Workshops door heel Belgie

Filteren

Filters

Unieke Kerstuitjes 2025
Verbindende Teambuildings
Topkeuze: Sportief & Actief
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Inspirerende Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
50 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Kookworkshops
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Luik
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Dynaride!
    Een echte aanrader als het op teambuildings aankomt. Dit originele concept is ongezien in België en is een leuke mix van creativiteit, plezier en samenwerking.

    Oh, dat klinkt tof! Hoe werkt dat?!

    In groepsverband maken team members hun eigen racewagen. Ze krijgen een onderstel (zie foto) en bouwen met behulp van karton een creatie.

    Het ontwerp is geheel naar eigen creativiteit. Een likje verf als finishing touch en hij is klaar voor de race! Ah ja! Wie dacht dat hij enkel de wagen moest maken heeft het mis. De auto kan rijden én bestuurd worden.

    Als alle wagens klaar zijn strijden de teams voor de snelste tijd. Over een klein parcours spurten zij naar de finishlijn. En dan is het tijd voor het verdict… Wie neemt er de trofee (en nooit vergane glorie) mee naar huis?

    Maar… De beoordelingscriteria liggen echter niet alleen op snelheid.

    Er wordt ook gekeken naar creativiteit, originaliteit, samenwerking
    en het technische aspect. Een leuke uitdaging dus!

    Bij deze teambuildingactiviteit gaan fun, behendigheid en teamspirit hand in hand. Bovendien zijn alle materialen 100% recycleerbaar. Zo dragen we ons steentje bij aan de maatschappij.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 200 personen

    De ‘lipdub’ is enorm populair als teambuilding-activiteit. Het geheim van het succes zit in de interactiviteit: iedereen kan en wil meedoen!

    Maar wat houdt het eigenlijk in? We maken een videoclip, op een door u uitgezocht nummer, en nemen die in 1 take op. We lopen tijdens het playbacken, ‘lipdubben -en filmen- door de ‘set’ heen.

    We verdelen de totale groep in kleinere groepjes. Onder begeleiding van teamleiders bedenkt elke groep een leuk onderdeel voor een deel van het nummer. Vervolgens repeteren de groepjes en dan is het na +/- 120 minuten  tijd voor de opname van de hele ‘lipdub’.

    Wij zorgen in de montagekamer dat het uiteindelijk allemaal aansluit natuurlijk. En de vertoning van het resultaat gebeurt nog de dag zelf.
    Attentie iedereen…..en ACTIE!

    15 - 250 personen

    Voor wie?
    Iedereen die humor wil inzetten in professionele situaties. Of je nu een leidinggevende, verkoper of teamlid bent, humor zorgt dat je een positief blijvende indruk kan maken!

    Lachen zorgt voor verbinding en maakt teams productiever en creatiever. Humor verhoogt onze energie, aandacht en interesse in een onderwerp. Daarom onthouden mensen informatie beter wanneer het grappig is. In deze workshop leer je technieken om de juiste timing te vinden en jezelf in onverwachte situaties staande te houden. 

    Improvisatie en storytelling versterken je communicatie en verminderen je zenuwen. We onderzoeken waar het gezamenlijk gevoel voor humor binnen het team ligt en passen deze toe binnen een professionele context. Bonus: dankzij humor wordt je ook ineens een stuk sympathieker bevonden!

    Het resultaat? Een zelfverzekerdere versie van jezelf die humor effectief weet in te zetten in vergaderingen, presentaties en gesprekken.                                           
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    4 - 30 personen

    Bent u op zoek naar een leuke activiteit waarbij u ook meer leert over een typisch Belgisch product ?

    Onze verschillende teambuildingaanbiedingen rond chocolade zijn voor u gemaakt ! 

    Al onze activiteiten hebben een leuke factor en hebben verschillende doelen op het gebied van teambuilding : 

    Chocolade-Discovery (duur: 2u00-2u30)
    Deze activiteit is ludieker en sterk gericht op het maken van chocolade.

