Bedrijfsuitje in vilvoorde

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2023 BE
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
266 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Vilvoorde
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Elk jaar in augustus worden in Dunoon, Schotland, de Highland Games gehouden. Deze zijn ontstaan in 1856 en hebben als doel de Schotse cultuur te vieren, maar vooral het culturele en sportieve erfgoed van de Highlands.

    Laten we de Schotse tradities herbeleven waar de clans van de grote families elkaar ontmoeten. U wordt begroet door het geluid van drums en doedelzakken. Elk lid van de clan zal trots de gekleurde tartan van zijn familie op zijn kilt en muts dragen. Touwtrekken tussen mannen en vrouwen in kilts, boomstammen of kanonskogels gooien, races in zakken ..., de vele proeven volgen elkaar op tijdens een sportieve, leuke en spannende competitie. 

    10 - 340 personen

    Een leuke quiz voor collega's, maar vooral ... over collega's. 

    Voorafgaand vult iedereen een vragenlijst in, gekaderd in het kerstthema, maar zonder religieuze bedoelingen.  Op basis van de antwoorden krijgen jullie tijdens deze activiteit een quiz voorgeschoteld.  Wie zou er als kerstman zijn ronde doen met een cruiseschip?  Wie kreeg er ooit een Porsche als kerstcadeau?  Welke song wordt verkozen tot kerstsong aller tijden?  En wie zou als de nieuwe Jezus graag andermans gedachten kunnen lezen?

    De activiteit is perfect te combineren met Secret Santa, waarbij iedereen voor een andere collega een cadeautje meebrengt.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    Prijs: 30,00 EUR per deelnemer (excl. BTW en verplaatsingskosten).

    10 - 200 personen

    Bent u nieuwsgierig naar de wereld van cocktails? Heeft u ooit een cocktailshaker aangekocht, maar geen idee hoe deze te gebruiken? Zoekt u een leuke activiteit voor uw bedrijfsfeest, vrijgezellenavond, teambuilding, ...? Cocktail O' Clock helpt u hier graag mee verder!

    Bij Cocktail O'Clock kunnen we toch wel zeggen dat de cocktail- en mocktailworkshop onze specialiteit is. Na jarenlange ervaring zijn we volledig up-to-date met de dranken, recepten, maar ook met de leuke en interessante weetjes.

    Wij bieden zowel cocktail -als mocktailworkshops aan.  In onze workshop zit zoveel mogelijk variatie. U krijgt een kleine mix van theorie en praktijk. Er zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat u wenst. Muddle, Layer, Shake en diverse andere technieken kunnen wij u aanleren! Tijdens deze workshop werken wij met dagverse producten en  bieden wij u een professionele begeleiding aan. 

    Afhankelijk van het door u gekozen pakket, krijgt u de mogelijkheid om 2, 3 of 4 cocktails te maken! Wij voorzien een standaard pakket, maar indien u zelf ideeën heeft, proberen wij zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen!

    Aangezien wij een mobiel bedrijf zijn, komen wij steeds  op uw locatie naar keuze de workshop voorzien. Wij voorzien alle nodige materialen en benodigdheden zodat u enkel hoeft te genieten van het moment.

    8 - 250 personen

    Wanneer je het woord graffiti hoort denk je misschien aan straatvervuiling, vandalisme of rommelige teksten op muren. Maar graffiti is een ware kunstvorm. Wij geven jou, samen met je collega’s of vrienden, de kans om deze nieuwe kunstvorm aan te leren. De kunstenaars leren je de kneepjes van het vak en de acteurs zorgen voor voldoende animatie en plezier waardoor jij je meest creatieve kant kan blootgeven. 

    @dmire biedt naast het standaardformule met de graffitiworkshop nog tal van verschillende mogelijkheden om een op maat gemaakt pakket voor jou samen te stellen. Enkele opties zijn:

    • Een gezellig boottochtje vertrekkende in het hartje van Brussel tot de locatie van de graffitiworkshop te Vilvoorde. Ongetwijfeld een bijzondere manier om de workshop van start te laten gaan en de sfeer erin te brengen. (Dit is mogelijk van mei – oktober)
    • Verschillende mogelijkheden betreffende de combinatie met catering. Enkele opties zijn een foodtruck, een BBQ in de tuin van de venue waar de graffiti plaatsvindt, een 3 gangenmenu binnen verschillende prijscategorieën in een restaurant gelegen op wandelafstand van de venue en tal van andere mogelijkheden.
    • Tenslotte is deze workshop ook combineerbaar met een waaier van andere teambuilding activiteiten en workshops aangeboden door @dmire.

