Bedrijfsfeest in Brugge

Filteren

Filters

Unieke Kerstuitjes 2025
Verbindende Teambuildings
Topkeuze: Sportief & Actief
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Inspirerende Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
332 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Brugge
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    We beginnen de workshop met een uitleg over verschillende sterke dranken, likeuren, over het belang van ijs, de functie van ijs, de verschillende technieken om een cocktail te maken, het belang van een goede balans, het combineren van smaken, het aanspreken van alle zintuigen, ... Deze uitleg duurt een 30-tal minuten, waarin de bartender ook enkele cocktails maakt. De gasten krijgen telkens een miniatuurversie van de cocktail die de bartender maakt zodat ze zelf de smaken en texturen kunnen ervaren. Met deze uitleg en demonstraties kunnen de gasten zelf aan de slag.

    De groepen moeten zelf een cocktail bedenken, ontwerpen en maken. Elke groep krijgt 1 uur de tijd om te experimenteren met verschillende smaken, kleuren dranken, technieken en decoraties... Tijdens dit uur zullen ze de theoretische uitleg moeten omzetten in de praktijk, maar zullen ze ook elkaar nodig hebben om zo na een uur 1 perfecte cocktail te kunnen voorleggen aan de volksjury. De groepen gaan verschillende cocktails maken, proeven en drinken. De bedoeling is dat ze de cocktail aanpassen tot hij helemaal perfect is. Er zullen dus per groep tussen 5 en 10 cocktails gemaakt worden om perfectie te bereiken.

    Eindigen doen ze met de presentatie van 1 cocktail aan de volksjury, die zal de cocktails beoordelen op smaak, balans, presentatie, kleur, ... De winnende groep krijgt een prijs, deze kan voorzien worden door Ecco la luna.

    De groepen kunnen zichzelf 'bedienen' aan enkele buffetten die in de zaal staan. Op het eerste buffet staan allerlei verschillende soorten glazen, bekers en recipiënten waaruit de gasten kunnen kiezen om hun cocktail in te serveren. Het tweede buffet is een buffet dat zal vol staan met verschillende dranken, likeuren, sappen, siropen, ... De gasten zullen hier alles terugvinden van vodka tot cava en van limoensap tot violetsiroop. Het derde buffet zal gevuld zijn met verse ingrediënten. Verse vruchten, kruiden en groenten zullen tot de beschikking staan van de groepen.

    Er zijn echter enkele spullen die aan elke groep uniek zullen zijn. Op elke tafel staat een 'mystery box'. In deze box zitten enkele 'speciale' ingrediënten die enkel die groep zal krijgen. Chocolade, chillipeper, cacaopoeder, tomaat, koriander, thijm, gember, ... Deze ingrediënten zijn riskanter om te gebruiken in een cocktail, maar zullen bij goed gebruik wel punten scoren bij de jury.

    Na het uur moeten de groepen hun cocktail voorstellen aan de bartender en de volksjury ze moeten ook 1 beker voorzien van hun cocktail voor elke overige groep, De overige groepen proeven telkens en geven punten op tien op een puntenfiche. De punten van de volksjury en de bartender worden samengeteld.

    10 - 200 personen

    City Game Prison Escape, een superspannend ontsnappingsuitje! Jullie worden gevangen gehouden en de tijd tikt! In het geheim bereiden jullie een uitbraak voor…. Lukt het jullie om alle codes te kraken en uit het vizier van de bewakers te blijven?  

    De City Game Prison Escape is een thrill seeking City Game waarbij je als team moet proberen te ontsnappen aan je bewakers. Om te ontsnappen heb je codes, sleutels en materialen zoals hamers en touw nodig. Om dit te verkrijgen bezoek je verschillende locaties in de stad. Door het oplossen van spannende puzzels en het vinden van geheime aanwijzingen kom je er langzaam achter hoe je kunt ontsnappen! Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een spannend en actieve teambuildingactiviteit in de stad! 

    Wat staat je te wachten tijdens de City Game Prison Escape:
    Bij ontvangst krijg je een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. Dan ga je de stad in met je team om meerdere locaties te bezoeken. Lukt het jullie om als eerste alle codes te kraken en aanwijzingen te vinden om te ontsnappen? Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt en volgt de prijsuitreiking.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Geniet van de stad met heerlijk diner in drie verschillende restaurants, een vaartocht en een stadswandeling

    Bijzondere ontvangst
    U wordt gastvrij ontvangen in het eerste restaurant. Hier geniet u samen van een drankje en uw voorgerecht.

    Vaartocht
    Vervolgens stapt u aan boord om een mooie avondvaartocht te maken, aan boord ervaart u de stad vanuit een totaal ander perspectief, de vaartocht eindigt in de buurt van uw tweede restaurant.

