Eten, Drinken & Feesten in Wavre

Filteren

Filters

Kerstuitje
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
103 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Neem deel aan onze “Brewing Challenge” en beleef het brouwavontuur!

    Tijdens deze activiteit verdelen we iedereen in groepen van maximum tien personen. Elke groep vertegenwoordigt als team een microbrouwerij in concurrentie met de andere groepen. Het doel is om een bier te brouwen maar ook om de fictieve investeerders (ook deelnemers) te overtuigen om in jou brouwerij te investeren!

    Na een korte inleiding organiseert elk team zich en verdelen ze de verschillende rollen: management, productie, kwaliteitscontrole, marketing & sales, … Elke rol heeft zijn eigen verantwoordelijkheden waardoor iedereen bezig is tijdens de activiteit. Daarna krijgt elk team het nodige materiaal en ingrediënten om een bier te brouwen van A tot Z.

    De deelnemers kiezen zelf wel recept ze het liefst willen brouwen. De brouwactiviteit wordt begeleid door ervaren brouwers die alle vragen van deelnemers zullen beantwoorden.

    Tijdens het brouwen moet elk team ook een originele en leuke presentatie bedenken. Deze zal op het einde van de activiteit voorgesteld moeten worden aan potentiële investeerders. Het team geeft uitleg over de naam van de brouwerij, het ontwerp van het etiket en andere elementen die het team voorziet. Na een kleine deliberatie eindigt de activiteit met de aankondiging van de winnaar(s).

    De deelnemers krijgen tijdens de activiteit ook de kans om verschillende ingrediënten te proeven. Het doel is om de invloed van deze ingrediënten op de smaak van het bier aan te tonen.

    Drie maanden later leveren wij het bier dat jullie tijdens de dag van de activiteit hebben gebrouwen, zodanig dat iedereen het zelfgebrouwen gerstenat kan (fijn)proeven.

    De activiteiten kunnen georganiseerd worden in het Nederlands ,Engels en Frans

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 150 personen
    Op minder dan een uur afstand van Antwerpen, Brussel en Maastricht ligt geborgen in het Limburgse landschap het eeuwenoude, romantische kasteeldomein van Château de la Motte. Geniet van de echte Vlaamse keuken in de brasserie met overdekt terras aan de slotgracht. 

    Ontdek ook de unieke mogelijkheden voor de organisatie van feesten en evenementen. Altijd rekening houdend met úw wensen en toch passend binnen úw budget. Van klein tot groot. Een prachtig kader voor teambuilding, bedrijfsfeesten, buitenfestivals (7 ha) maar ook zeker voor communies en rouwtafels. Parking tot 400 auto's op eigen terrein. Door de unieke ligging midden in de fruitstreek, is Chateau de la Motte een uitstekend vertrek- en eindpunt voor bijv. een mooie Vespatour of fietstocht door het prachtige Haspengouw. 

    Eten en drinken
    Genieten in onze kasteelbrasserie met overdekt terras aan de slotgracht. Tevens is het mogelijk om een barbeque of een lopend buffet te verzorgen op onze binnenkoer.

    Overnachten
    Verblijf na een prachtige dag in Limburg  in een van de 17 cottage stijl kamers, aangrenzend aan het kasteeldomein, gelegen in de vakantielogies van de Kleine Motte.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
    10 - 1000 personen

    Kris en Birte bouwden hun vrachtschip om tot een unieke vergaderruimte voor groepen van 4 tot 40 personen. Geen klassieke meeting room dus, maar een inspirerende en heldere locatie waar je in alle rust en met een prachtig zicht op de Leuvense Vaart, vergaderingen, workshops, en boardmeetings kan organiseren.

    Ze nemen lekker en gezond eten ernstig net zoals u en serveren uit eigen kombuis met zorg samengestelde gerechten op basis van streekproducten. Geniet van lekkere koffie en een uitgebreide keuze aan streekbieren in de gezellige bar gebouwd met authentieke scheepsmaterialen, of op het zalige buitenterras.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    Virtual tour: 
    https://www.visilution.info/3d-model/reboot/fullscreen/

    4 - 40 personen

    Een leuke teambuilding waar jullie samen koken, lekker eten en met elkaar kunnen kletsen? Kom snel met je collega’s en beleef een beetje Italië in Leuven!

