
Ben je op zoek naar een innovatieve en leuke belevenis, teambuilding, verjaardagsfeest, vrijgezellen -ervaring of een spannende evenementendag?
Zoek niet verder! Kom bij ons langs of wij komen naar jou toe en bouwen een complete Battle Arena waarin onze geweldige Battle Bots het tegen elkaar opnemen. Sinds 2024 beschikken ook over een eigen locatie in Puurs-Sint-Amands waar kleine groepen welkom zijn tot 25 personen.
Onze activiteit kan je al boeken vanaf 4 personen.
Stap in de arena en speel in verschillende teams voor de overwinning. Onze activiteiten omvatten verschillende games, zoals free-for-all, conquest, race en robo-voetbal.
Hoe verloopt een typische activiteit bij ons? Hier is een voorbeeld:
We ontvangen je bij ons op locatie of komen naar jouw locatie, afhankelijk van het aantal deelnemers zal de tijdsuur van de activiteit bepaald.
We ontvangen de deelnemers, geven een briefing over de games en uitleg over het besturen van de robots.
Opwarmronde! We laten alle spelers de battle bots uittesten. Er wordt tijdig doorgeschoven waardoor iedereen de kans krijgt de bots te testen.
De eerste game begint: Free For All, een intense strijd tegen elkaar!
Vervolgens racen we tegen de klok in een nieuwe game: Race!
Daarna nemen we de Battle Arena over in een game van strategie en verovering: Conquest!
Tijdens de activiteiten kunnen deelnemers/toeschouwers rondom de arena ontspannen, iets drinken of eten, terwijl de andere teams hun vaardigheden vertonen.
Onze activiteiten kunnen voor verschillende doeleinden worden ingezet, zoals teambuilding, evenementen, opendeurdagen, verjaardagsfeestjes, publieke attracties, workshops en meer.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en prijzen. Ontdek de opwinding van robot battles en maak van jouw volgende evenement een onvergetelijke ervaring!
Ben je een sportief bedrijf en gek van voetbal? Dan nemen wij al onze voetbal attracties mee naar een dichtbijzijnd voetbal veld.
Grote inflatables als de Goal-Battle-Zone, de voetbal boarding, inflatable dartvoetbal bord, air mountain maar ook kleinere originele attracties als de footpool, footgolf, bubbelballen, foot curling ...Personaliseer je footbuilding zelf met onze brede waaier in keuze activiteiten.
Optioneel: Na een actief dagje rust je gezellig samen en geniet je van een heerlijke BBQ.
Vul voor een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Racen tegen collega's vrienden of familie, wie heeft dat nog nooit willen doen?
De DynamiXX Grand Prix is de perfecte gelegenheid hiervoor. Leg alvast jullie "virtuele race uitrusting" al maar klaar.We maken verschillende teams die tegen elkaar gaan strijden op de race simulatoren. Tijdens deze spannende uithoudingsrace krijg je de kans om je race-skills te tonen en jullie tegenstanders het vuur aan de schenen leggen. Dit op een virtueel circuit wat jullie het beste bevalt. De racewagens van de teams kunnen elkaar inhalen (alle simulatoren zijn gelinkt aan elkaar).Om de 5 minuten gaat er een pitstop gemaakt worden met een rijder wissel, welk team gaat de snelste pitstop maken? Tijdens deze Grand Prix kunnen de teams de race volgen op een groot scherm!
Kortom een super “spannende, gezellige en veilige” teambuilding waarbij de deelnemers racen, supporteren en plezier maken met elkaar.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Heeft u binnenkort een evenement? Zoekt u nog passende dranken hiervoor?
Ontdek hieronder wat wij voor u kunnen betekenen!
Onze bartenders
Cocktail O'Clock staat voor enerzijds voor hoogwaardige producten, maar anderzijds ook voor een professioneel team! Onze cocktails worden met passie bereid. Ons team van gemotiveerde, ervaren bartenders staat steeds voor u klaar. Afhankelijk van uw evenement komen wij met 1 of meerdere bartenders naar u toe. Ons team maakt van uw avond een topavond!
Onze cocktailbars
Wij hebben een reeks bars waaruit u een keuze kan maken voor uw evenement. Beurscatering, Trouwfeest, Familiefeest, Communie, Vrijgezellenfeest, tuinfeesten, noem maar op! Wenst u hier een zomerse tiki-bar, onze beach-cocktailtrailer of eerder een nette strakke bar? Alles is mogelijk!