    Kortom deze workshop is een heel leuke manier om je bedrijfsevent of teambuilding een kunstig tintje te geven.

    15 - 200 personen

    Zie jij jezelf al op een wolkenkrabber staan? Zwemmen tussen haaien? Lopen tussen dinosaurussen? Op locatie naar keuze bouwen wij de ruimte om tot een heuse Virtual Reality Room. In de VR Workshop maken jullie kennis met de eindeloze mogelijkheden van Virtual Reality!

    Perfect geschikt voor ieder gezelschap!
    Virtual Reality is nieuw. Hip. Populair. Het zorgt ervoor dat jullie uitje naar een onvergetelijk niveau stijgt. Teambuilding in optima forma. Bovendien maken wij dit mogelijk op elke locatie naar keuze. Door héél België. Hoe vet?!

    Durf jij de Plank Experience aan?
    Pak de VR bril erbij en probeer je balans te behouden bij de Plank Experience. Denk jij goed te kunnen tennissen? Wacht maar tot je jouw virtuele slagen geoefend hebt!

    • Verschillende VR Experiences: van Skydiven tot skiën.
    • Geschikt voor iedere groepsgrootte en ieder gezelschap.
    • Altijd onder begeleiding van een echte VR expert!

    Door gebruik van meerdere VR brillen, kunnen grote groepen tegelijkertijd de virtuele wereld verkennen. Are you ready for Virtual Reality? Ervaar hét allerbeste van de virtuele wereld in de VR Workshop!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs: vanaf
    €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 tot 2500. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer de VR Workshop met een lunch, diner of borrel! 

    15 - 2500 personen

    Gebaseerd op het concept van het tv-programma "The Best Pastry Chef", zullen de deelnemers in kleine teams van 6 tot 8 personen de beste chocolaatjes maken.
    Hiervoor zullen ze gekleed gaan in de outfit van een perfecte chocolatier, rekening houdend met hygiënische maatregelen. Elk team heeft zijn eigen uitrusting en zijn tempereermachine. Ze zullen het temperen, vormen, coaten en decoreren onder de knie moeten krijgen. Men zal de taken moeten verdelen, het werk goed coördineren, creatief zijn en... proberen niet alles op te eten voor het einde.

    Elk team zal zijn werk en creatie moeten presenteren: Pralines, mandiants, tabletten, ... Wie wint de strijd om de beste chocolatier?
    Elke creatie mag natuurlijk mee naar huis om te worden geproefd en gedeeld met collega's en vrienden.

    10 - 337 personen

    Immens populaire activiteit omwille van zijn eenvoud en toegankelijkheid. We zoeken het meest universele team, de opdrachten zijn gebaseerd op het tv programma, maar uiteraard iets meer gericht op teambuilding. Zo zal je meer moeten samenwerken en communiceren om deze teambuidling winnend af te sluiten.

    We voorzien een mengeling tussen supereenvoudige opdrachten zoals het bellen blazen, papieren vliegers gooien, pritt stapelen met enkele uitdagende challenges met drones en RC autootjes. Dit maakt het voor iedereen fun en uitdagend tegelijk. 

    Daag dus snel je collega's uit en wie weet kan jouw team wel de trofee mee naar huis nemen ?

    Inhoudelijk worden de opdrachten in samenspraak met de klant geselecteerd. Je kan kiezen voor onze actieve opdrachten ofwel houden we iets rustiger. Deze activiteit duurt normaal 2 uur, maar kan worden aagepast aan de wensen van de klant.

    8 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De valkenier communiceert met zijn vogels op een wijze die het beste bij elke vogel past. Alleen op deze manier zijn zij in staat de vogel te ontwikkelen. Bij mensen is het niet anders. 

    Tijdens de twee a drie uur durende teambuilding wordt de verbinding gelegd tussen de het natuurlijk gedrag van de roofvogels en het natuurlijke gedrag van u en uw collega’s. U leert denken en praten vanuit de ontvanger van de boodschap, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren.
    Elementen die u in deze teambuilding met roofvogels terug vindt zijn communicatie, leiding geven, creativiteit, inventiviteit, inschattingsvermogen. 

