Personeelsuitje in Turnhout

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
312 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Turnhout
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Doel:
    Quickfire is een dynamisch spel waarbij gebruik wordt gemaakt van een tablet. De missie van het team is simpel: elk team moet zoveel mogelijk Olympische uitdagingen voltooien binnen een bepaalde tijd.

    Spelverloop:
    Met de Olympische Spelen van 2024 in het vooruitzicht hebben we een nieuw teambuildingsspel ontwikkeld waarbij elk team een tablet en een doos vol materiaal krijgt. Het doel is om zoveel mogelijk Olympische uitdagingen te voltooien binnen de gestelde tijd. Elk team heeft de keuze uit intellectuele, creatieve en fysieke opdrachten en kiest welke opdrachten het wil voltooien.

    Einde:
    Het winnende team wordt bekroond op het podium met Olympische medailles.

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 1000 personen

    Wat doe je als je niet weet wat te doen?
    Hoe los je een probleem op waarvan je de oplossing nog niet ziet? Of beter gezegd: hoe verander je je manier van denken om tot nieuwe inzichten te komen?

    Welkom bij Code Crackers! Fun, dynamisch en uitdagend (exact alles wat je zoekt in een teambuilding), maar ook een oefening in creatief denken, het doorbreken van denkpatronen en het benutten van de collectieve intelligentie van je team.

    Ontcijfer het geheim van creativiteit!
    Code Crackers is een unieke teambuilding waarbij teams complexe puzzels en raadsels oplossen door anders te denken. De sleutel? Slim samenwerken, perspectieven verschuiven en obstakels creatief aanpakken. Deze continue verbetering maakt jullie als team sterker en flexibeler.

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    10 - 200 personen

    Doel:
    Breng uw deelnemers samen en transformeer ze tot een echt symfonisch orkest op 2 uur tijd. Wij dagen uw team uit om hun grenzen te verleggen en samen Carmina Burana te spelen. Orchestrate beweegt uw team tot ongeëvenaarde prestaties.

    Spel verloop:
    Deelnemers zitten nietsvermoedend in de zaal wanneer er een klein orkest het podium op komt. Na een kort stukje, vertelt de dirigent dat de deelnemers zélf aan de slag gaan met de instrumenten. Verdeeld in workshops én onder begeleiding van professionele muzikanten oefent iedereen zijn stuk.

    Einde:
    Iedereen komt terug in de grote zaal om samen Carmina Burana te
    brengen. Onder begeleding van een dirigent leren de teams samen te spelen. Een grandieuze finale met gegarandeerd kippenvel
    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    40 - 750 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work.

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen en goederen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten
    15 - 1000 personen

    WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!
    Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!

    Ben jij de Mol in jouw groep?
    Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!

    Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
    Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!

    (Tromgeroffel) and the winner is…!
    De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!

    Unieke uitdagingen voor iedereen
    Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!

    Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
    Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in ordeongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?

    Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!

    Op maat gemaakt
    Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke gewenste wat grotere plaats of stad in geheel Vlaanderen. Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat doen we in één of meerdere talen afhankelijk van uw wensen en uiteraard zonder extra kosten. Kijk voor een verdere impressie op: http://www.artofevents.nl/spelprogramma en natuurlijk ook naar de foto's op deze site.

    Referenties Wie Zijn De Mollen:
    Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
    “Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”

    Bedrijfsnaam: Chevron
    Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!

    Bedrijfsnaam: Menzis
    We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Nederlandse Koninklijke familie te valkenieren.

    Wil je dit zelf ook ervaren, dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving. De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van. Actief bedrijfsuitje op het gebied van Europese tradities. Beleef het goede leven en de oud-adellijke buitensportkunsten.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 120 personen

    Samenwerking, teambuilding, energie genereren en nog superleuk ook!
    ‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?

    We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
    Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.

    Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!

    Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
    Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!

    Volstrekt unieke onderdelen!
    Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen.  Kijk voor een verdere impressie op: http://www.artofevents.nl/spelprogramma en natuurlijk ook naar de foto's op deze site.

    Referenties:

    Novartis
    "Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"

    Stichting Xmotion
     “Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.”

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek de sensatie van Zeepkisten F1, een teambuildingactiviteit die snelheid, strategie en teamwork samenbrengt voor een bedrijfsuitje vol plezier en uitdaging.

    Bij deze unieke variant van de Formule 1 draait het niet alleen om wie het snelst is, maar ook om slimme tactieken, soepele communicatie, goed getimede checks en een doordachte taakverdeling. De teams strijden niet alleen om de finishlijn, maar ook om de waardering van hun collega's.

    Welk team gaat er met de meeste punten naar huis en mag genieten van de welbekende champagne-douche? Dat bepalen jullie terwijl jullie samenwerken om de zeepkistenrace tot een succes te maken.

    Dus, zet je schrap voor een dag vol lachende gezichten, teamwork en misschien zelfs wat competitieve spirit. Trek je helm aan, geef je zeepkist een laatste check en laat de race om de beste zeepkistenkampioenen beginnen!