    Tijdens de Ontdekking van het Chocolatekenen wordt u in kleine groepjes verdeeld en maakt u samen met onze gepassioneerde animatoren uw eigen pralines. U vertrekt dezelfde dag nog met de pralines. Tijdens het evenement proeven we ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Chocolade Challenge (duur: 2u30-3u00)
    Dit is onze meest complete activiteit, het bevordert de interactie tussen mensen via een rollenspel rond de productie van chocolade.

    Tijdens de Chocolate Making Challenge wordt u opgedeeld in kleine groepjes die chocoladefabrieken vertegenwoordigen en die met elkaar de strijd aangaan om een investeringsfonds (vertegenwoordigd door enkele van de deelnemers) ervan te overtuigen in uw respectieve chocoladefabrieken te investeren. Elke groep maakt zijn eigen pralines op basis van basispralines en ontwerpt zijn eigen chocolademerk en verkooppraatje om aan de investeerders te presenteren. Het winnende team ontvangt een mooie prijs en hun etiketten worden gedrukt en op dozen pralines geplakt die enkele weken later bij u worden afgeleverd, naast de ter plaatse gemaakte pralines die u dezelfde dag nog meekrijgt. Tijdens het evenement proeven we ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Chocolade-Olympics
    Een kort en dynamische teambuilding, deze activiteit is opgedeeld in verschillende kleine evenementen.

    Tijdens onze Chocolade Olympics ontdekt u de wondere wereld van de ambachtelijke chocolade door middel van verschillende leuke activiteiten, waarbij u het in teams tegen elkaar opneemt met een leuke prijs voor het winnende team. Tegelijkertijd maakt een van onze animatoren pralines tijdens een demonstratie en toont elk team de belangrijkste stappen van het productieproces. De deelnemers vertrekken met de pralines die gemaakt werden tijdens de teambuilding. Tijdens het evenement proeven ze ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Om al uw collega's te betrekken kunnen onze activiteiten alcoholvrij, veganistisch friendly  en glutenvrij opgebouwd worden. Leuks als teambuilding!

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Aarzel niet om ons te contacteren voor meer informatie over onze verschillende aanbiedingen. 

    10 - 200 personen

    Op zoek naar een concept dat catering kan koppelen aan leuke activiteiten? Ontdek bij Teams Up onze Pizza Game, een 100% vernieuwend concept!

    Bij de start voeren de verschillende teams opdrachten uit tegen elkaar, waarbij we steevast trachten de andere teams te verslaan. Tussendoor zetten we de aperitief reeds klaar om gezellig na te kaarten over de eerste opdrachten.

    Bij de activiteiten na de aperitief zullen de deelnemers volgens het principe van een "escape game" hun ingrediënten, voor de pizza achteraf, moeten vrijspelen. Hiervoor moeten ze raadsels oplossen, codes kraken, opdrachten tot een goed einde brengen!

    Is het team daarin geslaagd? De oven staat al warm, samen met bijhorende drankjes starten we met het bakken van onze pizza's! De begeleider staat in voor het afbakken, de deelnemers kunnen (indien gewenst en de groepsgrootte dit toelaat) zelf hun pizza's samenstellen!

    We voorzien standaard 1 pizza per persoon, daarbuiten kunnen wij nog extra voorzien (prijs op afname). Tevens kunnen wij voorzien in alle benodigdheden qua dranken en glazen! 

    Je merkt op dat we bij The Pizza Game echt op maat gaan werken van de klant!

    12 - 120 personen

    Dagje Film Maken:
    Een uniek teambuildingspel. Maak met elkaar en kies een van onze ludieke storylines of eigen thema's. 

    Elk teamlid krijgt een rol. U bepaalt wie de rol van regie, productie, script en acteren op zich neemt. 

    De teamleden maken een mini script en verdelen de scenes. Iedereen die de rol van acteur heeft, neemt individueel een scene op. Dit is mogelijk in de eigen huiskamer, tuin, balkon of een andere bijzonder locatiepunt! 

    Alle scenes samen vormen uiteindelijk een complete film of commercial. 

    Na het filmen verwerken wij de opnames tot een hilarische compilatie incl. alle bloopers, geluidsfragmenten en achtergrondmuziek.
    De leukste filmfragmenten presenteren wij na de pauze of tijdens een eventuele online borrel. Vervolgens sturen wij de totale compilatie (binnen 1 dag) aan u als contactpersoon.
    Optioneel bieden we de online oscaruitreiking. 

