Personeelsfeest in Namen

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2023 BE
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
277 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Namen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het duel zal uitgevoerd worden met de recurve boog. Eerst schieten de deelnemers een aantal oefenpijlen. De animator probeert de schiethouding van de schutters te verbeteren. Het is zeker niet eenvoudig maar men kan zich snel verbeteren. Na een aantal pijlen zal blijken dat men zich steeds meer vertrouwd voelt met de houding en het schieten.

    Kan ook indoor gebeuren, afhankelijk van de locatie schieten we dan met soft archery pijlen (deze zijn ook uitermate geschikt voor kinderen)

    Voor een sportieve en originele teambuilding is een activiteit van Actionmaker de ideale keuze. Houdt u het liever bij boogschieten? Of wil u iets nieuws proberen zoals blaaspijpschieten, laserkleiduifschieten of zelfs bijlwerpen? Bij ons kan het allemaal! Onze initiaties worden begeleid door ervaren instructeurs, op een locatie naar uw keuze of op één van onze vaste locaties. Onze professionele en flexibele werking zorgt ervoor dat uw teambuilding een groot succes wordt.

    Onderstaand vindt u een overzicht van al onze activiteiten:

    • Schermen
    • Boogschieten
    • Infrarood biatlon- en sportpistoolschieten 
    • Laserkleiduifschieten
    • Sumoworstelen
    • Blaaspijpschieten
    • Pistoolschieten
    • Kruisboogschieten
    • Pistoolkruisboogschieten
    • Indoor lasershooting
    • Karabijnschieten
    • Stadsspel in Gent
    • Chocoladeworkshop
    • Roofvogelworkshop
    • Smaaktest
       

    Aarzel zeker niet contact op te nemen via het formulier als vragen heeft of voor een vrijblijvende offerte.

    4 - 200 personen

    Durven jullie het aan? Een eigen Team expeditie!

    Lees even met ons mee:
    Bij het krieken van de dag spoelen jullie aan op een verlaten strand. Te midden van het eiland staan verschillende teamvlaggen opgesteld. De aangespoelde collega’s groeperen zich wat onwennig rond deze vlaggen, waar al snel duidelijk wordt dat iedereen deel zal uitmaken van 1 kamp. De kleur van de jouw bandana verraadt al snel bij welk kamp jij hoort en vooral wie jouw mede kampgenoten worden. TEAM ROBINSON is begonnen.

    Oog in oog staan jullie met de kampleden van de andere teams. Vervolgens krijgen jullie de eerste opdracht mee: Laat de andere kampen weten wie jullie zijn en waarvoor jullie staan. Het creëren van jullie identiteit als team, een korte kreet, slogan of oneliner kan al snel duidelijk maken aan de andere kampen met welke ambitie jullie deze expeditie aangaan.

    Tijdens deze expeditie krijgen jullie de kans om de kampleden beter te leren kennen. Want 1 ding is zeker: tijdens Team Robinson, zal ieder kamplid een belangrijke schakel zijn en worden. Leer elkaar kennen en gebruik elkaars kwaliteiten tijdens de verschillende proeven. Tijdens deze proeven zullen verschillende kwaliteiten aanbod komen: kracht, snelheid, samenwerken, concentratie, puzzelen en strategisch denken. Dit is een spel waar iedereen een belangrijke bijdrage zal leveren aan het kamp succes. Dit is het spel waarbij samenhorigheid en het “1 voor allen en allen voor 1” motto geen loze begrippen zullen zijn.

    Eindigen doen we met alle kampen tesamen rond een hartverwarmend kampvuur op dat verlaten strand, waar we genieten van een gezellige bbq en de slotfinale van jullie Team Expeditie. Tijdens deze slotfinale zullen de 2 afgevaardigden per kamp het opnemen tegen elkaar, om het eindtotaal van jullie kamp nog wat bij te smukken, en er zo in te slagen om met jouw kamp de felbegeerde titel “TEAM ROBINSON” binnen te halen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    40 - 500 personen

    Vanaf het ogenblik dat de box geactiveerd wordt heeft het team een beperkte tijd om de zogenaamde geactiveerde bom onschadelijk te maken. Om dit te doen moeten ze op een zeer efficiënte manier samenwerken aan een reeks opdrachten, puzzels en raadsels. Opdrachten die gelinkt zijn aan elkaar en waar je het resultaat van de ene opdracht nodig hebt om een andere succesvol te starten en tot een goed einde te brengen. De box zal beetje bij beetje zijn geheimen prijsgeven. We ontwikkelden 4 identieke boxen en per box kunnen 8 tot 15 deelnemers als team spelen. Wie kan onze box onschadelijk maken voor het te laat is?