    • Geschikt voor iedereen
    • Duur: 80-180 minuten, in overleg. 
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: vlakke ondergrond en voldoende ruimte (3 tot 4 m2 p.p.)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9 gemiddeld!  
    10 - 100 personen

    Doel:
    Teams moeten de geheime code ontcijferen voordat de timer stopt.

    Spel verloop:
    Elk team krijgt een vergrendelde aluminium koffer. Een mysterieuze video neemt de deelnemers mee op avontuur. Met de informatie uit de video, zijn de teams in staat de koffer te openen. Daarin zitten opnieuw 4 vergrendelde kisten boordevol puzzels en raadsels om te ontcijferen. Enkel door samen te werken en informatie te delen, kunnen de deelnemers het spel tot een goed einde brengen. Teamwork is daarbij essentieel.

    Einde:
    In de laatste koffer vinden de deelnemers letters. Door ze in de juiste volgorde te zetten, kunnen ze een slogan vormen. Met deze slogan kunnen de deelnemers de aftelklok stoppen

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Allo Allo: Kraak de code en vind als eerste “The Fallen Madonna with the Big Boobies!” 
    Bij ons speel je Allo Allo als spannende citygame, ideaal voor groepsuitjes of bedrijfsuitjes. In groepen doorkruis je een stad op zoek naar verschillende historische plekken. Daar vind je aanwijzingen die je team steeds een stap dichterbij het einddoel brengt: The Fallen Madonna with the Big Boobies!

     Wat staat je te wachten tijdens Allo Allo?
    Zoals de naam al doet vermoeden, transformeren alle deelnemers tijdens dit spel tot de hoofdrolspelers van Allo Allo, op weg naar dat ene ‘doel’: The Fallen Madonna with the Big Boobies! Voor je op pad gaat volgt er eerst een uitgebreide briefing en een drankje met iets lekkers, zodat iedereen goed voorbereid aan de tocht begint.

    Dan gaat je team de stad in, op weg naar de eerste historische beproeving. Al puzzelend en door het goed uitvoeren van opdrachten probeer je de eerste code te vinden. Heb je ‘m gevonden? Dan weet je de volgende uitdaging te vinden!
    Aan de hand van battle-spellen kan je team bonusaanwijzingen verdienen. Ook kunnen jullie in bezit komen van een 'uitgeholde salami' en deze inzetten voor een vrijstelling of een extra aanwijzing. Maar pas op, want op dat moment komt een ander team naar keuze in het bezit van dit belangrijke hulpmiddel. Bedenk dus goed wanneer je ‘m inzet. Zo wordt je team steeds handiger en speuren jullie jezelf zo richting The Fallen Madonna with the Big Boobies! Moge het scherpste team winnen!

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje volgt de prijsuitreiking.

    Wij kunnen dit spel ook in het Engels of Frans verzorgen. 

    6 - 500 personen

    Samen sta je sterker – maar hoe goed werkt jouw team echt samen?

    Welkom bij The Collaboration Game! Hier draait alles om communicatie, samenwerking en het benutten van elkaars sterke punten.

    De opdrachten lijken eenvoudig, maar er is een catch: je kunt ze niet alleen oplossen. Jullie moeten samenwerken, communiceren en flexibel inspelen op de situatie om succes te boeken.

    Werk samen, communiceer en groei!
    The Collaboration Game is een unieke teambuilding waarbij teams voortdurend wisselen en nieuwe dynamieken ontstaan. Na elke opdracht worden de teams opnieuw samengesteld, wat zorgt voor frisse energie en nieuwe samenwerkingsuitdagingen.

    Stel je voor: een nieuwe opdracht, een nieuw team en beperkte tijd. Hoe verdeel je de taken? Wie neemt de leiding? En hoe houd je iedereen betrokken? Elke ronde biedt een nieuwe kans om te leren en verbeteren.

    Waarom bedrijven voor The Collaboration Game kiezen? Omdat het de ideale manier is om samenwerking op een luchtige, maar effectieve manier te versterken. De focus ligt niet op winnen, maar op interactie, communicatie en het gezamenlijk bereiken van doelen.

    Waarom kiezen voor Moodmaker?

    • Bewezen Succes : Talrijke 5***** reviews getuigen van onze expertise.
    • Op Maat Gesneden : Elke activiteit wordt volledig afgestemd op uw wensen.
    • Premium Service : Van concept tot uitvoering, wij garanderen een topkwaliteit.
    • Ervaren Experts : Al sinds 2005 creëren wij onvergetelijke teambuildingervaringen.        

    Moodmaker is gespecialiseerd in corporate events en werkt uitsluitend met professionele groepen. Wij voeren geen privé-events uit, zoals vrijgezellenfeesten, vriendengroepen of familie-bijeenkomsten.

