Eten, Drinken & Feesten in Waals-Brabant

Filteren

Filters

Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
39 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Plaats, regio of provincie: Waals-Brabant
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een leuke teambuilding waar jullie samen koken, lekker eten en met elkaar kunnen kletsen? Kom snel met je collega’s en beleef een beetje Italië in Leuven!

    Wat mogen jullie verwachten?

    Het thema voor de teambuilding workshop is de Giro d'Italia! We koken een volledige menu (van voorgerecht tot dessert) en dit in groepjes. Voor het menu maken we een rondreis in Italië door gebruik te maken van verse ingrediënten en deze om te toveren tot heerlijke en smaakvolle authenthieke Italiaanse gerechten. Simpel, kleurrijk en lekker! Het koken duurt ongeveer 1,5 uur. Daarna gaan jullie aan tafel om samen te genieten van de zelfgemaakte gerechten. De Giro d'Italia is een thema speciaal voor teambuilding omdat er (bijna) alles in zit: pasta, vegetarisch, vlees/vis, dessert én het zijn gerechten uit verschillende regio's van Italië: Piemonte, Calabrië, Toscane, Lazio,...

    Deze workshop duurt ongeveer 3,5 uur en kan begeleid worden in het Nederlands, Engels, Frans en Italiaans. De recepten worden uitgeschreven in het Nederlands of in het Engels (naargelang jullie keuze)

    Om jullie ten volle te laten genieten van de teambuilding, moeten jullie de afwas niet doen! Het wordt door ons gedaan. Alle ingrediënten, materialen en keukenschorten zijn aanwezig. Jullie moeten zelf niets meenemen! Duurzaamheid, daar houden we ook rekening mee. Wat dat inhoudt, leg ik jullie kort ter plekke uit.

    Vraag meer info of reserveer nu jullie teambuilding! Het kan van maandag t.e.m. vrijdag zowel overdag als ’s avonds, afhankelijk van de beschikbaarheid.

    Deelnameprijs is inclusief:

    • De voorbereiding van de workshop
    • Alle ingrediënten om de gerechten klaar te maken
    • Gebruik van schorten en alle materialen in de huiskameratelier
    • Recepten in het Nl of het Eng
    • Begeleiding tijdens workshop, door een Italiaanse!
    • Taal: Nederlands, Engels, Frans en Italiaans
    • Het menu in thema ‘Giro d’Italia’
      • Voorgerecht
      • Primo**
      • Hoofdgerecht
      • Dessert
    • Water plat /bruis
    • Koffie of thee
    • De afwas
    • Unieke receptenboek met foto’s van de gerechten en sfeerbeelden! Dit event wordt op beeld vastgelegd zodat ieder van jullie achteraf nog kan nagenieten!

    Extra mogelijkheden:

    • (niet)-alcoholische aperitivo
    • Antipasto schotel bij ontvangst – om de eerste honger te stillen
    • Italiaanse wijntjes aangepast aan het menu!

    ** Bij groepen van 10-12 personen zijn primo en secondo in 1 gerecht

    Goed te weten:
    -Minder dan 10 deelnemers is mogelijk, vraag er naar.
    -Een verkorte lunchworkshop (2 u) behoort eveneens tot de mogelijkheden!
    -Huurprijs externe locatie en andere daarbijhorende kosten niet inbegrepen in prijs.

    10 - 60 personen

    Tijdens covid turnden we Grunewald.bar om tot Grunewald.box en leverden we Apéro boxen en eindejaars- en nieuwjaarspakketten bij de collega’s. 

    Door de opgedane expertise maken we nu van dit concept een vaste waarde….. Grunewald.box. Een all-in-one partner voor uw bedrijf als het gaat om boxen te leveren aan huis of kantoor.

    Waarom gaan we met dit concept verder? Door de knowhow, contacten en opgedane ervaring met de producenten, besparen we jullie veel tijd en eventuele gedoe met de leveringstermijn of dergelijke. Tevens verkrijgen we door de grote hoeveelheden die we aankopen ( reeds meer dan 17.000 boxen geleverd) de beste prijzen. Dit vertaalt zicht meteen in de budgetvriendelijke prijs/ kwaliteit die we kunnen aanbieden. Want kwaliteit gaat boven kwantiteit bij ons.

