Personeelsfeest in Diepenbeek

Filteren

Filters

Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
263 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Diepenbeek
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    IceBear Events verzorgt Electric tours op maat door alle steden in België en Nederland. Voor een selectie van steden hebben wij diverse vaste routes uitgestippeld voor een aantrekkelijke prijs. Zoals bijvoorbeeld in Antwerpen, Brussel, Gent, Mechelen en Brugge.

    Het voordeel van een Electric tour bij IceBear Events is dat wij de grootste verhuurder zijn die op iedere gewenste locatie kan komen in heel Nederland en Belgie. IceBear Events heeft meer dan 100 voertuigen in eigen beheer.

    Wat houd het in? 
    Een Electric tour begint met een ontvangst en uitleg. Vervolgens krijgt elke deelnemer individueel uitleg over het voertuig. Als de hele groep goed kan rijden, gaan we op pad en wordt er een leuke tour gemaakt op de desbetreffende locatie.

    Wij kunnen deze Electric tour verzorgen met de keuze uit 3 voertuigen de Segway-E-Chopper of E-Scooter (2 personen per Scooter)

    Segway tour       (1.5 uur- tot 100 personen)  
    E-Scooter tour    (1.5 uur- tot   30 personen)      
    E-Chopper tour   (1.5 uur- tot   20 personen)      


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    Prijs vanaf € 74.50 p.p

    24 - 200 personen

    "Escape From Work" combineert de beleving van een escaperoom met uitdagende en originele activiteiten.
    Ga de strijd aan met de andere teams, verzamel extra aanwijzingen en start als favoriet in de finale.

    Finale: Werk samen, ontcijfer de raadsels, kraak de codes en open de kluis maar pas op voor de valkuilen.

    Activiteiten: “ unlock, toren van Hannoi, Lego Play, Archery Tag, Teambike, Matchball, kraak de kluis ”

    Programma & Planning       
    De activiteiten duren in totaal 3 uur, het startuur kan in samenspraak gekozen worden.

    • Ontvangst met koffie, thee, fruitsap en waters bij Locat te Diest of Kasterlee
    • Teamindeling & briefing door onze begeleiders
    • Start, de teams doorlopen de verschillende activiteiten
    • Finale, Welk team zal als eerste de kluis kraken
    • Eventueel afsluiten met een uitgebreide Barbecue of Walking Dinner (op onze locaties)

    Locat zorgt voor:
    De totale organisatie: voorbereiding, uitvoering, catering, administratie.
    Professionele begeleiding: iedereen is betrokken en actief bezig, geen wachttijden, motivatie, veiligheid. Een mix van creatieve (eigen ontwikkelde) activiteiten op een toffe locatie. Ons doel: collega’s/vrienden samenbrengen door originele activiteiten en creatief denken.

    "Have Fun, Smile & Work Together "

    14 - 500 personen

    City Game ontstress de kip!

    City Game ontstress de kip, een spel met ontzettend veel lol en plezier! Ken jij ook een collega, vriend of familielid die een èchte stresskip is? Tijd voor ontspanning en leer hem of haar de fijne kneepjes van het relaxen.

    City Game ontstress de kip, een spel met ontzettend veel lol en plezier! Ken jij ook een collega, vriend of familielid die een stresskip is? Tijd voor ontspanning en leer hem of haar de fijne kneepjes van het relaxen.

    Spelenderwijs voer je leuke en spannende opdrachten uit, die je laten merken hoe je minder gestresst wordt. Op deze manier kun je zelfs voorkomen dat iemand overspannen wordt! Het doel van dit spel is om de deelnemers te leren op een goede manier met gestreste situaties om te gaan.

    Wat staat je te wachten tijdens City Game ontstress de kip?

    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Nadat jullie relaxed zijn ontvangen wordt alles tot in detail aan jullie uitgelegd door onze enthousiaste begeleiders. Zodat je alles van binnen en buiten kent. Hierna worden jullie verdeeld in teams en krijg je een laatste uitleg zodat alles duidelijk is.

    Het doel van deze super spannende city-game is om zoveel mogelijk punten te verzamelen en daarmee de kip te ontstressen. Dit gaan jullie doen door verschillende punten af te gaan, opdrachten en superopdrachten uit te voeren en voor de andere teams een boobytrap te plaatsen. 

    Je gaat als team op pad met een mobiele telefoon met de TB Events app. Op deze app log je in en dan zie je verschillende punten op een plattegrond. Ga deze punten langs, beantwoord de vragen en verdien zoveel mogelijk punten met je team om de kip te ontstressen! Laat zien dat jullie stress bestendig zijn en win van de andere teams!

    Honger naar meer?