    Heerlijk hoofdgerecht naar keuze
    Hier kiest u een lekker vis, vlees of vegetarisch hoofdgerecht, waarbij nog eens 1 drankje inclusief is.

    Stadswandeling met enthousiaste gids
    Uw persoonlijke gids haalt u daarna op om u mee te nemen voor een mooie stadswandeling. Onderweg vertelt hij u van alles over de bezienswaardigheden van de stad. Bij het derde en laatste restaurant neemt de gids afscheid van uw groep.

    Grand dessert
    U gaat gezellig samen aan tafel voor het dessert, waarna u de dag afsluit met een kopje koffie of thee. Op alle eetmomenten bent u onder elkaar, zonder gids.

    Kortom, een dagje heerlijk genieten.

    Prijsindicatie: vanaf € 106,- excl btw.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    10 - 60 personen

    Hebben jullie zin om de handen eens flink uit de mouwen te steken? Voel je het koortsachtige overleg al? Wil je al brainstormend zoeken naar creatieve oplossingen? Dan is de bamboeworkshop jullie ding!

    Samen ‘bouwen’ is een erg krachtig middel om teams te doen groeien. Met heel simpele materialen (bamboestokken, elastieken, gekleurde doeken, ledverlichting, regenbuizen, flexibele buizen, karton,...) bouwt jouw team in het bedrijf, op locatie of in openlucht een fantastische constructie zoals een reuzeknikkerbaan, een triomfboog, je eigen kasteel of in een thema dat op dit moment in uw organisatie actueel is. We helpen jullie graag om op een creatieve manier een boeiend thema te vertalen in een pakkende bouwopdracht.

    Samenwerking, leiderschap, creativiteit, inventiviteit, timing, deadlines,... zijn maar enkele sleutelbegrippen in deze uiterst dynamische teambuilding. Afhankelijk van de groepssamenstelling kan er in deelteams gewerkt worden. Extra moeilijkheidsfactoren worden op maat in deze ‘multitask’ verwerkt. Modules worden apart gebouwd en later aan elkaar geschakeld. 'Special effects' worden ingebouwd, waar nodig, en geven de gehele constructie de nodige dynamiek.

    Deze ‘reuze’-opdracht kan puur voor de fun, maar is des te meer een interessant en dynamisch middel om groepsprocessen onder de loep te nemen o.l.v. deskundige begeleiding. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Welkom bij The HandProject
    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Maldegem bezit een charmant station uit 1862, beschermd als monument, en uitgebouwd tot een uniek centrum met stoomlocomotieven en andere oude treinen. Stoomcentrum Maldegem is een ‘levend museum’:
     
    - Aan boord van parels van industriële archeologie keer je stomend 50 jaar terug in de tijd, op houten banken of in de pluchen eersteklascoupé van weleer.

    - Naast de ‘grote trein’, is er ook een smalspoor, met open wagonnetjes, ideaal voor de kleine (en grote!) kinderen.

    Buiten de gewone ritdagen rijdt het Stoomcentrum het hele jaar door op aanvraag voor groepen. De stoomtrein rijdt dan zoals u het wil. Een rondleiding met uitleg over onze spoorlijn en locomotieven is inbegrepen. Deze ritten dienen minimum 3 weken op voorhand te worden aangevraagd. 

    Uniek zijn onze restauranttreinen:
    Een rit met een echte Stoomlocomotief tussen Maldegem en Eeklo, terwijl u geniet van een maaltijd gezeten in een authentiek rijtuig van de voormalige Orient Express of in een eerste klasse-rijtuig.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    10 - 400 personen

    Er is een moord gepleegd en die gaan jullie oplossen. Plaats delict is plaats lunch: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.

    Een moordlunch is de perfecte combinatie van een heerlijke lunch of hightea en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou. No shit, Sherlock!

     Wat staat je te wachten tijdens de Moordlunch
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.
     
    Terwijl de groep geniet van de lunch ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de broodjes door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!

    Aan het einde van de lunch komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.

    Wat zijn de kosten voor het Moordlunch spel?
    Een moordlunch ervaar je al voor € € 39,50 per persoon inclusief 6% en 21% btw, inclusief lunch en 1 welkomstdrankje. Voor groepen vanaf 15 personen. Kleinere gezelschappen krijgen een aangepaste offerte.


    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    8 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Is samenwerking belangrijk in jullie bedrijf? 
    Een retorische vraag natuurlijk. Maar komt samenwerking vanzelf of moeten jullie eraan werken?

    Welkom bij de Chain Reaction. Fun, dynamisch en groepsgericht (exact alles wat je zoekt in een teambuilding) - maar ook een metafoor voor de kracht van samenwerking en het doorbreken van silo's.

