Eten, Drinken & Feesten in Leuven

Filteren

Filters

Unieke Kerstuitjes 2025
Verbindende Teambuildings
Topkeuze: Sportief & Actief
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Inspirerende Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
49 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Plaats, regio of provincie: Leuven
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wanneer je het woord graffiti hoort denk je misschien aan straatvervuiling, vandalisme of rommelige teksten op muren. Maar graffiti is een ware kunstvorm. Wij geven jou, samen met je collega’s of vrienden, de kans om deze nieuwe kunstvorm aan te leren. De kunstenaars leren je de kneepjes van het vak en de acteurs zorgen voor voldoende animatie en plezier waardoor jij je meest creatieve kant kan blootgeven. 

    @dmire biedt naast het standaardformule met de graffitiworkshop nog tal van verschillende mogelijkheden om een op maat gemaakt pakket voor jou samen te stellen. Enkele opties zijn:

    • Een gezellig boottochtje vertrekkende in het hartje van Brussel tot de locatie van de graffitiworkshop te Vilvoorde. Ongetwijfeld een bijzondere manier om de workshop van start te laten gaan en de sfeer erin te brengen. (Dit is mogelijk van mei – oktober)
    • Verschillende mogelijkheden betreffende de combinatie met catering. Enkele opties zijn een foodtruck, een BBQ in de tuin van de venue waar de graffiti plaatsvindt, een 3 gangenmenu binnen verschillende prijscategorieën in een restaurant gelegen op wandelafstand van de venue en tal van andere mogelijkheden.
    • Tenslotte is deze workshop ook combineerbaar met een waaier van andere teambuilding activiteiten en workshops aangeboden door @dmire.

    Kortom deze workshop is een heel leuke manier om je bedrijfsevent of teambuilding een kunstig tintje te geven.

    15 - 200 personen

    Laat u inwijden in de mystieke wereld van de chocolade en zet de eerste stappen als chocolatier!
    Tijdens deze interactieve workshops leert u een assortiment van heerlijke chocoladelekkernijen maken.

    Chocolade beleving en workshops op maat voor elk budget vanaf 12 personen
    Ook grotere groepen zijn mogelijk in diverse budgetten voor groot en klein.

    Eerst krijgt u een interessante uitleg over alle details van chocolade van één van onze Chef Chocolatiers.
    Daarna gaan we aan de slag met de beste chocolades om de meest verrukkelijke chocoladecreaties te verwezenlijken.

    Deze workshop is ook online beschikbaar.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    # teambuilding chocolade

    12 - 300 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Heeft u binnenkort een evenement? Zoekt u nog passende dranken hiervoor?
    Ontdek hieronder wat wij voor u kunnen betekenen!

    Onze bartenders
    Cocktail O'Clock staat voor enerzijds voor hoogwaardige producten, maar anderzijds ook voor een professioneel team! Onze cocktails worden met passie bereid. Ons team van gemotiveerde, ervaren bartenders staat steeds voor u klaar. Afhankelijk van uw evenement komen wij met 1 of meerdere bartenders naar u toe. Ons team maakt van uw avond een topavond! 

    Onze cocktailbars
    Wij hebben een reeks bars waaruit u een keuze kan maken voor uw evenement. Beurscatering, Trouwfeest, Familiefeest, Communie, Vrijgezellenfeest, tuinfeesten, noem maar op!  Wenst u hier een zomerse tiki-bar, onze beach-cocktailtrailer of eerder een nette strakke bar? Alles is mogelijk! 

    Onze cocktails
    Alles hangt af van uw wensen. Wij proberen onze kaart volledig naar uw evenement en uw normen aan te passen. Van een frisse mojito tot een pittige Moscow mule? De cocktails worden à la minute op uw evenement bereid zodat dit ook een ervaring voor u en uw gasten is. 

    In ons premium gamma is er ook de mogelijkheid om cocktails live te laten roken, een geurbubbel op uw cocktail te voorzien. Vraag zeker naar de mogelijkheden!

