
Doe jij vandaag nog exact hetzelfde als twee jaar geleden, of heeft verandering je pad gekruist?
Welkom bij Detour! Deze activiteit draait om het herkennen en grijpen van kansen in een voortdurend veranderende (maar ook hilarische) omgeving.
In Detour krijgt je team een constante stroom aan uitdagingen voorgeschoteld. Nieuwe kansen volgen elkaar razendsnel op, soms nog voordat de vorige uitdaging is opgelost. De vraag is: wie grijpt de kansen? Wie laat ze voorbijgaan? En wie laat zich misleiden door afleiding?
Speel slim en beweeg mee met de verandering!
Detour is een unieke teambuilding waarin teams keuzes maken onder druk, samenwerken om obstakels te overwinnen en flexibel inspelen op het onverwachte. Het draait niet alleen om snelheid, maar vooral om strategie en samenwerking.
Waarom bedrijven voor Detour kiezen? Omdat het een krachtige metafoor is voor change management. Teams leren omgaan met onzekerheid, zich aanpassen en onder druk de juiste beslissingen nemen. Of je nu verandering omarmt of erdoor wordt verrast, één ding is zeker: stilstand is geen optie!
Waarom kiezen voor Moodmaker?
Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.
Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!
Een gezellig onschuldig etentje met collega’s. Of toch niet… Weten jullie een moordzaak op te lossen voordat het dessert wordt geserveerd? Boek nu het moorddiner en ga aan de slag!
Een bloedstollende moordzaak
Tijdens het diner vallen de assistenten van de rechercheur ineens binnen. Ze hebben een vreemd verzoek… De burgemeester van het stadje Blüdhaven is vermoord. De rechercheur heeft antwoorden van jullie nodig: dader, moordwapen en motief. Weten jullie de moordzaak op te lossen voordat de moordenaar weer op vrije voeten rondloopt?
Honger naar gerechtigheid?
- De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
- Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
- Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.
Kruip in de huid van een detective
Met een koffer vol bewijsmateriaal en puzzels gaan jullie aan de slag om de moordzaak op te lossen. De cryptische aanwijzingen leiden jullie naar antwoorden. Weet jij met jouw team de moordzaak als eerste op te lossen? Dan winnen jullie Case Blüdhaven! Rechercheur Wout Boefs zal jullie dan erg dankbaar zijn.
Vrolijk Groepsuitje voor Bedrijven en Particulieren: 'Afleren wat je van je moeder hebt geleerd'
Ben je klaar voor een energieke ervaring? In deze workshop leer je elkaar op een verrassende manier kennen en ontdek je de kracht van improvisatie.
Wat ga je doen?
Ontdek hoe jij en je team omgaan met onverwachte situaties: kies je voor controle of durf je te vertrouwen op je eerste impuls? Leer loslaten en ontdek nieuwe kanten van jezelf en je collega’s. Afleren kan de beste stap vooruit zijn!
Meer vertrouwen, betere samenwerking en veel plezier!
Deze workshop bevat energieke oefeningen waarin je spontane ideeën leert omarmen. Samen ontdek je hoe creativiteit de samenwerking versterkt en voor veel plezier zorgt. Na twee uur ben je klaar voor elke uitdaging!
Kortom: Leuk, Leerzaam en Verbonden
Of je nu met vrienden, collega’s of wie-dan-ook meedoet, deze workshop is een geweldige manier om nieuwe kanten van jezelf en je groepsgenoten te ontdekken. Een waardevolle ervaring die iedereen dichter bij elkaar brengt.
Voor Wie?
Duur en Locatie
De workshop is beschikbaar overal in Nederland en Vlaanderen. Als er maar een ruime zaal is met voldoende stoelen.
Plezier en Vaardigheden
Wat heeft je moeder er nu mee te maken? Dát leer je tijdens de workshop waarin het draait om plezier én het ontwikkelen van belangrijke vaardigheden. Ook beschikbaar in het Engels.
Meer informatie of een vrijblijvende offerte?
Neem contact op via het formulier voor meer details!
Is teamwork het geheime ingrediënt van jullie succes?
Welkom in The Cake Factory! Een dynamische teambuilding waarin snelheid, samenwerking en creativiteit het recept vormen voor succes.
Bak de perfecte strategie!
