Eten, Drinken & Feesten in Evergem

Filteren

Filters

Unieke Kerstuitjes 2025
Verbindende Teambuildings
Topkeuze: Sportief & Actief
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Inspirerende Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
45 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Plaats, regio of provincie: Evergem
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het lekkerste Escape Kerst Dinner Room Spel met mes en vork!
    Het populaire concept Escape Room is voortaan ook als gezellige, smakelijke tafelvariant te spelen: een hersen krakend dinerspel! En tijdens de kerstperiode kleden we dit volledig in kerstsferen aan. In teamvorm (met allen een kerstmuts op) ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Ondertussen geniet je van een heerlijk diner. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

     Wat staat je te wachten tijdens Escape Dinner Room Spel Christmas Edition?
    Het dinerspel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en worden de eerste aanwijzingen, codes en clues benoemd. Dan gaan jullie aan tafel.

    Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel. Kijk goed om jullie heen, de restauranteigenaar mist! Hij heeft jullie uitgenodigd vandaag met een speciale reden, maar blijkt zelf plotseling met de noorderzon te zijn vertrokken. En nog een vervelende ontdekking, de deur zit op slot en is het met geen mogelijkheid open te krijgen. Gelukkig zijn er mysterieuze aanwijzingen achtergelaten. Volg alle hints om antwoord te krijgen op belangrijke vragen. Wie is deze man? Wanneer is hij precies vertrokken? Waar is hij heen gegaan en misschien wel de belangrijkste vraag, waarom? Onderzoek zijn escape verhaal en vind alle missende antwoorden! Het team dat dit mysterie als eerst ontrafeld, is de winnaar van vandaag! 

    Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op! Aan het einde van het diner wordt het winnende team bekend gemaakt. Ontsnappen jullie uit dit spannende speldiner?! Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagfomulier in. 

     

    6 - 1000 personen

    Laat u inwijden in de mystieke wereld van de chocolade en zet de eerste stappen als chocolatier!
    Tijdens deze interactieve workshops leert u een assortiment van heerlijke chocoladelekkernijen maken.

    Chocolade beleving en workshops op maat voor elk budget vanaf 12 personen
    Ook grotere groepen zijn mogelijk in diverse budgetten voor groot en klein.

    Eerst krijgt u een interessante uitleg over alle details van chocolade van één van onze Chef Chocolatiers.
    Daarna gaan we aan de slag met de beste chocolades om de meest verrukkelijke chocoladecreaties te verwezenlijken.

    Deze workshop is ook online beschikbaar.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    # teambuilding chocolade

    12 - 300 personen
    Workshop in a box is een nieuwe manier van samenwerken in team zonder instructeur of tijdstraject. Het enige wat u moet doen is de doos openen, 10 mensen samenbrengen en starten. Alle benodigdheden voor de workshop zit in de doos en wordt op locatie geleverd. 

    Dit creëert een nieuwe manier van workshops volgen en is nog nooit zo flexibel geweest met oog voor uw team en het samen creëren. 

    Er is geen lesgever aanwezig die vertelt hoe alles moet gedaan worden. Neen, samen maken jullie alle overheerlijke producten. Via de webshop kunt u 2 types workshops bestellen en leert u truffels maken of verschillende lekkernijen waar chocolade centraal staat.

    De Workshop in a boxen zijn beschikbaar voor 10 personen en 4 personen. De ideale dubbeldate of teambuilding. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! U kunt ook direct bestellen via www.workshopinabox.be
    4 - 100 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Doel:
    Dit is hét interactieve dinerspel dat volop gebruikmaakt van iPads. Een zeer flexibele, volledig gepersonaliseerde en minutieus uitgewerkte quiz om de teamgeest te bevorderen. En dat alles tijdens een fantastisch diner!

    Spel verloop:
    Op elke dinertafel staan twee iPads mooi geïntegreerd in de tafeldecoratie. Een presentator nodigt de gasten uit voor een leuke competitie tussen de verschillende tafels. Elke tafel vormt immers een team en speelt tegen de andere tafels. Wie het van de andere tafels wil halen, zal zijn best moeten doen!

    Einde:
    Vlak voor het dessert kronen we de winnaar van de avond. Welke tafel heeft de meeste punten gescoord en valt in de prijzen?

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 746 personen

    Waan jij jezelf een echt gin-kenner? Team Tonic biedt een avond vol entertainment die uw deductieve vaardigheden zal testen in een ontspannen en gezellige sfeer.

    Team Tonic is de perfecte afsluiter van uw congres en combineert teambuilding met het immer populaire slaapmutsje! Geniet van stimulerende gesprekken, luchtige competitie en enkele frisse G&Ts.

    Na een korte introductie krijgen de teams de spelregels samen met hun doos met botanicals. Nu wordt opscheppen over je kennis gestimuleerd, omdat het einddoel erin bestaat de eerste groep te zijn die de aromas van 's werelds meest populaire gins herkent!
     