    Vul het formulier in. Ons toegewijd team van teambuilding specialisten zal je contacteren om je event tot een succes te maken!

    10 - 100 personen

    Voor bedrijven heeft Oenanthe tal van mogelijkheden. Van kleine groepen die specifiek op teamuitstap willen tot een volledige familiedag voor al uw personeelsleden. Wij proberen steeds op maat te werken om zo de ideale dag (of halve dag) voor uw bedrijf te organiseren.

    Naast ons adventure en teambuildingsaanbod kunnen wij catering voorzien en hebben we beschikbare ruimtes voor seminaries of vergaderingen.

    Onze activiteiten kunnen zowel op onze “vaste” locaties (Transfo Zwevegem, De Gavers Harelbeke) of op uw eigen locatie georganiseerd worden.

    Uw dag wordt in elkaar gestoken, van A-Z. Dit uiteraard in samenspraak met jullie.

    6 - 2000 personen

    The App Game! Een supergaaf teambuildingsuitje met aan App spel op maat!  
    Ontdek een stad op een unieke wijze! Speel The App Game in elke gewenste stad. Je gaat als team de stad in om zoveel mogelijk punten te verdienen. Door real-time navigatie weet de TB Events App precies waar je bent en ontvang je de uitdagende opdrachten en vragen. Voer ze goed uit en verdien punten voor je team. Maar pas op: je tegenstander kan ook een boobytrap activeren! Daarnaast is niet alles direct zichtbaar in het spel. Geheime locaties worden gedurende het spel pas zichtbaar en wie het eerst komt, wie het eerst maalt!  

    Daarnaast is The App Game volledig naar wens te personaliseren. Voor dat je weet gaan de opdrachten niet meer over de stad maar over je eigen bedrijf, familie of vriendengroep! The App game staat garant voor een uitdagende interactieve ervaring en the city is your playground! Let’s play!  

    Wat staat je te wachten tijdens The App Game?  
    The App Game begint rustig. We zetten je eerst even in de wacht. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris krijgen jij en je groep een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in. Via de App krijg je diverse uitdagende opdrachten en vragen door. Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een drankje (koffie, thee of fris) wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Leer nog beter samenwerken met LEGO stenen !

    LEGO Certfiied Professional, komiek en polyglot Dirk Denoyelle leidt uw gezelschap door een reeks op maat samengestelde oefeningen met LEGO blokjes.  

    Dirk kiest samen met u de ideale workshop(s). De team spirit gaat er met sprongen op vooruit, en als bonus komen er meestal ook bruikbare resultaten uit de ingebouwde brainstorming.

    Bouw de stad van de toekomst, identificeer uitdagingen en bouw oplossingen voor de firma, bouw een raket, doe mee aan een LEGO Quiz ... tot het bouwen van een orkest om het firmalied te begeleiden!

    Kan ook voor taalgemengd publiek (Nl - F - Eng - Duits - Spaans)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 400 personen

    Wanneer je het woord graffiti hoort denk je misschien aan straatvervuiling, vandalisme of rommelige teksten op muren. Maar graffiti is een ware kunstvorm. Wij geven jou, samen met je collega’s of vrienden, de kans om deze nieuwe kunstvorm aan te leren. De kunstenaars leren je de kneepjes van het vak en de acteurs zorgen voor voldoende animatie en plezier waardoor jij je meest creatieve kant kan blootgeven. 

    @dmire biedt naast het standaardformule met de graffitiworkshop nog tal van verschillende mogelijkheden om een op maat gemaakt pakket voor jou samen te stellen. Enkele opties zijn:

    • Een gezellig boottochtje vertrekkende in het hartje van Brussel tot de locatie van de graffitiworkshop te Vilvoorde. Ongetwijfeld een bijzondere manier om de workshop van start te laten gaan en de sfeer erin te brengen. (Dit is mogelijk van mei – oktober)
    • Verschillende mogelijkheden betreffende de combinatie met catering. Enkele opties zijn een foodtruck, een BBQ in de tuin van de venue waar de graffiti plaatsvindt, een 3 gangenmenu binnen verschillende prijscategorieën in een restaurant gelegen op wandelafstand van de venue en tal van andere mogelijkheden.
    • Tenslotte is deze workshop ook combineerbaar met een waaier van andere teambuilding activiteiten en workshops aangeboden door @dmire.

    Kortom deze workshop is een heel leuke manier om je bedrijfsevent of teambuilding een kunstig tintje te geven.

    15 - 200 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding organiseren in Turnhout begint bij WegmetdeBaas.be. Een site vol met ideeën over workshops, teambuildings, personeelsfeestjes, survivals en uitjes. Of u nu op zoek bent naar een indoor, outdoor of een sportieve bedrijfsuitstap: op WegmetdeBaas België vindt u altijd de teambuilding die u zoekt. Bedrijfsuitstapjes zoeken wordt zo wel heel gemakkelijk!