Eten, Drinken & Feesten in Luik

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teambuildings deze lente
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
49 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Plaats, regio of provincie: Luik
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Je kwam voor een hilarische avond? Een avondje ongecompliceerd genieten? Alles mag op Zaterdag! Tijdens deze hilarische quiz draait alles om de pret!

    Wat staat je te wachten tijdens de Alles mag op Zaterdag Quiz?
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Zij gaan de lachwekkende strijd aan met elkaar. Deelnemers moeten improviseren, uitbeelden en er wordt gedanst! Ingrediënten zijn: opperste focus en wie is er het snelst van allemaal?

    Met hilariteit worden de volgende onderdelen doorlopen: “fotomime” waarbij een speler tegenover zijn teamgenoten een foto moet uitbeelden, “uit de hoogte” waar hints gespeeld wordt en het team 3 spreekwoorden moet raden, “lichaamstaal” waarin de spelers een woord spellen en de letters proberen te vormen met hun lichaam, “de dirigent” waarin de team captain zo probeert te digereren dat zijn team genoten het bekende nummer raden en nog veel meer hilarische onderdelen! Kortom: een avond vol vertier!

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

     

    8 - 5000 personen

    Wie heeft bij jullie het hoogste IQ? Deze test zal het voor eens en altijd bepalen...  
    Voor je verder leest: weet je het zeker? De Company IQ Test kan verstrekkende gevolgen hebben voor de verhoudingen binnen de groep collega’s, vrienden of teamleden waarmee jij deze battle aangaat. Waar zitten de Einsteins en welke groep kan het niet zo best bijbenen? Voor je het weet blijkt bijvoorbeeld die niet al te montere blonde baliedame beter uit de quiz te komen dan jij en wie serveert er dan voortaan de koffie? De Company IQ Test is de leukste manier om voor eens en altijd het verschil tussen brein en branie te bepalen.  

    Wat staat je te wachten tijdens de Company IQ Test? Jouw gezelschap wordt ontvangen door een heuse quizmaster met een drankje. Hij of zij geeft jullie een uitgebreide speluitleg en dan worden er teams gemaakt van 6 tot 8 personen.    Aan de hand van 10 vragenrondes gaan we de absolute meesterbreinen bepalen. Ja/nee-rondes, multiple choice, schattingsrondes en natuurlijk buzzrondes: wie het snelst op de rode knop drukt en juist antwoordt pakt de punten.

    Uiteraard steken we de quiz zo breed mogelijk in, met algemene kennis alleen ga je het zeker niet redden. Muziekfragmenten herkennen, geschiedenis- en aardrijkskundevragen, tv- en mediavragen, anagrammen oplossen en hoeveel weet je eigenlijk van literatuur? De beste masterminds komen elkaar tegen in de grand finale. De pittigste vragen gaan nu over tafel en de quizmaster geeft geen millimeter toe. Hier win je alleen op inzicht, maar een sprankje geluk is zeker welkom!   De Company IQ Test kan op iedere willekeurige locatie in Nederland, België en Duitsland gespeeld worden. Dit spel kan ook in het Engels gespeeld worden!

    12 - 5000 personen

    Bij deze echte teambuilding gaan we in verschillende groepjes onze eigen wijn creëren. Om dit te doen beschikken we over verschillende mono cepages (druivensoorten). We gebruiken eveneens meetinstrumenten, glycerine (suiker) en hout. Als echte wijnmaker gaan we ook de etiquette maken, een marketingplan en een budget opmaken, enz. Dit alles moet natuurlijk in een beperkte tijd gebeuren.

    In een tweede fase gaat elk team een presentatie doen om zijn wijn aan de andere teams te verkopen. Hierop worden dan punten gegeven op de presentatie, het visuele, de coherentie tussen de wijn, het doelpubliek, het budget enz...
    In een derde fase worden de verschillende wijnen blind geproefd. En daar komt de kat op de koord. Het winnend team gaat naar huis met een leuke prijs.

    10 - 700 personen

    Met onze cocktail bar komen we tijdens uw bedrijfsevent, opendeurdag of op uw beursstand heerlijke cocktails maken volgens de regels van de kunst. Naargelang het event kunnen we u bedienen van achter onze bar met ledverlichting of een heuse palletbar die we volledig in de farmhouse style decoreren, de perfecte bar voor uw tropical of tuin party.

    Naast de keuze van de bar hebben jullie ook de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende thema's zoals de momenteel super populaire gin tonic events. Naast de gin tonics hebben we nog 2 specialiteiten de klassiekers/ tropical cocktails waar we reeds een wedstrijd van Havana Club mee gewonnen hebben. Ook besteden we ruim aandacht aan het alcohol vrije gebeuren en is er zelfs een mogelijkheid om een gans alcohol vrije cocktail event te houden.
     