    Een lunch, diner of barbecue als afsluiter is een kroon op je speurwerk. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden. Deze tocht is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te doen (ook in het Engels, Duits en het Frans). Het spel kan naar wens op bijna iedere locatie uitgezet worden.

    6 - 5000 personen

    'de Jacht’  is een populair bedrijfsuitje. Het is een spel voor mensen die van strategie en een beetje actie houden.

    Bij ons spel ‘de Jacht’ worden de deelnemers ingedeeld in groepjes. Eén groepje zijn criminelen die ontsnapt zijn uit de gevangenis. De andere deelnemers (premiejagers) moeten de criminelen zo snel mogelijk proberen te vangen én proberen te voorkomen dat ze misdaden plegen.

    De ontsnapte criminelen krijgen een voorsprong, waarna de achtervolging door de premiejagers wordt ingezet. De criminelen dragen een zender die een gps-signaal verstuurt naar de premiejagers.

    De criminelen moeten uit handen van de premiejagers blijven, maar moeten ook misdaden plegen. Als ze een misdaad plegen, gaat er een alarm af op de telefoons van de premiejagers met de locatie van criminelen. Het enerverende kat-en-muisspel ‘de Jacht’ begint!

    • Duur: ongeveer 2 uur
    • Bij deze activiteit is begeleiding (online)
    • €12,50 per persoon (grote groepen krijgen korting)
    • U mag deze activiteit gratis eerst proberen
    • Liever een arrangement? Informeer naar de mogelijkheden

    Vul voor meer info óf een offerte aub het aanvraagformulier in

    8 - 750 personen

    Op zoek naar een escaperoom die je echt overal kan spelen? Met onze escape box “The Mummy's Mystery” zetten we je team aan het puzzelen, waar je maar wilt!

    Wat kan je verwachten?
    We brengen jouw team samen in een uitdagende escape game. Als groep werk je samen om een gesloten escape box te openen. Door spitsvondige raadsels op te lossen, baant je team zich een weg doorheen het verhaal. Elk geopend slot brengt je een stapje dichter bij de ontknoping. Ontrafelen jullie het mysterie?

    Met jaren ervaring in de ontwikkeling van mobiele escape games, brachten we een escape box tot leven. Een uniek escape-concept waarbij grote groepen tot 72 personen tegelijkertijd kunnen genieten van een escape game. Grote groepen worden opgedeeld in teams van 6 personen en spelen hetzelfde escape spel tegen elkaar. Geen zorgen, kleine groepen kunnen ook bij ons terecht.

    Het spel bestaat uit een handgemaakte houten kist met bijbehorende attributen. De spelers proberen raadsels te ontdekken en op te lossen. Hiervoor is collectief denkvermogen, samenwerking en creativiteit onmisbaar. Een activiteit die jong en oud doet samenwerken in een toffe setting. Zet je zintuigen maar op scherp, je zal ze nodig hebben.

    "The Mummy's Mystery" is niet onze enige escape box in ons aanbod. We hebben ook onze escape box "A Pirate's Old Whiskey Crate" waarmee we 120 personen tegelijkertijd aan het spelen zetten. "The Mummy's Mystery" is iets uitdagender dan "A Pirate's Old Whiskey Crate", maar wel net zo leuk!

    In het kort:

    • Escape game op jouw locatie
    • Spelduur: ongeveer 1,5 uur
    • Kleine of grote groepen spelen tegelijkertijd
    • Focus: samenwerken, collectief denkvermogen & creativiteit
    • Indoor of outdoor
    • Inclusief enthousiaste begeleiding die de teams op weg helpen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 72 personen

    Racen tegen collega's vrienden of familie, wie heeft dat nog nooit willen doen? 

    De DynamiXX Grand Prix is de perfecte gelegenheid hiervoor. Leg alvast jullie "virtuele race uitrusting" al maar klaar.We maken verschillende teams die tegen elkaar gaan strijden op de race simulatoren. Tijdens deze spannende uithoudingsrace krijg je de kans om je race-skills te tonen en jullie tegenstanders het vuur aan de schenen leggen. Dit op een virtueel circuit wat jullie het beste bevalt. De racewagens van de teams kunnen elkaar inhalen (alle simulatoren zijn gelinkt aan elkaar).Om de 5 minuten gaat er een pitstop gemaakt worden met een rijder wissel, welk team gaat de snelste pitstop maken?  Tijdens deze Grand Prix kunnen de teams de race volgen op een groot scherm!

    Kortom een super “spannende, gezellige en veilige” teambuilding waarbij de deelnemers  racen, supporteren en plezier maken met elkaar.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 400 personen

    Net als vroeger, maar nu all-in!