    Wat mogen jullie verwachten?

    Het thema voor de teambuilding workshop is de Giro d'Italia! We koken een volledige menu (van voorgerecht tot dessert) en dit in groepjes. Voor het menu maken we een rondreis in Italië door gebruik te maken van verse ingrediënten en deze om te toveren tot heerlijke en smaakvolle authenthieke Italiaanse gerechten. Simpel, kleurrijk en lekker! Het koken duurt ongeveer 1,5 uur. Daarna gaan jullie aan tafel om samen te genieten van de zelfgemaakte gerechten. De Giro d'Italia is een thema speciaal voor teambuilding omdat er (bijna) alles in zit: pasta, vegetarisch, vlees/vis, dessert én het zijn gerechten uit verschillende regio's van Italië: Piemonte, Calabrië, Toscane, Lazio,...

    Deze workshop duurt ongeveer 3,5 uur en kan begeleid worden in het Nederlands, Engels, Frans en Italiaans. De recepten worden uitgeschreven in het Nederlands of in het Engels (naargelang jullie keuze)

    Om jullie ten volle te laten genieten van de teambuilding, moeten jullie de afwas niet doen! Het wordt door ons gedaan. Alle ingrediënten, materialen en keukenschorten zijn aanwezig. Jullie moeten zelf niets meenemen! Duurzaamheid, daar houden we ook rekening mee. Wat dat inhoudt, leg ik jullie kort ter plekke uit.

    Vraag meer info of reserveer nu jullie teambuilding! Het kan van maandag t.e.m. vrijdag zowel overdag als ’s avonds, afhankelijk van de beschikbaarheid.

    Deelnameprijs is inclusief:

    • De voorbereiding van de workshop
    • Alle ingrediënten om de gerechten klaar te maken
    • Gebruik van schorten en alle materialen in de huiskameratelier
    • Recepten in het Nl of het Eng
    • Begeleiding tijdens workshop, door een Italiaanse!
    • Taal: Nederlands, Engels, Frans en Italiaans
    • Het menu in thema ‘Giro d’Italia’
      • Voorgerecht
      • Primo**
      • Hoofdgerecht
      • Dessert
    • Water plat /bruis
    • Koffie of thee
    • De afwas
    • Unieke receptenboek met foto’s van de gerechten en sfeerbeelden! Dit event wordt op beeld vastgelegd zodat ieder van jullie achteraf nog kan nagenieten!

    Extra mogelijkheden:

    • (niet)-alcoholische aperitivo
    • Antipasto schotel bij ontvangst – om de eerste honger te stillen
    • Italiaanse wijntjes aangepast aan het menu!

    ** Bij groepen van 10-12 personen zijn primo en secondo in 1 gerecht

    Goed te weten:
    -Minder dan 10 deelnemers is mogelijk, vraag er naar.
    -Een verkorte lunchworkshop (2 u) behoort eveneens tot de mogelijkheden!
    -Huurprijs externe locatie en andere daarbijhorende kosten niet inbegrepen in prijs.

    10 - 60 personen

    Wij bij Cocktail O'Clock geven Cocktailworkshops / Mocktailworkshops op uw locatie. 

    Wat houdt dit in? Iedereen beschikt over een eigen werkveld om zelf enkele cocktails te maken onder begeleiding van een getrainde bartender. Deze geeft een korte uitleg over de dranken, de technieken en geeft leuke tips & tricks bij het maken van de cocktails.

    O ja, vergeet niet: de gemaakte cocktails moeten ook opgedronken worden!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    6 - 100 personen
    • In het verlengde van wat we reeds doen, heerlijke verfijnde cocktails maken op locatie hebben we nu een mobiele bar.
      Deze bar is uitgerust met een volledige professionele workstation, led verlichting en voldoet aan alle hedendaagse vereisten.