    #OneTeam
    Bij de Chain Reaction werkt jouw team samen aan één gemeenschappelijk doel. Er is geen competitie tussen de groepen onderling. You're all in the same boat! 

    Keep the chain reaction alive!
    Chain Reaction is een unieke teambuilding waarbij iedereen samenwerkt aan het project, namelijk een zo lang mogelijke kettingreactie maken.

    Denk aan volgende situatie: een balletje rolt door een buis, botst tegen een auto, de auto rijdt en doet dominostenen vallen, de dominostenen… Juist ja… een kettingreactie.

    Elk detail telt en iedereen is verantwoordelijk voor het welslagen. Net zoals in uw bedrijf. Dit is teambuilding ten top!

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    10 - 1000 personen

    De perfecte moordzaak voor een bloedstollend bedrijfsuitje!

    Cluedo, het beroemde, bloedstollende bordspel heeft er een dimensie bij gekregen. Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. En we zullen jouw hulp hard nodig hebben, want er is een kopstuk gesneuveld...

    De weledelgeboren heer Von Blaue is gisteravond door zijn vrienden dood aangetroffen in de hal van zijn landhuis. Het heerschap zou een feest geven diezelfde avond. Von Blaue is niet in zijn huis vermoord en het moordwapen is ook nog niet terecht. Wel zijn er voorwerpen vermist uit het huis en de 6 genodigden voor het feest verblijven op dit moment in zijn mansion buiten de stad. Wie heeft de moord gepleegd, waar vond het delict plaats en welk wapen werd gebruikt? Kortom: lossen jullie de zaak op?

    Wat staat je te wachten tijdens Cluedo?
    Je gaat niet zomaar het veld in. Jullie beginnen met een uitgebreide briefing. We hebben namelijk een belangrijk aanknopingspunt: de agenda van Von Blaue. Dan delen we de groep op in teams en gaan we de stad in. Jullie worden op pad gestuurd met informatie, een telefoon om contact te onderhouden met het hoofdbureau en een kaart met zoekfoto’s van de 9 locaties waar heer Von Blaue de afgelopen tijd is geweest, volgens zijn agenda. Op elke locatie die je vindt, beantwoordt jouw team een vraag. Dit levert je een aanwijzing op. Zo komt je team steeds een stap dichterbij de oplossing.

    Zodra jullie alle feiten op tafel hebben liggen, moeten jullie naar de plaats delict. Hier wordt jullie scherpzinnigheid, inlevingsvermogen en creativiteit op de proef gesteld: hoe kwam Von Blaue aan zijn einde? Jullie maken een foto waarop de dood van de heer von Blaue in scene is gezet door jullie team. Brrr...

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de zaak opgehelderd en de winnaar bekend gemaakt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 500 personen

    Bij deze echte teambuilding gaan we in verschillende groepjes onze eigen wijn creëren. Om dit te doen beschikken we over verschillende mono cepages (druivensoorten). We gebruiken eveneens meetinstrumenten, glycerine (suiker) en hout. Als echte wijnmaker gaan we ook de etiquette maken, een marketingplan en een budget opmaken, enz. Dit alles moet natuurlijk in een beperkte tijd gebeuren.

    In een tweede fase gaat elk team een presentatie doen om zijn wijn aan de andere teams te verkopen. Hierop worden dan punten gegeven op de presentatie, het visuele, de coherentie tussen de wijn, het doelpubliek, het budget enz...
    In een derde fase worden de verschillende wijnen blind geproefd. En daar komt de kat op de koord. Het winnend team gaat naar huis met een leuke prijs.

    14 - 700 personen

    Bounce-it organiseert bubble voetbal events over heel Belgie. Kies voor onze budgetvriendelijke pickup formule en kom de ballen zelf ophalen in Brugge, Gent, Sint-Niklaas, Mechelen, Turnhout of Sint-Truiden of kies voor onze allin formule waarbij Bounce-it tot bij jullie komt en het event van a tot z in goede banen leidt.

    Bubble voetbal is een ideale activiteit om de vrijgezel te grazen te nemen, een teambuillding dat ietsje extra te geven of de jarige een onvergetelijke dag te bezorgen! We stellen ons steeds flexibel op, staan voor een goede prijs-kwaliteit en proberen om samen met jullie tot de meest geschikte oplossing te komen voor beide partijen.

    De minimumleeftijd ligt rond de 12 jaar en het deelnemersaantal kan variëren tussen 6 en 150 personen. Door de intensiteit van de activiteit raden we aan om 1 bal per twee personen te voorzien zodat er voldoende rustmomenten ingelast kunnen worden. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 150 personen

    La Casa de Dinero NIEUW bij TB Events; La Casa de Dinero Virtual Reality!
    Een superspannende dinergame gebaseerd op de immens populaire serie die in de VR-wereld wordt gespeeld.   El Profesor heeft een meesterplan bedacht. Nog nooit is er zoveel geld bij een overval buit gemaakt...als het jullie lukt.. Kruip in de huid van Tokyo, Berlin, Rio, Helsinki, Moscow, Denver, Oslo en Nairobi en waan je dankzij de VR-ervaring midden in La Casa!  