    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera.

    Teambuilding:
    U kiest binnen uw team wie de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial


    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
    Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.

    Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.30 uur Instructie en start filmen 
    16.45 uur Laatste team retour; (indien weer mogelijk borrelen) 
    17.45 uur Aanvang diner indien weer mogelijk (zie website onder dineren bij de locaties)
    19.45 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking.
    20.30 uur Einde 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    15 - 750 personen

    Gebaseerd op het concept van het tv-programma "The Best Pastry Chef", zullen de deelnemers in kleine teams van 6 tot 8 personen de beste chocolaatjes maken.
    Hiervoor zullen ze gekleed gaan in de outfit van een perfecte chocolatier, rekening houdend met hygiënische maatregelen. Elk team heeft zijn eigen uitrusting en zijn tempereermachine. Ze zullen het temperen, vormen, coaten en decoreren onder de knie moeten krijgen. Men zal de taken moeten verdelen, het werk goed coördineren, creatief zijn en... proberen niet alles op te eten voor het einde.

    Elk team zal zijn werk en creatie moeten presenteren: Pralines, mandiants, tabletten, ... Wie wint de strijd om de beste chocolatier?
    Elke creatie mag natuurlijk mee naar huis om te worden geproefd en gedeeld met collega's en vrienden.

    14 - 337 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Abstracte kunst binnen de de bedrijfsmuren stimuleert de creativiteit van de werknemers. Dat is geen geheim meer. Maar kunst is duur, vooral als je veel bedrijfsmuur aan te kleden hebt. Maar.... waarom zou je het niet zelf doen?

    Sommige stijlen in abstracte kunst zijn niet moeilijk te maken. De spatterige stijl van Jackson Pollock bijvoorbeeld. Deze man was ongetwijfeld geniaal in zijn pionierschap maar kunsttechnisch gesproken ligt het in ieders bereik.. Een dosis durf en kledij die bespat mag worden is evenwel handig.

    Onze ervaren begeleiding legt je feilloos uit wat de stappen zijn. Daarna kan je zelf aan de slag om je eigen abstract meesterwerk te creëren op een echte canvas . Er is keuze om individueel te werken, in kleine groepjes of in grote groep aan 1 werk. De grootte van de canvassen wordt in overleg bepaald.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in.

    Prijs vanaf € 500 per uitje. Voor een groep van 20 personen komt dat neer op slechts € 25 per deelnemer.

    5 - 25 personen

    Verken de kracht van eenheid terwijl de energie pulst en het ritme weerklinkt in jouw team. Tijdens deze dynamische en plezierige workshop ontdek je in enkele doeltreffende stappen de kunst van het spelen van een meeslepend samba-ritme. Een ervaring die niet alleen klinkt als muziek in de oren, maar ook zorgt voor een ongekende verbinding binnen het team.

    Deze activiteit is gewijd aan het gezamenlijk bouwen van ritme: een kunst die draait om samenwerken, luisteren, afstemmen en als team een solide muzikale basis leggen. Het lijkt misschien uitdagend, maar met deskundige begeleiding wordt het een haalbare en onvergetelijke ervaring.

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 750 personen

    Is teamwork het geheime ingrediënt van jullie succes?
    Welkom in The Cake Factory! Een dynamische teambuilding waarin snelheid, samenwerking en creativiteit het recept vormen voor succes.

    Bak de perfecte strategie!
    Samen houden jullie de productie draaiende en perfectioneren jullie de kunst van het taartmaken. 

    The Cake Factory is een unieke teambuilding waarbij jullie onder tijdsdruk slimme keuzes maken en bottlenecks voorkomen. Over vier intensieve rondes verbeteren jullie de productielijn, optimaliseren jullie de processen en zorgen jullie voor efficiënte samenwerking.

    Denk aan dit scenario: een bestelling komt binnen, de ingrediënten worden verzameld, het team verdeelt de taken, de taart wordt samengesteld en op tijd afgeleverd bij de klant. Maar let op! Slechte planning leidt tot chaos, verspilling en ontevreden klanten.