    Programma:
    Onderdeel 1 communicatie - breng je groep het valkenieren bij
    De groep wordt gesplitst en afzonderlijk krijgen ze slechts een deel van de valkerij technieken geleerd. Groepen komen bijeen en om de taken te kunnen uitvoeren moeten ze eerst elkaars informatie aanvullen.

    Onderdeel 2 leiderschap + communicatie: - wie is de baas?
    De groep stelt zich zo op dat ze een bos nabootsen met armen en benen en proberen daar een roofvogel tussendoor te laten vliegen. Telkens neemt een ander de leiding en formeert de leden van de groep vervolgens opnieuw in de vorm van een bos. Slechts door de juiste leiding, creativiteit en inzicht kan de roofvogel worden verleidt er tussen door te vliegen.

    Duur:
    Het programma duurt ongeveer 2 uur maar kan naar wens ook wat korter of iets langer. We vinden het van belang dat de deelnemers in alle rust met de roofvogels en uilen kunnen werken.

    Prijs:
    Vanaf €1100,00 ongeacht de locatie in België of Nederland. We rekenen geen reiskosten.

    Doelgroep:
    Iedereen die op spannende wijze zijn communicatieve en leiderschap vaardigheden wil verbeteren.

    Waar?
    Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 60 personen

    De ‘lipdub’ is enorm populair als teambuilding-activiteit. Het geheim van het succes zit in de interactiviteit: iedereen kan en wil meedoen!

    Maar wat houdt het eigenlijk in? We maken een videoclip, op een door u uitgezocht nummer, en nemen die in 1 take op. We lopen tijdens het playbacken, ‘lipdubben -en filmen- door de ‘set’ heen.

    We verdelen de totale groep in kleinere groepjes. Onder begeleiding van teamleiders bedenkt elke groep een leuk onderdeel voor een deel van het nummer. Vervolgens repeteren de groepjes en dan is het na +/- 120 minuten  tijd voor de opname van de hele ‘lipdub’.

    Wij zorgen in de montagekamer dat het uiteindelijk allemaal aansluit natuurlijk. En de vertoning van het resultaat gebeurt nog de dag zelf.
    Attentie iedereen…..en ACTIE!

    15 - 250 personen

    Back to the 90s! 
    In dit opzwepende spel vol herkenning en herinneringen nemen wij u mee terug naar de tijd waarin internet en mobiele telefoons nog maar net aan hun opmars begonnen. Flippo’s en Furbies veroverden de wereld. Half België liep rond op buffalo's in salopettes en alle tienermeisjes waren verliefd op Nick van de Backstreet Boys. Jawel het 90s Nostalgia Spel neemt u mee terug naar de zinderende jaren negentig!

    Inhoud
    In teams gaat u onderling de strijd aan in een Nineties Nieuwsquiz, Het Rad van Fortuin, een spetterende 90s Karaoke Battle en nog veel meer! Naast het spannende spelelement staat deze heerlijke ‘trip down memory lane’ ook garant voor een avond (of middag) vol plezier, positiviteit en saamhorigheid. We komen allemaal ergens anders vandaan maar de 90s verbinden ons.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor bedrijfsuitstappen, personeelsfeesten en incentives. Er is afhankelijk van het gezelschap zowel een Vlaamse als Nederlandse versie beschikbaar.

    Arrangementen
    U kunt kiezen uit de volgende arrangementen:

    -Het 90s Nostalgia Quiz Arrangement (3 uur)
    -Het 90s Nostalgia Dinerspel (Quiz+3 gangendiner)
    -Een complete 90s Nostalgia Feestavond (vanaf 4 uur)

    NIEUW! - SUMMER SPECIAL
    Vamos a la playa! Vanaf 2018 ook te boeken een 90s Quiz Summer Edition. Ideaal in combinatie met een BBQ
    -90s Quiz - Summer Edition

    Meer info
    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen. 

    15 - 1500 personen

    Heb jij het in je om net als Jamie-Lee Six op jacht te gaan naar de ‘misdadiger’? Ervaar dan nu zelf Het Jachtseizoen als enerverende City game!

    Join the Hunt!
    Niet een bekende Belg is op de vlucht, maar een ontketende misdadiger! Jullie gaan op jacht om deze misdadiger op te pakken. Dus.. Join the Hunt!