    Voordeel all-in-one-partner:

    • Wij volgen alles zelf op bij Bpost, dus 1 contact van A tot Z, wij verbinden u niet door …… ;-), wij nemen onze verantwoordelijkheid!
    • De verpakking van de boxen doen we zelf ( dit met mensen die getroffen zijn in de catering- en eventsector).
    • Doordat we rechtstreeks werken met de producenten, kunnen we extra kwaliteit geven t.o.v. budget.
    • De box kunnen we volledig samenstellen naar jullie wens.

     

    • Tip:
      Hoe vroeger je ermee begint, hoe meer mogelijkheden er zijn naar personalisatie toe.
    • Zeker als het over enkele honderden of zelfs duizenden gaat, voor zulke aantallen gaan de productiekosten om te personaliseren enorm naar beneden.

     

    • Goed om te weten:
      Onze rode leidraad is misschien wel een lekker drankje en versnapering. Maar eveneens realiseren we pakketten met producten op maat die passen binnen de filosofie van het bedrijf.
    • Van onze standaard en seizoen boxen hebben we er altijd een 100 tal kant en klaar staan. Deze kunnen we versturen binnen de 24 uur na jullie bevestiging.

     

    Levering:

    • Leveren aan huis is momenteel de standaard. Maar hopelijk zullen zullen er vanaf mei – juni toch al terug wat meer collega’s naar kantoor mogen komen. Hier kan je een enorme besparing mee uitwinnen aan verzendkosten. Uiteraard is een mix leveren op kantoor en aan huis ook mogelijk.

     

    Prijzen:
    De aanvragen die we krijgen ( nu reeds meer dan 17.000 verzonden pakketten), daar licht de gemiddelde prijs tussen de 20 euro en 40 euro excl. btw, inclusief verzending. Uiteraard zijn boxen mogelijk boven de 40 euro, maar dit zijn eerder de uitzonderingen.

    Kortom, Grunewald.box denkt graag met je mee en zorgt voor een fijne Box Experience voor de collega’s en een vlotte afhandeling voor de organisator.

    Interesse? Neem snel contact op via het contactformulier.

    2 - 10000 personen

    Wil je graag op ludieke en plezierige wijze een stad ontdekken?

    Ga op culinaire wandeling met een echte biersommelier! Je verkent de stad, gaat op zoek naar het rijke verleden en houdt halt in een uniek café. De gids vertelt je dorstlessende verhalen over de kroeg, over hoe je bier en chocolade degusteert en over de karakteristieken van het bier en zijn brouwerij.

    Jullie worden via vele anekdotes en tips & tricks ondergedompeld in de geheimen van de Belgische bier- en chocolade wereld. Proef heerlijke lokale bieren en pralines terwijl je de stad ontdekt! Steeds authentieke café's die ofwel door hun uitgebreide bierkaart of door hun uniek decor en historisch verleden uitblinken.

    Bier en chocolade proeven zal nooit meer hetzelfde zijn.

    Een absolute aanrader als teambuilding activiteit of bedrijfsevenement.

    10 - 100 personen

    Augmented Reality Game
    Het plaatsen van hologrammen in de echte wereld is jarenlang pure science fiction geweest maar nu realiteit! De lijn tussen de virtuele wereld en echte wereld vervaagt. Met Augmented Reality wordt de echte wereld aangevuld met computer gegenereerde content! TB Events heeft hier een supergave game voor ontwikkeld! Een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.
    Wat staat je te wachten tijdens Augmented Reality Game?

    Het spel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en ga je met een tablet op zoek naar eerste Augmented Reality aanwijzingen, codes en clues in het gebouw.

    Dan gaan jullie aan tafel en speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het spel wordt het winnende team bekend gemaakt.

    Augmented Reality Game is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    12 - 5000 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Laat u inwijden in de mystieke wereld van de chocolade en zet de eerste stappen als chocolatier!
    Tijdens deze interactieve workshops leert u een assortiment van heerlijke chocoladelekkernijen maken.

    Chocolade beleving en workshops op maat voor elk budget vanaf 12 personen
    Ook grotere groepen zijn mogelijk in diverse budgetten voor groot en klein.

    Eerst krijgt u een interessante uitleg over alle details van chocolade van één van onze Chef Chocolatiers.
    Daarna gaan we aan de slag met de beste chocolades om de meest verrukkelijke chocoladecreaties te verwezenlijken.

    Deze workshop is ook online beschikbaar.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    # teambuilding chocolade

    12 - 300 personen

    Heeft u binnenkort een evenement? Zoekt u nog passende dranken hiervoor?
    Ontdek hieronder wat wij voor u kunnen betekenen!