    Elke ronde sluiten jullie af met een korte strategische meeting waarin jullie verbeterpunten bespreken en de workflow optimaliseren. Alles draait om snelle aanpassingen en continue verbetering. Zo wordt elk team slimmer, sneller en efficiënter!

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    10 - 40 personen

    Plezier Teambuilding Resultaat Samenwerken Entertainment & Hilariteit!
     

    Speel samen met uw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     

    Tijdens de presentatie van uw lipdub ziet u uw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     

    Geef uw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
     

    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij uw Lipdub op maat.

    Lipdub Teambuilding is inclusief:

    * Professionele Producent
    * Professionele begeleiding/regisseur(s)
    * Steadicam operator met faciliteiten 
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props volledig verzorgt
    * Hulp bij uitzoeken rekwisieten op maat
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Prijs: vanaf €39,- p.p. afhankelijk van:
     

    - De wensen en behoeftes van uw organisatie
    - Het doel dat u met Lipdub Teambuilding wilt bereiken
    - De groepsgrootte
    - Conceptontwikkeling en voorbereiding

     

    20 - 1000 personen

    Een spannende muziekquiz, waar sfeer en gezelligheid belangrijker zijn dan de overwinning.

    Deze formule is de ideale aanzet voor een onvergetelijke feestavond, van het aperitief tot na het dessert!

    Elke tafel vormt een team en neemt het tegen elkaar op in 5 spannende rondes. Het verliezende team van elke ronde wordt 'gestraft' met een artistieke tegenprestatie.

    Uw Quizmaster van dienst zorgt voor de juiste stemming, terwijl zijn charmante assistente alles in goede banen leidt. Een limbo wedstrijd zorgt voor de opwarming!

    De vragen en muziekfragmenten worden op grote schermen geprojecteerd, waardoor u zich in een heuse televisiestudio waant. Nadien worden de stoelen aan de kant geschoven en kan iedereen zich verder uitleven op de dansvloer, dankzij onze eigen huis Dj.

    Een interactief concept waarbij fun primeert.

    Dé Ambianceformule!

    10 - 500 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Deze workshop is een heus spektakel. Bij aankomst krijgen alle deelnemers een echte koksmuts opgezet, de schortjes worden geknoopt en men mag zich verwachten aan zinnenprikkelend chocoladeplezier.

    Making of the long chocolate street: een ellenlange chocoladerivier in diverse kleuren en smaken waar het ganse team aan meewerkt. We eindigen met het zelf creëren van de mooiste chocoladelolly’s op basis van marshmallows. Na afloop neemt elke deelnemer een doosje zelfgemaakte chocoladecreaties mee naar huis.

    De heerlijke Inspirations chocolade workshops zijn de uitstekende teambuilding activiteiten voor groepen. De afgelopen twaalf jaar hebben we met trots vele onvergetelijke ervaringen gecreëerd voor teams en bedrijven.

    Deze chocoladeworkshop kan ook online worden gegeven!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
    # teambuilding

    10 - 150 personen

    Haka Teambuilding
    Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.

    Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!

    We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :

    • Uitdagingen overwinnen
    • Afscheid nemen bijvoorbeeld van een afdeling of product, verhuizing
    • Respect tussen mannen en vrouwen
    • Doelen behalen
    • Teambuilding
    • Zelfontwikkeling : zelfvertrouwen, conficthantering, verbindende communicatie…

    Duur workshop :  3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)

    Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
    -                   vanaf 100 personen 25 EUR per persoon

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    25 - 200 personen

    Over deze pagina

    Of u nu op zoek bent naar een creatieve workshop, een kookworkshop of een workshop met muziek. Op WegmetdeBaas vindt u workshops in heel Belgie en voor iedereen! Worshops voor kleine en workshops voor grote groepen in Belgie. Workshops zijn leuk om te doen met het team of met collega's. Workshops leren weer net wat anders te kijken naar dingen, workshops leren net even lekkerder te koken, of wat dachten jullie van een workshop muziek maken, of een workshop schilderen?

    Ga voor de leukste workshops naar WegmetdeBaas.be