Samen houden jullie de productie draaiende en perfectioneren jullie de kunst van het taartmaken.
The Cake Factory is een unieke teambuilding waarbij jullie onder tijdsdruk slimme keuzes maken en bottlenecks voorkomen. Over vier intensieve rondes verbeteren jullie de productielijn, optimaliseren jullie de processen en zorgen jullie voor efficiënte samenwerking.
Denk aan dit scenario: een bestelling komt binnen, de ingrediënten worden verzameld, het team verdeelt de taken, de taart wordt samengesteld en op tijd afgeleverd bij de klant. Maar let op! Slechte planning leidt tot chaos, verspilling en ontevreden klanten.
Elke ronde sluiten jullie af met een korte strategische meeting waarin jullie verbeterpunten bespreken en de workflow optimaliseren. Alles draait om snelle aanpassingen en continue verbetering. Zo wordt elk team slimmer, sneller en efficiënter!
Waarom kiezen voor Moodmaker?
Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.
Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!
We houden de vinger aan de pols en gaan mee met de tijd. Een mooi voorbeeld daarvan is de ‘Workshop Drones’. Onder het motto ‘start to drone’ leren de deelnemers spelenderwijs kennismaken met het fenomeen ‘drones’.
Na een korte initiatie, hoe er mee te leren vliegen, gaan de teams meteen aan de slag. We werpen de deelnemers verschillende challenges voor die de piloot in u naar boven laten komen. Doelgericht op teamwork, maar ook het speelse karakter wordt niet uit het oog verloren. Zit er een brokkenpiloot tussen? Geen erg, de teammates kunnen dit misschien nog rechtzetten … Of het nu gaat om kleine dan wel grotere teams, onze talrijke teambuildingactiviteiten zijn er stuk voor stuk op gericht om de teamspirit aan te scherpen en het vertrouwen in de samenwerking te intensifiëren.
Maar ook aan doorzettingsvermogen, snelheid en behendigheid, tactisch doorzicht en ervaringsleren wordt in ruime mate aandacht besteed. Het komt allemaal aan bod op een creatieve en speelse manier in zowel de standaard formules als de activiteiten die perfect op maat kunnen worden gemaakt voor elk event. Gedurende deze workshop zullen jullie op verschillende manieren geprikkeld worden om het beste uit het team naar boven te halen.
De verkenningsfase via simulator en het oefenen van vrije figuren met een echte drone vormen de start. Naarmate de workshop vordert, worden de figuren steeds complexer. Eindigen doen we met een heuse competitie, waarin verschillende groepen het tegen elkaar opnemen in verschillende rondes. Zowel technische vaardigheid, precisie, snelheid en stressbestendigheid zullen ruimschoots aanwezig zijn.
Hou het hoofd cool en help elkaar, want dit maakt het verschil tussen een stuntvlieger en een brokkenpiloot. Benieuwd wie binnen jullie team de stuntpiloot in spe is?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.
Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.
Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!
Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.
Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!
Team-building echt letterlijk genomen
Het verhaal begint met een idee, dan is er het plan... en onder deskundige begeleiding, wordt er samen een imposant en krachtig visueel project uitgewerkt.
The Sky is the limit met hoge torens, zoals een kerktoren, vuurtoren of de Eiffeltoren.
Panamarenko achterna met voertuigen die bewegen zoals een fiets, een auto, een boot of een raket; groeivormen uit de natuur zoals een bloem, een boom of een kristal; figuren zoals een dier, een logo of letters die samen een woord vormen. Alles kan en de ontwerpen ontstaan uit uw eigen verbeelding.
Alle teamleden worden direct en spontaan aan het werkt gezet met diverse bamboo-elementen, niemand kijkt werkloos toe.
De technische kennis en vaardigheden die u hierbij opdoet bevorderen bovendien de ontwikkeling van uw creatieve en probleemoplossend vermogen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.
Het eerste indoor E-bike crossparcour van Belgie !
Ervaring is helemaal niet vereist!
Ben je met minstens 10 personen of wil je met je bedrijf een originele teambuilding organiseren?
E-dirtpark Mechelen is de locatie bij uitstek om in een leuke sfeer een spannende activiteit te organiseren met collega’s of vrienden.