    Deze oefening kan optioneel begeleid worden door een ervaren procesbegeleider / coach. Tijdens de opdracht zal de procesbegeleider vooral het teamproces/ teamdynamiek observeren om nadien samen met het team te debriefen. Op cruciale momenten tijdens de opdracht kan de procesbegeleider beslissen om een time-out in te lassen. Dan wordt de tijd even stopgezet om samen met het team te bespreken hoe alles loopt. Hoe loopt de communicatie? Waar lopen jullie tegenaan? Wat loopt efficiënt en goed en wat moeten we aanpakken om het efficiënter te maken, het team beter te organiseren? Wordt er vooral aam micro-management gedaan en wordt de “Big Picture” voldoende bewaakt?

    Na afloop gaan we samen met het team stap voor stap gaan nabespreken hoe het is gelopen en hoe ze de dingen die ze geleerd of gemerkt hebben kunnen gaan toepassen op de werkvloer.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    10 - 60 personen

    Bouwen met Domino doet een beroep op creativiteit , communicatie, concentratie en samenwerkingsvermogen van de deelnemers en belichaamt uitstekend de risico’s, druk en stress die veelal gepaard gaan met samenwerken in grote groepen en/of projecten. De workshop stimuleert ook perfect het ervaringsgericht leren en is bovendien ook gewoon leuk en spannend. Steen voor steen bouwen naar een eindresultaat, waarbij de inzet van allen bepalend is voor het slagen van het evenement. Echter één verkeerde of slecht geplaatste domino kan de ondergang van het project betekenen. 


    De aanwezigen worden verdeeld in teams. Elk team ontwerpt een eigen project, bouwt een deel van het eindproject en dient haar project veilig te connecteren met de andere projecten en het eindproject. Binnen elk team worden verschillende taken opgenomen: Leider, ontwerper, bouwer, veiligheidscoordinator, integrator , … 

    Voor het ontwerp van het eigen project krijgen de deelnemers de opdracht mee iets te ontwerpen dat relateert aan het thema van de dag en ze dienen hierbij rekening te houden met de hen toegekende tijd, ruimte en aantal dominosteentjes. Elk team dient ook minstens één speciaal effect in te bouwen. Hiertoe kunnen teams ten allen tijde inspiratie halen op internet … Hoe complexer het ontwerp hoe meer tijd er nodig zal zijn voor testen en verfijning er ondertussen voor zorgend dat alle verschillende deeltaken ingevuld worden door het team. 

    Wanneer alle projecten gereed zijn worden ze met elkaar verbonden. Aan één persoon de eer om de dominofinale in gang te zetten die we optioneel ook op video kunnen vastleggen: valt de eerste steen, dan dient, zonder tussenkomst, de hele dominotrein, steen na steen, project na project om te gaan, tot en met het gezamenlijk gebouwde finaleproject. Een oordovend applaus om te vieren dat (bijna) alles “om” is stijgt op!!! Tijd om de projecten nog even goed te aanschouwen en elk team de nodige uitleg te laten geven over haar ontwerp. De muziek gaat aan, in een mum van tijd worden, door een goede samenwerking, de gebruikte materialen opgeruimd. 

    Deze workshop is ideaal combineerbaar ook met een lunch en/of diner voor of na of tijdens de workshop zelf. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 2000 personen
    Weet jij alles van je vrienden en/of collega’s? Ranking the Company is de manier om ze echt goed te leren kennen…
    Natuurlijk is Ranking the Company ook de ideale manier om nieuwe mensen te leren kennen!
     