    Kortom bij ons ben je aan het juiste adres om van uw event ' The Talk of Town' te maken!

    We werken tevens met doorzichte offertes waar alles duidelijk is opgesplitst! Wij maken met plezier en vrijblijvend een offerte voor uw volgende event op.

    30 - 500 personen

    Tijdens covid turnden we Grunewald.bar om tot Grunewald.box en leverden we Apéro boxen en eindejaars- en nieuwjaarspakketten bij de collega’s. 

    Door de opgedane expertise maken we nu van dit concept een vaste waarde….. Grunewald.box. Een all-in-one partner voor uw bedrijf als het gaat om boxen te leveren aan huis of kantoor.

    Waarom gaan we met dit concept verder? Door de knowhow, contacten en opgedane ervaring met de producenten, besparen we jullie veel tijd en eventuele gedoe met de leveringstermijn of dergelijke. Tevens verkrijgen we door de grote hoeveelheden die we aankopen ( reeds meer dan 17.000 boxen geleverd) de beste prijzen. Dit vertaalt zicht meteen in de budgetvriendelijke prijs/ kwaliteit die we kunnen aanbieden. Want kwaliteit gaat boven kwantiteit bij ons.

    Voordeel all-in-one-partner:

    • Wij volgen alles zelf op bij Bpost, dus 1 contact van A tot Z, wij verbinden u niet door …… ;-), wij nemen onze verantwoordelijkheid!
    • De verpakking van de boxen doen we zelf ( dit met mensen die getroffen zijn in de catering- en eventsector).
    • Doordat we rechtstreeks werken met de producenten, kunnen we extra kwaliteit geven t.o.v. budget.
    • De box kunnen we volledig samenstellen naar jullie wens.

     

    • Tip:
      Hoe vroeger je ermee begint, hoe meer mogelijkheden er zijn naar personalisatie toe.
    • Zeker als het over enkele honderden of zelfs duizenden gaat, voor zulke aantallen gaan de productiekosten om te personaliseren enorm naar beneden.

     

    • Goed om te weten:
      Onze rode leidraad is misschien wel een lekker drankje en versnapering. Maar eveneens realiseren we pakketten met producten op maat die passen binnen de filosofie van het bedrijf.
    • Van onze standaard en seizoen boxen hebben we er altijd een 100 tal kant en klaar staan. Deze kunnen we versturen binnen de 24 uur na jullie bevestiging.

     

    Levering:

    • Leveren aan huis is momenteel de standaard. Maar hopelijk zullen zullen er vanaf mei – juni toch al terug wat meer collega’s naar kantoor mogen komen. Hier kan je een enorme besparing mee uitwinnen aan verzendkosten. Uiteraard is een mix leveren op kantoor en aan huis ook mogelijk.

     

    Prijzen:
    De aanvragen die we krijgen ( nu reeds meer dan 17.000 verzonden pakketten), daar licht de gemiddelde prijs tussen de 20 euro en 40 euro excl. btw, inclusief verzending. Uiteraard zijn boxen mogelijk boven de 40 euro, maar dit zijn eerder de uitzonderingen.

    Kortom, Grunewald.box denkt graag met je mee en zorgt voor een fijne Box Experience voor de collega’s en een vlotte afhandeling voor de organisator.

    Interesse? Neem snel contact op via het contactformulier.

    2 - 10000 personen

    In het VR Diner combineren jullie dé eindeloze mogelijkheden van Virtual Reality met een overheerlijk 3-gangenmenu. Dé ideale combinatie, toch? Werk intensief samen met je gezelschap, terwijl een gevaarlijke Virtual Reality bom dreigt te ontploffen. Het VR Diner bezit alle ingrediënten voor een ouderwets gezellige avond!

    Laat je niet omverblazen tijdens het VR Diner!
    Het restaurant is door jullie uitgekozen. Het afgesproken tijdstip nadert. Dit belooft een ouderwets gezellige avond te worden, toch? ‘’Moet ik het gele draadje doorknippen?!! Ja of nee? Jaaaa?? Verdorie, de timer begint sneller te tikken!! Dit was de verkeerde keuze..’’

    Maken jullie wél de juiste keuzes tijdens het VR Diner? Even tijdens het eten door een heuse Virtual Reality bom ontmantelen.. Het VR Diner is sensationeel en gezellig, maar bovenal dé ideale teambuilding activiteit. Onze tip: laat je niet omverblazen tijdens het VR Diner!