Niet afhankelijk van de weergoden en vergezeld van de nodige adrenaline klaar om er een onvergetelijk event van te maken!
Straffe verhalen aan tafel verzekerd!
Meer als 16 personen en wij openen onze deuren speciaal voor uw event, dit betekent dat u de volledige baan en horeca exclusief voor uw bedrijfsfeest ter beschikking hebt. Onder de 16 personen, is zeker ook mogelijk maar dit enkel binnen onze standaard openingsuren.
Geschikt voor iedereen vanaf 10jaar. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Doel:
Drone Control is een leuke en creatieve manier om teams te ontwikkelen met behulp met technologie. Tijdens de oefening moeten teams proberen een zo goed mogelijke eindtijd te behalen.
Spel verloop:
Drone Control is een actieve teambuildingsactiviteit. De teams moeten hun drones zorgvuldig tussen 8 'door de mens gemaakte' obstakels manoeuvreren, die tussen de plek van de lancering en het lanceerplatform opgesteld staan. De teams beginnen met het bestuderen van de 8 geïllustreerde obstakelkaarten, die variëren in complexiteit. Vervolgens maken ze een plan voor hun choreografische bewegingen: wie gaat waarheen, waneer en wie doet wat. Elke persoon krijgt de gelegenheid om de drone te besturen. Voordat ze meedoen aan de getimede finale, oefenen de teams in het perfectioneren van hun bewegingen.
Einde:
Het team dat elk teamlid heeft ingezet en alle bewegingen het behendigst heeft gecoördineerd, wint.
Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?
INHOUD
Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft. We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?
HET KERSTDINER
Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.
EXTRA OPTIES
Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty? Wij regelen het.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Ontdek de sensatie van Zeepkisten F1, een teambuildingactiviteit die snelheid, strategie en teamwork samenbrengt voor een bedrijfsuitje vol plezier en uitdaging.
Bij deze unieke variant van de Formule 1 draait het niet alleen om wie het snelst is, maar ook om slimme tactieken, soepele communicatie, goed getimede checks en een doordachte taakverdeling. De teams strijden niet alleen om de finishlijn, maar ook om de waardering van hun collega's.
Welk team gaat er met de meeste punten naar huis en mag genieten van de welbekende champagne-douche? Dat bepalen jullie terwijl jullie samenwerken om de zeepkistenrace tot een succes te maken.
Dus, zet je schrap voor een dag vol lachende gezichten, teamwork en misschien zelfs wat competitieve spirit. Trek je helm aan, geef je zeepkist een laatste check en laat de race om de beste zeepkistenkampioenen beginnen!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9 gemiddeld!Onze Goed Foute Bingo is het uitje voor een oergezellige middag of avond met jouw collega’s, vrienden of familie. Met onze bingomaster en eigen speciale bingo kaarten zorgen we voor een onvergetelijke bingo!.
Wat staat jullie te wachten?
We starten met de klassieke vorm en twee cijfer kaarten per deelnemer. Let goed op terwijl de bingomaster aan het rad draait en ga op zoek naar de nummers op jouw unieke kaarten. Om rustig in te komen starten we met één rij. Dit wordt tijdens de volgende rondes uitgebouwd naar een volle kaart op het einde van het spel. Let goed op want er zijn opdracht ballen in het rad verstopt. Als dit nummer valt en jij kunt deze afstrepen op jouw kaart, kun je een unieke voorsprong winnen! Ga de uitdaging aan, voltooi de opdracht en streep een getal naar keuze weg ter beloning. Met deze leuke opdrachten zal je getest worden op behendigheid, snelheid en teamwork.
Maar dit is niet alles, naast de klassieke bingo hebben we ook iets nieuws toegevoegd! Luister naar het goed foute muziekfragment en achterhaal de titel en de artiest. Speur jouw speciale muziek bingo kaart af en zing ondertussen gezellig mee met alle hits. Raad de plaat waarbij allerlei legendarische nummers en guilty pleasures voorbij komen.
Daarna nemen we een kijkje op het witte doek en duiken we in de film wereld. Iedereen pakt zijn originele film bingo kaart erbij en geeft zijn ogen goed de kost. Jullie krijgen namelijk korte filmfragmenten en screenshots te zien uit beroemde films. Van oscar winnaars tot aan hilarische foute films, alles komt voorbij. Deze twee speciale rondes worden afwisselend tussen de authentieke bingo rondes door gespeeld.
