Bedrijfsfeest in Kortrijk

Filteren

Filters

Kerstuitjes 2025
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
317 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Kortrijk
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek de sensatie van Zeepkisten F1, een teambuildingactiviteit die snelheid, strategie en teamwork samenbrengt voor een bedrijfsuitje vol plezier en uitdaging.

    Bij deze unieke variant van de Formule 1 draait het niet alleen om wie het snelst is, maar ook om slimme tactieken, soepele communicatie, goed getimede checks en een doordachte taakverdeling. De teams strijden niet alleen om de finishlijn, maar ook om de waardering van hun collega's.

    Welk team gaat er met de meeste punten naar huis en mag genieten van de welbekende champagne-douche? Dat bepalen jullie terwijl jullie samenwerken om de zeepkistenrace tot een succes te maken.

    Dus, zet je schrap voor een dag vol lachende gezichten, teamwork en misschien zelfs wat competitieve spirit. Trek je helm aan, geef je zeepkist een laatste check en laat de race om de beste zeepkistenkampioenen beginnen!

    • Geschikt voor iedereen
    • Duur: 80-180 minuten, in overleg. 
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: vlakke ondergrond en voldoende ruimte (3 tot 4 m2 p.p.)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9 gemiddeld!  
    10 - 100 personen

    ’20 dingen die je moet weten over stress’ is een ervaringsgerichte playshop over... juist : stress!

    Een ludieke, afwisselende dag waarin afzonderlijk van elkaar 20 aspecten van stress no-nonsens en vol humor maar toch indringend worden gebracht in mini-activiteiten.

    Een greep uit het programma : ‘de believers’ en de ‘non-believers’ (improviseren)Hoe werkt prestatiedruk (zeer ludiek), De brievenbus (verbinding 2.0 collega’s), Van adrenaline naar regenereren (observatieoefening), Tegenpolen zijn winners (Legochallenge), Redders in je team (teamreflectie), Toolkit voor een sedentair bestaan (zeer voelbare self-care voor hals en schouders), Superkrachtenspel (kernkwaliteiten en waarden), …

    Vanuit de ludieke vormen volgt een stukje uitleg, met een telkens een hands-on toepassingsmoment in een werkboek, zodat de experimenten ook een voedingsbodem zijn voor waarachtige teamverbetering op de werkvloer, en het niet bij spelen blijft. In het werkboek staat het theoretische gedeelte uitgebreider uitgewerkt!

    Vul voor meer informatie of een vrijbljivende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 50 personen
    Een uitstekende teambuilding om je eigen grenzen te verleggen, en dit als team samen te beleven. Een prachtig cultureel gebeuren dat werkt via een simpele techniek die iedereen in no time kan leren. Geen schrik, deze teambuilding is brandwondenvrij!  Alles wordt uitstekend aangebracht vanuit een opwarming, techniekoefening op matten en briefing, om daarna één voor één de kolen te trotseren. 3 - 2 - 1: Fire away!
    _______________

    Winterproof.be

    De winter is een zeer specifiek seizoen dat nood heeft aan een niche gamma. Daar speelt Winterproof volledig op in. Alle concepten, producten en events zijn specifiek verbonden aan een winters thema, of gaan gericht indoor door. Ze zijn winterproof.
    ________________

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 
    4 - 200 personen

    Deze traditionele spellen, vaak geworteld in de cultuur en geschiedenis van een gemeenschap, bieden een unieke kans voor teams om samen te komen op een informele manier, plezier te hebben en belangrijke vaardigheden te ontwikkelen zoals communicatie, strategie, en teamwork.

    Een van de meest opvallende aspecten van volksspelen is hun inclusiviteit. Of het nu gaat om jong of oud, ervaren of nieuwkomer, iedereen kan deelnemen aan deze activiteiten. Bovendien stimuleren volksspelen een gezonde competitieve geest, waarbij teams worden aangemoedigd om hun beste beentje voor te zetten. De variëteit aan volksspelen biedt ook de mogelijkheid om verschillende vaardigheden aan te spreken. Sommige spellen vereisen fysieke behendigheid, terwijl andere meer gericht zijn op strategie en precisie.

    Deze volksspelen kunnen zowel in competitievorm of in vrije inloop ingezet worden.

    We zorgen voor een gezonde mix aan volksspelen met keuze uit: Japans biljart, ringspel, schuiftafel, tafelhockey, tonspel, trou madame, jenga, kazenspel, sjoelbak, wip wap, cub, darts, kubb ...

    10 - 500 personen

    De eerste Olympische spelen dateren reeds van 776 v. Chr en vonden traditioneel plaats in Olympia. De symboliek en tradities achter het hele sportieve gebeuren mogen doorheen de geschiedenis dan wel enige veranderingen ondergaan hebben, toch staan ze nog steeds symbool voor het sterke samenhorigheidsgevoel en het actief vermaak dat deze spelen met zich meebrengen.