    Ganzenborden, wie is er niet mee opgegroeid? Dit oergezellige bordspel wordt al bijna 400 jaar gespeeld in Nederland. Iets om te koesteren, daarom hebben wij een speciale ‘real time’ versie bedacht voor groepsfeesten en bedrijfsuitjes. Levend Ganzenbord, met jezelf als inzet!

    De ‘levende’ variant heeft dezelfde valkuilen als het origineel. De gevangenis bijvoorbeeld: een verkeerde stap en je gaat de bak in! Voor je overige geluk ben je overgeleverd aan de dobbelsteen.

    Wat staat je te wachten tijdens Levend Ganzenbord.
    Ganzenbord is een eenvoudig spel. Wie het eerst over de finish komt, wint! Tijdens het spel moet jouw groep opdrachten vervullen en vragen beantwoorden. Komen jullie op een opdracht met je pion? Dan gaan jullie de strijd aan met het dichtstbijzijnde team. Spelletjes als wie ben ik, geen ja/geen nee, geen uuuuuuuh en beschuitfluiten om er een paar te noemen. Bij winst mag je team drie plekken vooruit, bij verlies drie achteruit. Elke goed beantwoorde vraag levert je team twee plaatsen op, een fout antwoord twee terug.

    Aan het eind van het spel volgt er een huldiging van de winnaar. Dit team gaat met een leuk aandenken naar huis!

    6 - 5000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    FilmTeambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, functionaliteit, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     

    Uw uitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met uw collega's transformeert u tot hechte filmcrews en maakt u onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, serie en/of tv-programma!

    Samenwerken
    Filmteambuilding laat u en uw collega's optimaal de reclame- en/of filmwereld beleven. Ook zal het teamspirit gevoel hoog zijn omdat een film, commercial, lipdub, of tv-programma alleen tot stand kan komen door samenwerking binnen de crew.

    Functioneel & Humor:
    U kunt als filmcrew ook functioneel produceren. Zo is het mogelijk om op een ludieke wijze organisatieboodschappen in uw hilarische film, commercial, serie en/of tv-programma te verwerken...

    Leer elkaar eens op een andere manier kennen
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen films zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Maatwerk & Persoonlijk
    Ieder evenement dat Filmteambuilding organiseert is uniek en custom made. Voorafgaand aan het event brengen wij uw wensen exact in kaart. Dit wordt op een doeltreffende en vindingrijke wijze vertaald en geïntegreerd in het totale concept.

    FilmTeambuilding is inclusief:
    * Professionele producent

    * Professionele begeleiding (regisseur per filmgroep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief script writing
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakte script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 
     

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen! 

     

    20 - 600 personen

    Doel:
    Als team moet je een exacte kopie nabouwen van het originele model dat slechts een deel van het team kan zien. Door middel van een goed gekozen strategie, moet je binnen een beperkte tijd toch het model kunnen nabouwen op basis van zeer eenvoudige elementen, met zo min mogelijk fouten.

    Spel verloop:
    Binnen het team zijn er verschillende rollen: Architect- Bouwer-Feedbacker én koerier. Doelstelling: het model exact nabouwen binnen het team. De tijd is kort en de deelnemers mogen enkel beperkte verbale communicatie gebruiken. Om deze taak tot een goed einde te brengen, dienen ze een goede communicatiestrategie te bespreken om ‘onrechtstreeks’ toch de juiste informatie over te brengen. Een hele uitdaging dus!

    Einde:
    De bouwtijd is op. Alle kopies en originele bouwwerken worden opgehaald.. Uiteindelijk kan het team ontdekken of ze een waardige kopie hebben kunnen maken en of hun strategie heeft gewerkt.

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Haka Teambuilding
    Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.

    Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!

    We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :

    • Uitdagingen overwinnen
    • Afscheid nemen bijvoorbeeld van een afdeling of product, verhuizing
    • Respect tussen mannen en vrouwen
    • Doelen behalen
    • Teambuilding
    • Zelfontwikkeling : zelfvertrouwen, conficthantering, verbindende communicatie…

    Duur workshop :  3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)

    Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
    -                   vanaf 100 personen 25 EUR per persoon

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    25 - 200 personen

    Plezier Teambuilding Resultaat Samenwerken Entertainment & Hilariteit!
     

    Speel samen met uw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     

    Tijdens de presentatie van uw lipdub ziet u uw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     

    Geef uw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
     

    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij uw Lipdub op maat.