    Elke deelnemer krijgt vooraf een enquête gemaild met een aantal vragen. Aan de hand van vragen als “Wie heeft zogenaamd alles onder controle, maar is ondertussen de inzinking nabij?” moeten zij zichzelf en hun medespelers “Ranken”. Zij maken een top 5 en laagste 5 waarin zij de medespelers en zichzelf op de, naar eigen mening en inzicht, goede plek zetten. Op 1 zet je degene die volgens jou altijd de beste smoesjes heeft en op de onderste plek degene die altijd door het ijs zakt als hij of zij ergens onderuit probeert te komen. Zo wordt er per vraag die gesteld wordt een top 5 en laagste 5 gemaakt. Hieronder de vragen die gesteld worden waar de hillarische resultaten uitkomen: 
     
    Wie overleeft het niet alleen op een eiland?
    Wie zou de beste premier zijn?
    Wie gaat er als laatste naar huis na de borrel?
    Wie kan er het slechtst inparkeren?
    Wie staat er altijd voor iemand anders klaar?
     
    Uiteraard ben je vrij om de vragen te personaliseren. Is er iets wat echt speelt binnen het bedrijf of vriendengroep? Laat het ons weten en wij verwerken dit in de resultaten. Ranking the Company staat garant voor een hillarische teambuilding of groepsuitje!
     
    Wat staat je te wachten tijdens Ranking the Company?
    Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje en volgt er een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. In teamverband wordt tijdens het uitje zelf nogmaals van elke vraag een top 5 gemaakt, die wordt vergeleken met de algemene top 5. Om en om moet een team hun keuzes toelichten wat tot hilarische situaties leidt. Het team met aan het einde de meeste punten is de winnaar van Ranking the Company!
     
    De presentatie van Ranking the Company is in handen van een oer-gezellige quizmaster. Hij of zij loodst de teams door de vragen en zorgt voor een ontspannen sfeer.
    Vooraf, tijdens of na afloop van de quiz kunt u genieten van een heerlijk diner. De quizavond kan op iedere willekeurige locatie in Nederland en België gespeeld worden. Dit spel kan ook in het Engels gespeeld worden!


    Kleinere gezelschappen en groepen groter dan 30 personen ontvangen een aangepaste offerte.

    8 - 500 personen

    Racen tegen collega's vrienden of familie, wie heeft dat nog nooit willen doen? 

    De DynamiXX Grand Prix is de perfecte gelegenheid hiervoor. Leg alvast jullie "virtuele race uitrusting" al maar klaar.We maken verschillende teams die tegen elkaar gaan strijden op de race simulatoren. Tijdens deze spannende uithoudingsrace krijg je de kans om je race-skills te tonen en jullie tegenstanders het vuur aan de schenen leggen. Dit op een virtueel circuit wat jullie het beste bevalt. De racewagens van de teams kunnen elkaar inhalen (alle simulatoren zijn gelinkt aan elkaar).Om de 5 minuten gaat er een pitstop gemaakt worden met een rijder wissel, welk team gaat de snelste pitstop maken?  Tijdens deze Grand Prix kunnen de teams de race volgen op een groot scherm!

    Kortom een super “spannende, gezellige en veilige” teambuilding waarbij de deelnemers  racen, supporteren en plezier maken met elkaar.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 400 personen

    Immens populaire activiteit omwille van zijn eenvoud en toegankelijkheid. We zoeken het meest universele team, de opdrachten zijn gebaseerd op het tv programma, maar uiteraard iets meer gericht op teambuilding. Zo zal je meer moeten samenwerken en communiceren om deze teambuidling winnend af te sluiten.

    We voorzien een mengeling tussen supereenvoudige opdrachten zoals het bellen blazen, papieren vliegers gooien, pritt stapelen met enkele uitdagende challenges met drones en RC autootjes. Dit maakt het voor iedereen fun en uitdagend tegelijk. 

    Daag dus snel je collega's uit en wie weet kan jouw team wel de trofee mee naar huis nemen ?

    Inhoudelijk worden de opdrachten in samenspraak met de klant geselecteerd. Je kan kiezen voor onze actieve opdrachten ofwel houden we iets rustiger. Deze activiteit duurt normaal 2 uur, maar kan worden aagepast aan de wensen van de klant.

    8 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Maken jullie aanspraak op De Erfenis van 2 Miljoen?!

    Jullie suikeroom “Bill Metgeld” is heen gegaan en laat zijn erfenis na. Helaas niet aan jullie allemaal maar aan slechts één van jullie! Hij wil dat slechts de beste beschikking krijgt over zijn geld. Aan jullie dus de taak om te bewijzen dat jullie de beste zijn!