      Kortom een eye catcher die ook nog functioneel is, zie alvast onderstaande troeven:
      Ruime aparte stockageruimte 4 m³
      Binnenhoogte 2,15 m
      Voldoet aan FAVV voorwaarden als drankbar
      Water - electriciteitaansluitingen
      Led verlichting met aanpassing van kleur
      Ruime ' branding' mogelijkheden door verwisselbare panelen
      Zowel out als indoor events
      Tijdloze bar met hedendaagse faciliteiten
      Mogelijkheid om hoge window frigo's te plaatsen
      Diepvries
      Zowel met als zonder service te huur

    Interesse? Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    40 - 2500 personen

    De ultieme truffel tasting.
    Een workshop op het lijf geschreven van alle truffelliefhebbers. Tijdens deze workshop proeven de deelnemers van diverse gesmolten chocolades, worden de smaakpapillen geprikkeld met de chocolade shooter en maken we samen drie soorten truffels.

    *Lange truffels op basis van slagroom en melkchocolade gerold in chocoladeschaafsel.
    *Ronde X-Gin truffels met een kruidenganache, cacaonibs en een pipetje X-Gin.
    * Ronde witte truffels met een zachte ganache op basis van hazelnootpasta, gerold in stukjes hazelnoot.

    De heerlijke Inspirations chocolade workshops zijn de uitstekende teambuilding activiteiten voor groepen. De afgelopen twaalf jaar hebben we met trots vele onvergetelijke ervaringen gecreëerd voor teams en bedrijven.

    Deze Chocoalade workshop kan ook online worden gegeven!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    # Teambuilding

    10 - 150 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    In The SPin Leisure Park valt er van alles te beleven op het water, op aarde maar ook indoor!

    Waterskiën, kneeboarden, wakeboarden, wakeskaten, skateboarden, paddleboarden, foilen... Maar er zijn ook een aquapark, een xtrem tower, escape games,...

    Er kan ook gegeten en gedronken worden en men kan ook BBQen (RESEREVEREN is noodzakelijk)

    Kortom, het is The Place To Be met de collega's ;-)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    1 - 200 personen

    De ideale teambuilding combineert de nodige inspanningen met voldoende ontspanning en het samenhorigheidsgevoel. Deze drie factoren gaan hand in hand tijdens een ChariTeam. Bewust en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat nu, meer dan ooit, centraal.

    Klinken volgende situaties je ook bekend in de oren? Dan is deze teambuilding misschien wel iets voor jou! Heb je dit jaar zin in een kookworkshop? Nee, dat hebben we vorig jaar al eens gedaan.. Kajakken op de Lesse dan? Dat hebben we al geprobeerd, maar slechts de helft van de aanwezigen kwam toen opdagen.

    Elk jaar opnieuw wordt er volop gezocht naar een originele en motiverende activiteit waar alle werknemers met plezier aan deelnemen. En wat als jouw volgende teambuilding een project steunt? Next Event combineert Charity en Teambuilding samen in één onvergetelijk evenement!
     

    Afhankelijk van de wensen en mogelijkheden stellen wij een waaier aan activiteiten voor waar iedereen zijn gading in vindt! Steek je handen uit de mouwen en ga meehelpen in het kinderopvang tehuis door bedden te herstellen, een braakliggend terrein op te ruimen, speelgoed te maken of zelfs het Sinterklaasfeest voor te bereiden. Op het einde van de dag gaat iedereen naar huis met een hartverwarmend én goed gevoel. Het geleverde werk tijdens de teambuilding blinkt nog maanden na!

    Indien gewenst kunnen we ook de catering verzorgen op jouw evenement. We werken hiervoor samen met een sociaal cateringbedrijf, dus ook hier helemaal in lijn met de filosofie van ChariTeam.