    Lipdub Teambuilding is inclusief:

    * Professionele Producent
    * Professionele begeleiding/regisseur(s)
    * Steadicam operator met faciliteiten 
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props volledig verzorgt
    * Hulp bij uitzoeken rekwisieten op maat
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Prijs: vanaf €39,- p.p. afhankelijk van:
     

    - De wensen en behoeftes van uw organisatie
    - Het doel dat u met Lipdub Teambuilding wilt bereiken
    - De groepsgrootte
    - Conceptontwikkeling en voorbereiding

     

    20 - 1000 personen

    Ons escape spel zet vollop in op innovatie en vernieuwende technologie. Door het gebruik van augmented reality kunnen hologrammeningescanned worden met de iPad waardoor er elementen aan de realiteit worden toegevoegd. Scan een gadget en er komt een hologram van een 3D gebouw tevoorschijn waarop de spelers kunnen klikken om verderte geraken in het escape spel! Een volledig vernieuwende ervaring!

    De voordelen:

    • Iedereen start tegelijk! Zelfs voor een groep van 200 deelnemers kunnen we voldoende iPads in totaal voorzien zodat niemand hoeft te wachten tot de vorige groep het escape spel heeft voltooid.

    • Augmented reality. Onze escape spellen maken gebruik van augmented reality (denk aan Pikachu die verschijnt op je gsm bij het spelen van Pokemon Go) en voelen daardoor als high tech en vernieuwend aan.

    • Aanpasbare routes en tijdsduur. Alles is mogelijk, we kunnen de GPS locaties volledig aanpassen naar jullie wensen. Zeker qua logistiek meteen grote groep heeft dit veel voordelen. Ook de spelduur (normaal 2u) kan worden aangepast.

    • Actief en geschikt voor elke leeftijd. Onze standaard routes bestrijken ongeveer 3km wandelen. Iedereen is outdoor en heeft een gezondewandeling in de benen na afloop, zonder dat de minder actieve mensen uit de boot vallen. 

    • Competitief. Het team met de beste tijd wint. Op deze manier ga je actief de strijd aan met de collega's.
    5 - 250 personen

    Doel:
    Breng uw deelnemers samen en transformeer ze tot een echt symfonisch orkest op 2 uur tijd. Wij dagen uw team uit om hun grenzen te verleggen en samen Carmina Burana te spelen. Orchestrate beweegt uw team tot ongeëvenaarde prestaties.

    Spel verloop:
    Deelnemers zitten nietsvermoedend in de zaal wanneer er een klein orkest het podium op komt. Na een kort stukje, vertelt de dirigent dat de deelnemers zélf aan de slag gaan met de instrumenten. Verdeeld in workshops én onder begeleiding van professionele muzikanten oefent iedereen zijn stuk.

    Einde:
    Iedereen komt terug in de grote zaal om samen Carmina Burana te
    brengen. Onder begeleding van een dirigent leren de teams samen te spelen. Een grandieuze finale met gegarandeerd kippenvel
    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    40 - 750 personen

    Stort je in een avontuur vol wantrouwen en ontdek wie de Verrader is. Werk samen of strijd tegen elkaar om de Verrader te vinden en voltooi alle opdrachten binnen de tijd om de missie te laten slagen. Ontmasker de Verrader door slim samenspel en een gezonde teamspirit. 

    Hoe het werkt;
    Na een uitgebreide speluitleg via de mail en van onze begeleider telefonisch wordt de Verrader willekeurig bepaald. De app is gratis te downloaden. Voer uitdagende opdrachten uit onder leiding van de begeleider en met instructies via de app. Maar blijf alert: pas op dat er geen mingeld wordt verdiend! 

    Zijn jullie er klaar voor?
    Bereid je voor op het oplossen van raadsels, het uitvoeren van foto-opdrachten en het vinden van aanwijzingen die je dichter bij de Verrader brengen.

    Ga met vastberadenheid naar de strijd en ontdek wie van jullie de Verrader is!

    Toch liever een begeleider op locatie? Vraag naar de mogelijkheden. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen

    Kruip in het vel van Tom Cruise in de film "Cocktail".
    In verschillende groepjes gaan we onze eigen cocktail of moctail creëren. Om dit te doen beschikken we over verschillende alcoholische en niet-alcoholische dranken. Maar ook vers fruit, verse munt en andere specerijen. We gebruiken eveneens meetinstrumenten, shaker, ijs, verschillende soorten glazen, enz...

    Als echte bartender gaan we ook een affiche maken om onze nieuwste creatie te promoten. Dit alles moet natuurlijk in een beperkte tijd gebeuren. Vervolgens gaat elk team een presentatie doen om zijn originele cocktail of moctail aan de andere teams te verkopen. Hierop worden dan punten gegeven op de presentatie, het visuele, de originaliteit het budget enz...

    De verschillende creaties zullen natuurlijk ook geproefd worden. Wie gaat de meest originele, smaakvolle en mooiste cocktail maken?

    14 - 350 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Diepenbeek. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Diepenbeek. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Diepenbeek. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Diepenbeek. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Diepenbeek zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Diepenbeek. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.