    Onze bartenders
    Cocktail O'Clock staat voor enerzijds voor hoogwaardige producten, maar anderzijds ook voor een professioneel team! Onze cocktails worden met passie bereid. Ons team van gemotiveerde, ervaren bartenders staat steeds voor u klaar. Afhankelijk van uw evenement komen wij met 1 of meerdere bartenders naar u toe. Ons team maakt van uw avond een topavond! 

    Onze cocktailbars
    Wij hebben een reeks bars waaruit u een keuze kan maken voor uw evenement. Beurscatering, Trouwfeest, Familiefeest, Communie, Vrijgezellenfeest, tuinfeesten, noem maar op!  Wenst u hier een zomerse tiki-bar, onze beach-cocktailtrailer of eerder een nette strakke bar? Alles is mogelijk! 

    Onze cocktails
    Alles hangt af van uw wensen. Wij proberen onze kaart volledig naar uw evenement en uw normen aan te passen. Van een frisse mojito tot een pittige Moscow mule? De cocktails worden à la minute op uw evenement bereid zodat dit ook een ervaring voor u en uw gasten is. 

    In ons premium gamma is er ook de mogelijkheid om cocktails live te laten roken, een geurbubbel op uw cocktail te voorzien. Vraag zeker naar de mogelijkheden!

    20 - 1500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Bent u nieuwsgierig naar de wereld van cocktails? Heeft u ooit een cocktailshaker aangekocht, maar geen idee hoe deze te gebruiken? Zoekt u een leuke activiteit voor uw bedrijfsfeest, vrijgezellenavond, teambuilding, ...? Cocktail O' Clock helpt u hier graag mee verder!

    Bij Cocktail O'Clock kunnen we toch wel zeggen dat de cocktail- en mocktailworkshop onze specialiteit is. Na jarenlange ervaring zijn we volledig up-to-date met de dranken, recepten, maar ook met de leuke en interessante weetjes.

    Wij bieden zowel cocktail -als mocktailworkshops aan.  In onze workshop zit zoveel mogelijk variatie. U krijgt een kleine mix van theorie en praktijk. Er zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat u wenst. Muddle, Layer, Shake en diverse andere technieken kunnen wij u aanleren! Tijdens deze workshop werken wij met dagverse producten en  bieden wij u een professionele begeleiding aan. 

    Afhankelijk van het door u gekozen pakket, krijgt u de mogelijkheid om 2, 3 of 4 cocktails te maken! Wij voorzien een standaard pakket, maar indien u zelf ideeën heeft, proberen wij zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen!

    Aangezien wij een mobiel bedrijf zijn, komen wij steeds  op uw locatie naar keuze de workshop voorzien. Wij voorzien alle nodige materialen en benodigdheden zodat u enkel hoeft te genieten van het moment.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 100 personen

    Gebaseerd op het concept van het tv-programma "The Best Pastry Chef", zullen de deelnemers in kleine teams van 6 tot 8 personen de beste chocolaatjes maken.
    Hiervoor zullen ze gekleed gaan in de outfit van een perfecte chocolatier, rekening houdend met hygiënische maatregelen. Elk team heeft zijn eigen uitrusting en zijn tempereermachine. Ze zullen het temperen, vormen, coaten en decoreren onder de knie moeten krijgen. Men zal de taken moeten verdelen, het werk goed coördineren, creatief zijn en... proberen niet alles op te eten voor het einde.

    Elk team zal zijn werk en creatie moeten presenteren: Pralines, mandiants, tabletten, ... Wie wint de strijd om de beste chocolatier?
    Elke creatie mag natuurlijk mee naar huis om te worden geproefd en gedeeld met collega's en vrienden.

    10 - 337 personen

    Met onze cocktail bar komen we tijdens uw bedrijfsevent, opendeurdag of op uw beursstand heerlijke cocktails maken volgens de regels van de kunst. Naargelang het event kunnen we u bedienen van achter onze bar met ledverlichting of een heuse palletbar die we volledig in de farmhouse style decoreren, de perfecte bar voor uw tropical of tuin party.

    Naast de keuze van de bar hebben jullie ook de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende thema's zoals de momenteel super populaire gin tonic events. Naast de gin tonics hebben we nog 2 specialiteiten de klassiekers/ tropical cocktails waar we reeds een wedstrijd van Havana Club mee gewonnen hebben. Ook besteden we ruim aandacht aan het alcohol vrije gebeuren en is er zelfs een mogelijkheid om een gans alcohol vrije cocktail event te houden.
     