    Spanning, sensatie en samenwerking staan centraal in dit stadsspel. Jamie-Lee Six, Maarten Cop en Laura Tesoro hebben het in zich om bekende Belgen op te pakken. Maar.. hebben jullie het in je om een ontketende misdadiger op te pakken? Los verschillende raadsels en puzzels op. Stap voor stap komen jullie dichterbij, terwijl er steeds minder tijd overblijft. Gaan jullie het redden? Of weet de misdadiger te ontsnappen?

    • Combinatie van City game en City tour.
    • Te spelen in elke stad.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Tijdsduur: 2,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €24,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 5 tot 2500. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Het Jachtseizoen met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2500 personen

    Peaky Blinders, een razend spannend bedrijfsuitje gebaseerd op de gelijknamige serie

    Ervaar de roerige jaren 20 met je vrienden tijdens het app spel Peaky Blinders! Speel je eigen rol in dit spannende gangster spel. Waag een gokje op de paardenraces, bouw een netwerk op met vriend en vijand en investeer in de juiste zaken om de meest gevreesde gangster te worden van Birmingham. Ga de strijd aan met je rivalen en voltooi alle missies in het stadscentrum. By order of the Peaky Blinders!

     

    Wat staat je te wachten tijdens het Wie ontdekt de Verrader spel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Na een relaxte ontvangst met een drankje krijg je een uitgebreide speluitleg. Zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams en deze krijgen een laatste briefing over de te volgen strategie.

     

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een drankje wordt de uitslag berekend en de winnaar bepaald.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

     

     

    6 - 5000 personen

    Zoek jij een leuke teambuilding waarbij je je collega’s en het bedrijf écht beter leert kennen? Ontdek dan samen met je team het spel DYNAM-O waarbij de bedrijfswaarden en teamdynamieken bespreekbaar worden gemaakt op een speelse manier.

    Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn: een teambuilding die naast fun ook inhoud meebrengt. Twee vliegen in één klap! Dus zoek je zo’n teambuilding waarbij je zowel je collega’s als het bedrijf beter leert kennen? Dan is DYNAM-O het spel dat je zoekt!

    DYNAM-O is een workshop/bordspel waarbij de bedrijfswaarden en teamdynamieken bespreekbaar worden gemaakt op een speelse manier. Teams van 3 tot 10 personen gaan samen in dialoog in dit uniek spel op jouw maat, met de mogelijkheid om met meerdere teams gelijktijdig te strijden.

    Ga je als team samenwerken om alle radars te verdienen en het rad te doen draaien, of worstel je je solo naar de overwinning? Een uniek spel waar je elkaar kan helpen of dwarsbomen! Hoe dan ook, het wordt sowieso een leerrijke ervaring!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in.

    5 - 100 personen

    Deze teambuilding is ideaal om de teamgeest te versterken.

    Als één team muziek maken creëert een unieke ervaring en zorgt voor een positief groepsgevoel. Het laat collega’s inzetten op samenspel en biedt hen een andere manier om met elkaar in communicatie te treden. De groepsdynamiek wordt hierdoor positief beïnvloed.

    Voorkennis is niet vereist.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    2 - 80 personen
    l het beste van Schotland op één dag? Yes, we can! Test je fysieke paraatheid tijdens de Highland Games, leer samenwerken tijdens het schapendrijven, schiet zo veel mogelijk punten bij elkaar tijdens het kruisboogschieten of leer werpen met verschillende soorten bijlen en verwen je smaakpapillen tijdens onze mini whisky tasting. Teamspirit, vertrouwen, tactiek, … het komt allemaal aan bod tijdens deze Clash of Clans.

    Programma
    De toon wordt al meteen gezet als de deelnemers hun Schotse kilt moeten aantrekken. Daarna wordt iedereen verdeeld in clans, die het tegen elkaar moeten opnemen tijdens de verschillende proeven en breekt de Clash of Clans los. De scores worden nauwgezet bijgehouden en de winnaars worden op gepaste manier gehuldigd!

    Verschillende formules mogelijk, aangepast op maat van jouw groep. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 200 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een bedrijfsuitje in vilvoorde maar wat gaan we doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse bedrijfsuitjes in vilvoorde verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in vilvoorde te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje in vilvoorde. Tevens zijn bedrijfsuitjes in vilvoorde ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes in vilvoorde draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Bedrijfsuitjes in vilvoorde zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in vilvoorde. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje in vilvoorde. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.