    Dit is jullie kans om een grote som geld te verdienen. De taak is simpel: Bill wil dat jullie bewijzen dat jullie een echte “Metgeld” zijn. Daarom krijg je de beschikking over een som geld die zo snel mogelijk goed besteed moet worden en die jullie naar de Erfenis zal leiden. Race tegen elkaar door een stad naar keuze en voer zo snel en origineel mogelijk de ludieke opdrachten uit die jullie doorkrijgen via jullie telefoon!

    Wat staat jullie te wachten tijdens City Game De Erfenis?
    City Game De Erfenis begint rustig. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris, krijgen jij en je groep een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaat het hele gezelschap de stad in.

    Via een mobiel krijg je diverse opdrachten en vragen door. Deze voer je uit of beantwoord je. Ook kun je fotopunten scoren voor extra aanwijzingen door bepaalde objecten in de stad te lokaliseren en op foto vast te leggen. Des te meer aanwijzingen, des te groter de kans dat je als eerste de erfenis vindt.

    Na afloop van het spel verzamelen jullie je bij het startpunt. Onder genot van een drankje (koffie, thee of fris) wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.

    6 - 5000 personen

    Op zoek naar een leuke teambuilding? 
    Een teambuilding waarbij iedereen (jong, oud, fit, minder fit,...) zijn steentje kan bijdragen en een leuke tijd kan beleven?

    Wij organiseren de TEAMchallenge op een locatie naar keuze. Een teambuilding die standaard 6 activiteiten omvat en een duurtijd heeft van circa 2u30 minuten effectieve activiteit.

    We verdelen ons in verschillende teams en gaan de strijd aan tegen de andere groepen! In ons aanbod opgenomen zijn zowel fysieke als mentale games, de deelnemers kunnen zelf kiezen aan welke ze wensen deel te nemen en zo verzamelen alle deelnemers punten voor hun team!

    Onze standaard succes formule bestaat uit:

    Fysieke games: bubble football, arrow tag, shooting skills
    Mental games: escape boxen, constructie games, mind games

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

     

    10 - 200 personen

    East, West, North best!
    Trek bij aankomst een Eskimo kostuum aan en waan jezelf in het koude Noorden. Onze opperyeti leert jullie als echte Eskimo’s samenwerken door middel van tal van opdrachten. Van speerwerpen tot ijsvissen tot hondensleetrektocht parcours en nog veel meer. Jullie krijgen het helemaal onder de knie. Maak je klaar voor een bibberend avontuur!
    _______________
    Winterproof.be
    De winter is een zeer specifiek seizoen dat nood heeft aan een niche gamma. Daar speelt Winterproof volledig op in. Alle concepten, producten en events zijn specifiek verbonden aan een winters thema, of gaan gericht indoor door. Ze zijn winterproof.
    ________________
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    8 - 200 personen

    Spannend groepsspel, teamuitje of bedrijfsfeest

    Ons stiekeme bedrijfsuitje is voortaan ook als gezellige, knusse tafelvariant te spelen. Wie ontdekt de Verrader aan tafel bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! In teamvorm ga je de strijd aan en vervul je opdrachten en los je raadsels en puzzels op om samen met je team punten te scoren. Maar één van je teamleden is de verrader en hij of zij zal er alles aan doen om jullie missie te saboteren. Door slim samenspel en een gezonde teamspirit ben je in staat om de verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?

    Wat staat je te wachten tijdens Wie ontdekt de Verrader aan tafel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Vooraf krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams, bepalen we de verraders en krijgen jij en je team een laatste briefing over de te volgen strategie.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel en graaft de verrader zich in, om de zaak op een slinkse manier te ondermijnen. Goede antwoorden, juiste beslissingen en het goed inschatten van je collega's of vrienden zorgen voor een stijgende tafelscore. Daarnaast zijn er persoonlijke punten te verdienen. Er zijn namelijk drie momenten in het spel waarop je individueel mag raden wie de verrader is. Let tijdens het spel dus goed op verdacht of dubieus gedrag!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team én de beste verrader bekend gemaakt. Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant. Ongetwijfeld dat de verraders hun verhaal willen doen over de sluwe streken die ze hebben uitgehaald, onder het toeziend oog van de gehele tafel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    8 - 500 personen

    Allo Allo met begeleiding op afstand: Kraak de code en vind als eerste “The Fallen Madonna with the Big Boobies!”