    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?   Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje en volgt er een uitgebreide uitleg over het spel en over de VR-brillen. Deze brillen zorgen ervoor dat het spel zich overal om je heen afspeelt. Vervolgens wordt er een indeling gemaakt waarbij elk team uit maximaal 6 personen bestaat zodat iedere speler een VR-ronde speelt van La Casa de Dinero.  Door het oplossen van allerlei raadsels en puzzels, zowel in Virtual Reality als in Real life, bereik je steeds meer je doel. Via diverse ruimtes kom je bij de kluis, en probeer daarna met de zakken geld de stad te ontvluchten met je team.  Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is teamwork van levensbelang. Wie maakt als eerste miljoenen euro’s buit in La Casa en blijft uit handen van de politie?!?!

    Vul voormeer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    De hype van het moment. Een zeer toegankelijke sport die focus, precisie en stalen zenuwen aanspreekt. Wat hebben we hiervoor allemaal nodig? Helemaal niks! Contained voorziet alle benodigde materialen: dartborden, verlichting, scoreborden, zelfs dartpijltjes behoren tot de mogelijkheid! 

    Zowel voor diegene met ervaring, als diegene zonder ervaring, wordt dit een regelrechte topper op jullie event. Uw collega's kunnen zich voor een moment Dimitri "The dreammaker" Van den Bergh wanen of zich gewoon kostelijk amuseren rond 1 van onze professionele dartbanen met topmateriaal.

    Na een korte briefing (maximaal 15 minuten) kunnen alle deelnemers aan de slag, diegene die de spelregels nog niet kennen voorzien wij van een algemene uitleg. De klant kan ervoor opteren om wedstrijdvormen te spelen (met uitschakeling) of om iedereen in het spel te houden gedurende maximaal 2 uur.

    5 - 200 personen

    Dagje Film Maken:
    Een uniek teambuildingspel. Maak met elkaar en kies een van onze ludieke storylines of eigen thema's. 

    Elk teamlid krijgt een rol. U bepaalt wie de rol van regie, productie, script en acteren op zich neemt. 

    De teamleden maken een mini script en verdelen de scenes. Iedereen die de rol van acteur heeft, neemt individueel een scene op. Dit is mogelijk in de eigen huiskamer, tuin, balkon of een andere bijzonder locatiepunt! 

    Alle scenes samen vormen uiteindelijk een complete film of commercial. 

    Na het filmen verwerken wij de opnames tot een hilarische compilatie incl. alle bloopers, geluidsfragmenten en achtergrondmuziek.
    De leukste filmfragmenten presenteren wij na de pauze of tijdens een eventuele online borrel. Vervolgens sturen wij de totale compilatie (binnen 1 dag) aan u als contactpersoon.
    Optioneel bieden we de online oscaruitreiking. 

    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera.

    Teambuilding:
    U kiest binnen uw team wie de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial


    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
    Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.

    Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.30 uur Instructie en start filmen 
    16.45 uur Laatste team retour; (indien weer mogelijk borrelen) 
    17.45 uur Aanvang diner indien weer mogelijk (zie website onder dineren bij de locaties)
    19.45 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking.
    20.30 uur Einde 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    15 - 750 personen

    Een mysterieuze Outsider terroriseert de stad. Test je speurderskwaliteiten en ga als een echte Hercule Poirot op zoek naar aanwijzingen die je helpen om de mysterieuze Outsider te ontmaskeren. Je zoekt verschillende locaties in de stad, lost er raadsels op en kijkt uit naar tips die de Outsider achterliet. 

    De locaties vind je met behulp van een GPS smartphone. De antwoorden helpen je om een GPS code te ontcijferen en te activeren zodat je de onbekende in het vizier krijgt op je schermpje. Elke speurdersgroep heeft echter onvoldoende informatie, waardoor het er op aan komt om de ontbrekende informatie van de andere groepen te bekomen: er zal dus onderhandeld moeten worden! Welke antwoorden wissel je uit en met welke groep? Met wie sluit je eventueel een bondgenootschap?

    Het Bondgenootschap bevat een hele reeks verrassende spelelementen zoals geheime telefoonnummers, een hulplijn, verborgen aanwijzingen op speciale plekken... die je op het juiste spoor brengen. 

    Speel dit citygame in het Nederlands, Frans of Engels. Of een combinatie ervan.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 100 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Brugge zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Brugge te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Brugge te organiseren. Een bedrijfsfeest in Brugge motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Brugge en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Brugge.