    20 - 1500 personen

    Doel:
    Dit is hét interactieve dinerspel dat volop gebruikmaakt van iPads. Een zeer flexibele, volledig gepersonaliseerde en minutieus uitgewerkte quiz om de teamgeest te bevorderen. En dat alles tijdens een fantastisch diner!

    Spel verloop:
    Op elke dinertafel staan twee iPads mooi geïntegreerd in de tafeldecoratie. Een presentator nodigt de gasten uit voor een leuke competitie tussen de verschillende tafels. Elke tafel vormt immers een team en speelt tegen de andere tafels. Wie het van de andere tafels wil halen, zal zijn best moeten doen!

    Einde:
    Vlak voor het dessert kronen we de winnaar van de avond. Welke tafel heeft de meeste punten gescoord en valt in de prijzen?

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 746 personen

    De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.

    Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.

    Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
     
    Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!

    Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.

    Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
    Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 100 personen

    Barbecueën is een echt teamgebeuren: sfeer, amusement en uitdaging staan centraal tijdens deze workshop!  Want wat is er nu beter dan een team of groep collega's bij elkaar brengen rond het vuur?

    Na deze teambuilding gegarandeerd niets anders dan lachende gezichten en een pak enthousiasme!

    Maak kennis met alle aspecten van het barbecueën en grillen. Welk toestel doet wat? Hoe onderhoud ik de rooster? Wat is het beste: hout, houtskool of gas? ... 

    Onder leiding van een ervaren BBQ vuurmeester maken we samen verschillende hapjes, een hoofdgerecht en afsluiten doen we uiteraard met een heerlijkj dessert.   Andere formules zijn steeds mogelijk met vlees, vis, vegetarisch en uiteraard houden we rekening met allergieën. 

    De frigo staat gevuld, de barbecues en grilltoestellen staan klaar! Het is een actieve workshop met voor elk wat wils!

    Leren, proeven en genieten zijn de sleutel tot deze geslaagde teambuilding activiteit.

    Voor groepen vanaf 10 tot ... personen. Kleinere en grotere groepen op eenvoudige aanvraag.
    We komen ook graag op jouw locatie naar keuze met onze BBQ trailer.
    Workshop op jouw locatie gewenst?  We werken graag een voorstel uit op maat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!
    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Na het event ontvangt elke deelnemer enkele bieren.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Kris en Birte bouwden hun vrachtschip om tot een unieke vergaderruimte voor groepen van 4 tot 40 personen. Geen klassieke meeting room dus, maar een inspirerende en heldere locatie waar je in alle rust en met een prachtig zicht op de Leuvense Vaart, vergaderingen, workshops, en boardmeetings kan organiseren.

    Ze nemen lekker en gezond eten ernstig net zoals u en serveren uit eigen kombuis met zorg samengestelde gerechten op basis van streekproducten. Geniet van lekkere koffie en een uitgebreide keuze aan streekbieren in de gezellige bar gebouwd met authentieke scheepsmaterialen, of op het zalige buitenterras.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    Virtual tour: 
    https://www.visilution.info/3d-model/reboot/fullscreen/

    4 - 40 personen
    Workshop in a box is een nieuwe manier van samenwerken in team zonder instructeur of tijdstraject. Het enige wat u moet doen is de doos openen, 10 mensen samenbrengen en starten. Alle benodigdheden voor de workshop zit in de doos en wordt op locatie geleverd. 

    Dit creëert een nieuwe manier van workshops volgen en is nog nooit zo flexibel geweest met oog voor uw team en het samen creëren. 

    Er is geen lesgever aanwezig die vertelt hoe alles moet gedaan worden. Neen, samen maken jullie alle overheerlijke producten. Via de webshop kunt u 2 types workshops bestellen en leert u truffels maken of verschillende lekkernijen waar chocolade centraal staat.

    De Workshop in a boxen zijn beschikbaar voor 10 personen en 4 personen. De ideale dubbeldate of teambuilding. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! U kunt ook direct bestellen via www.workshopinabox.be
    4 - 100 personen

    Hou je van bier, maar ook van chocolade? Dan zal je in de zevende hemel zijn met deze proeverij!

