wensen en uiteraard zonder extra kosten. Kijk voor een verdere impressie op: http://www.artofevents.nl/spelprogramma en natuurlijk ook naar de foto's op deze site.

    Referenties Wie Zijn De Mollen:
    Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
    “Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”

    Bedrijfsnaam: Chevron
    Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!

    Bedrijfsnaam: Menzis
    We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Doel:
    Breng uw deelnemers samen en transformeer ze tot een echt symfonisch orkest op 2 uur tijd. Wij dagen uw team uit om hun grenzen te verleggen en samen Carmina Burana te spelen. Orchestrate beweegt uw team tot ongeëvenaarde prestaties.

    Spel verloop:
    Deelnemers zitten nietsvermoedend in de zaal wanneer er een klein orkest het podium op komt. Na een kort stukje, vertelt de dirigent dat de deelnemers zélf aan de slag gaan met de instrumenten. Verdeeld in workshops én onder begeleiding van professionele muzikanten oefent iedereen zijn stuk.

    Einde:
    Iedereen komt terug in de grote zaal om samen Carmina Burana te
    brengen. Onder begeleding van een dirigent leren de teams samen te spelen. Een grandieuze finale met gegarandeerd kippenvel
    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    40 - 750 personen

    Schieten met allerlei materialen in een kringopstelling met een drankje bij.. wat wil je meer hebben. Daag elkaar uit in het schieten van pijl en boog, blaaspijp, karabijn, reuzekatapult ...

    Maak samen met Jeppa een gepersonaliseerde competitie voor jouw bedrijfspersoneel.

    Optioneel: Na een actief dagje rust je gezellig samen en geniet je van een heerlijke BBQ.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier met uw wensen in!

    14 - 60 personen

    Doe jij vandaag nog exact hetzelfde als twee jaar geleden, of heeft verandering je pad gekruist?

    Welkom bij Detour! Deze activiteit draait om het herkennen en grijpen van kansen in een voortdurend veranderende (maar ook hilarische) omgeving.

    In Detour krijgt je team een constante stroom aan uitdagingen voorgeschoteld. Nieuwe kansen volgen elkaar razendsnel op, soms nog voordat de vorige uitdaging is opgelost. De vraag is: wie grijpt de kansen? Wie laat ze voorbijgaan? En wie laat zich misleiden door afleiding?

    Speel slim en beweeg mee met de verandering!
    Detour is een unieke teambuilding waarin teams keuzes maken onder druk, samenwerken om obstakels te overwinnen en flexibel inspelen op het onverwachte. Het draait niet alleen om snelheid, maar vooral om strategie en samenwerking.

    Waarom bedrijven voor Detour kiezen? Omdat het een krachtige metafoor is voor change management. Teams leren omgaan met onzekerheid, zich aanpassen en onder druk de juiste beslissingen nemen. Of je nu verandering omarmt of erdoor wordt verrast, één ding is zeker: stilstand is geen optie!

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.


    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    40 - 1000 personen

    In dit spel stap je in de wereld van de goudzoekers die de verdwenen Mayastad ‘El Mirador’ op het spoor zijn ...

    Jij en je team vormen een expeditieteam in de Guatemalteekse jungle. Als echte onderzoekers zullen jullie een reeks uitdagende opdrachten en 'breinbrekers' tot een goed einde moeten brengen vooraleer ‘El Mirador’ zijn geheimen zal prijsgeven. Het expeditieteam dat best samenwerkt en vlotst communiceert zal uiteindelijk de geheimen van 'El Mirador' ontrafelen en zo het goud opeisen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    10 - 500 personen

    Grappig stadsspel waarbij een man de dringende hulp inroept van uw teams om zijn Monkey Mind tot bedaren te brengen!

    Deze teambuilding neemt je mee naar de 10 meest betoverende locaties in de stad. Bij elk checkpoint krijg je een stadsgerelateerde uitdaging en ontdek je tevens een nieuwe methode om je Monkey Mind te kalmeren!  Dit zorgt voor hilarische momenten.  Maar let op, één van de tips is foutief. Het team dat deze valse tip weet te ontmaskeren, wordt beloond met extra punten.

    We eindigen met een spannend eindspel à la De Mol!

    De nieuwste, wetenschappelijke thema’s in humoristisch jasje steken is ons stokpaardje.

    Deze nieuwe teambuilding THE HAPPINESS PROJECT ® behoort zonder twijfel tot het beste wat we ooit gemaakt hebben.   Bovendien van een professioneel niveau dat je nergens anders vindt.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    2 - 999 personen

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!
    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Na het event ontvangt elke deelnemer enkele bieren.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Peaky Blinders, een razend spannend bedrijfsuitje gebaseerd op de gelijknamige serie

    Ervaar de roerige jaren 20 met je vrienden tijdens het app spel Peaky Blinders! Speel je eigen rol in dit spannende gangster spel. Waag een gokje op de paardenraces, bouw een netwerk op met vriend en vijand en investeer in de juiste zaken om de meest gevreesde gangster te worden van Birmingham. Ga de strijd aan met je rivalen en voltooi alle missies in het stadscentrum. By order of the Peaky Blinders!

     

    Wat staat je te wachten tijdens het Wie ontdekt de Verrader spel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Na een relaxte ontvangst met een drankje krijg je een uitgebreide speluitleg. Zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams en deze krijgen een laatste briefing over de te volgen strategie.

     

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een drankje wordt de uitslag berekend en de winnaar bepaald.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

     

     

    6 - 5000 personen

    Net als vroeger, maar nu all-in!

    Ganzenborden, wie is er niet mee opgegroeid? Dit oergezellige bordspel wordt al bijna 400 jaar gespeeld in Nederland. Iets om te koesteren, daarom hebben wij een speciale ‘real time’ versie bedacht voor groepsfeesten en bedrijfsuitjes. Levend Ganzenbord, met jezelf als inzet!

    De ‘levende’ variant heeft dezelfde valkuilen als het origineel. De gevangenis bijvoorbeeld: een verkeerde stap en je gaat de bak in! Voor je overige geluk ben je overgeleverd aan de dobbelsteen.

    Wat staat je te wachten tijdens Levend Ganzenbord.
    Ganzenbord is een eenvoudig spel. Wie het eerst over de finish komt, wint! Tijdens het spel moet jouw groep opdrachten vervullen en vragen beantwoorden. Komen jullie op een opdracht met je pion? Dan gaan jullie de strijd aan met het dichtstbijzijnde team. Spelletjes als wie ben ik, geen ja/geen nee, geen uuuuuuuh en beschuitfluiten om er een paar te noemen. Bij winst mag je team drie plekken vooruit, bij verlies drie achteruit. Elke goed beantwoorde vraag levert je team twee plaatsen op, een fout antwoord twee terug.

    Aan het eind van het spel volgt er een huldiging van de winnaar. Dit team gaat met een leuk aandenken naar huis!

    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Leuven begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!