    In de groene rand rond Brussel roepen we deze sfeer op een ludieke manier op door (minstens) zes verschillende discplines te voorzien waarin aan de teams van max 10 personen gevraagd wordt om telkens het beste van zichzelf te geven. De diversiteit aan activiteiten zorgt voor een juiste mix aan overleg, ruimtelijk inzicht, logisch nadenken en sportieve prestaties. Het maakt dat er bij deze Funny Olympic Games voor elk wat wils is.

    Aan elk team wordt een bepaald land toegewezen met de vraag om deze “nationale” kleuren zo goed mogelijk trachten te verdedigen. Hoewel de ervaring leert dat iedereen inderdaad een knalprestatie nastreeft, zorgen wij ervoor dat de Olympische gedachte “deelnemen is belangrijker dan winnen” overeind blijft. Doordat alle deelnemers afwisselend ook supporters zijn wordt er een echt groepsgevoel gecreëerd binnen een heel ontspannen sfeer.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    40 - 100 personen

    City Game ontstress de kip!

    City Game ontstress de kip, een spel met ontzettend veel lol en plezier! Ken jij ook een collega, vriend of familielid die een èchte stresskip is? Tijd voor ontspanning en leer hem of haar de fijne kneepjes van het relaxen.

    City Game ontstress de kip, een spel met ontzettend veel lol en plezier! Ken jij ook een collega, vriend of familielid die een stresskip is? Tijd voor ontspanning en leer hem of haar de fijne kneepjes van het relaxen.

    Spelenderwijs voer je leuke en spannende opdrachten uit, die je laten merken hoe je minder gestresst wordt. Op deze manier kun je zelfs voorkomen dat iemand overspannen wordt! Het doel van dit spel is om de deelnemers te leren op een goede manier met gestreste situaties om te gaan.

    Wat staat je te wachten tijdens City Game ontstress de kip?

    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Nadat jullie relaxed zijn ontvangen wordt alles tot in detail aan jullie uitgelegd door onze enthousiaste begeleiders. Zodat je alles van binnen en buiten kent. Hierna worden jullie verdeeld in teams en krijg je een laatste uitleg zodat alles duidelijk is.

    Het doel van deze super spannende city-game is om zoveel mogelijk punten te verzamelen en daarmee de kip te ontstressen. Dit gaan jullie doen door verschillende punten af te gaan, opdrachten en superopdrachten uit te voeren en voor de andere teams een boobytrap te plaatsen. 

    Je gaat als team op pad met een mobiele telefoon met de TB Events app. Op deze app log je in en dan zie je verschillende punten op een plattegrond. Ga deze punten langs, beantwoord de vragen en verdien zoveel mogelijk punten met je team om de kip te ontstressen! Laat zien dat jullie stress bestendig zijn en win van de andere teams!

    Honger naar meer?

    Een lunch, diner of barbecue als afsluiter is een kroon op je speurwerk. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden. Deze tocht is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te doen (ook in het Engels, Duits en het Frans). Het spel kan naar wens op bijna iedere locatie uitgezet worden.

    6 - 5000 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Op de boerderij is er heel wat werk!

    Deze boerderijspelen herinneren je vast wel aan de typische taken op en rond het erf.

    Verschillende teams zetten hun boer(in)vaardigheden in en kijken over elkaars schouder mee naar het succes van hun oogst. De activiteiten zijn zeer divers en steeds gelinkt aan de boerderij: hooizakbowling, kruiwagenracen, eiwerpen, geitenmelken, boerderijquiz, dierenmemory, ...

    Dit concept werd ontwikkeld als een laagdrempelige variant van de gekende Highlandgames. Het is ideaal om de dynamieken binnen het team in kaart te brengen. Wie neemt welke rol in tijdens de activiteiten? Welk team kan er goed samenwerken? Wat leert het (niet) slagen van een activiteit ons?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 450 personen

    Blaaspijpschieten is erg populair. In meer en meer landen zoals de Verenigde Staten en Japan wordt dit als een echte sport beoefend met zelfs Olympische ambities.

    Het is een spannende en uitdagende activiteit voor alle leeftijden.

    Er wordt een korte geschiedenis van het blaaspijpschieten gegeven.

    Daarna oefenen en competitie met blaaspijpen van 3 verschillende lengtes.

    Dit is ook een ideale activiteit voor familiedagen gezien zijn toegankelijkheid voor iedereen.

    Voor een sportieve en originele teambuilding is een activiteit van Actionmaker de ideale keuze. Houdt u het liever bij boogschieten? Of wil u iets nieuws proberen zoals infrarood biatlon- of sportpistoolschieten, laserkleiduifschieten of zelfs bijlwerpen? Bij ons kan het allemaal! Onze initiaties worden begeleid door ervaren instructeurs, op een locatie naar uw keuze of op één van onze vaste locaties. Onze professionele en flexibele werking zorgt ervoor dat uw teambuilding een groot succes wordt.

    Onderstaand vindt u een overzicht van al onze activiteiten:

    Schermen

    Boogschieten

    Infrarood biatlon- en sportpistoolschieten 

    Laserkleiduifschieten

    Sumoworstelen

    Blaaspijpschieten

    Pistoolschieten

    Kruisboogschieten

    Pistoolkruisboogschieten

    Indoor lasershooting

    Karabijnschieten

    Stadsspel in Gent

    Chocoladeworkshop

    Roofvogelworkshop

    Smaaktest

    Aarzel zeker niet contact op te nemen via het formulier als vragen heeft of voor een vrijblijvende offerte.