    Gebruik je zintuigen 
    Met je geurstrip in de hand zal je elk geurmonster in de botanische kit identificeren. Deze schijnbaar eenvoudige taak kan al snel omslaan in een hilarische en actieve discussie. Jouw team verzamelt zich om unaniem te beslissen wat bij wat hoort.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!   

    15 - 200 personen

    Ben jij klaar om de titel als PubQuizzer binnen te slepen? Boek nu de PubQuiz op locatie naar keuze! 

    Met deze PubQuiz scoor je altijd
    Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? De strijd kan beginnen. De Quizmasters vuren alle vragen op jullie af. Geef zo snel mogelijk de goede antwoorden en wie weet gaat jullie team met de trofee naar huis. En let op: met alleen gokken kom je helaas niet ver. 

    Georganiseerde PubQuiz van A tot Z
    - PubQuiz met 7 unieke rondes: van algemene kennis tot Jan de Vakantieman.
    - Een gezellige, muzikale activiteit vol interactie, humor en vermaak.
    - Inclusief professionele Quizmasters, toffe spelmaterialen en aankleding. 

    Gegarandeerd vermaak
    Strijd. Teambuilding. Communicatie. Een interactieve quiz. En niet te vergeten een gezellige avond. Dit klinkt als een geslaagde avond, toch? Tijd voor de PubQuiz dus. Ben jij klaar om jouw collega’s, vrienden of familie uit te dagen met een gezellige PubQuiz? 

    5 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Champagne en chocolade vallen altijd wel in de smaak. Maar heeft u zich ook al de vraag gesteld wat het verschil is tussen een cava en een champagne? Vanwaar de chocolade precies komt? Of een zilveren lepeltje wel effectief doeltreffend is om bubbels in de fles de houden? Wat het ideale champagneglas is of waarom u bij de ene champagne hoofdpijn krijgt en de andere niet?

    Antwoord op al die vragen krijgt u tijdens deze uiterst interactieve en ludieke teambuilding proeverij. We gaan blind proeven, proefjes maken en onze 5 zintuigen gebruiken.
    Op het einde van deze sessie zult u perfect de etiquette kunnen lezen, weten wat een placomusophile is, wat de verschillende druivensoorten zijn, maar ook meer te weten komen over jezelf, collega’s of vrienden.
    Het evenement eindigt met een sabrage demonstratie. Deze masterclass kan ook met wijn of bier gebeuren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    14 - 700 personen

    Plezier, uitdaging en een smakelijke beloning 
    Op zoek naar een originele teambuilding die ontspanning, spel en lekker eten combineert? The BBQ Game is een speels en laagdrempelig concept waarbij teamwork, fun en smaak samenkomen. Verwacht geen klassieke quiz, maar een reeks verrassende challenges die je collega's gegarandeerd in actie zetten.

    Wat houdt het in?
    De kern van het spel? Een grote, interactieve spelbox vol raadsels en opdrachten.
    Elk juist antwoord opent automatisch een kluisje – en daar zitten... gouden patatjes in. Die heb je nodig om je BBQ-buit veilig te stellen, al moet je er wel nog een extra uitdaging voor trotseren.

    Daarna barst het minitoernooi los, met luchtige opdrachten zoals cornhole en nagelkloppen – perfect om de sfeer erin te houden en extra punten te scoren voor het eindklassement.

     BBQ als afsluiter
    Na al dat denk- en doewerk is het tijd voor ontspanning en eten.
    We serveren een eenvoudige maar lekkere barbecueformule:

    • 2 broodjes per deelnemer met keuze uit hamburger, kippenburger of braadworst
    • Een groentebuffet om je broodje zelf naar smaak af te werken
    • Sauzen inbegrepen
    • Vegetarisch, halal of allergenenvriendelijk? Geen probleem – geef het ons vooraf door

    Inclusief: 2 drankjes per persoon (bier, 0.0%, plat of bruisend water)

    Voor wie?
    The BBQ Game is geschikt voor zowel kleine als grotere groepen, en duurt in totaal ongeveer 2,5 uur (spel + eten).
    We komen naar een locatie naar keuze, of organiseren het op één van onze partnerplekken in Vlaanderen of Brussel.

     Wat zit er in de prijs?

    • Begeleiding en al het nodige spelmateriaal
    • BBQ met keuzevlees, groentebuffet en 2 drankjes p.p.
    • Gezellige mini-competities
    • Complete ontzorging op locatie

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    15 - 80 personen

    Heeft u binnenkort een evenement? Zoekt u nog passende dranken hiervoor?
    Ontdek hieronder wat wij voor u kunnen betekenen!