    • Wij serveren Virtual Reality op jullie bord!
    • Geschikt voor ieder gezelschap en iedere groepsgrootte.
    • Altijd onder begeleiding van VR-experts.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • De Virtual Reality activiteit kan voor het diner, tijdens het diner én na het diner gespeeld worden. Wij adviseren om dit zoveel mogelijk gescheiden te houden, zodat jullie optimaal van beide kunnen genieten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: vanaf €29,50 p.p. (exclusief diner).
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    15 - 2500 personen
    Workshop in a box is een nieuwe manier van samenwerken in team zonder instructeur of tijdstraject. Het enige wat u moet doen is de doos openen, 10 mensen samenbrengen en starten. Alle benodigdheden voor de workshop zit in de doos en wordt op locatie geleverd. 

    Dit creëert een nieuwe manier van workshops volgen en is nog nooit zo flexibel geweest met oog voor uw team en het samen creëren. 

    Er is geen lesgever aanwezig die vertelt hoe alles moet gedaan worden. Neen, samen maken jullie alle overheerlijke producten. Via de webshop kunt u 2 types workshops bestellen en leert u truffels maken of verschillende lekkernijen waar chocolade centraal staat.

    De Workshop in a boxen zijn beschikbaar voor 10 personen en 4 personen. De ideale dubbeldate of teambuilding. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! U kunt ook direct bestellen via www.workshopinabox.be
    4 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Doorheen een quiz waar elk van uw zintuigen gebruikt worden en vooral uw smaakpappillen verwend worden, beleefd u een schitterende avond met collega’s/vrienden.

    Gedurende 9 rondes (2u) die u zelf op voorhand kiest moet uw team zijn gezamenlijke kennis aan bod laten komen om op het einde van de avond te kunnen zien wie de grootste en meest geleerde smullers zijn. De zintuigen worden gezamenlijk of apart op de proef gesteld en er wordt ook naar uw algemene keuken/kook-kennis gepeild.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 200 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    De perfecte teambuilding! Met onze unieke 3-in-1 formule is succes gegarandeerd: je socialist/netwerkt terwijl je ontspannen geniet van een overheerlijk aperitief.

    In deze cocktailworkshop leer je de perfecte mojito mixen! Gaan we op zoek naar de Company cocktail, en het winnende team wordt met een coole attentie beloond. Kortom, een unieke manier om banden te smeden of relaties te versterken.

    In deze workshop zijn Actie en Fun de ingrediënten, let’s Shake!

    Contacteer ons voor een vrijblijvend voorstel op maat via onderstaand aanvraagformulier.

    20 - 1000 personen

    Teambuilding - "Chocolate Factory"
    Uw droom om zelf heerlijke chocolade snacks, pralines en dergelijke te maken kan nu eindelijk waar worden. We kunnen u deze fantastische workshop aanbieden op vrijwel alle locaties. Voor de start pakken we tafels en stoelen in en zorgen we voor een beschermlaag op de vloer. Elke deelnemer ontvangt een schort, handschoenen en koksmutsjes.

    Daarna gaat u van start. Onze chef zal u de verschillende technieken aanleren en de teams helpen waar nodig. Deze workshop maakt vaak deel uit van een programma met andere elementen. Bijvoorbeeld een combinatie met een proeverij met wijnen, bieren & kazen, etc....de gemaakte chocolade bonbons zullen worden ingepakt om mee te nemen naar huis, het zal onmogelijk zijn om alles ter plaatse op te eten!

    Teambuilding - "Cooking Class"
    Het nuttige aan het aangename koppelen, .... gezelligheid en elkaar ontdekken zijn troef tijdens deze ideale en "heerlijke" team-building activiteit! Iedereen van uw team zal een welbepaalde opdracht krijgen voor het klaarmaken van uw maaltijd, onze 'chef' zal de deelnemers bijstaan en helpen waar nodig. Het is in functie van de gekozen locatie mogelijk om ter plaatse te genieten van het door uw team klaargemaakte menu of we zorgen ervoor dat alles geleverd wordt op de locatie van uw keuze.

    De eigenlijke inhoud van het menu zal ook samen met u besproken worden, evenals de wijnen. Voor het kiezen van de wijnen kan onze wijnmeester ook een belangrijke rol spelen tijdens deze activiteit. Dit gedeelte op zich is al een volwaardige workshop en kan integraal deel uitmaken van uw activiteit. We kunnen zo bijvoorbeeld zorgen voor een heuse wereldreis met de unieke en zeer originele wijnen. De volledige "team cooking" activiteit zal worden samengesteld in functie van de beschikbare tijd, de locatie, uw budget en het aantal deelnemers. U kunt uitgaan van ruim 2 uur voorbereiding, waarna het genieten kan beginnen. Het allermooiste bij deze activiteit is het feit dat de deelnemers elkaar echt zullen ontdekken zoals ze elkaar nog nooit hebben gezien...