    De razend populaire tv-serie Allo Allo is nu als app-game met begeleiding op afstand te boeken bij TB Events.

    Bij ons speel je Allo Allo als spannende citygame met begeleiding op afstand, ideaal voor groepsuitjes of bedrijfsuitjes. In groepen doorkruis je een stad op zoek naar verschillende historische plekken. Daar vind je aanwijzingen die je team steeds een stap dichterbij het einddoel brengt: The Fallen Madonna with the Big Boobies!

    Wat staat je te wachten tijdens Allo Allo met begeleiding op afstand?

    Zoals de naam al doet vermoeden kruipen alle deelnemers tijdens dit spel in de rol van de verschillende spelers van Allo Allo, op weg naar dat ene ‘doel’: The Fallen Madonna with the Big Boobies! Voor je op pad gaat volgt er eerst een uitgebreide telefonische briefing  zodat iedereen goed voorbereid aan de tocht begint.

    Dan ga je met je team de stad in, op weg naar de eerste historische beproeving. Al puzzelend en door het goed uitvoeren van opdrachten probeer je achter de code te komen. Via de TB-App krijgen jullie opdrachten en kennisvragen binnen.  

    Laten we ondertussen hopen dat Madame Edith niet gaat zingen en dat René rustig kan knuffelen met zijn Yvette en Maria. Doorkruis de stad en verzamel alles wat je nodig hebt om The Fallen Madonna te bemachtigen.

    2 - 750 personen

    Op zoek naar een concept dat catering kan koppelen aan leuke activiteiten? Ontdek onze Pizza Game, een 100% nieuw concept!

    Bij de start voeren de verschillende teams opdrachten uit tegen elkaar, waarbij we steevast trachten de andere teams te verslaan. Tussendoor zetten we de aperitief reeds klaar om gezellig na te kaarten over de eerste opdrachten.

    Bij de activiteiten na de aperitief zullen de deelnemers volgens het principe van een "escape game" hun ingrediënten, voor de pizza achteraf, moeten vrijspelen. Hiervoor moeten ze raadsels oplossen, codes kraken, opdrachten tot een goed einde brengen!

    Is het team daarin geslaagd? De oven staat al warm, samen met bijhorende drankjes starten we met het bakken van onze pizza's! De begeleider staat in voor het afbakken, de deelnemers kunnen zelf hun pizza's samenstellen!

    We zien dit als een hapje/drankje/activiteit. De pizza vervangt geen maaltijd.

    8 - 25 personen

    Een superspannend achtervolging-spel! Als brave burgers plegen jullie de overval van het millennium en slaan op de vlucht! Lukt het jullie om tijdens dit uitje uit de handen van de politie te blijven?

    Speel met collega’s, vrienden of familie dit uitdagende kat- en muisspel: hoe blijf je uit de handen van de politie? Kunnen jullie omgaan met de stress van het op de vlucht zijn? Tijdens dit spel moeten de voortvluchtigen alles op alles zetten om uit de handen van de opsporingsteams te blijven terwijl het opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden…

    Wat staat je te wachten tijdens De Buit?

    Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat.

    Dan plegen jullie de overval van het millennium en slaan op de vlucht! Door middel van onze speciaal ontwikkelde app moeten de teams (geheimzinnige) opdrachten uitvoeren. Door deze goed uit te voeren krijg je steeds weer een nieuwe code of aanwijzing. Hiermee kunnen voortvluchtigen informatie verzamelen over de Politie en hun einddoel en kunnen de opsporingsteams de live of laatstbekende positie krijgen van de voortvluchtigen. Maar er zijn meerdere manieren om de teams op te sporen! Lukt het de teams om uit de handen van de Politie te blijven?

    Een super gave interactieve game….

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje volgt de prijsuitreiking van het winnende team!

    6 - 5000 personen

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in:

    •  uitgebreid assortiment  

    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s.

    • Presentatie

    Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties

    Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.

    • Aanvullend 

    Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven

    Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Namen. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Namen. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Namen. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Namen. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Namen zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Namen. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.