Onze cocktails
Alles hangt af van uw wensen. Wij proberen onze kaart volledig naar uw evenement en uw normen aan te passen. Van een frisse mojito tot een pittige Moscow mule? De cocktails worden à la minute op uw evenement bereid zodat dit ook een ervaring voor u en uw gasten is.
In ons premium gamma is er ook de mogelijkheid om cocktails live te laten roken, een geurbubbel op uw cocktail te voorzien. Vraag zeker naar de mogelijkheden!
De Eindejaarsperiode is de tijd om samen stil te staan en te vieren. Met onze Eindejaars Special Workshop beleef je met je team iets écht bijzonders. Jullie bouwen samen een functionele prothesehand. Vol creativiteit, gezelligheid, en samenhang.
En terwijl jullie samen werken en plezier maken, geven jullie ook een cadeau dat verder reikt dan jullie team. De hand gaat naar iemand die hem hard nodig heeft. In het voorjaar ontvangen jullie een foto van de ontvanger met jullie hand. Dat moment maakt het verhaal compleet en geeft jullie team iets om trots op te zijn.
✨ Waarom kiezen voor deze special?
Goed passend bij de kerstperiode en sfeer
Perfect voor kleine én grote teams
Extra: jullie maken samen ook een verschil voor iemand anders
Of je nu kiest voor een self-facilitated event (handig voor kleine groepen, en al een mega succes!) of voor een begeleide workshop, je team gaat naar huis met een ervaring die verder gaat dan een standaard kerstborrel.
Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!
Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.
Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.
Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.
Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom begeleid worden.
Programma voorstel
14:45 - 15:00 Ontvangst en speluitleg
15:00 - 16:00 Eerste deel: Ranking your Team!
16:00 - 16:15 Pauze
16:15 - 17:15 Tweede deel: Ranking your Team!
17:15 - 17:30 Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel
Samenwerking, teambuilding, energie genereren en nog superleuk ook!
‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?
We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.
Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!
Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!
Volstrekt unieke onderdelen!
Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen. Kijk voor een verdere impressie op: http://www.artofevents.nl/spelprogramma en natuurlijk ook naar de foto's op deze site.
Referenties:
Novartis
"Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"
Stichting Xmotion
“Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.”
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
80's arcade hall vibes!
Wil je een teambuilding of receptie eens totaal anders beleven, dan is dit concept ideaal. We bouwen je venue om tot een arcade zone (denk: retro-spelconsoles op tv-kasten in thema en flipperkasten). Dit gieten we in een toernooi waarbij je collega’s kan gaan uitdagen of in teams bepaalde challenges kan aangaan. Stel je pakket zelf samen en get prepared
Een ideaal concept om te combineren met een onvergetelijke 80's party!
________________
Winterproof.be
De winter is een zeer specifiek seizoen dat nood heeft aan een niche gamma. Daar speelt Winterproof volledig op in. Alle concepten, producten en events zijn specifiek verbonden aan een winters thema, of gaan gericht indoor door. Ze zijn winterproof.
________________
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wie is de Rat? Ben jij het? Of is het iemand anders uit je team? Boek nu Wie is de Rat in een stad naar keuze en kom erachter!
Het ultieme stadsspel voor iedere de mol-fan
In een sluwe tour door de stad gaan jullie geld verzamelen. Jullie voltooien raadsels, puzzels en andere opdrachten. Maar pas op: niets is wat het lijkt. In jullie team probeert een Rat de boel te saboteren. Weten jullie de Rat te ontmantelen?
Perfecte combinatie van city tour en een spannend spel
- Een interactief stadsspel met “De Mol” elementen vol sabotage, verraad en teambuilding.
- Vernieuwde opdrachten, een interactieve app-game en diverse stemmingsrondes om de Rat aan te wijzen.
- Inclusief verraderlijke begeleiding, bedrieglijke spelmaterialen en een spannende prijsuitreiking.
Trap niet in alle rattenstreken
Jullie strijden in teams om punten te scoren en zoveel mogelijk geld te verzamelen. Maar blijf scherp. Anders gaat de Rat er vandoor met al het geld. Weten jullie de Rat voor te zijn en te winnen? Dan gaat jullie team naar huis met de felbegeerde trofee. Ben jij de Rat en heb jij de boel flink lopen saboteren? Dan krijg je natuurlijk ook een prijs voor de beste rattenstreken.
We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.
De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.
Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.
De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.
Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.
Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.
WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!
Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!