    Werner Callebaut is een biersommelier & chocolade expert en heeft zich met Bierolade de laatste jaren toegelegd op het maken van geslaagde combinaties tussen beide Belgische topproducten.  Ik breng je mijn passie voor heerlijke streekbieren en verrassende chocoladesmaken over via interessante verhalen doorspekt met humor.

    De lokale, ambachtelijke bieren bieden een harmonieuze smaak met de chocolade of gaan net voor een pittig contrast. Met leuke wist-je-datjes en sappige bierverhalen neem ik je mee in de rijke en boeiende geschiedenis van onze Belgische bier- en chocoladecultuur.  

    De pralines zijn steeds van de hand van een lokale topchocolatier. Je ontdekt  klassieke pralines tot meer verrassende combinaties met ongewone ingrediënten.

    Bier en chocolade proeven zal nooit meer hetzelfde zijn.

    Een absolute aanrader als teambuilding activiteit of bedrijfsevenement

    10 - 100 personen

    Kruip in het vel van Tom Cruise in de film "Cocktail".
    In verschillende groepjes gaan we onze eigen cocktail of moctail creëren. Om dit te doen beschikken we over verschillende alcoholische en niet-alcoholische dranken. Maar ook vers fruit, verse munt en andere specerijen. We gebruiken eveneens meetinstrumenten, shaker, ijs, verschillende soorten glazen, enz...

    Als echte bartender gaan we ook een affiche maken om onze nieuwste creatie te promoten. Dit alles moet natuurlijk in een beperkte tijd gebeuren. Vervolgens gaat elk team een presentatie doen om zijn originele cocktail of moctail aan de andere teams te verkopen. Hierop worden dan punten gegeven op de presentatie, het visuele, de originaliteit het budget enz...

    De verschillende creaties zullen natuurlijk ook geproefd worden. Wie gaat de meest originele, smaakvolle en mooiste cocktail maken?

    14 - 350 personen

    Bent u nieuwsgierig naar de wereld van cocktails? Heeft u ooit een cocktailshaker aangekocht, maar geen idee hoe deze te gebruiken? Zoekt u een leuke activiteit voor uw bedrijfsfeest, vrijgezellenavond, teambuilding, ...? Cocktail O' Clock helpt u hier graag mee verder!

    Bij Cocktail O'Clock kunnen we toch wel zeggen dat de cocktail- en mocktailworkshop onze specialiteit is. Na jarenlange ervaring zijn we volledig up-to-date met de dranken, recepten, maar ook met de leuke en interessante weetjes.

    Wij bieden zowel cocktail -als mocktailworkshops aan.  In onze workshop zit zoveel mogelijk variatie. U krijgt een kleine mix van theorie en praktijk. Er zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat u wenst. Muddle, Layer, Shake en diverse andere technieken kunnen wij u aanleren! Tijdens deze workshop werken wij met dagverse producten en  bieden wij u een professionele begeleiding aan. 

    Afhankelijk van het door u gekozen pakket, krijgt u de mogelijkheid om 2, 3 of 4 cocktails te maken! Wij voorzien een standaard pakket, maar indien u zelf ideeën heeft, proberen wij zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen!

    Aangezien wij een mobiel bedrijf zijn, komen wij steeds  op uw locatie naar keuze de workshop voorzien. Wij voorzien alle nodige materialen en benodigdheden zodat u enkel hoeft te genieten van het moment.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 100 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    Ga samen op biertocht in Leuven!

    ✓ Stadswandeling met Gids
    ✓ Ontdek de geschiedenis van Leuven en zijn bieren
    ✓ Leer bierproeven met diverse streekbieren
    ✓ Gratis annuleren tot 48u voor aanvang!
    ✓ Reserveer vandaag

    Ontdek het charmante, aan de Dijle gelegen, stadscentrum van Leuven in drie uur.

    Leer bier proeven met een gids die je verborgen cafés en vergeten kleine brouwerijen laat zien.  Prijs inclusief vijf degustaties. En een officieel BeerWalk proefglas als aandenken.

    Vul voor meer informatie of een vrijbljivende offerte het aanvraagformulier in!

    5 - 100 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Leuven begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!