    4 - 200 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Lukt het uw team een spannend moordmysterie op te lossen in het centrum van de stad?

    Uw dag begint als u samenkomt in het centrum van de stad. De uitleg van het spel heeft u van te voren per mail ontvangen. Uw instructeur is niet in de stad, maar begeleidt uw groep via whatsapp. 

    Whatsapp moordspel
    Daarna begint u met het oplossen van een spannend moordmysterie. Elk team heeft een fotoblad met daarop verschillende highlights in de stad.

    Door diverse highlights in de stad te zoeken, daar een selfie van te maken en deze naar de instructeur te appen krijgt u aanwijzigingen. Nu is het een kwestie van logisch nadenken. Probeer alle talenten in uw groep te gebruiken. Bent u eruit? Stuur uw antwoord snel door naar de instructeur! Lukt het uw team als eerst erachter te komen wie de moordenaar is, wat het moordwapen is en waar het is gebeurd?

    Groepsgrootte
    6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijs
    6 - 9 deelnemers    € 25,- excl. btw, € 30,25 incl. btw
    10 - 30 deelnemers    € 24,- excl. btw, € 29,04 incl. btw
    31 - 60 deelnemers    € 23,- excl. btw, € 27,83 incl. btw
    61 - 100 deelnemers    € 22,- excl. btw, € 26,62 incl. btw

    Inclusief
    - Whatsapp moordspel met alle spelmaterialen
    - Begeleiding door instructeur op afstand

    U kunt starten op elk gewenst tijdstip. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    6 - 100 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    Zet je in op snelheid, strategie of een vleugje geluk? Bij At the Races draait alles om spanning, slimme beslissingen en een gezonde dosis competitie.

    Welkom bij At the Races! Dynamisch, sociaal en vol verrassingen (exact alles wat je zoekt in een teambuilding). Jullie bepalen de tactiek, nemen risico’s en hopen als eerste de eindstreep te halen.

    In kleine teams nemen jullie het tegen elkaar op en kiezen per race een strategie. Speel je het slim en zet je in op een doordacht plan? Of gooi je het over een andere boeg en saboteer je stiekem de concurrentie?

    Speel, wed en win!
    At the Races is een unieke teambuilding waarbij deelnemers zes spannende races lang op het puntje van hun stoel zitten. Iedere wedstrijd vraagt om nieuwe keuzes en teamwork is de sleutel tot succes.

    Stel je voor: het startschot klinkt, de spanning stijgt en de race wordt live op groot scherm uitgezonden. Kies je voor een veilige tactiek of neem je het risico om de grote winnaar te worden?

    Waarom bedrijven voor At the Races kiezen? Omdat het een perfecte combinatie is van fun, spanning en strategie. Of je nu zoekt naar een interactieve activiteit voor grote groepen of een luchtige afsluiter van de dag, dit spel biedt plezier voor iedereen.

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    50 - 1000 personen

    Er is een moord gepleegd en die gaan jullie oplossen. Plaats delict is plaats lunch: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.

    Een moordlunch is de perfecte combinatie van een heerlijke lunch of hightea en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou. No shit, Sherlock!

     Wat staat je te wachten tijdens de Moordlunch
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.
     
    Terwijl de groep geniet van de lunch ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de broodjes door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!

    Aan het einde van de lunch komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.

    Wat zijn de kosten voor het Moordlunch spel?
    Een moordlunch ervaar je al voor € € 39,50 per persoon inclusief 6% en 21% btw, inclusief lunch en 1 welkomstdrankje. Voor groepen vanaf 15 personen. Kleinere gezelschappen krijgen een aangepaste offerte.


    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    8 - 500 personen

    Afhankelijk van de door u gekozen tijdsduur kiezen we voor een zes-, acht of tienkamp. Plezier, creativiteit en samenwerking spelen bij deze zes- of meerkampen een centrale rol.

    Tijdens de ontvangst worden de deelnemers opgedeeld in gelijke groepen van hetzelfde aantal personen. Elke groep heeft een kapitein en deze krijgen van de wedstrijdleiding elk een JOKER.

    In een doorschuifsysteem voeren de ploegen allerlei proeven uit. Deze proeven zijn heel gevarieerd en worden zo gekozen dat iedereen kan deelnemen, zowel jong als oud en zowel sportieve als minder sportieve mensen. één keer kan de kapitein van de ploeg beslissen om voor een bepaalde opdracht de JOKER in te zetten en dat betekent dat zijn ploeg voor die bepaalde opdracht dubbele punten krijgt. Het inzetten moet gebeuren voor het spel begint, dit mag dus tot vlak na de speluitleg. Doorheen het spel loopt ook een Rode Draadspel.

    Welk team behaalt op het einde de meeste punten en wint deze 'Teamchallenger'?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    20 - 200 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Kortrijk zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Kortrijk te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Kortrijk te organiseren. Een bedrijfsfeest in Kortrijk motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Kortrijk en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Kortrijk.