    Een ChariTeam bruist van initiatief en gezelligheid!
    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 100 personen
    Augmented Reality Game
    Het plaatsen van hologrammen in de echte wereld is jarenlang pure science fiction geweest maar nu realiteit! De lijn tussen de virtuele wereld en echte wereld vervaagt. Met Augmented Reality wordt de echte wereld aangevuld met computer gegenereerde content! TB Events heeft hier een supergave game voor ontwikkeld! Een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.
    Wat staat je te wachten tijdens Augmented Reality Game?

    Het spel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en ga je met een tablet op zoek naar eerste Augmented Reality aanwijzingen, codes en clues in het gebouw.

    Dan gaan jullie aan tafel en speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het spel wordt het winnende team bekend gemaakt.

    Augmented Reality Game is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).
    12 - 5000 personen
    NIEUW! VR MOORDSPEL   Virtual Reality Moordspel Diner, lossen jullie het mysterie op?  

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden, onder jullie ogen!  

    Wat staat je te wachten tijdens het VR Moordspel Diner?  Op klaarlichte dag wordt een rijke hoteleigenaar dood aangetroffen! Vermoord in zijn eigen hotel! Wie heeft deze brute moord op zijn/haar geweten, waarom en hoe is het gebeurd?! Stap in een virtuele wereld om aanwijzingen te vinden, los pittige raadsels op en ontrafel het mysterie!   Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de virtuele wereld weer een stukje veiliger geworden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    12 - 500 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Ontdek de sfeer van de verschillende strandpaviljoenen. Waan je even op vakantie en ontdek de sfeer van de verschillende beachbars van Cadzand tot Breskens, de hippe badplaatsen met flair.

    We toeren geruisloos door de duinen met een trendy e-solex aan een maximum snelheid van 25 km/u zonder helmplicht of nemen een e-bike en trotseren het zwoele windje van de zee.

    Het terras van één van de strandpaviljoenen met uitzicht op zee wordt het startpunt voor een op-en-top strandbeleving. Samen rijden we een vooraf uitgestippeld parcours.

    We maken er een echte culinaire uitstap van. We stoppen aan een strandpaviljoen voor het aperitief, rijden naar de volgende locatie voor de lunch en genieten op een nog andere plaats met volle teugen van het dessert in de typische no-nonse sfeer van de beachhouses.

    En of je nu kiest voor healthy or guilty pleasures… er is voor elk wat wils !

    Eindigen doen we in de late namiddag wegdromend bij een prachtige zonsondergang!

    12 - 150 personen

    Back to the 90s Christmas style! 
    Home Alone, Mariah Carey, een kersteditie van het Rad van Fortuin. Dit dinerspel heeft het allemaal! Zodra u de zaal binnenwandelt overvalt u al direct dat warme en nostalgische gevoel. Met onze 90s attributen en kerstversiering brengen we iedereen direct bij aankomst al in de juiste sferen. 

    In teams gaat u de strijd met elkaar aan in een aantal zinderende spelrondes overgoten met kerst en nostalgische 90s herinneringen. Kerstfilms raden, Christmas Memory, de Popquiz en Kerst Karaoke: het maakt allemaal onderdeel uit van dit ultiem gezellige en verbroederende arrangement.

    De combinatie van kerst, jaren 90 en een heerlijk diner maakt dit het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, herinneringen ophalen en kerst vieren. Warmte, gezelligheid en positiviteit... waar wacht u nog op? Dit programma is uit te breiden met een 90s Afterparty. Daarnaast kan het spel ook zónder diner geboekt worden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 1500 personen

    Het Zoniënwoud biedt vandaag de dag een groot netwerk aan fietspaden en is de ideale setting voor een brede waaier aan buitenactiviteiten. Zowel de minder getrainde, recreatieve fietsers als de gevorderden kunnen hierbij hun hartje ophalen. Tevens is er ook de mogelijkheid tot teambuildingactiviteiten tussendoor met als afsluiter een lunch of diner in een locatie geselecteerd door @dmire. Een dagje mountainbiken, georganiseerd door @dmire is dus zeker en vast de moeite waard.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 100 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in België begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!