    Kortom bij ons ben je aan het juiste adres om van uw event ' The Talk of Town' te maken!

    We werken tevens met doorzichte offertes waar alles duidelijk is opgesplitst! Wij maken met plezier en vrijblijvend een offerte voor uw volgende event op.

    30 - 500 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    Champagne en chocolade vallen altijd wel in de smaak. Maar heeft u zich ook al de vraag gesteld wat het verschil is tussen een cava en een champagne? Vanwaar de chocolade precies komt? Of een zilveren lepeltje wel effectief doeltreffend is om bubbels in de fles de houden? Wat het ideale champagneglas is of waarom u bij de ene champagne hoofdpijn krijgt en de andere niet?

    Antwoord op al die vragen krijgt u tijdens deze uiterst interactieve en ludieke teambuilding proeverij. We gaan blind proeven, proefjes maken en onze 5 zintuigen gebruiken.
    Op het einde van deze sessie zult u perfect de etiquette kunnen lezen, weten wat een placomusophile is, wat de verschillende druivensoorten zijn, maar ook meer te weten komen over jezelf, collega’s of vrienden.
    Het evenement eindigt met een sabrage demonstratie. Deze masterclass kan ook met wijn of bier gebeuren.

    2 - 700 personen

    Voor bedrijven heeft Oenanthe tal van mogelijkheden. Van kleine groepen die specifiek op teamuitstap willen tot een volledige familiedag voor al uw personeelsleden. Wij proberen steeds op maat te werken om zo de ideale dag (of halve dag) voor uw bedrijf te organiseren.

    Naast ons adventure en teambuildingsaanbod kunnen wij catering voorzien en hebben we beschikbare ruimtes voor seminaries of vergaderingen.

    Onze activiteiten kunnen zowel op onze “vaste” locaties (Transfo Zwevegem, De Gavers Harelbeke) of op uw eigen locatie georganiseerd worden.

    Uw dag wordt in elkaar gestoken, van A-Z. Dit uiteraard in samenspraak met jullie.

    6 - 2000 personen

    Wanneer je het woord graffiti hoort denk je misschien aan straatvervuiling, vandalisme of rommelige teksten op muren. Maar graffiti is een ware kunstvorm. Wij geven jou, samen met je collega’s of vrienden, de kans om deze nieuwe kunstvorm aan te leren. De kunstenaars leren je de kneepjes van het vak en de acteurs zorgen voor voldoende animatie en plezier waardoor jij je meest creatieve kant kan blootgeven. 

    @dmire biedt naast het standaardformule met de graffitiworkshop nog tal van verschillende mogelijkheden om een op maat gemaakt pakket voor jou samen te stellen. Enkele opties zijn:

    • Een gezellig boottochtje vertrekkende in het hartje van Brussel tot de locatie van de graffitiworkshop te Vilvoorde. Ongetwijfeld een bijzondere manier om de workshop van start te laten gaan en de sfeer erin te brengen. (Dit is mogelijk van mei – oktober)
    • Verschillende mogelijkheden betreffende de combinatie met catering. Enkele opties zijn een foodtruck, een BBQ in de tuin van de venue waar de graffiti plaatsvindt, een 3 gangenmenu binnen verschillende prijscategorieën in een restaurant gelegen op wandelafstand van de venue en tal van andere mogelijkheden.
    • Tenslotte is deze workshop ook combineerbaar met een waaier van andere teambuilding activiteiten en workshops aangeboden door @dmire.

    Kortom deze workshop is een heel leuke manier om je bedrijfsevent of teambuilding een kunstig tintje te geven.

    15 - 200 personen

    Doorheen een quiz waar elk van uw zintuigen gebruikt worden en vooral uw smaakpappillen verwend worden, beleefd u een schitterende avond met collega’s/vrienden.

    Gedurende 9 rondes (2u) die u zelf op voorhand kiest moet uw team zijn gezamenlijke kennis aan bod laten komen om op het einde van de avond te kunnen zien wie de grootste en meest geleerde smullers zijn. De zintuigen worden gezamenlijk of apart op de proef gesteld en er wordt ook naar uw algemene keuken/kook-kennis gepeild.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 200 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Waals-Brabant begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!