Elke deelnemer ontvangt een eigen unieke set met twee cijfer bingo kaarten, één muziek bingo kaart en één film bingo kaart. Weet jij als eerste het doel te halen en heb jij bingo? Wie weet sleep jij een grappige en ludieke goed foute prijs in de wacht.
Is samenwerking belangrijk in jullie bedrijf?
Een retorische vraag natuurlijk. Maar komt samenwerking vanzelf of moeten jullie eraan werken?
Welkom bij de Chain Reaction. Fun, dynamisch en groepsgericht (exact alles wat je zoekt in een teambuilding) - maar ook een metafoor voor de kracht van samenwerking en het doorbreken van silo's.
#OneTeam
Bij de Chain Reaction werkt jouw team samen aan één gemeenschappelijk doel. Er is geen competitie tussen de groepen onderling. You're all in the same boat!
Keep the chain reaction alive!
Chain Reaction is een unieke teambuilding waarbij iedereen samenwerkt aan het project, namelijk een zo lang mogelijke kettingreactie maken.
Denk aan volgende situatie: een balletje rolt door een buis, botst tegen een auto, de auto rijdt en doet dominostenen vallen, de dominostenen… Juist ja… een kettingreactie.
Elk detail telt en iedereen is verantwoordelijk voor het welslagen. Net zoals in uw bedrijf. Dit is teambuilding ten top!
Waarom kiezen voor Moodmaker?
Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.
Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!
Klaar voor een onvergetelijke teambuilding op een unieke locatie? Maak kennis met onze middeleeuwse activiteiten: Schermen, Bijlwerpen, Highland Games, laserkleiduifschieten, hand- en kruisboogschieten, Teamboostergames, Schapendrijven, Roofvogelworkshops en zelfs een gloednieuw VR - teamgame, Excalibur the Mystery. Indien deze activiteiten plaatsvinden in een kasteel, burcht of kasteelhoeve spreken ze nog meer tot de verbeelding!
Wij organiseren het totaalpakket van A tot Z en bezorgen jullie een onvergetelijke dag met je collega's, vrienden of familie.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen. Opgelet deze formule is enkel mogelijk vanaf 20 deelenemers.
Ben je op zoek naar een innovatieve en leuke belevenis, teambuilding, verjaardagsfeest, vrijgezellen -ervaring of een spannende evenementendag?
Zoek niet verder! Kom bij ons langs of wij komen naar jou toe en bouwen een complete Battle Arena waarin onze geweldige Battle Bots het tegen elkaar opnemen. Sinds 2024 beschikken ook over een eigen locatie in Puurs-Sint-Amands waar kleine groepen welkom zijn tot 25 personen.
Onze activiteit kan je al boeken vanaf 4 personen.
Stap in de arena en speel in verschillende teams voor de overwinning. Onze activiteiten omvatten verschillende games, zoals free-for-all, conquest, race en robo-voetbal.
Hoe verloopt een typische activiteit bij ons? Hier is een voorbeeld:
We ontvangen je bij ons op locatie of komen naar jouw locatie, afhankelijk van het aantal deelnemers zal de tijdsuur van de activiteit bepaald.
We ontvangen de deelnemers, geven een briefing over de games en uitleg over het besturen van de robots.
Opwarmronde! We laten alle spelers de battle bots uittesten. Er wordt tijdig doorgeschoven waardoor iedereen de kans krijgt de bots te testen.
De eerste game begint: Free For All, een intense strijd tegen elkaar!
Vervolgens racen we tegen de klok in een nieuwe game: Race!
Daarna nemen we de Battle Arena over in een game van strategie en verovering: Conquest!
Tijdens de activiteiten kunnen deelnemers/toeschouwers rondom de arena ontspannen, iets drinken of eten, terwijl de andere teams hun vaardigheden vertonen.
Onze activiteiten kunnen voor verschillende doeleinden worden ingezet, zoals teambuilding, evenementen, opendeurdagen, verjaardagsfeestjes, publieke attracties, workshops en meer.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en prijzen. Ontdek de opwinding van robot battles en maak van jouw volgende evenement een onvergetelijke ervaring!