Ben jij de Mol in jouw groep?
Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!
Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!
(Tromgeroffel) and the winner is…!
De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!
Unieke uitdagingen voor iedereen
Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!
Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in ordeongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?
Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!
Op maat gemaakt
Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke gewenste wat grotere plaats of stad in geheel Vlaanderen. Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat doen we in één of meerdere talen afhankelijk van uw wensen en uiteraard zonder extra kosten. Kijk voor een verdere impressie op: http://www.artofevents.nl/spelprogramma en natuurlijk ook naar de foto's op deze site.
Referenties Wie Zijn De Mollen:
Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
“Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”
Bedrijfsnaam: Chevron
Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!
Bedrijfsnaam: Menzis
We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Wind Farm is een creatieve teambuilding rond duurzaamheid. Teams krijgen de opdracht om een 'door wind aangedreven apparaat' te bouwen om een gewicht 1 meter van de grond te heffen. Elk team krijgt een box met bouwmaterialen waarmee ze zo efficiënt mogelijk mee aan de slag moeten gaan. Elk onderdeel heeft zijn CO2-voetafdruk en het is de bedoeling om de totale voetafdruk van het apparaat uiteraard zo laag mogelijk te houden. Eens de teams een werkend aparaat hebben, kunnen ze gaan denken hoe ze kunnen optimaliseren om de voetafdruk zo laag mogeijk te houden.
Na het bouwen begint de “sustainability-challenge” via een app-based game. Tijdens deze challenge werken de teams allerlei vragen en opdrachten af om de CO2-voetafdruk van hun bouwwerk te compenseren. De challenge bestaat zowel uit quizvragen rond duurzaamheid als uit creatieve foto-en video-opdrachten.
Tot slot testen we alle bouwwerken en berekenen we de uiteindelijke CO2-voetafdruk. Het team met een werkend apparaat en de laagste CO2-voetafdruk wordt uiteindelijk uitgeroepen tot winnaar.
Wind Farm is een activiteit van 2 à 2,5 uur in maximaal 20 teams teams van 7 a 8 deelnemers waarbij probleemoplossend denken, creativiteit, gedrevenheid, samenwerking en strategisch denken een belangrijke rol spelen en kan zowel indoor als outdoor doorgaan.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Lijdt uw team aan funphobia? Of weet u het niet helemaal zeker?
Kies voor een betrouwbare diagnose door onze Fun Doctors! 99% garantie op genezing, dit tijdens de dag zelf!
Tijdens het onderzoek ondergaat het team verschillende F.U.N. tests. Zo kunnen onze Fun Doctors een duidelijke analyse maken.
De tests zijn in de jaren 60 ontwikkeld door Dokter Föhn. Deze waren lang bekend als de Föhn-methode, later werd dit vertaald naar de iets makkelijkere F.U.N. tests!
De F.U.N. tests bestaan uit:
Genezing is vlakbij! Herstel of optimaliseer de fun factor in uw team en breng hen naar the next (fun) level.
---------------------------------------------------------------------------
V-Formation is een dynamisch en creatief bedrijf gespecialiseerd in teambuildings, verhuur van opblaasbare attracties en sport events.
Als “Professional Fun Providers” organiseren en ondersteunen we reeds meer dan 10 jaar evenementen met een sterke focus op maatwerk, innovatie en mobiele service
We gebruiken ons uitgebreid gamma aan uitdagende teambuildingsconcepten en meer dan 80 unieke attracties om in te spelen op groepsdynamiek en communicatie.
Van corporate events, bedrijfsincentives, attractieverhuren, sportdagen en -kampen tot internationale avonturen met “The Beast” (World’s Biggest Inflatable!): kwaliteit en plezier staan steeds centraal!
---------------------------------------------------------------------------
Contacteer ons gerust voor een vrijblijvende offerte of meer informatie via onderstaand formulier!
Professionele casino animatie op verplaatsing voor bedrijfsfeest, privé feest of vereniging.
Deelnemers krijgen fictief geld waarmee ze aan onze echte casino tafels spelen begeleid door ervaren spelbedienden.
Speluitleg, initiatie, toernooi, fun-casino of mooie beloning voor harde werkers, alles kan. Alle courante en minder courante casino spelen beschikbaar voor groepen van 5 tot 14.000 deelnemers. Wij hebben 27 jaar ervaring met animaties in gans Europa.
Thema’s als
James Bond
Cotton Club
en uiteraard Las Vegas.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.
Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:
Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.
Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.
Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.
Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.
Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.