    Onze bartenders
    Cocktail O'Clock staat voor enerzijds voor hoogwaardige producten, maar anderzijds ook voor een professioneel team! Onze cocktails worden met passie bereid. Ons team van gemotiveerde, ervaren bartenders staat steeds voor u klaar. Afhankelijk van uw evenement komen wij met 1 of meerdere bartenders naar u toe. Ons team maakt van uw avond een topavond! 

    Onze cocktailbars
    Wij hebben een reeks bars waaruit u een keuze kan maken voor uw evenement. Beurscatering, Trouwfeest, Familiefeest, Communie, Vrijgezellenfeest, tuinfeesten, noem maar op!  Wenst u hier een zomerse tiki-bar, onze beach-cocktailtrailer of eerder een nette strakke bar? Alles is mogelijk! 

    Onze cocktails
    Alles hangt af van uw wensen. Wij proberen onze kaart volledig naar uw evenement en uw normen aan te passen. Van een frisse mojito tot een pittige Moscow mule? De cocktails worden à la minute op uw evenement bereid zodat dit ook een ervaring voor u en uw gasten is. 

    In ons premium gamma is er ook de mogelijkheid om cocktails live te laten roken, een geurbubbel op uw cocktail te voorzien. Vraag zeker naar de mogelijkheden!

    20 - 1500 personen

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!
    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Na het event ontvangt elke deelnemer enkele bieren.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen

    Gebaseerd op het concept van het tv-programma "The Best Pastry Chef", zullen de deelnemers in kleine teams van 6 tot 8 personen de beste chocolaatjes maken.
    Hiervoor zullen ze gekleed gaan in de outfit van een perfecte chocolatier, rekening houdend met hygiënische maatregelen. Elk team heeft zijn eigen uitrusting en zijn tempereermachine. Ze zullen het temperen, vormen, coaten en decoreren onder de knie moeten krijgen. Men zal de taken moeten verdelen, het werk goed coördineren, creatief zijn en... proberen niet alles op te eten voor het einde.

    Elk team zal zijn werk en creatie moeten presenteren: Pralines, mandiants, tabletten, ... Wie wint de strijd om de beste chocolatier?
    Elke creatie mag natuurlijk mee naar huis om te worden geproefd en gedeeld met collega's en vrienden.

    14 - 337 personen

    Bent u op zoek naar een leuke activiteit waarbij u ook meer leert over een typisch Belgisch product ?

    Onze verschillende teambuildingaanbiedingen rond chocolade zijn voor u gemaakt ! 

    Al onze activiteiten hebben een leuke factor en hebben verschillende doelen op het gebied van teambuilding : 

    Chocolade-Discovery (duur: 2u00-2u30)
    Deze activiteit is ludieker en sterk gericht op het maken van chocolade.

    Tijdens de Ontdekking van het Chocolatekenen wordt u in kleine groepjes verdeeld en maakt u samen met onze gepassioneerde animatoren uw eigen pralines. U vertrekt dezelfde dag nog met de pralines. Tijdens het evenement proeven we ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Chocolade Challenge (duur: 2u30-3u00)
    Dit is onze meest complete activiteit, het bevordert de interactie tussen mensen via een rollenspel rond de productie van chocolade.

    Tijdens de Chocolate Making Challenge wordt u opgedeeld in kleine groepjes die chocoladefabrieken vertegenwoordigen en die met elkaar de strijd aangaan om een investeringsfonds (vertegenwoordigd door enkele van de deelnemers) ervan te overtuigen in uw respectieve chocoladefabrieken te investeren. Elke groep maakt zijn eigen pralines op basis van basispralines en ontwerpt zijn eigen chocolademerk en verkooppraatje om aan de investeerders te presenteren. Het winnende team ontvangt een mooie prijs en hun etiketten worden gedrukt en op dozen pralines geplakt die enkele weken later bij u worden afgeleverd, naast de ter plaatse gemaakte pralines die u dezelfde dag nog meekrijgt. Tijdens het evenement proeven we ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Chocolade-Olympics
    Een kort en dynamische teambuilding, deze activiteit is opgedeeld in verschillende kleine evenementen.

    Tijdens onze Chocolade Olympics ontdekt u de wondere wereld van de ambachtelijke chocolade door middel van verschillende leuke activiteiten, waarbij u het in teams tegen elkaar opneemt met een leuke prijs voor het winnende team. Tegelijkertijd maakt een van onze animatoren pralines tijdens een demonstratie en toont elk team de belangrijkste stappen van het productieproces. De deelnemers vertrekken met de pralines die gemaakt werden tijdens de teambuilding. Tijdens het evenement proeven ze ook een selectie chocolaatjes om de verschillende variëteiten die er bestaan te illustreren.

    Om al uw collega's te betrekken kunnen onze activiteiten alcoholvrij, veganistisch friendly  en glutenvrij opgebouwd worden. Leuks als teambuilding!

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Aarzel niet om ons te contacteren voor meer informatie over onze verschillende aanbiedingen. 

    10 - 200 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Evergem begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!