Eten, Drinken & Feesten in Spa

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2024
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
95 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Teambuilding met een overdosis chocolade!
    We zijn gelegen te Oostkamp op amper 15 minuutjes rijden van Brugge.
    7 op 7 boekbaar en ook voor kleine groepen geschikt.
    Deze workshop is namelijk al mogelijk vanaf 2 tot max 14, uiterste max 16 personen.

    Wat kunnen jullie verwachten:
    En echte hands on activiteit! Na de uitleg over chocolade door middel van een proeverij, gaan jullie in groepjes van 2 personen aan de slag met het maken van de pralines & truffels.

    Voor het maken van de pralines en truffels leren jullie elkaar goed kennen.
    Jullie krijgen namelijk de keuze uit 100 verschillende recepten!!

    De recepten gaan van klassiekers zoals: hazelnoot, caramel, vanille, speculoos, verse mango, passievrucht tot hele speciale met chilli,rozen, lavendel. Zelfs een praline met belgische bier is mogelijk!
    100 keuzes.. Keuzestress gegarandeerd!

    Na afloop gaat iedereen met een propvolle doos zelfgemaakte pralines en truffels naar huis.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    # teambuilding chocolade #Chocolatesmadebyme

    2 - 16 personen

    Creatief kokkerellen bij Kokerij, leerrijk en amusant!

    Samen koken is altijd oergezellig. Met de tips van onze sympathieke chef-kok wordt jouw kookworkshop een leerrijke ervaring om nooit te vergeten. En gezellig natafelen hoort er uiteraard ook bij.

    Onze chefs verwelkomen u en uw team in ons kookateliers te Boechout en Kontich en Antwerpen. Heerlijke gerechten, een ontspannen sfeer en een goede dosis humor en plezier vormen samen het ideale recept voor een dag vol fun met de collega’s! 

    Teambuilding? Iemand jarig? Of wil je een leuke verrassing organiseren voor een collega? Het enige wat je moet doen is een datum en een thema kiezen. Wij zorgen voor de rest.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen. 

    10 - 300 personen

    Laat u inwijden in de mystieke wereld van de chocolade en zet de eerste stappen als chocolatier!
    Tijdens deze interactieve workshops leert u een assortiment van heerlijke chocoladelekkernijen maken.

    Chocolade beleving en workshops op maat voor elk budget vanaf 12 personen
    Ook grotere groepen zijn mogelijk in diverse budgetten voor groot en klein.

    Eerst krijgt u een interessante uitleg over alle details van chocolade van één van onze Chef Chocolatiers.
    Daarna gaan we aan de slag met de beste chocolades om de meest verrukkelijke chocoladecreaties te verwezenlijken.

    Deze workshop is ook online beschikbaar.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    # teambuilding chocolade

    12 - 300 personen

    Maldegem bezit een charmant station uit 1862, beschermd als monument, en uitgebouwd tot een uniek centrum met stoomlocomotieven en andere oude treinen. Stoomcentrum Maldegem is een ‘levend museum’:
     
    - Aan boord van parels van industriële archeologie keer je stomend 50 jaar terug in de tijd, op houten banken of in de pluchen eersteklascoupé van weleer.

    - Naast de ‘grote trein’, is er ook een smalspoor, met open wagonnetjes, ideaal voor de kleine (en grote!) kinderen.

    Buiten de gewone ritdagen rijdt het Stoomcentrum het hele jaar door op aanvraag voor groepen. De stoomtrein rijdt dan zoals u het wil. Een rondleiding met uitleg over onze spoorlijn en locomotieven is inbegrepen. Deze ritten dienen minimum 3 weken op voorhand te worden aangevraagd. 

    Uniek zijn onze restauranttreinen:
    Een rit met een echte Stoomlocomotief tussen Maldegem en Eeklo, terwijl u geniet van een maaltijd gezeten in een authentiek rijtuig van de voormalige Orient Express of in een eerste klasse-rijtuig.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 400 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Een origineel feest organiseren? Attorno biedt u dit aan:

    -Overheerlijke pizza's met de typisch krokante, dunne bodem
    -Bereid in onze authentieke mobiele Italiaanse houtoven(s)
    -Met dagvers bereide deeg en verse ingrediënten van topkwaliteit
    -Op de door u gekozen locatie, ruime keuze en 'à volonté'

    Wij kunnen u garanderen dat wij er alles aan doen om uw feest een zeer bijzonder cachet mee te geven. Onze mobiele Italiaanse houtoven(s) met stenen vloer, zorgen voor pizza’s met de typisch dunne, krokante bodem zoals die enkel bij de betere gelegenheden in Italië opgediend wordt. De traditionele houtoven zorgt niet alleen voor de authentieke smaak van de pizza’s, hij draagt ook bij aan de gezellige sfeer en maakt, in combinatie met de vriendelijkheid en professionaliteit van ons personeel, dat uw verjaardagsfeest, huwelijksfeest, personeelsfeest, communiefeest, ... het succes kent dat het verdient.