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 200 personen

    Verloop:
    Dit programma is gebaseerd op een leuke en originele oriëntatie rally door heen één van de mooiste stukken van de Amblève Vallei en doorheen de oude stad Stavelot. De teams zullen een fantastische en indrukwekkende ontdekkingstocht houden langs hele kleine dorpjes en een ongerepte natuur. De bedoeling voor de teams is om verschillende ‘checkpoints’ te verbinden met elkaar en dit met behulp van een gedetailleerde stafkaart en kompas of GPS toestel. Bij deze checkpoints organiseren wij leuke interactieve groepsopdrachten. 

    Het is ook zo dat de teams een rugzak zullen krijgen waarin nuttige voorwerpen zitten (mes, touw, kaart, kompas, …) en op pad zullen gaan met een ezel. Het is de ezel die de ‘pakken’ zal dragen. Alle opdrachten worden in een gezellige en ontspannen sfeer georganiseerd door onze ervaren en professionele instructeurs. Het betreft een tocht van ongeveer 7 km en haalbaar voor iedereen met een normale fysieke conditie.

    Thema: 
    We profiteren van het feit dat we dat we kunnen beschikken over de uitzonderlijke en prachtige oude “Abdij van Stavelot” met zijn rijk verleden. De abdij kunnen we in overleg met U gebruiken voor de start, de aankomst of beide. Hier kunnen dan zowel een maaltijd of enkel een afsluitende drink worden georganiseerd. 

    De deelnemers zullen een deel van de Abdij kunnen bezoeken en zo kennis maken met het verhaal van de monniken van het prinsendom Stavelot. De verschillende team zullen in de voetsporen treden van de monniken die in der tijd etenswaar moesten smokkelen van het platte land naar de Abdij, het ging hier om producten die ze in de boerderijen konden krijgen : boter, kaas, ham, bier, wijn, etc…Deze levensmiddelen smokkelden de monniken de abdij binnen voor het arme volk dat binnen de muren van de abdijstad leefden. De bevolking werd geteisterd en geterroriseerd door de verschrikkelijke “Wibald” en zijn garde. Wibald was de heerser in de Abdijstad, een soort van cardinaal die zeer rijkelijk leefde. De monniken waren dus solidair met de bevolking en moesten een gevaarlijke route afleggen met hun ezeltjes en ervoor zorgen dat ze niet gezien en opgepakt werden door de garde van Wibald.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 200 personen

    Je kwam voor een lekker diner? Een avondje ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. Er is een moord gepleegd en die ga jij tussen de gangen door oplossen. Plaats delict is plaats diner: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.
     

    Een moorddiner is de perfecte combinatie van een heerlijk driegangenmenu en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou. No shit, Sherlock!


    Wat staat je te wachten tijdens het Moorddiner
     

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.
     

    Terwijl de groep geniet van het diner ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de gangen door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!
     

    Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.
     

    Wat zijn de kosten voor het Moorddiner?
     

    Een moorddiner ervaar je al voor € € 49,95 per persoon inclusief diner en 1 welkomstdrankje.
    Voor groepen vanaf 20 personen. Kleinere gezelschappen krijgen een aangepaste offerte.
     

    Het Moorddiner is mogelijk op elke besloten locatie door het land, bijvoorbeeld restaurants of zalencentra. Deze kun je zelf regelen, maar wij helpen je graag bij het vinden van een geschikte locatie.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in, met de gewenste stad/regio waar u dit moorddiner wilt laten plaatsvinden.. 

     
    Wij kunnen dit spel in het Nederland - Engels en Frans verzorgen. 

    8 - 500 personen

    Wie heeft er zin om even uit te breken en mee te doen met ons aan een online Escape Game met thema Beat the Virus - wie helpt de professor in het labo?

    Met opdrachten en oplossen van puzzels en vragen hebt u 60' tijd om in het laboratorium te geraken, of wie is sneller? Tesamen met een persoonlijke moderator wordt u doorheen het spel begeleid. Per spel spelen we met 8 personen max, maar we kunnen met veel meer personen spelen per vereniging of bedrijf via verschillende tijdsslots.

    We kunnen ook optioneel een leuk catering pakket aanbieden alvorens aan het spel te starten met breken van een code/slot om het pakket open te krijgen. Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    6 - 60 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Luik begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!