    Zeer concreet houdt ons pizzafeest het volgende in:

    -Zeer uitgebreid assortiment
    Op uw feest bakken wij een dozijn verschillende soorten pizza’s, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. Ze worden in punten gesneden zodat ieder de grote variëteit aan pizza’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag bakken wij ook lactose – of glutenvrije pizza’s.

    -Vers en kwaliteit
    De hoge kwaliteit van onze pizza’s kunnen wij zonder meer garanderen omdat wij ze ter plaatse maken en dit met een dagvers bereide deeg en enkel met verse ingrediënten van topkwaliteit.

    -Presentatie
    Wij plaatsen de houtoven, als u dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pizza’s worden versneden en aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bordjes, verse kruiden en oliën, servetten. Het bakken en verdelen van de pizza’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    -Op diverse locaties
    Onze ovens staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform; hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang ( wij hebben slechts 75cm breedte nodig) geen rol.

    -Aanvullend
    Wij kunnen, indien U dat wenst, uw event nog op een meer uitgebreide manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    -Prijzen
    Onze prijs is, uiteraard, afhankelijk van het aantal deelnemers. Prijzen beginnen bij 9 euro per persoon. Ook de afstand tot uw locatie heeft een zekere invloed op het eindbedrag.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 2000 personen

    Je kwam voor een hilarische avond? Een avondje ongecompliceerd genieten? Alles mag op Zaterdag! Tijdens deze hilarische quiz draait alles om de pret!

    Wat staat je te wachten tijdens de Alles mag op Zaterdag Quiz?
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Zij gaan de lachwekkende strijd aan met elkaar. Deelnemers moeten improviseren, uitbeelden en er wordt gedanst! Ingrediënten zijn: opperste focus en wie is er het snelst van allemaal?

    Met hilariteit worden de volgende onderdelen doorlopen: “fotomime” waarbij een speler tegenover zijn teamgenoten een foto moet uitbeelden, “uit de hoogte” waar hints gespeeld wordt en het team 3 spreekwoorden moet raden, “lichaamstaal” waarin de spelers een woord spellen en de letters proberen te vormen met hun lichaam, “de dirigent” waarin de team captain zo probeert te digereren dat zijn team genoten het bekende nummer raden en nog veel meer hilarische onderdelen! Kortom: een avond vol vertier!

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

     

    8 - 5000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zweetdruppels, concentratie en communicatie. Zijn jullie klaar om een Virtual Bomb te ontmantelen? Boek nu de VR Teambuilding als VR experience op locatie naar keuze!

    Een bedrijfsuitstap bomvol verrassingen
    De Virtual Reality bril wordt door een van je teamgenoten opgezet. Helaas voor jullie heeft deze VR bril een explosieve verrassing in petto. De timer begint te tikken. Met aanwijzingen helpen jullie elkaar om de VR bommen te ontmantelen. Lukt het jullie om een snellere tijd neer te zetten dan andere teams? Dan zijn jullie echte bomexperts!

    De bom staat op ontploffen

    • Een unieke manier van Virtual Reality en teambuilding inéén.
    • Perfect voor ieder gezelschap en groepsgrootte. 
    • Professionele begeleiding van VR-experts.

    Weet jullie team goed samen te werken onder tijdsdruk?
    De spanning is om te snijden. Om de VR bommen op tijd te kunnen ontmantelen, hebben jullie elkaar hard nodig. Iedere bom duurt 5 minuten. Zo voeren wij de tijdsdruk op en kan iedereen in het team kennis maken met Virtual Reality. Goed lezen, geduld en duidelijke communicatie zijn slechts enkele vereisten om de VR bommen op tijd te ontmantelen. Weten jullie de VR bommen op tijd te ontmantelen?

    Waarom kiezen voor Uitjesbazen?
    This time it’s showtime. Met 22 zelfontwikkelde activiteiten organiseert Uitjesbazen altijd het juiste bedrijfsuitstap of teamuitstap. Met 4.8 uit 5 sterren op basis van 350+ Google beoordelingen maken onze showmasters er een onvergetelijke ervaring van. 

    Vul vrijblijvend voor meer informatie het aanvraagformulier in. Je ontvangt dan binnen één werkdag een persoonlijk advies op maat!

    15 - 2500 personen

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij ibis De Haan. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 83 personen

    Spannend groepsspel, teamuitje of bedrijfsfeest

    Ons stiekeme bedrijfsuitje is voortaan ook als gezellige, knusse tafelvariant te spelen. Wie ontdekt de Verrader aan tafel bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! In teamvorm ga je de strijd aan en vervul je opdrachten en los je raadsels en puzzels op om samen met je team punten te scoren. Maar één van je teamleden is de verrader en hij of zij zal er alles aan doen om jullie missie te saboteren. Door slim samenspel en een gezonde teamspirit ben je in staat om de verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?

    Wat staat je te wachten tijdens Wie ontdekt de Verrader aan tafel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Vooraf krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams, bepalen we de verraders en krijgen jij en je team een laatste briefing over de te volgen strategie.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel en graaft de verrader zich in, om de zaak op een slinkse manier te ondermijnen. Goede antwoorden, juiste beslissingen en het goed inschatten van je collega's of vrienden zorgen voor een stijgende tafelscore. Daarnaast zijn er persoonlijke punten te verdienen. Er zijn namelijk drie momenten in het spel waarop je individueel mag raden wie de verrader is. Let tijdens het spel dus goed op verdacht of dubieus gedrag!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team én de beste verrader bekend gemaakt. Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant. Ongetwijfeld dat de verraders hun verhaal willen doen over de sluwe streken die ze hebben uitgehaald, onder het toeziend oog van de gehele tafel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    8 - 500 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Kris en Birte bouwden hun vrachtschip om tot een unieke vergaderruimte voor groepen van 4 tot 40 personen. Geen klassieke meeting room dus, maar een inspirerende en heldere locatie waar je in alle rust en met een prachtig zicht op de Leuvense Vaart, vergaderingen, workshops, en boardmeetings kan organiseren.

    Ze nemen lekker en gezond eten ernstig net zoals u en serveren uit eigen kombuis met zorg samengestelde gerechten op basis van streekproducten. Geniet van lekkere koffie en een uitgebreide keuze aan streekbieren in de gezellige bar gebouwd met authentieke scheepsmaterialen, of op het zalige buitenterras.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    Virtual tour: 
    https://www.visilution.info/3d-model/reboot/fullscreen/

    4 - 40 personen

    Tijd voor een teambuilding met je werk! De banden versterken, je eigen grenzen verleggen en elkaar beter leren kennen … Indian Rock touwenparcour zorgt voor een avontuurlijke en unieke ervaring!

    Na intensief vergaderen verdient iedereen een frisse neus … dus even je hoofd leeg maken en je benen strekken … De unieke combinatie van laag tegen de grond waar we een heerlijke en eenvoudige maaltijd op een houtvuur koken … en hoog in de bomen om je geest te ontspannen. Dat en nog veel meer kan je beleven op het terrein van Indian Rock. Alles wordt afgewisseld met een mix van avontuurlijke activiteiten. Dit op een ongedwongen manier.

    Deze activiteit is uiterst geschikt voor iedereen die zin heeft om een dagje buiten door te brengen. Let’s go back to basics … verleg je grenzen en vertrouw op je eigen kunnen en de helpende handen van je collega's.

    Een held hoef je niet te zijn, dat wordt je bij Indian Rock wel!

    15 - 40 personen

    Tijd voor een teambuilding met het team? Zijn jullie nog op zoek naar de perfecte locatie en activiteit om de banden tussen de medewerkers te versterken? 

    Organiseer jouw teambuilding bij Mercure Blankenberge. In samenwerking met een partner bieden zij heel wat mogelijkheden qua activiteiten. Zo zijn er heel wat opties op of in zee zoals suppen, surfen of zelfs raften. Houden jullie het liever droog? Kies dan voor een teambuilding op het strand met bijvoorbeeld een duel, zeilwagenracen of lasershooten in de de duinen. Ook in het dorp zijn er tal van activiteiten mogelijk. Denk maar aan een zoektocht, een ritje met een Vespa of een golfinitatie.

    Na de activiteit kan er een hapje en drankje voorzien worden in het hotel. Sluit de dag af met een spetterend feest. 's Avonds is er voor iedereen een comfortabele kamer ter beschikking. De ochtend nadien staat er dan een uitgebreid ontbijtbuffet voor jullie klaar. Een mooie afsluiter voor hopelijk een even mooie teambuilding.

    7 - 64 personen

    Programma:

    Rondvaart van 50 minuten doorheen de historische binnenstad van Gent met een boord een aperitief.

    Na de rondvaart start het interactieve stadsspel Gentenaer Code. Dit is bij voorkeur te spelen in kleine groepjes van maximum 5 en is op eigen smart phone te spelen.

    Zoekspel met fotovragen, puzzels, raadsels, wiskundevragen en rode draad vragen. Zowel geschikt voor Gentenaars als mensen die de stad op een andere manier wensen te ontdekken. Op het einde verschijnt een score per team.

    Duur ca. 3 uur 

    De formule kan nog verder aangevuld worden met hapjes, broodjeslunch, picknickmanden,...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    2 - 250 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in België begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!